Pim Verbeekquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag te gast:
Pim Verbeek en Dennis van der Geest.
Gert-Jan Verbeekquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag te gast:
Pim Verbeek en Dennis van der Geest.
Gelukkig...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef MaxPower het volgende:
Luchtig programma. Net alsof je een kadetje met kaas eet, het stilt de honger niet echt.
En op je derde video neem je zomertgasten op ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:58 schreef JPM01 het volgende:
ik neem het ff op en kijk lekker in bed straks
net als studio voetbal bij de nos die neem ik ook op
![]()
Dat zeker, ze praten nog wat vaak door elkaar.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het heeft wel wat, maar Jack en Tan moeten nog op elkaar ingespeeld raken
"Ik heb niks met gras"quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:07 schreef Thetallguy het volgende:
Waarom juich je niet als je club scoort?
Verbeek: "ja tis dan toch al gebeurd"
maar Jack Spijkerman wordt toch nooit goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:13 schreef VoreG het volgende:
1e aflvering van dit soort dingen is nooit goed
Idd, maar goed, die waren al te voorspellen hier...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Och de eerste "Kijk mij stoer zijn ik zeik Jack af" zijn er dus ook al....
Neuh maar ik vind Jack wel het slachtoffer geworden van het Nederlandse liedje "Oeh hij wordt populair dus is kut"quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:17 schreef mitt het volgende:
Oh sorry, je mag hier alleen positieve berichten plaatsen.
Ik kan niet tegen zijn manier van presenteren. Zo ongelofelijk nep en sneu.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neuh maar ik vind Jack wel het slachtoffer geworden van het Nederlandse liedje "Oeh hij wordt populair dus is kut"
Die is wel vaker met z'n kop op tv geloof ik...quote:
Hij maakt wel leuke opmerkingen soms, alleen weet hij niet zo goed wanneer hij z'n mond moet houden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Och de eerste "Kijk mij stoer zijn ik zeik Jack af" zijn er dus ook al....
Ik vind Holland Sport toch wel een stuk hoogstaander dan dit programma...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is gewoon leuk vermaak op zondagavond in de trend van Holland Sport
Inderdaad, alleen die opmerking op 't eind vond ik wel mooi, maar voor de rest was die compilatie bij de NOS echt een heel stuk leuker.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trouwens dat filmpje met Louis van Gaal en dan die commentator...dat was slecht! Ook compleet gehad van de NOS. Bij de NOS is het leuke en intelligente humor, hier puberhumor.
Jack is presentator..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef Zwansen het volgende:
Zend je dit voor het eerst uit, wie nodig je uit...
Humberto kan ik nog waarderen maar Jack...
Ik ben niet zo'n Jack-basher, maar volgens mij is hij niet de juiste persoon om dit te doen..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef Zwansen het volgende:
Zend je dit voor het eerst uit, wie nodig je uit...
Humberto kan ik nog waarderen maar Jack...
Vanaf januari.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:46 schreef -DailaLama- het volgende:
Komt er nog iets Kopspijkers-achtig op Talpa?
Studio Voetbal is zonet afgelopen hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
Voetbalinhoudelijk is dit niet te vergelijken met SV, ze hebben flink wat verschillende dingen, reclames zijn niet echt irritant. Ook een gast van buiten het voetbal is eens wat anders.
Ik vond het leuk om te zien, zometeen SV kijken.
Daarom heb ik het ook opgenomen..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Studio Voetbal is zonet afgelopen hoor.![]()
VI blijft het leukste, Johan Derksenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:48 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik denk dat je het niet moet vergelijken met SV, het is eerder een kruising tussen Voetbal Insite en Kopspijkers.
Ik vind het wel vermakelijk, Studio Voetbal begint langzamerhand saai te worden, ze beginnen over een onderwerp en blaten daar een hele uitzending mee vol.....
Barbara Barend is ook geweldig hé?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
VI blijft het leukste, Johan Derksen
Cafe de sport is nieuwquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef pekel het volgende:
We zullen volgende week aan de hand van de kijkcijfers zien welk programma de "Nederlander" het meeste trekt.
Het gaat hier over Cafe de Sport, daarbij vond ik het niet irritant, bij "De wedstrijden" idd wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Reclame is niet irritant...kom op man!
hier viel het nog wel meequote:Op maandag 15 augustus 2005 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het gaat hier over Cafe de Sport, daarbij vond ik het niet irritant, bij "De wedstrijden" idd wel.
Veel plezier met Spijkerman en zijn inside nieuws.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:11 schreef JPM01 het volgende:
of je blij bent om hugo borst te ziendat is samen met Johan Derksen de grootste oetlúl die er rondloopt Johan en Hugo zijn
![]()
waardeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |