quote:I said no, no never
We don't go together
Oh, I really couldn't take anymore
Now it's two weeks later
I feel such a traitor
Oh, I let you in my back door
You're the one who's creeping
Rough love's so deceiving
I said never again but here we are
A pure, pure sweetness
You're my only weakness
I said never again but here we are
jeps ! En Wesley (die met die armen) en nog een heel stel gingen naar Tilburg daarna, maar ik vond het weer wel genoeg feest voor vandaagquote:Oh, gelukkig.
Je was naar navigaytion toch?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:51 schreef TehRockstar het volgende:
Die met die armen?
ze hebben toch ook nog tweede aktiequote:Op zondag 14 augustus 2005 02:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik waardeerde 25 op..heb nu 50¤
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze hebben toch ook nog tweede aktie
van hoe langer je klant bent hoe meer extra beltegoed je krijgt ?
oepsquote:Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
herhalingen enzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:46 schreef TehRockstar het volgende:
Discovery Channel en NGC
Stiltequote:Op zondag 14 augustus 2005 02:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik werd net wakker van wat iets vaag op het gejank van een kind leek. Paar tellen realiseerde ik me dat het al eens eerder gebeurd was, en toen is m'n buurvrouw van 85 afgevoerd met een ambulance...
Maar nu is het weer stil..
geen kat voor de deur in de buurt? die in de regen heeeel graag naar binne nwil oid?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik werd net wakker van wat iets vaag op het gejank van een kind leek. Paar tellen realiseerde ik me dat het al eens eerder gebeurd was, en toen is m'n buurvrouw van 85 afgevoerd met een ambulance...
Maar nu is het weer stil..
Kon niks zien buiten. Dacht eerst aan een kind wat uit huis was gepleurd, we hebben nogal vage overburenquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
geen kat voor de deur in de buurt? die in de regen heeeel graag naar binne nwil oid?
O right.. ik zal eens kijken..quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:54 schreef TehRockstar het volgende:
Een gemuteerde zombiebaby die je hebt opgesloten in je kast
Da's nieuwquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:58 schreef petre86 het volgende:
trusten spookbaby's en gillende buurkinder-dromende mensen
en lengtegenootjes van elkaar
en rest![]()
sweet dreams en tot morgenaaf
wat is nieuw dan?quote:
uhm ja..'spannend'... werk zequote:Op zondag 14 augustus 2005 03:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat is nieuw dan?
morgen werken, dus ik zal wel plat moeten, maandga weer veel te vroeg ook werken, dus morgen ook al vroeg
Sterktequote:Op zondag 14 augustus 2005 03:10 schreef TehRockstar het volgende:
Ik kan niet slapen. Zelfs vissen op tv kan me niet in laten dutten.
Truste wiz
Mja..quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:12 schreef TehRockstar het volgende:
Dat vissen is zo saaiZo vreselijk saai. Maar ik ben klaarwakker
je staat er zelf maar 1x op....quote:
Ikke ook....quote:
ik heb de meeste foto's gemaakt, alleen die waar ik zelf op staan komen van wesley zijn GSM, die heb ik via bluetooth gekregen. Ryan_R is op kamp dus hij kon niet meequote:Op zondag 14 augustus 2005 11:35 schreef anne1982 het volgende:
[..]
je staat er zelf maar 1x op....![]()
Was Ryan_R er niet bij???
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:45 schreef TehRockstar het volgende:
Goeiemorgen.
ik heb hem niet gezienquote:
Een tech lookalike op de tweede foto.quote:
Das keizerpinguin...quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:52 schreef TehRockstar het volgende:
Geel strak vest.
twins... met een leeftijdsverschil van ongeveer 5 jaarquote:
met een leeftijdsverschil van 3 jaarquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:55 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Creno en keizerpinguin wel ja........![]()
Nou ja... bijna.... wel zelfde mama en papaquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:55 schreef creno het volgende:
[..]
twins... met een leeftijdsverschil van ongeveer 5 jaar![]()
Misschien was keizerpinguin nog wel even blijven hangen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:55 schreef creno het volgende:
[..]
twins... met een leeftijdsverschil van ongeveer 5 jaar![]()
Serieus?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:56 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Nou ja... bijna.... wel zelfde mama en papa![]()
quote:
jeps, en die valt ook al op mannen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:14 schreef TehRockstar het volgende:
Hebben ze nog een dochter ofzo?
hahaha die hebben ze al éénquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:19 schreef TehRockstar het volgende:
Nou, ik wil niet lullig doen maar dan kunnen ze nog uitkijken naar een berg kleinkindertjes ofzo.
2quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:23 schreef TehRockstar het volgende:
Jep, een zus, maar die heeft er al 2.
je moeder is een tienermoeder, en je zus ? die ook dan ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:28 schreef TehRockstar het volgende:
Nee. Mijn moeder is een tienermoeder.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:50 schreef creno het volgende:
[..]
jeps ! En Wesley (die met die armen)
beavke, vanwaar je shock ? je weet wel meteen wie ik bedoelquote:
Nou, als je het zo bekijkt wel, maar mijn moeder is nog jong. Ik zie een nakomertje meer als twee mensen van 60 na 20 jaar nog een kind krijgen. Mijn zus is trouwens 31.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:47 schreef creno het volgende:
maar als je zus al 25 jaar is en jij nog maar 14, dan ben je toch een nakomertje ?
Ik zag een keer een wielrenner met een heel benauwdquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:24 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
je ziet het boontje van Tom Boonen
Nou, vandaar die shock dus.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:03 schreef creno het volgende:
[..]
beavke, vanwaar je shock ? je weet wel meteen wie ik bedoel![]()
nergens voor nodig... na een tijdje leer je iemand kennen, en dan blijkt dat de keuzes die je maakt de juiste zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou, vandaar die shock dus..
tis geen travoquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:28 schreef TehRockstar het volgende:
Ze moeten hun "boontje" gewoon naar beneden leggen, dan valt het niet zo op.
Misschien werd z'n boontje wel wat te enthousiast.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:28 schreef TehRockstar het volgende:
Ze moeten hun "boontje" gewoon naar beneden leggen, dan valt het niet zo op.
is dat niet de charme van wielrennenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zag een keer een wielrenner met een heel benauwd-gezicht naar z'n broekje kijken, omdat zijn Ding wel hééél goed te zien was.
.
Ow.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:28 schreef creno het volgende:
[..]
nergens voor nodig... na een tijdje leer je iemand kennen, en dan blijkt dat de keuzes die je maakt de juiste zijn![]()
![]()
Nee, zodat je gewoon een bobbel ziet en niet een expliciet boontjequote:Op zondag 14 augustus 2005 13:29 schreef creno het volgende:
[..]
tis geen travo
maar wel vaag dat je hem zo goed zit, ik dacht dat wielrenners daar altijd een spons in hun broek hadden tegen zadelpijn en eventueel "vochtverlies"
jepsquote:
quote:
Okee. Misschien wist je het nog niet, maar niet alle mannen dragen hun Ding op dezelfde manier. De een doet 'm omhoog, de ander naar beneden. En dan is er nog een verschil tussen links en rechts.quote:
quote:
Hij hangt hem over zijn broek uit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee. Misschien wist je het nog niet, maar niet alle mannen dragen hun Ding op dezelfde manier. De een doet 'm omhoog, de ander naar beneden. En dan is er nog een verschil tussen links en rechts.
Dus als je denkt dat iedereen die 'm naar beneden draagt meteen een travo is, dan kan dat maar één ding betekenen, namelijk dat Creno een Omhoog-Drager is.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee. Misschien wist je het nog niet, maar niet alle mannen dragen hun Ding op dezelfde manier. De een doet 'm omhoog, de ander naar beneden. En dan is er nog een verschil tussen links en rechts.
Dus als je denkt dat iedereen die 'm naar beneden draagt meteen een travo is, dan kan dat maar één ding betekenen, namelijk dat Creno een Omhoog-Drager is.
Een sok in je broek. Dat vind ik toch wel zo sneu.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:43 schreef creno het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het dus niet
omdat Rocky zei dat ie um naar beneden moest doen ging ik er van uit om hem zo te verstoppen, net zoals travo's dat dus doen...
hoe mijn ding in mijn broek hangt/ligt/staat daar doe ik verder geen uitspraken over, maar meestal stop ik hem in mijn sok, omdat ie anders zo bungelt![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een sok in je broek. Dat vind ik toch wel zo sneu..
Het is altijd zo'n teleurstelling..
.
eigenlijk hoef ik niet zonodig te weten hoe kinderboontje in hun broekje zittenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:50 schreef TehRockstar het volgende:
Ik leg hem altijd naar beneden maar soms kruiptie naar boven, dat is niet altijd even fijn met een laaghangende broek/onderbroek.![]()
quote:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:
Ow ja, ga mij effe lekker de schuld geven!quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:53 schreef creno het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
beavke, je bent weer eens mijn reputatie aan het verneuken.... eerst de wc, nu de sok...
Zal ik even een linkje naar het betreffende topic posten?quote:
bitchhausenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal ik even een linkje naar het betreffende topic posten?.
you know you love me.quote:
Veel plezierquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:03 schreef creno het volgende:
ik durf al niet eens meer te zeggen dat ik ga douchen...
maar ik doe het toch: ik ga douchen
Ik geloof al lang niet meer de TRS 14 is. Daar is hij veel te bij de hand voor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:51 schreef creno het volgende:
[..]
eigenlijk hoef ik niet zonodig te weten hoe kinderboontje in hun broekje zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
Ai, vallende bejaarde mensen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:28 schreef Vlarp het volgende:
Dat gegil waar ik vannacht wakker van ben geworden was wel m'n buurvrouw..
M'n moeder had het ook gehoord en die heeft gebeld. Ze was met 'r hoofd op haar nachtkastje gevallen. Arm mens...
Mensje lijdt echt enorm de laatste maanden... niet lullig bedoeld, maar het wordt tijd dat ze overlijdt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ai, vallende bejaarde mensen.
Nah.. ik ben door dit wel weer gaan nadenken over zulk soort dingen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:37 schreef anne1982 het volgende:
Zullen we het over iets anders hebben als over doden of dood gaan......
Als weduwe denk je daar al genoeg over na hoor....quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah.. ik ben door dit wel weer gaan nadenken over zulk soort dingen...
Mja, normaal hoort dit een luchtig topic te zijn...quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:41 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Als weduwe denk je daar al genoeg over na hoor....![]()
Vind het gewoon niet zo'n prettig onderwerp
Jep....quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:42 schreef TehRockstar het volgende:
Ben je een weduwe?Je bent pas 23.
gelukkig.. ben ik niet de enigequote:Op zondag 14 augustus 2005 14:43 schreef creno het volgende:
ook ik ben weer fris en schoon !
ik snap spoiler niet maar zal eens zoeken
Neeeeeeequote:Op zondag 14 augustus 2005 14:45 schreef TehRockstar het volgende:
Jij doucht lang.
http://forum.fok.nl/user/history/71106quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:43 schreef creno het volgende:
ook ik ben weer fris en schoon !
ik snap spoiler niet maar zal eens zoeken
quote:
JIJ JIJ JIJ !quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:49 schreef TehRockstar het volgende:
Ga maar lekker door mijn beschamende geschiedenis heen!
Ik snap geen reet van dat gekke kutspel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:52 schreef creno het volgende:
[..]
JIJ JIJ JIJ !![]()
je biedt Windwaker te koop aan ! Schande... ipv trots op je bezit te zijn, bied je het te koop aan alsof het een doorgezeten bankstel is !
en zoals jullie merken, lul ik vrolijk over het wc-gedoe heen
heerlijk...quote:
das logisch hoor, (ik ben het ook) tis vaker voorgekomen dat een newbie er bij kwam die helemaal geen newbie was, maar hier alleen kwam om te rellen, en een rel op zun tijd is leuk, maar het is vooral leuk als het gezellig en luchtig blijftquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:57 schreef TehRockstar het volgende:
G_E moet niet zo wantrouwend zijn.
*aai over de bol*quote:
Is echt niks te zien dit jaar.....je bent gewaarschuwdquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:05 schreef creno het volgende:
[..]
@ anne1982: ik dacht ook iets van een rommel te horen, dus ik ga zo maar even snel over de jaarmarkt
Ik snap hier ook allemaal niks van...quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:55 schreef TehRockstar het volgende:
Wacht es ff, vertrouwt Blubberzwijn me ookal niet?
Uit turkije???quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:13 schreef TehRockstar het volgende:
Ah, eindelijk bericht uit Turkije.
LOver???quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:17 schreef TehRockstar het volgende:
Jep
bijna lover dusquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:19 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, vriend.
ik had je toch gewaarschuwdquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:23 schreef creno het volgende:
pfff jaarmarkt
en niet omdat er niet veel bijzonders op te vinden was, maar dat "hoi" hier en "hoi" daar, en van de "verplichte" sociale praatjes
Dat zou ik moeten zeggen.. maar dan 10 maanden...quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:24 schreef TehRockstar het volgende:
"Zo, hoe gaat het met je vriendje?"
"Die is al twee jaar overleden"
"Oh"
Zoiets?
euhm.....quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:27 schreef TehRockstar het volgende:
hmpf
das echt een smurfen-uitroepquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:27 schreef TehRockstar het volgende:
hmpf
quote:
Oh, ik dacht dat je me een dwerg noemdequote:
nee geen dwerg, maar wel een smurf zei hijquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je me een dwerg noemde
Uhuh.. ik voel me al bijna thuisquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:33 schreef TehRockstar het volgende:
Jij ookal?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:57 schreef TehRockstar het volgende:
G_E moet niet zo wantrouwend zijn.
Wil je dan wel in de dwergenclan. Vertelt dijn lengte.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Als je al zo lang meegaat in dit topic als ikdan word je dat vanzelf.
ik vond dat zo leuk beschreven in harry potter (deel 2 geloof ik) dat Ron, Hermelien en Harry gingen dwerg werpenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:39 schreef TehRockstar het volgende:
Hee! Dan hebben we een dwergenclan.
[DWERG] 1 Klein maar fijn.
vraag er hier iemand om een complimentquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:46 schreef TehRockstar het volgende:
Gelukkig doe ik niet zoveel.
Wat is je indruk van mij dan?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:46 schreef TehRockstar het volgende:
Gelukkig doe ik niet zoveel.
Wat is je indruk van mij dan?
Nee, helemaal niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:48 schreef anne1982 het volgende:
[..]
vraag er hier iemand om een compliment
Ik zeg niets.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:49 schreef creno het volgende:
[..]
ik geloof dat ik daar al genoeg over heb gezegd
en wat G_E vind, weet ik niet... wat is je indruk van rocky, G_E ?
jawelquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:09 schreef TehRockstar het volgende:
Je moet niet zo aan het verleden blijven hangen.
heksenjachten, 2e wereld oorlog, geen verwarming, geen televisie... goh wat was het vroeger goed... ik ben blij dat ik nu leef hoorquote:
bloembollen zijn underrated als voedselquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:13 schreef creno het volgende:
[..]
heksenjachten, 2e wereld oorlog, geen verwarming, geen televisie... goh wat was het vroeger goed... ik ben blij dat ik nu leef hoor
Het gaat ook niet om het verleden of dat er nu andere mensen in dit topic rondhangen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:09 schreef TehRockstar het volgende:
Je moet niet zo aan het verleden blijven hangen.
We eten ook uien en aardappels.. komt ook uit de grondquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
bloembollen zijn underrated als voedsel
Wat verwacht je na 3 jaar?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het verleden of dat er nu andere mensen in dit topic rondhangen.
Het verschil zit 'm erin dat in het begin iedereen elkaar onderling zat uit te dagen en elkaar probeerde te overtreffen met onzin. Dat was leuk, verfrissend, grappig.
Op een gegeven moment werd het saai, doordat er mensen kwamen die ALLES serieus opvatten, het verschil niet snappen tussen Fok! en IRL, ALLES een homo-erotische draai probeerden te geven, of alleen nog maar dienstmededelingen doen over wat ze de hele dag uitspoken. "Zo ik heb net gepiest en nou ga ik douchen. Ik ben nu klaar met douchen en ga ontbijt klaarmaken" en dat dag-in-dag-uit achter elkaar..
Wat doe ik hier eigenlijk nog, vraag ik mij al 1330 delen lang af..
euhm, lees ff de post boven jequote:Op zondag 14 augustus 2005 17:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We eten ook uien en aardappels.. komt ook uit de grond
Ik ben door mijn ideeën heen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat verwacht je na 3 jaar?Bedenk jij dan es wat om het een beetje boeiend te houden
Wat mij betreft wel, het is heus niet zo dat ik steeds gil "dat hebben we al een keer gedaan." Zo irritant ben ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:35 schreef TehRockstar het volgende:
Pff, kunnen we niet iets herhalen?
Jah!quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:12 schreef Cybart het volgende:
sponsorloterij superbal
kom dan gewoon terug met Now Or Never of Euh...Vergeet Je Tandenborstel Niet
Ik kijk nu TV Rijnmond, registratie van de FFWD Dance Paradequote:Op zondag 14 augustus 2005 18:37 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie kijken Talpa?!
Ik mis "Rot op met je kutpoll". Da's toch wel een standaard optie die er bij hoort te zitten hoor!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:49 schreef TehRockstar het volgende:
Poll: Waar gaan we het nu eensch over hebben?Favorite Nachtkledij Scheergewoontes Huppelnichten vs. Semi-heteros Stalkers Opbloeiende liefdes Zelfmoord of pogingen daartoe Pikante Fotos Lijstjes wie-bij-wie zou kunnen passen
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |