wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:00 schreef TehRockstar het volgende:
Snelste editor ter wereld?
Dr. Doug Ross (quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:44 schreef Timmah het volgende:
Hmmm... Komt Dr. George Clooney daar ook bij kijken?
Heeft meneer Timmah ook Google?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:02 schreef Timmah het volgende:
Heeft die meneer Pyfrom ook plaatjes?
Who cares.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dr. Doug Ross (. btw), niet Dr. Clooney.
.
Ze is namelijk wel heel slim.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik had trouwens alleen maar gezegd dat het onverstandig is om te zeggen dat Brechtje een overgewicht heeft, maar helemaal niet dat het ook zo is. Maar kennelijk is dat een nuance die haar ehm.. is ontgaan..
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik had trouwens alleen maar gezegd dat het onverstandig is om te zeggen dat Brechtje een overgewicht heeft, maar helemaal niet dat het ook zo is. Maar kennelijk is dat een nuance die haar ehm.. is ontgaan..
I do.quote:
Tienermeisjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
I do.
Dr Ross *zucht* *zwijmel* *kreun*.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
I do.
Dr Ross/Sjors/Clooney/Whatever *zucht* *zwijmel* *kreun*.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:02 schreef Timmah het volgende:
Heeft die meneer Pyfrom ook plaatjes?
Volgens mij hebben ze de pielewiel gewist ofzo. Of zie ik een heel klein worstje langs dat been drijven van die linkerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
De Beruchte Scene..
Tienerjochiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Tienermeisje![]()
Shawn Pyfrom *zucht* *zwijmel* *fap*
"I'm not gay!"quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
De Beruchte Scene..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |