wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:00 schreef TehRockstar het volgende:
Snelste editor ter wereld?
Dr. Doug Ross (quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:44 schreef Timmah het volgende:
Hmmm... Komt Dr. George Clooney daar ook bij kijken?
Heeft meneer Timmah ook Google?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:02 schreef Timmah het volgende:
Heeft die meneer Pyfrom ook plaatjes?
Who cares.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dr. Doug Ross (. btw), niet Dr. Clooney.
.
Ze is namelijk wel heel slim.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik had trouwens alleen maar gezegd dat het onverstandig is om te zeggen dat Brechtje een overgewicht heeft, maar helemaal niet dat het ook zo is. Maar kennelijk is dat een nuance die haar ehm.. is ontgaan..
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik had trouwens alleen maar gezegd dat het onverstandig is om te zeggen dat Brechtje een overgewicht heeft, maar helemaal niet dat het ook zo is. Maar kennelijk is dat een nuance die haar ehm.. is ontgaan..
I do.quote:
Tienermeisjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
I do.
Dr Ross *zucht* *zwijmel* *kreun*.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
I do.
Dr Ross/Sjors/Clooney/Whatever *zucht* *zwijmel* *kreun*.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:02 schreef Timmah het volgende:
Heeft die meneer Pyfrom ook plaatjes?
Volgens mij hebben ze de pielewiel gewist ofzo. Of zie ik een heel klein worstje langs dat been drijven van die linkerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
De Beruchte Scene..
Tienerjochiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Tienermeisje![]()
Shawn Pyfrom *zucht* *zwijmel* *fap*
"I'm not gay!"quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
De Beruchte Scene..
Eensch!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
De tuinman Justin (Ryan Carnes) is dan leuker..
[afbeelding]
[afbeelding].
Welke niet-standaard meneren zijn er ook leuk dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:13 schreef wonderer het volgende:
Wat een standaard mannen weer, bleh.
Ik ga toch voor de eerste tuinmanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
De tuinman Justin (Ryan Carnes) is dan leuker..
[afbeelding]
[afbeelding]
.
Oh, 'tuurlijk. Jij wil weer heren met een baard van 3 dagen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga toch voor de eerste tuinman.
[afbeelding].
3 dagen? Dat is 3 dagen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, 'tuurlijk. Jij wil weer heren met een baard van 3 dagen..
Lindsay ziet er nu veel beter uit.quote:
* Doekje en slabbetje aangeef *quote:
Ik red me wel met dat doekje. Ik doe niet aan snowballen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Doekje en slabbetje aangeef *.
Niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik red me wel met dat doekje. Ik doe niet aan snowballen.![]()
Ik ben bezet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:24 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, jammer?
quote:
eerst was ze dikkertje dapquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:20 schreef TehRockstar het volgende:
stfu, nu is ze dun, eerst was ze geil.
Woei.. ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga voor Ian Somerhaulder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dik?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
eerst was ze dikkertje dap.
Nou ja, mollig dan.quote:
Dik? Gevuld en botergeilquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
eerst was ze dikkertje dap.
Gevuld met boter.quote:
Nog lekkerder, kruidenboterquote:
Ik heb www.vlarp.nl ;-)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:49 schreef wonderer het volgende:
Heeft niemand dan gewoon ruimte van zijn provider?
@Home geeft me zat ruimte.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:49 schreef wonderer het volgende:
Heeft niemand dan gewoon ruimte van zijn provider?
Het valt me nu pas op dat jij het allergladste voorhoofd ter wereld hebt. Niet beledigend bedoelt.quote:
Jeetje... dat is snel een antwoord...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:58 schreef TehRockstar het volgende:
Goedenavond
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op dat jij het allergladste voorhoofd ter wereld hebt. Niet beledigend bedoelt.
Sorry, dat was maar bij één foto.
Ikke ook niet, Ik heb vanavond zelf een bbq gegeven, maar heb iedereen weg gestuurd... want ik heb te veel roze op...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:59 schreef TehRockstar het volgende:
Ik?
Ben gister naar Happy Days geweest, Golden Oldies oid
Rose ...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:01 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ikke ook niet, Ik heb vanavond zelf een bbq gegeven, maar heb iedereen weg gestuurd... want ik heb te veel roze op...![]()
Lycos account aanmaken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:39 schreef TehRockstar het volgende:
Kan ik dan nergens fatsoenlijk een foto hosten?
Meen je dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:01 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ikke ook niet, Ik heb vanavond zelf een bbq gegeven, maar heb iedereen weg gestuurd... want ik heb te veel roze op...![]()
Tja, over spelling denk je dan niet meer na hoor.... dus alvast sorry voor de volgende fouten.....quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:03 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Tja, over spelling denk je dan niet meer na hoor.... dus alvast sorry voor de volgende fouten.....![]()
Oh, ik dacht dat je je kop had volgesmeerd met makeup en dat je iedereen daarom wegstuurde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:03 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Tja, over spelling denk je dan niet meer na hoor.... dus alvast sorry voor de volgende fouten.....![]()
Ja, en er is mega veel over, dus ik heb voor morgen nog maar ff de ouders van bart uitgenodigd... zie ik die ook weer eensquote:
Ik haat make up...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je je kop had volgesmeerd met makeup en dat je iedereen daarom wegstuurde.
Ik zeg zelf van niet.....quote:
Beidequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chocola......of Kersen?
Ik zie het al helemaal voor me..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ja, en er is mega veel over, dus ik heb voor morgen nog maar ff de ouders van bart uitgenodigd... zie ik die ook weer eens![]()
Eenschquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
EenschBaggerspul.
Hoewel eyeliner bij een man best sexy kan zijn
gelukkig zat ik toen nog op 1 hips per minuut minder........quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me..
Heeeeyjj, ouwers van Bawht, kommuh jullie <hips> morguh zuipuh? Wahnt ikkuh hep een babak.. een babaak... <hips> een babakuu gehouw maar we krijge de roséée nie meer op vanaaf... En ik hep jullie al sooooon tijd nie meer gesien, jullie kunnen steeds <hips> nie als ik hullie uitnojidig...
Bij een man wel ja.......quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
EenschBaggerspul.
Hoewel eyeliner bij een man best sexy kan zijn
Nee hoor... Ik blijf een vrouw met mannelijke trekjes....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie zijn ghey
Make-up is niet mooi bij een man. Zeker niet eyeliner, zie Michael Jackson.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie zijn ghey
Het moet natuurlijk wel SUBTIEL he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie zijn ghey
maar dat is dan ook geen man meer maar een produkt van de plastisch chirurgquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie zijn ghey
Hij heeft toch echt een grote zwart-wit getattoeerde plassert als ik naar het nieuws kijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat is dan ook geen man meer maar een produkt van de plastisch chirurg
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Dit topic gaat zo helemaal de verkeerde kant op met al die vrouwen en bi's..
Welke vrouwen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben niet biquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je over een tijdje uit de kast komt, zullen we het niet tegen je gebruiken.quote:
suggesties ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je over een tijdje uit de kast komt, zullen we het niet tegen je gebruiken.
Letter rip!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
D'r was laatst zo'n wetenschappelijke publicatie hč, over bi mannen..
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:19 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]
Heel... mannelijke... politiemannen.
Is begin juli vrij uitgebreid in het nieuws geweest.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Laat je onderzoekje es zien.
quote:The study, by a team of psychologists in Chicago and Toronto, lends support to those who have long been skeptical that bisexuality is a distinct and stable sexual orientation.
People who claim bisexuality, according to these critics, are usually homosexual, but are ambivalent about their homosexuality or simply closeted. "You're either gay, straight or lying," as some gay men have put it.
In the new study, a team of psychologists directly measured genital arousal patterns in response to images of men and women. The psychologists found that men who identified themselves as bisexual were in fact exclusively aroused by either one sex or the other, usually by other men.
Ik ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:23 schreef Vlarp het volgende:
Toch mis ik de oude garde in het topic
*zucht*quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ook..
Vooral Dave en LuQas..
Dat telt nog steeds niet voor heel den wereld. Als ik niet biseksueel was dan zou dit de laatste plek op aarde waar ik daarover zou liegen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is begin juli vrij uitgebreid in het nieuws geweest..
[..]
Niet als je het zelf gelooft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat telt nog steeds niet voor heel den wereld. Als ik niet biseksueel was dan zou dit de laatste plek op aarde waar ik daarover zou liegen.
't komt nog welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat telt nog steeds niet voor heel den wereld. Als ik niet biseksueel was dan zou dit de laatste plek op aarde waar ik daarover zou liegen.
Dus het is wetenschappelijk onmogelijk verklaart?quote:
Oh, ik ben het niet met dat onderzoek eens. Maar je hoeft er niet over te liegen om het niet waar te laten zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dus het is wetenschappelijk onmogelijk verklaart?![]()
Vast, en jullie krijgen het als eerste te horen.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vast, en jullie krijgen het als eerste te horen.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vast, en jullie krijgen het als eerste te horen.![]()
Wat ik wil zeggen, is dat de mens ontzettend goed is in zichzelf wat wijsmaken. Dus als jij jezelf uittentreure overtuigd hebt dat je bi bent, zonder ooit enige interesse in vrouwen te hebben gehad, dan lieg je niet als je hier zegt dat je bi bent. Je weet immers niet beter. Dat wil echter niet zeggen dat het ook zo is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:32 schreef TehRockstar het volgende:
Dubbele ontkenningen zijn moeilijk
Hoe wil je 't gaan testen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogen we t dan ook komen testen?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Roddelen op MSN overen
.
Kom je dan wel achterquote:
fotoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kom je dan wel achter![]()
![]()
Ik ben ijs halen
Hopen dat de geile blonde god er weer is![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Roddelen op MSN overen
.
Wat een ghey bandquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:41 schreef Timmah het volgende:
Wat is Placebo toch een GE-WEL-DIG-E Band..
[afbeelding]
die middelste...mmmmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:41 schreef Timmah het volgende:
Wat is Placebo toch een GE-WEL-DIG-E Band..
[afbeelding]
Och.. het gaat om de muziek he?quote:
Die houdt wel van een beetje Make-up enzo.quote:
draaien we de rollen gewoon om.. man met make up..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:45 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die houdt wel van een beetje Make-up enzo..
Trustenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:49 schreef anne1982 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed... mijn hoofd valt de hele tijd naar links...tegen de muur![]()
Like... how the bleep would I know?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:50 schreef TehRockstar het volgende:
Waar zijn tech en wizarddragon?
Wiz kennende... ergens op dezelfde plaats?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waar zijn tech en wizarddragon?
Welk geile blondje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ijs..Alleen het geile blondje was er niet
Ik werk niet 's avonds, sorry, dacht dat je dat wist.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ijs..Alleen het geile blondje was er niet
Ja maar..ja maar...ik dacht dat je altijd voor me klaar stond?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik werk niet 's avonds, sorry, dacht dat je dat wist.
Neem de volgende keer ongemerkt een foto vanachter een kast ofzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het geile mannelijke blondje in zn strakke shirtje en de leuke glimlach..
of t nou service of interesse is.. t boeit me niet..
Sta ik ook. Alleen niet vanavond. Beetje verrotte samenloop van omstandigheden, het spijt me.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja maar..ja maar...ik dacht dat je altijd voor me klaar stond?
Heb niet zo'n hippe telefoon (nog)...misschien als mn salaris er volgend maand wat rianter uitziet..durf nog geen abonnement aan hahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neem de volgende keer ongemerkt een foto vanachter een kast ofzo.
Jou vergeef ik t welquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sta ik ook. Alleen niet vanavond. Beetje verrotte samenloop van omstandigheden, het spijt me.
Je geloofwaardigheid is tanende.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:02 schreef TehRockstar het volgende:
Die Harry Potter gast is eigenlijk best wel lekker.
Ik vind het lullig dat ik je heb laten zittenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb niet zo'n hippe telefoon (nog)...misschien als mn salaris er volgend maand wat rianter uitziet..durf nog geen abonnement aan haha
[..]
Jou vergeef ik t welGaat ie?
Wat heb je trouwens tegen goths?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:09 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga in dit topic niet met lindsay lohan plaatjes rondslingeren
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het lullig dat ik je heb laten zittenMijn strakke shirtje zat in de was...
Jezus, nog kleiner... da's 20 cm korter dan ik!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:14 schreef TehRockstar het volgende:
Daniel Radcliffe
Height
5' 5½" (1.66 m)
OMG!
omg, serieus.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jezus, nog kleiner... da's 20 cm korter dan ik!
Doe ik het ff voor jou..quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:09 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga in dit topic niet met lindsay lohan plaatjes rondslingeren
Ukkiequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
omg, serieus.
Hij is 4cm korter dan ik.
Die derdequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Doe ik het ff voor jou..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dat vind iedereen alleen maar leuk, hoor!quote:
Neequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat vind iedereen alleen maar leuk, hoor!
Stelling: Is het lief dat ik slechts 1.70 lang ben
Hoelang mag jij dan wel niet zijn, lange jan.quote:
1.84quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoelang mag jij dan wel niet zijn, lange jan.
Nou iedereen vindt mijquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat vind iedereen alleen maar leuk, hoor!
Stelling: Is het lief dat ik slechts 1.70 lang ben
Ukkiequote:
En dat is nog de onofficiele meting he?quote:
Neuken?quote:
172cm en nog wat.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:24 schreef TehRockstar het volgende:
Hoelang ben jij nou?
Jij bent ook lief. Maar niet (alleen) omdat je een ukkie bent.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou iedereen vindt mijlief
(behalve een paar freakshows met issues
)..
Oooh, echt waar?quote:
zeg waar ligt eigenlijk de grens ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent ook lief. Maar niet (alleen) omdat je een ukkie bent.
Bij mij klopte niks meer. Oude metingen vertelden dat m'n broer 1.80 zou worden en ik 1.65. En nu ben ik nog groter dan hemquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oooh, echt waar?Gelukkig heb ik nog 4 jaar om in mn groeispurt te komen in plaats van eerst de langste van de klas te zijn en daarna maar 1 cm per jaar te groeien.
Sex?? Eindelijk, na 8 maanden droogstaan? Vertel!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens..
die date vorige week zaterdag was leuk, sex was goed..alles klikte..
maar er was geen vonk ofzo..
Heb de afgelopen week geen moment aan m gedacht of verlangt..
nou gewoon voor een volwassen man, althans lichamelijk volwassenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:30 schreef TehRockstar het volgende:
Ligt eraan welke leeftijd.
Veel plezier met 24.. en alvast truste danquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lieve mensjes..
Ik ga weer
nog wat 24 kijken..en dan slapen
Erg goeie, directe, geile sex...quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sex?? Eindelijk, na 8 maanden droogstaan? Vertel!
Woah, ik zou 1.86 moeten worden maar ik geloof er geen reet van en wil het ook niet. Lang zijn =quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bij mij klopte niks meer. Oude metingen vertelden dat m'n broer 1.80 zou worden en ik 1.65. En nu ben ik nog groter dan hem. En dan nog kreeg ik een half jaar terug te horen dat ik nog in een groeispurt zit
![]()
Wat liefquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent ook lief. Maar niet (alleen) omdat je een ukkie bent.
Dank uquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Veel plezier met 24.. en alvast truste dan
Truste en Goedenachtquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erg goeie, directe, geile sex...
Hij vond t ook erg aangenaam blijkt
Nee man, lang zijn is echt toppie! Meestal.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Woah, ik zou 1.86 moeten worden maar ik geloof er geen reet van en wil het ook niet. Lang zijn =![]()
my name is Jack Bauerquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lieve mensjes..
Ik ga weer
nog wat 24 kijken..en dan slapen
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank u
Kom strax nog wel even wat nachtzoentjes uitdelen hoor
Nee, slungelsquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee man, lang zijn is echt toppie! Meestal.
Nou jah te lang is ook niet ideaal. Vanuit mijn oogpunt dan. Tussen de 1.80-1.90 vind ik wel okayquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee man, lang zijn is echt toppie! Meestal.
Ik kan dan naar een tepel kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou jah te lang is ook niet ideaal. Vanuit mijn oogpunt dan. Tussen de 1.80-1.90 vind ik wel okay![]()
kijken doe je met de oogjes, niet met de handjesquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kan dan naar een tepel kijken.
Het valt wel meequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kan dan naar een tepel kijken.
Het is nog erger als ze dik én lang zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het valt wel mee, eerder hun nekjes. Maar goed ik heb ook liever ondergrens van 1.80-190, dus 1.80-185. Maar 1.90< komen idd wel slungelig over op 1 of andere manier en ook erg iel.
Lekker toch? Zo'n volslanke reusquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het is nog erger als ze dik én lang zijn.
Kleine dikke mensen kunnen dan nog een beetje schattig zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Lekker toch? Zo'n volslanke reus![]()
. Idd zoiets lijkt me echt erg als je lang EN ook nog dik bent.
Die hebben dan zo'n hoog knuffelgehaltequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kleine dikke mensen kunnen dan nog een beetje schattig zijn.
Ik zie nu dat ik moet gaan afvallen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die hebben dan zo'n hoog knuffelgehalte.
Grote dikke mensen.. uhm ja ik heb geen flauw idee wat je ermee kunt doen zonder risico voor je eigen leven.
Ik kan in m'n buik knijpen na flink wat borrelsquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik moet gaan afvallen.Ik kan in mn buik knijpen
Maar, jij groeit nog door?
nou dat wordt dus afkickuh van het B en J ijsquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Op de sportschool loopt iemand van 2.10 ofzo en minstens zo breed. Maar wel allemaal spieren. Lange bodybuilders zien er beter uit dan van die dwergen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die hebben dan zo'n hoog knuffelgehalte.
Grote dikke mensen.. uhm ja ik heb geen flauw idee wat je ermee kunt doen zonder risico voor je eigen leven.
Mannen groeien toch hun hele leven? Ze krimpen daarna alleen weerquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en daar is niks mis mee sprak deze 175 cm lange kabouterquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik kan in m'n buik knijpen na flink wat borrels![]()
Ik hoop dat ik daadwerkelijk nog een beetje doorgroei. Maar ik blijf gewoon een klein menneke![]()
Ja maar die worden dan gelabeld als gespierd/breed en niet als dik. Ze zien er op het eerste gezicht ook niet dik uit, maar gewoon groot en gespierd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op de sportschool loopt iemand van 2.10 ofzo en minstens zo breed. Maar wel allemaal spieren. Lange bodybuilders zien er beter uit dan van die dwergen.
Waar dan wel op? Ik ben geen bodybuilderquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:53 schreef TehRockstar het volgende:
Daarom moeten dwergen ook geen bodybuilders zijn.
Bovenstaande post was geen reactie op wonderer
De post van wizarddragonquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar dan wel op? Ik ben geen bodybuilder
Mensen met een bodybuilders-bouw zijn ook niet echt m'n ding.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:56 schreef TehRockstar het volgende:
Bodybuilders zijn zoiezo goor. De echte dan.
De echte echte (all natural) verdienen wel veel respect. Maar mooi is het niet neequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:56 schreef TehRockstar het volgende:
Bodybuilders zijn zoiezo goor. De echte dan.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hier houden we meer van gespierde ballen, hi hi
dus jij gaan meer voor het eunuch type ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:04 schreef TehRockstar het volgende:
Blijft het nog wel vies. Ik hou zoiezo niet van ballen.
Wat zeur je nou, moet je soms nog naar buiten?quote:
mietjequote:Op zondag 14 augustus 2005 01:27 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, ik stop met posten tot het topic vol is, ik wil niet nog een topic starten.
dan heb je nog tijd tot jan 2006 want dan begint in USA seizoen 5quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1tje klaar..nog 2 te gaan (minimaal)
afleveringen he ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb je nog tijd tot jan 2006 want dan begint in USA seizoen 5
Ik zit bij Lost op 18 nuquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:33 schreef Stroekie het volgende:
ja daar zeg je zo wat
moet nog stees ook paar uur leegmaken om vanaf episode 21 nog het einde van lost te gaan bezichtigen
het was een leuk feestje, al had ik me er meer van voorgesteld qua drukte en het was toch voornamelijk een wat ouder publiek ! Maar het is wel lachen dat je gewoon even een boot op kan en daarop dansen en drinken en een rondje varen langs allemaal nieuwsgierige belgjesquote:
en dan telkens van boot verwisselen??quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:38 schreef creno het volgende:
[..]
het was een leuk feestje, al had ik me er meer van voorgesteld qua drukte en het was toch voornamelijk een wat ouder publiek !
ja die boten varen af en aan, die maakte dan een rondje wat ongeveer een half uur a drie kwartier duurde, alleen de laatste boot maakte een extra lange ronde, bijna anderhalf uur ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan telkens van boot verwisselen??
kon d'r niet helemaal wijs uit worden op hun site
maar dat van ouder publiek zal ik voor volgende keer in mind houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |