Ik ben bezet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:24 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, jammer?
quote:
eerst was ze dikkertje dapquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:20 schreef TehRockstar het volgende:
stfu, nu is ze dun, eerst was ze geil.
Woei.. ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga voor Ian Somerhaulder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dik?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
eerst was ze dikkertje dap.
Nou ja, mollig dan.quote:
Dik? Gevuld en botergeilquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
eerst was ze dikkertje dap.
Gevuld met boter.quote:
Nog lekkerder, kruidenboterquote:
Ik heb www.vlarp.nl ;-)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:49 schreef wonderer het volgende:
Heeft niemand dan gewoon ruimte van zijn provider?
@Home geeft me zat ruimte.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:49 schreef wonderer het volgende:
Heeft niemand dan gewoon ruimte van zijn provider?
Het valt me nu pas op dat jij het allergladste voorhoofd ter wereld hebt. Niet beledigend bedoelt.quote:
Jeetje... dat is snel een antwoord...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:58 schreef TehRockstar het volgende:
Goedenavond
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op dat jij het allergladste voorhoofd ter wereld hebt. Niet beledigend bedoelt.
Sorry, dat was maar bij één foto.
Ikke ook niet, Ik heb vanavond zelf een bbq gegeven, maar heb iedereen weg gestuurd... want ik heb te veel roze op...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:59 schreef TehRockstar het volgende:
Ik?
Ben gister naar Happy Days geweest, Golden Oldies oid
Rose ...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:01 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ikke ook niet, Ik heb vanavond zelf een bbq gegeven, maar heb iedereen weg gestuurd... want ik heb te veel roze op...![]()
Lycos account aanmaken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:39 schreef TehRockstar het volgende:
Kan ik dan nergens fatsoenlijk een foto hosten?
Meen je dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:01 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ikke ook niet, Ik heb vanavond zelf een bbq gegeven, maar heb iedereen weg gestuurd... want ik heb te veel roze op...![]()
Tja, over spelling denk je dan niet meer na hoor.... dus alvast sorry voor de volgende fouten.....quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:03 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Tja, over spelling denk je dan niet meer na hoor.... dus alvast sorry voor de volgende fouten.....![]()
Oh, ik dacht dat je je kop had volgesmeerd met makeup en dat je iedereen daarom wegstuurde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:03 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Tja, over spelling denk je dan niet meer na hoor.... dus alvast sorry voor de volgende fouten.....![]()
Ja, en er is mega veel over, dus ik heb voor morgen nog maar ff de ouders van bart uitgenodigd... zie ik die ook weer eensquote:
Ik haat make up...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je je kop had volgesmeerd met makeup en dat je iedereen daarom wegstuurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |