jawelquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:09 schreef TehRockstar het volgende:
Je moet niet zo aan het verleden blijven hangen.
heksenjachten, 2e wereld oorlog, geen verwarming, geen televisie... goh wat was het vroeger goed... ik ben blij dat ik nu leef hoorquote:
bloembollen zijn underrated als voedselquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:13 schreef creno het volgende:
[..]
heksenjachten, 2e wereld oorlog, geen verwarming, geen televisie... goh wat was het vroeger goed... ik ben blij dat ik nu leef hoor
Het gaat ook niet om het verleden of dat er nu andere mensen in dit topic rondhangen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:09 schreef TehRockstar het volgende:
Je moet niet zo aan het verleden blijven hangen.
We eten ook uien en aardappels.. komt ook uit de grondquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
bloembollen zijn underrated als voedsel
Wat verwacht je na 3 jaar?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het verleden of dat er nu andere mensen in dit topic rondhangen.
Het verschil zit 'm erin dat in het begin iedereen elkaar onderling zat uit te dagen en elkaar probeerde te overtreffen met onzin. Dat was leuk, verfrissend, grappig.
Op een gegeven moment werd het saai, doordat er mensen kwamen die ALLES serieus opvatten, het verschil niet snappen tussen Fok! en IRL, ALLES een homo-erotische draai probeerden te geven, of alleen nog maar dienstmededelingen doen over wat ze de hele dag uitspoken. "Zo ik heb net gepiest en nou ga ik douchen. Ik ben nu klaar met douchen en ga ontbijt klaarmaken" en dat dag-in-dag-uit achter elkaar..
Wat doe ik hier eigenlijk nog, vraag ik mij al 1330 delen lang af..
euhm, lees ff de post boven jequote:Op zondag 14 augustus 2005 17:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We eten ook uien en aardappels.. komt ook uit de grond
Ik ben door mijn ideeën heen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat verwacht je na 3 jaar?Bedenk jij dan es wat om het een beetje boeiend te houden
Wat mij betreft wel, het is heus niet zo dat ik steeds gil "dat hebben we al een keer gedaan." Zo irritant ben ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:35 schreef TehRockstar het volgende:
Pff, kunnen we niet iets herhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |