quote:I said no, no never
We don't go together
Oh, I really couldn't take anymore
Now it's two weeks later
I feel such a traitor
Oh, I let you in my back door
You're the one who's creeping
Rough love's so deceiving
I said never again but here we are
A pure, pure sweetness
You're my only weakness
I said never again but here we are
jeps ! En Wesley (die met die armen) en nog een heel stel gingen naar Tilburg daarna, maar ik vond het weer wel genoeg feest voor vandaagquote:Oh, gelukkig.
Je was naar navigaytion toch?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:51 schreef TehRockstar het volgende:
Die met die armen?
ze hebben toch ook nog tweede aktiequote:Op zondag 14 augustus 2005 02:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik waardeerde 25 op..heb nu 50¤
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze hebben toch ook nog tweede aktie
van hoe langer je klant bent hoe meer extra beltegoed je krijgt ?
oepsquote:Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
herhalingen enzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:46 schreef TehRockstar het volgende:
Discovery Channel en NGC
Stiltequote:Op zondag 14 augustus 2005 02:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik werd net wakker van wat iets vaag op het gejank van een kind leek. Paar tellen realiseerde ik me dat het al eens eerder gebeurd was, en toen is m'n buurvrouw van 85 afgevoerd met een ambulance...
Maar nu is het weer stil..
geen kat voor de deur in de buurt? die in de regen heeeel graag naar binne nwil oid?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik werd net wakker van wat iets vaag op het gejank van een kind leek. Paar tellen realiseerde ik me dat het al eens eerder gebeurd was, en toen is m'n buurvrouw van 85 afgevoerd met een ambulance...
Maar nu is het weer stil..
Kon niks zien buiten. Dacht eerst aan een kind wat uit huis was gepleurd, we hebben nogal vage overburenquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
geen kat voor de deur in de buurt? die in de regen heeeel graag naar binne nwil oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |