jeps, en die valt ook al op mannen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:14 schreef TehRockstar het volgende:
Hebben ze nog een dochter ofzo?
hahaha die hebben ze al éénquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:19 schreef TehRockstar het volgende:
Nou, ik wil niet lullig doen maar dan kunnen ze nog uitkijken naar een berg kleinkindertjes ofzo.
2quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:23 schreef TehRockstar het volgende:
Jep, een zus, maar die heeft er al 2.
je moeder is een tienermoeder, en je zus ? die ook dan ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:28 schreef TehRockstar het volgende:
Nee. Mijn moeder is een tienermoeder.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:50 schreef creno het volgende:
[..]
jeps ! En Wesley (die met die armen)
beavke, vanwaar je shock ? je weet wel meteen wie ik bedoelquote:
Nou, als je het zo bekijkt wel, maar mijn moeder is nog jong. Ik zie een nakomertje meer als twee mensen van 60 na 20 jaar nog een kind krijgen. Mijn zus is trouwens 31.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:47 schreef creno het volgende:
maar als je zus al 25 jaar is en jij nog maar 14, dan ben je toch een nakomertje ?
Ik zag een keer een wielrenner met een heel benauwdquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:24 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
je ziet het boontje van Tom Boonen
Nou, vandaar die shock dus.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:03 schreef creno het volgende:
[..]
beavke, vanwaar je shock ? je weet wel meteen wie ik bedoel![]()
nergens voor nodig... na een tijdje leer je iemand kennen, en dan blijkt dat de keuzes die je maakt de juiste zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou, vandaar die shock dus..
tis geen travoquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:28 schreef TehRockstar het volgende:
Ze moeten hun "boontje" gewoon naar beneden leggen, dan valt het niet zo op.
Misschien werd z'n boontje wel wat te enthousiast.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:28 schreef TehRockstar het volgende:
Ze moeten hun "boontje" gewoon naar beneden leggen, dan valt het niet zo op.
is dat niet de charme van wielrennenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zag een keer een wielrenner met een heel benauwd-gezicht naar z'n broekje kijken, omdat zijn Ding wel hééél goed te zien was.
.
Ow.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:28 schreef creno het volgende:
[..]
nergens voor nodig... na een tijdje leer je iemand kennen, en dan blijkt dat de keuzes die je maakt de juiste zijn![]()
![]()
Nee, zodat je gewoon een bobbel ziet en niet een expliciet boontjequote:Op zondag 14 augustus 2005 13:29 schreef creno het volgende:
[..]
tis geen travo
maar wel vaag dat je hem zo goed zit, ik dacht dat wielrenners daar altijd een spons in hun broek hadden tegen zadelpijn en eventueel "vochtverlies"
jepsquote:
quote:
Okee. Misschien wist je het nog niet, maar niet alle mannen dragen hun Ding op dezelfde manier. De een doet 'm omhoog, de ander naar beneden. En dan is er nog een verschil tussen links en rechts.quote:
quote:
Hij hangt hem over zijn broek uit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee. Misschien wist je het nog niet, maar niet alle mannen dragen hun Ding op dezelfde manier. De een doet 'm omhoog, de ander naar beneden. En dan is er nog een verschil tussen links en rechts.
Dus als je denkt dat iedereen die 'm naar beneden draagt meteen een travo is, dan kan dat maar één ding betekenen, namelijk dat Creno een Omhoog-Drager is.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee. Misschien wist je het nog niet, maar niet alle mannen dragen hun Ding op dezelfde manier. De een doet 'm omhoog, de ander naar beneden. En dan is er nog een verschil tussen links en rechts.
Dus als je denkt dat iedereen die 'm naar beneden draagt meteen een travo is, dan kan dat maar één ding betekenen, namelijk dat Creno een Omhoog-Drager is.
Een sok in je broek. Dat vind ik toch wel zo sneu.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:43 schreef creno het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het dus niet
omdat Rocky zei dat ie um naar beneden moest doen ging ik er van uit om hem zo te verstoppen, net zoals travo's dat dus doen...
hoe mijn ding in mijn broek hangt/ligt/staat daar doe ik verder geen uitspraken over, maar meestal stop ik hem in mijn sok, omdat ie anders zo bungelt![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een sok in je broek. Dat vind ik toch wel zo sneu..
Het is altijd zo'n teleurstelling..
.
eigenlijk hoef ik niet zonodig te weten hoe kinderboontje in hun broekje zittenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:50 schreef TehRockstar het volgende:
Ik leg hem altijd naar beneden maar soms kruiptie naar boven, dat is niet altijd even fijn met een laaghangende broek/onderbroek.![]()
quote:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:
Ow ja, ga mij effe lekker de schuld geven!quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:53 schreef creno het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
beavke, je bent weer eens mijn reputatie aan het verneuken.... eerst de wc, nu de sok...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |