flikker jij ff gauw opquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:38 schreef stiff_meister het volgende:
[..]
ik heb ze gezien! midden op de dam!
hee, niet hier ja!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
flikker jij ff gauw opjou hoef ik al helemaal niet te zien na wat je geflikt hebt!
wie is stiff meister!?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
flikker jij ff gauw opjou hoef ik al helemaal niet te zien na wat je geflikt hebt!
lekkere foto is that you!!?quote:
1. gaat je niks aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wie is stiff meister!?
Waar ken je 'em van?
wat heeft 'ie geflikt?
Welke foto?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
lekkere foto is that you!!?![]()
hallo allemaal was het helemaal vergeten hallo te zeggen wat verschrikkelijk assosiaal!
dus nogmaals.... hallo![]()
iemand van de AA mag niet in verval raken!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie gaan dit topic godverdomme niet verneuken met jullie lamlendige gezeik, paupers!
ach man jonkiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie gaan dit topic godverdomme niet verneuken met jullie lamlendige gezeik, paupers!
HALLOquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hallo allemaal was het helemaal vergeten hallo te zeggen wat verschrikkelijk assosiaal!
Huh?!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
iemand van de AA mag niet in verval raken!!![]()
stiff meister heeft je ge-out tegen je zin op school/werk/prive-leven?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
1. gaat je niks aan
2. idem
3. gaat je al helemaal niks aan
!
Ja er staat al een foto op maar die staat er dus niet op.quote:
mag ik jou ook hallo zeggen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
lekkere foto is that you!!?![]()
uhm.. NEEN.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij stiekumu tvp-er, doe dan wat zinnigs ( zoals ik)
daaar zou ik niet zo mee zitten, dus neequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
stiff meister heeft je ge-out tegen je zin op school/werk/prive-leven?
haha tuurlijk hoe meer mensen hallo zeggen hoe gezelliger!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:46 schreef stiff_meister het volgende:
[..]
mag ik jou ook hallo zeggen?
"hallo"
![]()
owh... dus een foto die er wel op staat, maar zich stiekem verstopt voor ons? Nee ok.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja er staat al een foto op maar die staat er dus niet op.
bedoelde je avatarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja er staat al een foto op maar die staat er dus niet op.
Jerruh!!! Wel jammer dat je geen bi meer bent hoor;quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:48 schreef Jerruh het volgende:
eey goeienmiddag.
iedereen nog steeds een goeie roze vakantie?.
moet je bij sommigen wel mee oppassen hoor.. vinger - hand enzo..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
haha tuurlijk hoe meer mensen hallo zeggen hoe gezelliger!!!![]()
dank je ga zo weer roze uithangen in antwerpen @ www.navigaytion.bequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:48 schreef Jerruh het volgende:
eey goeienmiddag.
g'middagquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:48 schreef Jerruh het volgende:
eey goeienmiddag.
is je lijstje nog nietgroot genoeg?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:48 schreef Camoth het volgende:
[..]
Jerruh!!! Wel jammer dat je geen bi meer bent hoor;dacht nog een kansje te maken misschien. *zucht* heb ook altijd pech
![]()
dank uquote:
hehehe, ach wie mij kent of wilt kennen weet wel hoe ik ben, is geen hokje voor nodigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:48 schreef Camoth het volgende:
[..]
Jerruh!!! Wel jammer dat je geen bi meer bent hoor;dacht nog een kansje te maken misschien. *zucht* heb ook altijd pech
![]()
hehe samen met robbie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dank je ga zo weer roze uithangen in antwerpen @ www.navigaytion.be
creno is zonder me vertrokken![]()
maar dat was afgesproken![]()
je wilt aanvullen toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:52 schreef Camoth het volgende:
@Petre86:
Vier mannen van fok! Nou nou, wat een groot lijstje![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehehe, ach wie mij kent of wilt kennen weet wel hoe ik ben, is geen hokje voor nodig!
camoth! !!.
raap je tong van de vloer, sluit die hooischuur en zet je msn eens aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:51 schreef wonderer het volgende:
*watches in awe*
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:54 schreef wonderer het volgende:
is het iets in het water ofzo? Kolere, wat zijn jullie vals vandaag. Ik ga douchen en ik kom pas terug als iedereen weer aardig is.
Ghehe, ja okay. Ik heb al besloten dat ik op donderdag een t-shirt aan zal trekken met me username erop en "fok!bitch" d'r op. Kan ik alvast een beetje rekruteren en schema'tje bouwen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
je wilt aanvullen toch?
( lowlands ?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |