dank jequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:38 schreef Stroekie het volgende:
nou gewoon welkom en en join the crew![]()
Yup was best OK vanavondquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:56 schreef Stroekie het volgende:
Hoi GJ
weer terug van een avond werken?
euhm,quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:55 schreef Stroekie het volgende:
Truste Anne![]()
was dus kort en hevig![]()
dunt hier nu wel weer hard uit op dit moment
ja en toen moesten ze samen ook nog een grote emmer met popcorn delen ???quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup was best OK vanavond
Op de homo na die eerst 'wat kwam vragen' en toen zn beste vrendin liet doen alsof ze een koppeltje waren
sweet dreamsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:58 schreef anne1982 het volgende:
[..]
euhm,
Tja, verder als goede avondnacht en truste ben ik niet gekomen...![]()
Maar morgen weer een dag![]()
![]()
Nee, ze gingen weg..was pas na de filmquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en toen moesten ze samen ook nog een grote emmer met popcorn delen ???![]()
quote:Don't you wanna go for a ride
Down to the other side
Feels so good you could cry
Now won't you do what I told you
I remember when you used to be shy
Yeah, once we were so fine
You and I why you gotta make it so hard on me
Gellarboy is de topicstarter van het allereerste deel van deze reeks.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 05:46 schreef petre86 het volgende:
*weer thuis is
wie was nou gellarboy? freek_mst? en waar istie berucht van?
Ik heb meer dan 250 cd's van die Belgische bon-bon-doos die jij zo leuk vind door mijn handen gehad.quote:
Zoals ik al vertelde zat ik hier al eerder onder een andere naam die een half jaar geleden een prachtige permban heeft gekregen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:26 schreef creno het volgende:
maar om nog effe op rocky terug te komen, ik vermoed dus ook dat het onze president is, vanaf het moment dat ie hier begon te posten, (leuk dat ie er weer is, maar dat ie dan gewoon ff zegt hoi ik ben er weer, hou je mond tegen weet ik het wie) vooral door de snelle switches, het vele posten, de smiley's die typerend voor hem zijn en helemaal hoe snel hij het doorhad een nieuw topic te openen, dat lukt geen enkele newbie zo snel....
maar goed, welkom terug
Is geen fokker, is 15.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dat bezoek was dus 9 jaar ouder en moest anoniem blijven
dus daarom Bram Bram
En nu weet ik niet meer of Tech of Stuart.Alan.Jones hem vroeg of het een Fokker was
maar daar is dus never antwoord op gekomen
en als hij dan van Houdou begint te praten ...
das toch vreemd voor iemand uit de Randstad
Doet mij ook nog aan Dark_Killah denkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zoals ik al vertelde zat ik hier al eerder onder een andere naam die een half jaar geleden een prachtige permban heeft gekregen.
He? Zit hij in het homo-topic? Ik zag hem alleen bij PUBquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:38 schreef tech het volgende:
[..]
Doet mij ook nog aan Dark_Killah denken
't [HOMO] topic is gewoon te gezellig om weg te blijven... Zelfs voor tiener-heterojongensquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
He? Zit hij in het homo-topic? Ik zag hem alleen bij PUB
Ja, dat ook...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:59 schreef TehRockstar het volgende:
"t topic is een beetje ingekakt ofzo
Ik zeg net daarvoor dat het topic te gezellig is om weg te blijven... Daarna beaam ik dat het topic is ingekakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:03 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben te dom om je grapje te begrijpen, leg uit.
Mooi weer -> zon -> kewle jongens in strakke t-shirtjes met hippe zonnebrillen -> alle homo's zijn buiten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:32 schreef TehRockstar het volgende:
Lalalaa ben ik er weer, praat er niemand.
heee een coole gast! en stoer ook! met litteken op voorhoofd nog wel! wie zou dat zijn? woont hij soms in the ghetto? en zo hip ook nog! zo hip heb ik ze nog nooit gezien. is het soms die jongen die alle danceparades en gaypride feesten afgaat??quote:
Heathrow is niet het enige vliegveld in Londen hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:14 schreef Stroekie het volgende:
Hoi Wonderer
kon jij wel uit Londen terug komen, geen last gehad op Heatrow?
TehRockstar en ik zijn het team hier komen versterken.
En vooral die Rocky van 14 jaar heeft hier al aardige indrukken achter gelaten
Dag ajuu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:44 schreef ajuu het volgende:
[..]
heee een coole gast! en stoer ook! met litteken op voorhoofd nog wel! wie zou dat zijn? woont hij soms in the ghetto? en zo hip ook nog! zo hip heb ik ze nog nooit gezien. is het soms die jongen die alle danceparades en gaypride feesten afgaat??
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heathrow is niet het enige vliegveld in Londen hoorEn ik was met de bus
Hoe heb je dat litteken voor elkaar gekregen?quote:
d'r zijn d'r hier vast wel wat die hem van je over willen nemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:50 schreef Camoth het volgende:
Haaaaallowww
Was eigenlijk van plan gister een scharrel te dumpen, maar hij ging ineens vet z'n best doen (kaarjes, mijn favo ijs (B&J's!!!) ... dus ik kon het niet over m'n hart verkrijgen
![]()
Gotver, mannen ook altijd![]()
hahaha ja dat litteken kwam natuurlijk omdat je struikelde over de strijkplank en je toen met je hoofd tegen de boekenkast terechtkwam en toen kreeg je een bladwijzer uit je jane austen ombinibus tegen je oog, waardoor je je genoodzaakt zag een zonnenbril te dragen.............quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dag ajuu..
Ik ben niet hip en heb ook niet de ambitie om dat te worden. En dat weet je maar al te goed..
ik denk, ik gooi er ff een cliché-vraag in, mčt natuurlijk een cliché-antwoord.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:52 schreef TehRockstar het volgende:
NIKS!
Gatwick, Luton, Stansted, City.. waar ze voor zover ik weet niet gestaakt hebben. Een Nederlander is trouwens beter af op een ander vliegveld, want de goedkope lijntjes vliegen niet op Heathrow.quote:
Hee! Ik ben nou eenmaal een voor de handliggend persoon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik denk, ik gooi er ff een cliché-vraag in, mčt natuurlijk een cliché-antwoord.
maar dat kan ik de familie niet aandoen
Ik heb hier nog een rokkostuum liggen, kom maar halenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:52 schreef petre86 het volgende:
vanaaf een 25-jarig bruiloft.. WAT MOET IK AAN????
ik zat even in een waaxxxxer modus, maar het gaat weer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat litteken heb ik al heel lang, is gebeurt toen ik nog maar een heel klein verwachtinkje was..
Maar het is roooood!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat litteken heb ik al heel lang, is gebeurd toen ik nog maar een heel klein verwachtinkje was..
Hey, het was niet zomaar ijs hč?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee, zijn vrouwen zo gemakkelijk in te palmen? Wat kaarsjes en ijs? Geen wonder dat de meeste mannen hetero zijn.
Goorlap.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik denk, ik gooi er ff een cliché-vraag in, mčt natuurlijk een cliché-antwoord.
maar dat kan ik de familie niet aandoen
Heb gister nog foto's gemaakt, zal ze even op me pc zettenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
d'r zijn d'r hier vast wel wat die hem van je over willen nemen
foto?
(p.s. welke smaak)
Nogmaals Mogguhquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:04 schreef TehRockstar het volgende:
Goeiemorgen *Zwaai
Dan nog. Zo'n pot kost 5 euro, nog wat kaarsjes bij de Hema dus voor 6 hooguit 7 euro ben je klaar. De condooms zijn zowat nog duurder.quote:
en toch zie ik liever dit dan de vorige foto.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat was eerst nog veel erger, toen ik had ik een ander brilletje en warrige haartjes..
[afbeelding].
Hey, het gaat om gebaren, niet om geld, tenminste, bij mijquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan nog. Zo'n pot kost 5 euro, nog wat kaarsjes bij de Hema dus voor 6 hooguit 7 euro ben je klaar. De condooms zijn zowat nog duurder..
Een heleboel, en I'm working on those picturesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:10 schreef petre86 het volgende:
@steentjester: denk niet dat oma dat aankanen ze ģs net uit het ziekenhuis
@wonderer: dankuik doe nog eerder een kilt aan
@camoth: laat zien! & lekker! ( hoeveel chocolade zit daar in?)
@Des: mogguh luiwammes & ga je mond spoelen
ga je in je stoerste outfit voor de ingang staan dansen met een pet op de grond.. kun je misschien net voor sluitingstijd nog naar binnen wippenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:09 schreef wonderer het volgende:
Bah. Ik wou wel naar de kamasutrabeurs in Utrecht maar de toegang is verdorie 17 euro! En ik ben blut
jah ga rondsletten jijquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:09 schreef ajuu het volgende:
[..]
moet jij hier niet danceparaderen? kutherrie trouwens.
een kilt!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:10 schreef petre86 het volgende:
@steentjester: denk niet dat oma dat aankanen ze ģs net uit het ziekenhuis
@wonderer: dankuik doe nog eerder een kilt aan
@camoth: laat zien! & lekker! ( hoeveel chocolade zit daar in?)
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:46 schreef Camoth het volgende:
Wel geinig; heb er ondertussen vier gehad van fok! maar kom nergens voor in de lijstUiteraard ga ik hier geen namen noemen, dat is jullie taak om erachter te komen
![]()
het linkt nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:14 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn ongekamde ochtendmatje![]()
http://img274.imageshack.us/img274/9835/dsc024460kb.jpg
duidelijk geen basquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:14 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn ongekamde ochtendmatje![]()
http://img274.imageshack.us/img274/9835/dsc024460kb.jpg
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:09 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hey, het gaat om gebaren, niet om geld, tenminste, bij mij![]()
ik 3 ( staat in dat topicquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik weet er 1... ik weet er 1..![]()
Verassend, heb al drie namen gepost namelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bek houwe.. vulgaire trut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:10 schreef petre86 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:14 schreef Camoth het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze is een beetje mislukt door het verkleinen, maargoed:
[afbeelding]
Ja, maar ik wist er 1.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Verassend, heb al drie namen gepost namelijk![]()
je bent jaloers op Camoth of niet soms?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
jij afgelebberde lesbolebberaar!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bek houwe.. vulgaire trut.
Mjah, Lycos werkt beter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:17 schreef TehRockstar het volgende:
Gosverdomme
Peet!! Wat een agressie op een normale vraagquote:
Hehe ik merk hetquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij afgelebberde lesbolebberaar!
de roddels hebben ook iemand in tilburg bereikt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe ik merk het..
Jij vuige eikelverklonteringspatient..
Die dude die ook media en cultuur doet. Kheb hem zelfs in m'n werkgroep gezien, voor maar 1 week. Daarna was ie verdwenen.quote:
Jaaa... diequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die dude die ook media en cultuur doet. Kheb hem zelfs in m'n werkgroep gezien, voor maar 1 week. Daarna was ie verdwenen.. Rosnesda ofzoiets..
tja.. een feest met veel dansen, veel kerels en jij bent er niet? schaam je!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Peet!! Wat een agressie op een normale vraag
@Ajuu: Nope ik ga niet danceparaderen .. ik hou dit weekend een rustpauze
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe ik merk het..
Jij vuige eikelverklonteringspatient..
Van patat kun je een hartaanval krijgenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
van sex kun je AIDS krijgen
van gebruikte naalden ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
dus de les?quote:
Ach ja.. kan niet overal zijn hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
tja.. een feest met veel dansen, veel kerels en jij bent er niet? schaam je!
quote:[..]! ik was me daar altijd netjes
![]()
jij leipe mocro flavourachtige niet lekkere ben en jerry's smaak!
en een bloed-transfusie in guatamala dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dus de les?
Geen sex, en geen gebruikte naalden.
die is ontmaagd en nu een verbitterde oude zak geworden die niet meer zo makkelijk kan lopen en fietsen. Helemaal uitgewoond.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:26 schreef wonderer het volgende:
*kijkt toe*
Ik voel me alsof ik jaren ben weggeweest... waar is lieve schattige Peet gebleven??
die heeft gister een lange dag gehad, vannacht gewerkt, lag om 7 uur in bed en werd daar om 12 uur uit gebeld omdat zuslief de lasergame niet aankreeg!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:26 schreef wonderer het volgende:
*kijkt toe*
Ik voel me alsof ik jaren ben weggeweest... waar is lieve schattige Peet gebleven??
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
die is ontmaagd en nu een verbitterde oude zak geworden die niet meer zo makkelijk kan lopen en fietsen. Helemaal uitgewoond.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
die heeft gister een lange dag gehad, vannacht gewerkt, lag om 7 uur in bed en werd daar om 12 uur uit gebeld omdat zuslief de lasergame niet aankreeg!
en ik wąs al een paar dagen chagrijnig!!
van AIDS kun je sex krijgenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:29 schreef Camoth het volgende:
[..]
Neem het beste medicijn;
[afbeelding]
Als jij gewoon eens wat minder open deed op msn dan had ik die informatie nu niet gehad. Dat jij en dinges naar Amesterdam gaan om te sletten in de Exit is gewoon too much info.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
en kug zat er bovenop en zag het allemaal gebeuren, daarom weet ie alles ook zo goed he
( over verbitterd gesproken)
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:32 schreef keizerpinguin het volgende:
he ik heb een tijd geleden via via een jongen leren kennen die erg opdringerig was, hij had blond haar en een jaar of 19 geloof ik ik vond het maar een domme puber...... wilde als maar in mijn msn en nu gaat de roddel dat hij een zang carriere wil beginnen erg he!!
quote:
ik ben van mijn levensdagen nog nooit in de exit geweetsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als jij gewoon eens wat minder open deed op msn dan had ik die informatie nu niet gehad. Dat jij en dinges naar Amesterdam gaan om te sletten in de Exit is gewoon too much info.
Over veel ervan, jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]![]()
.. da's duidelijk hoe je over die mensen denkt
![]()
oeh dus jij en je holmaatje zijn gewoon maar ergens in een afgelegen straatje of op een kamertje gaan zitten plompzakken? Viezzzzzzpeuks!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben van mijn levensdagen nog nooit in de exit geweets
vorige keer was irene vermoord en afgelopen zaterdag ook niet geweest.. tot zover de gesprekken met je handpoppen
ik heb ze gezien! midden op de dam!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
oeh dus jij en je holmaatje zijn gewoon maar ergens in een afgelegen straatje of op een kamertje gaan zitten plompzakken? Viezzzzzzpeuks!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
oeh dus jij en je holmaatje zijn gewoon maar ergens in een afgelegen straatje of op een kamertje gaan zitten plompzakken? Viezzzzzzpeuks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |