dank jequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:38 schreef Stroekie het volgende:
nou gewoon welkom en en join the crew![]()
Yup was best OK vanavondquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:56 schreef Stroekie het volgende:
Hoi GJ
weer terug van een avond werken?
euhm,quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:55 schreef Stroekie het volgende:
Truste Anne![]()
was dus kort en hevig![]()
dunt hier nu wel weer hard uit op dit moment
ja en toen moesten ze samen ook nog een grote emmer met popcorn delen ???quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup was best OK vanavond
Op de homo na die eerst 'wat kwam vragen' en toen zn beste vrendin liet doen alsof ze een koppeltje waren
sweet dreamsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:58 schreef anne1982 het volgende:
[..]
euhm,
Tja, verder als goede avondnacht en truste ben ik niet gekomen...![]()
Maar morgen weer een dag![]()
![]()
Nee, ze gingen weg..was pas na de filmquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en toen moesten ze samen ook nog een grote emmer met popcorn delen ???![]()
quote:Don't you wanna go for a ride
Down to the other side
Feels so good you could cry
Now won't you do what I told you
I remember when you used to be shy
Yeah, once we were so fine
You and I why you gotta make it so hard on me
Gellarboy is de topicstarter van het allereerste deel van deze reeks.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 05:46 schreef petre86 het volgende:
*weer thuis is
wie was nou gellarboy? freek_mst? en waar istie berucht van?
Ik heb meer dan 250 cd's van die Belgische bon-bon-doos die jij zo leuk vind door mijn handen gehad.quote:
Zoals ik al vertelde zat ik hier al eerder onder een andere naam die een half jaar geleden een prachtige permban heeft gekregen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:26 schreef creno het volgende:
maar om nog effe op rocky terug te komen, ik vermoed dus ook dat het onze president is, vanaf het moment dat ie hier begon te posten, (leuk dat ie er weer is, maar dat ie dan gewoon ff zegt hoi ik ben er weer, hou je mond tegen weet ik het wie) vooral door de snelle switches, het vele posten, de smiley's die typerend voor hem zijn en helemaal hoe snel hij het doorhad een nieuw topic te openen, dat lukt geen enkele newbie zo snel....
maar goed, welkom terug
Is geen fokker, is 15.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dat bezoek was dus 9 jaar ouder en moest anoniem blijven
dus daarom Bram Bram
En nu weet ik niet meer of Tech of Stuart.Alan.Jones hem vroeg of het een Fokker was
maar daar is dus never antwoord op gekomen
en als hij dan van Houdou begint te praten ...
das toch vreemd voor iemand uit de Randstad
Doet mij ook nog aan Dark_Killah denkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zoals ik al vertelde zat ik hier al eerder onder een andere naam die een half jaar geleden een prachtige permban heeft gekregen.
He? Zit hij in het homo-topic? Ik zag hem alleen bij PUBquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:38 schreef tech het volgende:
[..]
Doet mij ook nog aan Dark_Killah denken
't [HOMO] topic is gewoon te gezellig om weg te blijven... Zelfs voor tiener-heterojongensquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
He? Zit hij in het homo-topic? Ik zag hem alleen bij PUB
Ja, dat ook...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:59 schreef TehRockstar het volgende:
"t topic is een beetje ingekakt ofzo
Ik zeg net daarvoor dat het topic te gezellig is om weg te blijven... Daarna beaam ik dat het topic is ingekakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:03 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben te dom om je grapje te begrijpen, leg uit.
Mooi weer -> zon -> kewle jongens in strakke t-shirtjes met hippe zonnebrillen -> alle homo's zijn buiten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:32 schreef TehRockstar het volgende:
Lalalaa ben ik er weer, praat er niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |