dus de les?quote:
Ach ja.. kan niet overal zijn hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
tja.. een feest met veel dansen, veel kerels en jij bent er niet? schaam je!
quote:[..]! ik was me daar altijd netjes
![]()
jij leipe mocro flavourachtige niet lekkere ben en jerry's smaak!
en een bloed-transfusie in guatamala dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dus de les?
Geen sex, en geen gebruikte naalden.
die is ontmaagd en nu een verbitterde oude zak geworden die niet meer zo makkelijk kan lopen en fietsen. Helemaal uitgewoond.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:26 schreef wonderer het volgende:
*kijkt toe*
Ik voel me alsof ik jaren ben weggeweest... waar is lieve schattige Peet gebleven??
die heeft gister een lange dag gehad, vannacht gewerkt, lag om 7 uur in bed en werd daar om 12 uur uit gebeld omdat zuslief de lasergame niet aankreeg!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:26 schreef wonderer het volgende:
*kijkt toe*
Ik voel me alsof ik jaren ben weggeweest... waar is lieve schattige Peet gebleven??
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
die is ontmaagd en nu een verbitterde oude zak geworden die niet meer zo makkelijk kan lopen en fietsen. Helemaal uitgewoond.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
die heeft gister een lange dag gehad, vannacht gewerkt, lag om 7 uur in bed en werd daar om 12 uur uit gebeld omdat zuslief de lasergame niet aankreeg!
en ik wàs al een paar dagen chagrijnig!!
van AIDS kun je sex krijgenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
van sex kun je AIDS krijgen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:29 schreef Camoth het volgende:
[..]
Neem het beste medicijn;
[afbeelding]
Als jij gewoon eens wat minder open deed op msn dan had ik die informatie nu niet gehad. Dat jij en dinges naar Amesterdam gaan om te sletten in de Exit is gewoon too much info.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
en kug zat er bovenop en zag het allemaal gebeuren, daarom weet ie alles ook zo goed he
( over verbitterd gesproken)
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:32 schreef keizerpinguin het volgende:
he ik heb een tijd geleden via via een jongen leren kennen die erg opdringerig was, hij had blond haar en een jaar of 19 geloof ik ik vond het maar een domme puber...... wilde als maar in mijn msn en nu gaat de roddel dat hij een zang carriere wil beginnen erg he!!
quote:
ik ben van mijn levensdagen nog nooit in de exit geweetsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als jij gewoon eens wat minder open deed op msn dan had ik die informatie nu niet gehad. Dat jij en dinges naar Amesterdam gaan om te sletten in de Exit is gewoon too much info.
Over veel ervan, jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]![]()
.. da's duidelijk hoe je over die mensen denkt
![]()
oeh dus jij en je holmaatje zijn gewoon maar ergens in een afgelegen straatje of op een kamertje gaan zitten plompzakken? Viezzzzzzpeuks!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben van mijn levensdagen nog nooit in de exit geweets
vorige keer was irene vermoord en afgelopen zaterdag ook niet geweest.. tot zover de gesprekken met je handpoppen
ik heb ze gezien! midden op de dam!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
oeh dus jij en je holmaatje zijn gewoon maar ergens in een afgelegen straatje of op een kamertje gaan zitten plompzakken? Viezzzzzzpeuks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |