flikker jij ff gauw opquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:38 schreef stiff_meister het volgende:
[..]
ik heb ze gezien! midden op de dam!
hee, niet hier ja!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
flikker jij ff gauw opjou hoef ik al helemaal niet te zien na wat je geflikt hebt!
wie is stiff meister!?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
flikker jij ff gauw opjou hoef ik al helemaal niet te zien na wat je geflikt hebt!
lekkere foto is that you!!?quote:
1. gaat je niks aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wie is stiff meister!?
Waar ken je 'em van?
wat heeft 'ie geflikt?
Welke foto?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
lekkere foto is that you!!?![]()
hallo allemaal was het helemaal vergeten hallo te zeggen wat verschrikkelijk assosiaal!
dus nogmaals.... hallo![]()
iemand van de AA mag niet in verval raken!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie gaan dit topic godverdomme niet verneuken met jullie lamlendige gezeik, paupers!
ach man jonkiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie gaan dit topic godverdomme niet verneuken met jullie lamlendige gezeik, paupers!
HALLOquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hallo allemaal was het helemaal vergeten hallo te zeggen wat verschrikkelijk assosiaal!
Huh?!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
iemand van de AA mag niet in verval raken!!![]()
stiff meister heeft je ge-out tegen je zin op school/werk/prive-leven?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
1. gaat je niks aan
2. idem
3. gaat je al helemaal niks aan
!
Ja er staat al een foto op maar die staat er dus niet op.quote:
mag ik jou ook hallo zeggen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
lekkere foto is that you!!?![]()
uhm.. NEEN.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij stiekumu tvp-er, doe dan wat zinnigs ( zoals ik)
daaar zou ik niet zo mee zitten, dus neequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
stiff meister heeft je ge-out tegen je zin op school/werk/prive-leven?
haha tuurlijk hoe meer mensen hallo zeggen hoe gezelliger!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:46 schreef stiff_meister het volgende:
[..]
mag ik jou ook hallo zeggen?
"hallo"
![]()
owh... dus een foto die er wel op staat, maar zich stiekem verstopt voor ons? Nee ok.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja er staat al een foto op maar die staat er dus niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |