Zal ik even een linkje naar het betreffende topic posten?quote:
bitchhausenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal ik even een linkje naar het betreffende topic posten?.
you know you love me.quote:
Veel plezierquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:03 schreef creno het volgende:
ik durf al niet eens meer te zeggen dat ik ga douchen...
maar ik doe het toch: ik ga douchen
Ik geloof al lang niet meer de TRS 14 is. Daar is hij veel te bij de hand voor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:51 schreef creno het volgende:
[..]
eigenlijk hoef ik niet zonodig te weten hoe kinderboontje in hun broekje zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
Ai, vallende bejaarde mensen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:28 schreef Vlarp het volgende:
Dat gegil waar ik vannacht wakker van ben geworden was wel m'n buurvrouw..
M'n moeder had het ook gehoord en die heeft gebeld. Ze was met 'r hoofd op haar nachtkastje gevallen. Arm mens...
Mensje lijdt echt enorm de laatste maanden... niet lullig bedoeld, maar het wordt tijd dat ze overlijdt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ai, vallende bejaarde mensen.
Nah.. ik ben door dit wel weer gaan nadenken over zulk soort dingen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:37 schreef anne1982 het volgende:
Zullen we het over iets anders hebben als over doden of dood gaan......
Als weduwe denk je daar al genoeg over na hoor....quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah.. ik ben door dit wel weer gaan nadenken over zulk soort dingen...
Mja, normaal hoort dit een luchtig topic te zijn...quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:41 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Als weduwe denk je daar al genoeg over na hoor....![]()
Vind het gewoon niet zo'n prettig onderwerp
Jep....quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:42 schreef TehRockstar het volgende:
Ben je een weduwe?Je bent pas 23.
gelukkig.. ben ik niet de enigequote:Op zondag 14 augustus 2005 14:43 schreef creno het volgende:
ook ik ben weer fris en schoon !
ik snap spoiler niet maar zal eens zoeken
Neeeeeeequote:Op zondag 14 augustus 2005 14:45 schreef TehRockstar het volgende:
Jij doucht lang.
http://forum.fok.nl/user/history/71106quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:43 schreef creno het volgende:
ook ik ben weer fris en schoon !
ik snap spoiler niet maar zal eens zoeken
quote:
JIJ JIJ JIJ !quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:49 schreef TehRockstar het volgende:
Ga maar lekker door mijn beschamende geschiedenis heen!
Ik snap geen reet van dat gekke kutspel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:52 schreef creno het volgende:
[..]
JIJ JIJ JIJ !![]()
je biedt Windwaker te koop aan ! Schande... ipv trots op je bezit te zijn, bied je het te koop aan alsof het een doorgezeten bankstel is !
en zoals jullie merken, lul ik vrolijk over het wc-gedoe heen
heerlijk...quote:
das logisch hoor, (ik ben het ook) tis vaker voorgekomen dat een newbie er bij kwam die helemaal geen newbie was, maar hier alleen kwam om te rellen, en een rel op zun tijd is leuk, maar het is vooral leuk als het gezellig en luchtig blijftquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:57 schreef TehRockstar het volgende:
G_E moet niet zo wantrouwend zijn.
*aai over de bol*quote:
Is echt niks te zien dit jaar.....je bent gewaarschuwdquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:05 schreef creno het volgende:
[..]
@ anne1982: ik dacht ook iets van een rommel te horen, dus ik ga zo maar even snel over de jaarmarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |