omfg jezus jezus jezusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:11 schreef HoSeong het volgende:
Ik dacht altijd dat "column" een of ander speciaal woord was, totdat ik er rond mijn 12e achterkwam dat het gewoon Engels voor "kolom" is![]()
En misschien weet je ook wel niet dat Typex een merk is, aangezien jij het niet met een hoofdletter typet. De productnaam is correctievloeistof. De merknaam is eigenlijk "Tipp-Ex", kwam dat nou uit Duitsland?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:49 schreef GrupoBalanca het volgende:
Dat typex geen typlex heeten niemand die mij ook ff corrigeerde
quote:Op zondag 21 augustus 2005 05:58 schreef Isabeau het volgende:
In de kerk ging de collecte altijd naar de Wilde Ganzen (oid) en ik vond het heel erg oneerlijk voor alle andere dieren dat de wilde ganzen alles kregen.
IK OOKquote:Op zondag 21 augustus 2005 06:06 schreef Jey het volgende:
khep me, toen ik een jaartje of 6 was, afgevraagd waarom ze in engeland geen nederlands zongen op de radio... het viel me iig wel tegen dat ze daar in het engels zongen..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn vader maakte ons vroeger thuis wijs dat er een mannetje in de muur woonde. Hij klopte dan stiekem onder de tafel tegen de muur en zei dat het mannetje dat deed. We hebben dat heel lang geloofd.
Wel vreemd dat we ons nooit realiseerden dat dat mannetje zich alleen maar liet horen als mijn vader in de buurt was.
Ik dacht dat ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:58 schreef GrupoBalanca het volgende:
en de zwartemarkt.. dat alles heel erg donker/zwart daar was
Hehe Lupa. Ouders, waarom zitten ze altijd te dollen met hun kinderen. Mijn pa en ma vertelden mij bijvoorbeeld dat bij klokslag 12 een getrokken gekke bek blijft stilstaan, dat er een boom in mijn maag groeit als ik een appelpit doorslik en dat muggen een huisje bouwen in mijn haar tijdens het slapen (mbt haren die door de war zitten bij het opstaan).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ouders, opa's en oma's, tantes en ooms... Ze hebben geen flauw idee wat ze kinderen aandoen met hun verhalen...
Yep! En The Thompson Twins zijn ook geen tweelingen. Ook iets waar ik pas tien jaar later achterkwam, jaren '80 sentimentquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:34 schreef Croupouque het volgende:
Dat geen enkel lid van The Doobie Brothers "Doobie" met zijn achternaam heet.
Dat doet me denken aan een vriendinnetje van vroeger. Zij was in juli jarig, ik in december. Dus ZIJ was ouder, dat wist ze zeker, want ze was eerder jarig. Ik kon haar niet aan haar verstand peuteren dat ik toch echt ouder was, want zij was van '82, en ik van '81.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:19 schreef Rosu het volgende:
Ik ben op 4 februari jarig en toen ik dus 4 werd dacht ik dat ik het jaar erna op 5 februari jarig zou zijn. En als ik 6 zou worden op 6 februari.. Nooit bij nagedacht dat ik dan nooit ouder kon worden dan 28 of 29...![]()
Ik snapte ook nooit hoe mensen wisten waar een zwarte markt was. Dat was toch keigeheim en stiekem zodat de politie je niet kon vindenquote:Op zondag 21 augustus 2005 06:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
He ja, die zwarte markt (van Beverwijk) die was voor mij altijd al een illusie gebleken. Ik had gedacht dat het een of andere illegale markt was die elke keer op een andere locatie plaatsvond en dat alleen een select groepje mensen van dat geheim afwisten.
Tot dat ik een paar jaar terug ooit in Beverwijk kwam en ik met mijn eigen ogen zag dat die zwarte markt niks meer was dan "de Bazaar" waar wat foeilelijke kleding, tuinartikelen en verdacht onhygienische laatste partijen vlees verkocht worden. D'oh!
Die mag zo langzamerhand ook wel in de OPquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:21 schreef Nolius het volgende:
Ik snapte vroeger dat zinnetje 'Geniet, maar drink met mate' nooit dat vaak in beeld kwam na een drankreclame. Later begreep ik echter pas dat je 'mate' op z'n Nederlands moest uitspreken, en niet op z'n engels ('meet')
Dus als je het plafond staat te witten en iemand zegt 'Hey joh, leg er anders even een krant onder', dan antwoord jij zeker 'Hoeft niet, ik kan er zo ook wel bij'?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 06:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat als je de kamer steeds opnieuw behangde zonder het oude behang er af te halen, dat de kamer dan steeds kleiner werd. Dat is natuurlijk ook zo, maar ik stelde me dat nogal overdreven voor.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:19 schreef Frollo het volgende:
Dus als je het plafond staat te witten en iemand zegt 'Hey joh, leg er anders even een krant onder', dan antwoord jij zeker 'Hoeft niet, ik kan er zo ook wel bij'?
Ben je er zelf wel eens geweest? Het kan er op sommige plekken behoorlijk donker zijn hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:36 schreef Shapeshifter het volgende:
Ik kan er echt niet bij hoe mensen zo naief kunnen zijn om niet te weten dat de zwarte markt niet donker is oid...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:32 schreef missC het volgende:
ik kwam er pas jaren later (vanaf kleutertijd) achter dat " I want to break free" niet hetzelfde betekende als "ik ga stofzuigen"
Jij blij toen je hem gevonden hadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:49 schreef CasB het volgende:
Toen ik vroeger (leeftijd: 7-10) bij oma ging logeren wist ik nooit waar het lichtknopje van een bepaalde lamp in de badkamer zat.
Ik heb er echt jaren naar gezocht
er hing ook nergens een touwtje, alleen 1 van andere lampen
En ik wilde de schakelaar weten van dat kleine tl-balkje.
Toen ik groot genoeg was bleek dat die bovenop die lamp zat, maar die kon ik dus niet zien omdat ik er niet overheen kon kijken
ik dacht anders ook dat het aan de onderkant zat hoor.. dus als er een kras aan de onderkant zit maakt dat niet zoveel uit?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh ja, liedjes...
Mijn zusje: "Heb je je beurs mee, toejoe, heb je je beurs mee toejoe".Of: "We like papaya"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
Dat had mijn broertje lang geleden ook, op de Commodore 64. Wilde hij dat ik de naam van een spel op een lege floppy schreefquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:35 schreef Koenholio het volgende:
Mijn neef vertelde eens het volgende:
Als hij een spelletje wil spelen op de computer moet altijd de cd erin. Vroeger dus ook, maar hij dacht dat als je op een lege cd de titel van het spel schreef, dat het spel er dan op stond. Zo schreef hij bijvoorbeeld op een lege cd "Super Mario", stopte de cd in de computer en waarempel! Het spel deed het niet!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:36 schreef Shapeshifter het volgende:
Mijn opa heeft me ook wel eens wijs proberen te maken dat mijn "gekke bek" zou blijven staat op klokslag 12. Ik heb dat nooit geloofd...
Hehe.. ja, en ze doen het nog altijdquote:Op zondag 21 augustus 2005 05:58 schreef Isabeau het volgende:
In de kerk ging de collecte altijd naar de Wilde Ganzen (oid) en ik vond het heel erg oneerlijk voor alle andere dieren dat de wilde ganzen alles kregen.
Indonesische kennissen maken mij ook altijd tot "om" (oom dus), voor 1tje ben ik de oudere broer. En dat terwijl ik gewoon blank benquote:Op zondag 21 augustus 2005 06:41 schreef Isabeau het volgende:
Het duurde voor mij best lang voordat ik 'familie' helemaal begreep, ik had namelijk heel veel tantes en oma's en zo. Maar een groot deel van de tantes waren gewoon vriendinnen van mijn moeder en de oma's waren ook niet allemaal mijn echte oma's, maar gewoon bejaarde vrouwen. Pfff...vandaar dat ik er nu ook zo'n hekel aan heb dat vriendinnen van mij tegen hun kinderen zeggen dat Tante Saskia er is. Ik ben hun tante niet!!!(arme kinderen straks ook helemaal in verwarring)
Jet= Straalvliegtuigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef diesel82 het volgende:
jetlag? Ik snap m nog steeds niet haha
Ik vond het ook altijd al zo verdacht veel vlees voor zo'n klein vogeltje !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:01 schreef rutger05 het volgende:
Ik dacht vroeger toen ik nog heel jong was, dat 'blinde vinken' gemaakt waren van letterlijk blinde vinken. Daarover was ik vrij verontwaardigd en ik weigerde het vlees te eten.
Ok, nu zie ik t ook, had er eigenlijk nooit bij nagedacht.quote:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef diesel82 het volgende:
jetlag? Ik snap m nog steeds niet haha
Jet= Straalvliegtuig
Lag = Vertraging, achterblijven
Jetlag
Als echtpaar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:46 schreef missC het volgende:
ik hoor net dat spinnen meestal met z'n 2-en op bezoek komen...?!
quote:
Haha, dat ken ik, dat maken we bij ons ook aan iedereen wijs, alleen dan met radio AHquote:mij hadden ze nog 3 maanden geleden wijs gemaakt ( ben vakkenvuller ) dat de muziek die je in de winkel hoort van een eigen radio station komt ( radio c1000 )
Ik snap dan niet waarvoor ze eerst van het podium gaanquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:19 schreef DrDurden het volgende:
Dat wanneer muzikanten bij een popconcert van een podium aflopen en weer terugkomen, dat niet een of ander dom grapje is, maar gewoon bij de show hoort (encore ofzo?).
wat zeg je ?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:54 schreef moomoo het volgende:
dat struisvogels hun kop niet in het zand steken. god wat voelde ik me verraden toen ik daar achter kwam.![]()
Ik denk ik check je profiel even ivm leeftijd... Ik denk vast een broekiequote:Op maandag 29 augustus 2005 13:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
wat zeg je ?!![]()
![]()
Godverrredomme, ze doen dat niet nee ? Tering zeg. Dat verklaart wel het een en ander. Toen ik een 4 maanden terug of zo in Arnhem met mijn vriendin in de dierentuin was zag ik daar wel struisvogels rondlopen maar niet eentje had zn kop in t zand gestoken. Ik dacht toen nog even bij mezelf dat ik dat wel een beetje vreemd vond maar ik kwam met de oplossing. Het kwam natuurlijk omdat deze struisvogels mensen gewend waren en dus niet bang waren. Ik wist wel zeker dat als er een struisvogel uit t wild daar neer werd gezet hij direct zn kop in t zand zou steken
![]()
Okeey je bent dus nooit te oud om te leren.
Heb weleens gelezen dat ze hun kop op de grond leggen, bij hun tenen, om op een struikje-met-stam te lijken, als camouflage. Dat schijnen verschillende mensen dus aangezien te hebben voor 'de kop in het zand steken'.quote:Iedereen kent wel het verhaal dat struisvogels de kop in het zand steken als zij bang zijn. Dit is niet waar. Dit verhaal is waarschijnlijk ontstaan omdat een struisvogel vaak 'verdwijnt' bij gevaar. Hij ligt dan met gestrekte hals plat op de grond om niet gezien te worden. Hij lijkt net op een zandheuvel. Als je dichterbij komt, springt hij op en rent snel weg.
Nu je het zegt ja, ik maar altijd denken dat je het als 'retrie' uitsprakquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:46 schreef arucard het volgende:
Ik sprak vroeger "retry" uit als retrie
Nee erg hequote:Op maandag 29 augustus 2005 13:35 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ik denk ik check je profiel even ivm leeftijd... Ik denk vast een broekie![]()
Mwah... dat was niet zo![]()
Ach, zal wel voor de hele domme mensen zijn, ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:48 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik snap dan niet waarvoor ze eerst van het podium gaan
Alpen Kreuzer is een merk vouwwagens.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
Voor de mensen die in Groningen wonen,
als je vanaf de sluizen damsterdiep op fietst, heb je op een gegeven moment aan de rechterkant zo'n zij ingang, waarbij boven een bord staat: Eurosport ''Alpen Kreuzer'' oid, ik had jaren geloofd dat daar dé Eurosport zat![]()
tot nu toe weet ik nog steeds niet wat voor bedrijf dat nou is.. volgensmij iets met auto's ofzo
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:39 schreef Skorpija het volgende:
Verder heb ik nog steeds geen indee wat TVP betekend![]()
Je hebt er zojuist een gepostquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:39 schreef Skorpija het volgende:
Verder heb ik nog steeds geen indee wat TVP betekend![]()
Okee, google doet weer wonderen :-)quote:
Niet de bedoeling, maar wel mooi meegenomen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:49 schreef Skorpija het volgende:
Enne, was niet mijn bedoeling om een TVP'er te maken.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik weet er nog eentje![]()
Ik dacht vroeger dat mannen zich met slagroom aan het scheren waren. Tot ik vroeg of ik ook een beetje mocht proeven![]()
Haha, die is ook goed!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:30 schreef super-muffin het volgende:
Ik weet het weer
Mijn ouders hebben me wijs gemaakt dat je altijd een even aantal worteltjes moet eten omdat anders het ene oog beter werd dan de ander
Dat Disney logo kon ik ook nooit goed lezen, maar ik zag geen Disnep maar Gisnepquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef Scootmobiel het volgende:
...
Oh ja, en dan hebben we nog het bekende Disney-logo, dat door velen vroeger gelezen werd als 'Disnep'...
[afbeelding]
..
Dat men (inclusief ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:17 schreef Scootmobiel het volgende:
Heeft er nog iemand iets wat-ie graag voortaan in de OP van elk nieuw deeltje van dit topic zou willen zien staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |