quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:19 schreef Frollo het volgende:
Dus als je het plafond staat te witten en iemand zegt 'Hey joh, leg er anders even een krant onder', dan antwoord jij zeker 'Hoeft niet, ik kan er zo ook wel bij'?
Ben je er zelf wel eens geweest? Het kan er op sommige plekken behoorlijk donker zijn hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:36 schreef Shapeshifter het volgende:
Ik kan er echt niet bij hoe mensen zo naief kunnen zijn om niet te weten dat de zwarte markt niet donker is oid...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:32 schreef missC het volgende:
ik kwam er pas jaren later (vanaf kleutertijd) achter dat " I want to break free" niet hetzelfde betekende als "ik ga stofzuigen"
Jij blij toen je hem gevonden hadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:49 schreef CasB het volgende:
Toen ik vroeger (leeftijd: 7-10) bij oma ging logeren wist ik nooit waar het lichtknopje van een bepaalde lamp in de badkamer zat.
Ik heb er echt jaren naar gezocht
er hing ook nergens een touwtje, alleen 1 van andere lampen
En ik wilde de schakelaar weten van dat kleine tl-balkje.
Toen ik groot genoeg was bleek dat die bovenop die lamp zat, maar die kon ik dus niet zien omdat ik er niet overheen kon kijken
ik dacht anders ook dat het aan de onderkant zat hoor.. dus als er een kras aan de onderkant zit maakt dat niet zoveel uit?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh ja, liedjes...
Mijn zusje: "Heb je je beurs mee, toejoe, heb je je beurs mee toejoe".Of: "We like papaya"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
Dat had mijn broertje lang geleden ook, op de Commodore 64. Wilde hij dat ik de naam van een spel op een lege floppy schreefquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:35 schreef Koenholio het volgende:
Mijn neef vertelde eens het volgende:
Als hij een spelletje wil spelen op de computer moet altijd de cd erin. Vroeger dus ook, maar hij dacht dat als je op een lege cd de titel van het spel schreef, dat het spel er dan op stond. Zo schreef hij bijvoorbeeld op een lege cd "Super Mario", stopte de cd in de computer en waarempel! Het spel deed het niet!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:36 schreef Shapeshifter het volgende:
Mijn opa heeft me ook wel eens wijs proberen te maken dat mijn "gekke bek" zou blijven staat op klokslag 12. Ik heb dat nooit geloofd...
Hehe.. ja, en ze doen het nog altijdquote:Op zondag 21 augustus 2005 05:58 schreef Isabeau het volgende:
In de kerk ging de collecte altijd naar de Wilde Ganzen (oid) en ik vond het heel erg oneerlijk voor alle andere dieren dat de wilde ganzen alles kregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |