abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29637301
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:44 schreef j.chirac het volgende:
Ik dacht tot mijn 12e ofzo dat crêpepapier "crackpapier" was...totdat iemand me vertelde dat crack een drugs is...
een drug, bedoel je
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_29638639
das ook humor:-p
pi_29639281
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
een van de leukste topicreeksen ooit
Eensch!
Het is mijn favoriete topic. Altijd weer interessant en geinig!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_29639284
wat een topic, ik word steeds blonder heb ik het gevoel, ik begin dus te twijfelen...

mij is ooit verteld dat er berggeiten bestaan die aan de ene kant een kortere voor- en achterpoot hebben zodat ze meer grip hebben...nooit meer over nagedacht tot ik vanmiddag bijna een koe om zag donderen.... weet dus niet eens of ik het nu pas begrepen heb, voor het vak google-n nog steeds niet geslaagd...
pi_29639427
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:16 schreef missC het volgende:
mij is ooit verteld dat er berggeiten bestaan die aan de ene kant een kortere voor- en achterpoot hebben zodat ze meer grip hebben...
Ik zou maar niet te veel waarde hechten aan dat verhaal, als ik jou was...
pi_29639582
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:21 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Ik zou maar niet te veel waarde hechten aan dat verhaal, als ik jou was...
google op berggeit en je krijgt heel veel autorecensies...maar inmiddels.....

bron : http://www.1b1.nl/1dahu.htm
pi_29640297
Hm, heb het hele verhaal doorgelezen ja... Maar zoals er al boven staat, is het blijkbaar alleen een sage of legende, en geen werkelijk bestaande diersoort.
pi_29640320
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_29640456
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:52 schreef Scootmobiel het volgende:
Hm, heb het hele verhaal doorgelezen ja... Maar zoals er al boven staat, is het blijkbaar alleen een sage of legende, en geen werkelijk bestaande diersoort.
ja ik kan dus echt niet google-n...allemaal auto's die met berggeiten worden vergeleken....maar er is vast wel iemand die een foto vindt, als ie bestaat ?!
pi_29640649
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:58 schreef missC het volgende:

[..]

ja ik kan dus echt niet google-n...allemaal auto's die met berggeiten worden vergeleken....maar er is vast wel iemand die een foto vindt, als ie bestaat ?!
pi_29641008
dingen die ik pas maaaaanden later heb begrepen :

dat de cursus google-n en bijbehorend boek nog niet zo gek zijn....vriendin vertelt me net " ", ... , * *, alles heeft een betekenis als zoekcommando...
pi_29642028
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:18 schreef missC het volgende:
dingen die ik pas maaaaanden later heb begrepen :

dat de cursus google-n en bijbehorend boek nog niet zo gek zijn....vriendin vertelt me net " ", ... , * *, alles heeft een betekenis als zoekcommando...
+
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:45:52 #113
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_29645691
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:58 schreef missC het volgende:

[..]

Ben je nu een foto aan het zoeken van een berggeit met 2 lange en 2 korte poten?? Of begrijp ik het nu niet..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:52:49 #114
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_29645862
quote:
wat een topic, ik word steeds blonder heb ik het gevoel, ik begin dus te twijfelen...

mij is ooit verteld dat er berggeiten bestaan die aan de ene kant een kortere voor- en achterpoot hebben zodat ze meer grip hebben...nooit meer over nagedacht tot ik vanmiddag bijna een koe om zag donderen.... weet dus niet eens of ik het nu pas begrepen heb, voor het vak google-n nog steeds niet geslaagd...
In schotland schijnen ze ook over zo'n beest te verhalen, maar wel alleen aan toeristen die vragen wat haggis voor een beest is.

En google helpt ook hier weer met leuke weetjes.
http://www.electricscotland.com/haggis/
pi_29650101
Heerlijk dit topic, spui al je domme gedachten, laat je gaan en geneer je niet.
Ik dacht zelf vroeger altijd dat als iets zo groot was als een speldenknop, dat het dan zo groot was als het uiterste puntje van de speld (dus de tegenovergestelde kant van het balletje)(ben nog steeds in twijfel eigenlijk
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:30:45 #116
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_29653135
Ik dacht vroeger altijd dat de toerentalmeter in de auto aangaf in welke versnelling de auto moest (dus als die de 3 aanwees, dacht ik dat je dan in je derde versnelling moest) Wist ik veel dat er x 10.000 bij stond
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 15 augustus 2005 @ 13:20:42 #117
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_29654482
Vroeger hadden we een postbode die op een snorfiets de post rondbracht. Ik dacht dat hij daarom héél belangrijk was, omdat 'ie niet hoefde te fietsen. Later kwam ik er achter dat 'ie een aandoening had waardoor 'ie niet mócht fietsen...
pi_29655102
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:51 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik heb wel eens bij Rescue 911 gezien dat een klein jongetje (jaar of 3) aan de onderkant van de roltrap viel en dat de mouw van zn jas dus op 1 of andere manier klemzat tussen de roltrap. Die mouw ging dus mee naar beneden (was zeker vastgehaakt ofzo) en dat jochie zn arm werd dus afgekneld.
Zó raar is de gedachte dus niet
Ja, dat heb ik ook gezien. Zat echt met open mond te kijken toen ben u nog steeds huiverig van roltrappen. (Ik ga er wel op als het moet, maar houd dan wel altijd iemands arm vast )
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:03:28 #119
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_29655692
Vroeger toen ik klein was wist ik niet wat een rat was.. ik had het nooit gevraagd en daarom had ik een eigen beeld van een rat, namelijk een soort spin! Later kwam ik erachter dat het een knaagdier is
pi_29656466
Mijn vriend is voordat ie mij leerde kennen jarenlang alleen op vakantie geweest. Vorig jaar ging ik mee. En pas toen kwam ik erachter wat voor sporen het gebrek aan vrouwelijk gezelschap achterlaat...

In de meeste mediterrane landen zit in de badkamers een bidet. Zo ook op Sicilië. Mijn vriend ziet dat ding, trekt zijn zweetsokken uit en roept spontaan uit: "Heé, handig, hier hebben we ook zo'n apart voetenbadje".
pi_29657444
In vele films zitten wel oorlog scenes. Je hoort dan één mannetje allerlei commando's uitschreeuwen. Zo ook "Fire at will". Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat dit betekend dat je mag schieten wanneer jij maar wil, inplaats van op commando. Misschien niet zo gek ook, bij de nederlandse ondertiteling is die commando nooit vertaald.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:30:53 #122
126844 blue-eight
I'm blue, dabadi dabada
pi_29658076
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:33 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn vriend is voordat ie mij leerde kennen jarenlang alleen op vakantie geweest. Vorig jaar ging ik mee. En pas toen kwam ik erachter wat voor sporen het gebrek aan vrouwelijk gezelschap achterlaat...

In de meeste mediterrane landen zit in de badkamers een bidet. Zo ook op Sicilië. Mijn vriend ziet dat ding, trekt zijn zweetsokken uit en roept spontaan uit: "Heé, handig, hier hebben we ook zo'n apart voetenbadje".
quote:
Het bidet geldt voor velen als een standaard voor hygiëne in een compleet ingerichte badkamer. Zijn eigenlijke doel vervult het bij de intieme lichaamsverzorging, maar het kan ook als voetenwasbak gebruikt worden.
Waar mannelijk gezelschap al niet goed voor is.
Ik zou graag een zelfhulpgroep willen oprichten voor onzekere mensen, maar ik ben bang dat het mij niet zal gaan lukken.
pi_29658192
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef blue-eight het volgende:

[..]

[..]

Waar mannelijk gezelschap al niet goed voor is.
ok. Mijn vriend zou dus het volgende kunnen posten: Mijn vriendin kwam er pas op haar 22e achter dat een bidet óók als voetenbad te gebruiken is.
pi_29659547
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:07 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

omgekeerde G
Kan je nagaan
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:29:11 #125
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_29662086
Ik heb jarenlang gedacht dat nieuwslezers op de radio gewoon de krant voorlazen. Ik probeerde uit te zoeken welke krant ze dan gebruikten door in de krant mee te lezen tijdens het radionieuws, maar ik ben er nooit achter gekomen.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:34:34 #126
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_29663845
Ik heb nu net ontdekt hoe je een topic moet bookmarken hier in FOK!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 15 augustus 2005 @ 19:45:56 #127
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_29666456
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:58 schreef missC het volgende:
....verhaal...
ze pakt een wit vel papier
ze pakt de spatels
ze pakt plakband...
o help nee toch....een schaar ?!

het meest verbazingwekkende vonden wij echter dat de Xerox-man die kwam om de schade te hertellen, het niet eens echt gek vond...wat maakt die man dan nog meer mee....
Sorry, maar dan snap ik het nog niet. Ze plakte die spatels met plakband op papier blijkbaar, maar wat deed ze dan met die schaar?

En bergeiten met korte en lange poten??? Moeten die dan achteruit teruglopen?
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_29666712
quote:

mij is ooit verteld dat er berggeiten bestaan die aan de ene kant een kortere voor- en achterpoot hebben zodat ze meer grip hebben...
en wat nou als die geiten de andere kant op willen lopen?
  maandag 15 augustus 2005 @ 19:54:03 #129
101852 kokos
mividaloca
pi_29666770
Dan verwisselen ze die poten toch, duidelijk
Viva los Vatos Locos
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:41:32 #130
45532 ziggyziggyziggy
pi_29668346
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:45 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Ben je nu een foto aan het zoeken van een berggeit met 2 lange en 2 korte poten?? Of begrijp ik het nu niet..
Er is wel een liedje geschreven over de schapen op de Afsluitdijk, het Fryske stamboekdykskiep, dat ongelijke poten had.

http://www.piterwilkens.nl/teksten/dykskiep.php?cat=frl
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:42:29 #131
125217 The_Brain
Same as we do everyday Pinky..
pi_29673396
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:07 schreef caradoc het volgende:
In vele films zitten wel oorlog scenes. Je hoort dan één mannetje allerlei commando's uitschreeuwen. Zo ook "Fire at will". Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat dit betekend dat je mag schieten wanneer jij maar wil, inplaats van op commando. Misschien niet zo gek ook, bij de nederlandse ondertiteling is die commando nooit vertaald.
Je kan natuurlijk ook denken dat ze dan op Will moeten schieten..
pi_29673471
ha! Een nieuwe serie, die gelukkig pas net begonnen is
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_29675837
i love this topic
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_29676265
Dat een screensaver van je pc niet ervoor zorgt dat mensen niet in je computer kunnen klooien of wat dan ook

(ik was een jaar of 11 en we hadden net onze eerste computer)
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:01:17 #135
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29676843
Ik begreep vroeger nooit de betekenis van de uitdrukking 'voor niets gaat de zon op'.
Dan dacht ik, ja de zon gaat toch wel voor een reden op? Anders blijft het toch donker? Of iets in die strekking. Later begreep ik dat het betekent dat het wil zeggen dat niks gratis is (behalve de zonsopgang).
pi_29681566
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:01 schreef Aventura het volgende:
Ik begreep vroeger nooit de betekenis van de uitdrukking 'voor niets gaat de zon op'.
Dan dacht ik, ja de zon gaat toch wel voor een reden op? Anders blijft het toch donker? Of iets in die strekking. Later begreep ik dat het betekent dat het wil zeggen dat niks gratis is (behalve de zonsopgang).
Dat had ik ook, ja. 'Voor niets' in de betekenis van zinloos, nutteloos.

Doet me denken aan die tekst van Herman Finkers:
'De zon gaat zinloos onder, morgen moet ze toch weer op.'
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:11:21 #137
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29681621
Dat de mensheid altijd onderdrukt is geworden op een manier die niet licht te noemen is.

Altijd is de mensheid geindoctrineerd geweest, daar werkt ook de Katholieke kerk aan mee en televisie en media die je een mening willen opdringen.

Neutrale tv wordt ook nog gemaakt gelukkig.

Dat indoctrineren dat kun je zo ver doortrekken als het gaat. Ik wil ook weten tot hoever dat indoctrineren gaat.

Ik bedoel, we hebben ook de euro voorgeschoteld gekregen en zijn allemaal de dupe geworden ervan. Niemand die zich verontschuldigd voor het leed dat ons wordt aangedaan. En dan zeggen ze als excuus dat het helemaal zo erg niet is, terwijl 99,99 procent van de bevolking weet dat het slecht is. En wie weet beter dan de mensen die het geld verdienen en iedere cent moeten omdraaien? Vroeger kon je met 25 gulden veel doen. Tegenwoordig is 50 euro niets waard.

Ze denken daarboven dat ze alles kunnen maken. Onze rechten en ons welzijn is niet eens belangrijk voor die hoge piefen. Het gaat ze om hun eigen belang altijd.

Het boeit ze dus geen ene ruk hoe wij ervoor staan. Zolang zij maar lekker in de zandbak kunnen spelen en regeltjes kunnen opstellen en de wereld kunnen verkloten.

De wereld heeft veels te lang in handen gelegen van incompetente machthebbers met het hart op de verkeerde plek. Wordt hoog tijd dat de zaken eens drastisch worden omgedraaid. Anders zal het nooit goed gaan zoals het hoort te gaan.

De invloed van Amerika. Daar wil ik dus alles van weten. Want dat is dus helemaal en dan ook helemaal geen zuivere koffie.

[ Bericht 21% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-08-2005 08:18:07 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:23:37 #138
45532 ziggyziggyziggy
pi_29681683
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:01 schreef Aventura het volgende:
Ik vond het altijd het slechtste voorbeeld van het feit dat niets gratis is. Als er niets gratis is, waarom dan het goedkoopste als voorbeeld nemen?
pi_29683303
Ik begreep de uitdrukking "oefening baart kunst" nooit Ik begreep het als "oefening Baard kunst"Ik dacht altijd wat heeft een baard nou met oefenen te maken

[ Bericht 2% gewijzigd door Sebastiaan_2003 op 16-08-2005 11:16:33 ]
pi_29683773
O, God van hemel, zee en aard

Juiste tekst: O, God van hemel, zee en aard
Misverstaan als: O, God van Hema, C&A

Meesterlijk
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:58:10 #141
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_29683899
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:52 schreef jack4ya het volgende:

Meesterlijk
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:52:22 #142
119994 aidyl
bla bla bla
pi_29685388
Ik heb heel lang gedacht dat je Duitsland toch echt als Duitseland schreef, en het zinnetje "Houdt de dief!" begreep ik niks van... wat had dat hout nou met die dief te maken, of had ie misschien hout gestolen
15 jaar te laat geboren...
pi_29686469
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:52 schreef jack4ya het volgende:

Meesterlijk
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_29686638
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 11:52 schreef aidyl het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat je Duitsland toch echt als Duitseland schreef, en het zinnetje "Houdt de dief!" begreep ik niks van... wat had dat hout nou met die dief te maken, of had ie misschien hout gestolen
Ik dacht altijd dat ze zeiden: "houtte dief" Alsof die dief van houd is zeg maar..
pi_29686673
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:25 schreef kokos het volgende:
Hey Jude van the Beatles gaat niet over een Jood maar over een vrouw die Jude heet
Een vrouw?? Is Jude geen man dan...
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:56:00 #146
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_29686874
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:47 schreef Eluc het volgende:

[..]

Een vrouw?? Is Jude geen man dan...
Nee, kijk maar eens naar de videoclip
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:59:02 #147
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_29686936
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:56 schreef Orcaman1984 het volgende:

[..]

Nee, kijk maar eens naar de videoclip
Nee wacht ... de clip gaat over een vrouw, maar met Jude wordt inderdaad een man bedoeld
pi_29687173
als ik jou was, zou ik ............ doen.

toen Ulti nog klein was dacht ik dat dat iets met het bad de douche of wastafel te maken had...
2825cc Single Turbo Beast
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:13:01 #149
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_29688738
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:52 schreef Showtime het volgende:
Als kleine jongen probeerde ik altijd vogeltjes te vangen door wat brood in de tuin te leggen en dan een doos half er boven met een stok eronder. Een stukje verderop zat ik klaar met een touw in mijn hand die aan de stok verbonden zat.

Op een gegeven moment zei onze buurman, als je zout op de staart van een vogel kan strooien kan je hem pakken.

Jarenlang heb ik gedacht dat wanneer je zout op een vogel zijn staart strooit dat hij dan niet kan wegvliegen. Uiteindelijk viel het kwartje, dat hij waarschijnlijk bedoelde dat als je zout op zijn staart kan strooien de vogel zo dichtbij is dat je hem net zo goed kan pakken.
Was jouw buurman mijn vader? Ik ben ook slachtoffer van dat grapje geweest!
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:33 schreef _Arual_ het volgende:

Mijn vriendin (ja, een vrouw dus) wist niet dat een bidet niet is uitgevonden als voetenbadje tot ik haar vertelde dat zo'n ding bedoeld is om bepaalde lichaamsholtes te reinigen.

edit 2: en over liedjes gesproken; ik weet pas sinds ik met mijn vriendin ga dat Meatloaf niet
"... and I've never seen a girl looking any better then you did" zingt, maar "... and I've never seen a girl looking any better then Judith"

Mijn vriendin heet namelijk Judith, dus die laatste versie is in mijn geval logischer.

[ Bericht 21% gewijzigd door Rio op 16-08-2005 14:50:01 ]
Ik heb al een boek.
pi_29697678
Oh ja, stom... het is me vorig jaar (!) pas duidelijk geworden dat 'RVS' gewoon RoestVrijStaal betekent...
Ik dacht altijd dat het een afkorting voor één of andere kunststof was, net zoals PVC bijvoorbeeld...!

(Ja, sorry mensen, ik kom weinig in bouwmarkten enzo...)

En wat MDF is, heb ik tot op de dag van vandaag ook nooit geweten. Vaak gelezen, maar nu toch maar eens opgezocht.

Ff googlen leverde dit op:
quote:
MDF (Medium Density Fibre Board) bestaat uit houtvezels en kunsthars geperst tot een plaat. MDF is homogener dan spaanplaat. Het is in allerlei vormen te zagen of frezen zonder dat de zijkanten gaan brokkelen. Het wordt ook 'middelhardboard' genoemd.
Zo, dat weten we dan óók weer. Kan ik me daar alvast geen buil meer aan vallen in de toekomst!
pi_29697775
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Er is wel een liedje geschreven over de schapen op de Afsluitdijk, het Fryske stamboekdykskiep, dat ongelijke poten had.

http://www.piterwilkens.nl/teksten/dykskiep.php?cat=frl
Ik wíst dat dat verhaal me vaag ergens aan deed denken. Maar natuurlijk! Piter Wilkens , onze eigen Fryske troubadour!
pi_29698306
Ik dacht altijd dat "column" een of ander speciaal woord was, totdat ik er rond mijn 12e achterkwam dat het gewoon Engels voor "kolom" is
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:17:45 #153
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_29698457
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 20:11 schreef HoSeong het volgende:
Ik dacht altijd dat "column" een of ander speciaal woord was, totdat ik er rond mijn 12e achterkwam dat het gewoon Engels voor "kolom" is
zo hadden wij op de basisschool een aantal keer per jaar een kijkavond. We werkten van tevoren altijd aan een bepaald thema door werkstukken, opvoerinkjes en knutsels. Deze weken heetten project. Ik dacht dat mijn school dat woord zelf bedacht had!! Heb het zelfs eens aan de juf gevraagd: wie van het team het woord project bedacht had.
We hadden namelijk meer zelfbedachte termen zoals keukelen. (koken tijdens de knutselmiddag)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_29698495
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 19:46 schreef Scootmobiel het volgende:
Oh ja, stom... het is me vorig jaar (!) pas duidelijk geworden dat 'RVS' gewoon RoestVrijStaal betekent...
Ik dacht altijd dat het een afkorting voor één of andere kunststof was, net zoals PVC bijvoorbeeld...!
en je weet wel wat PVC betekent ?! Ik dacht altijd Plastic Voor (de) C (van WC-kwam er ook pas later achter dat dat dus de C van Closet was...)....nooit meer over nagedacht tot nu.... zoals ik al zei, ik word hier steeds blonder (gelukkig heb ik donkerbruin haar, dus ik heb nog wel even....).
pi_29698821
poly-vinyl-chloride ofzoiets, toch?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_29700865
Ik weet niet waarom, maar ik had vroeger altijd het idee dat je met je (in mijn geval) broer moest trouwen. maar dat wilde ik helemaal niet wat we hadden altijd ruzie!! ik dacht er ook niet bij na hoe het dan moest als je geen broers of zussen had. pas jaren daarna begreep ik dat t zo niet werkte, wat een grote opluchting was..
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35:35 #157
88233 Steve
Still the best.
pi_29702730
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 20:35 schreef Veersesmurf het volgende:
poly-vinyl-chloride ofzoiets, toch?
Polyvinylchloride ja
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_29703775
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Polyvinylchloride ja
Klopt ja, die wist ik wel.
pi_29706071
Jaaaaaaaren geleden dacht ik dat vlooienmarkt een markt was met vlooien.. zag t al voor me... een mini markt met vlooien , en de zwartemarkt.. dat alles heel erg donker/zwart daar was
pi_29708648
We Want More

misverstaand als
wie wa wo!
pi_29710647
Ik dacht vroeger altijd dat als je de kamer steeds opnieuw behangde zonder het oude behang er af te halen, dat de kamer dan steeds kleiner werd. Dat is natuurlijk ook zo, maar ik stelde me dat nogal overdreven voor.
pi_29712704
Ik lees net op http://www.mac13.nl/vandaag.html :

Vraag:
Welk bedrijf is opgericht door Ingvar Kamprad uit het gehuchtje Elmtaryd bij het dorp Agunnaryd? Agunnaryd ligt even ten westen van Växjö, een stadje in Småland. Småland op zijn beurt is een regio (provincie, zeg maar) in Zuid-Zweden.

Antwoord:
IKEA, de letters zijn afkomstig van de woorden Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd.

Hm, nooit geweten. Hoewel dat antwoord wel niet lang bij me zal blijven hangen, vrees ik.
pi_29712988
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 06:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat als je de kamer steeds opnieuw behangde zonder het oude behang er af te halen, dat de kamer dan steeds kleiner werd. Dat is natuurlijk ook zo, maar ik stelde me dat nogal overdreven voor.
Je haalt toch het oude behang eerst af vooraleer je er niet tegenaan gooit

Of is dit weer zoiets typisch Belgisch?

Oke, na overleg verkeerd begrepen
pi_29713212
Ik dacht dat er vroeger iemand in de radio zat
Xbox Live: koenpijl
pi_29713338
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:51 schreef koen_pijl het volgende:
Ik dacht dat er vroeger iemand in de radio zat
Ik in bad.
Ik gaf dat mannetje (het was uiteraard een mannetje ) dan water om te drinken want de rest van het gezin vergat die keer op keer (zei hij mij )
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:59:53 #166
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_29713443
Ik durfde nooit in het donker op de slaapkamer van mijn broer te komen, want de schakelaar van zijn lamp had een rood led-lampje. Ik was er van overtuigd dat er een leeuw in dat lampje zat, die er 's nachts dan wel eens uit zou kunnen springen...
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:05:56 #167
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_29713619
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:43 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe "men" dat doet, maar je hoort eerst het oude behang eraf te halen ja.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_29714243
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik durfde nooit in het donker op de slaapkamer van mijn broer te komen, want de schakelaar van zijn lamp had een rood led-lampje. Ik was er van overtuigd dat er een leeuw in dat lampje zat, die er 's nachts dan wel eens uit zou kunnen springen...
Ik neem ook zo'n ding... kijken of dat bij mijn broertje ook werkt
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:34:22 #169
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_29721114
Ik kwam er vrij laat achter dat de achternaam van Bart de Graaff niet Boos was.
pi_29723789
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:43 schreef leonieke het volgende:

[..]

Veel mensen laten het oude gewoon zitten.

Ik haal het er zelf idd af.
pi_29723886
Mijn vader maakte ons vroeger thuis wijs dat er een mannetje in de muur woonde. Hij klopte dan stiekem onder de tafel tegen de muur en zei dat het mannetje dat deed. We hebben dat heel lang geloofd.

Wel vreemd dat we ons nooit realiseerden dat dat mannetje zich alleen maar liet horen als mijn vader in de buurt was.
pi_29724621
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 01:18 schreef MarkyB het volgende:
We Want More

misverstaand als
wie wa wo!
M'n broer dacht Figaro
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_29732003
Ik dacht vroeger altijd als ik in bad zat bij mijn oma thuis (bij ons thuis hadden we geen bad) dat als het bad leegliep en je te dicht bij het dat draaikolkje zat dat op een gegeven moment ontstaat, dat je dan zou verdwijnen in het putje... Mijn oma zei dat altijd voor de grap maar ik vatte dat nogal serieus op...
pi_29732060
Dat geen enkel lid van The Doobie Brothers "Doobie" met zijn achternaam heet.
  Moderator donderdag 18 augustus 2005 @ 11:30:03 #175
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_29748142
Ik dacht vroeger dat bij mensen die in een flat woonden, de mensen die lager woonden altijd het afvalwater van de toiletten en douches van de bovenste mensen kregen

Met andere woorden, de stortbak van de wc van iemand op de 1e verdieping zat gevuld met de uhh...schijt en pis van de mensen die op de verdiepingen erboven woonden

Ik was dan ook wel blij voor mijn opa & oma , die op de 5e verdieping woonde nvan een 6 verdiepingen tellende flat, want dan 'was het water nog niet zo heel vies'
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 18 augustus 2005 @ 11:33:23 #176
16180 crew  CoolGuy
pi_29748224
Oh ja. Naar aanleiding van iemand hier die postte over het draaikolkje als je t bad leegliet.... mijn vader maakte me vroeger toen ik nog vrij klein was wijs dat het geluid dat je hoort als een bad bijna leeg is of het geluid dat je hoort (ongeveer hetzelfde geluid) dat door dat 'veiligheidsgat' loopt als t bad te vol dreigt te raken het badspook was.

Ik was dan ook altijd erg op mijn hoede op de badkamer, en ik zorgde er wel voor dat het bad niet te vol zat, en dat ik dus EERST uit bad ging, me afdroogde etc, en DAN pas het bad leeg liet lopen. Het geluid was er dan wel maar het badspook kon me dan niet te pakken krijgen

Geweldig pa
  Moderator donderdag 18 augustus 2005 @ 11:37:47 #177
16180 crew  CoolGuy
pi_29748346
Nog eentje (ik ben ineens op dreef). Als je een pak vla hebt, dan staat er ergens op die dingen die je omvouwt een tekst in de richting van "Zijkleppen omvouwen". Ik weet niet of dat er nog opstaat eigenlijk, maar vroeger wel.

Iig, toen ik nog in mijn poep- en plashumorfase was las ik dat dus als 'Zijk-leppen omvouwen'. (Zeik met lange ij ) en een lol dat ik had elke keer als ik dat zag (en dat was dus elke dag).
pi_29748349
Ouders, opa's en oma's, tantes en ooms... Ze hebben geen flauw idee wat ze kinderen aandoen met hun verhalen...

Mijn oom zei altijd tegen mij dat als je vaak in je neus peuterde, dat je neusgaten dan steeds groter zouden worden, tot je uiteindelijk een laken nodig zou hebben om je neus te snuiten. Ik geloofde dat en controleerde altijd even mijn neus als ik er stiekem toch in gepeuterd had.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:48:04 #179
119994 aidyl
bla bla bla
pi_29777220
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:37 schreef CoolGuy het volgende:
[knip]

Iig, toen ik nog in mijn poep- en plashumorfase was las ik dat dus als 'Zijk-leppen omvouwen'. (Zeik met lange ij ) en een lol dat ik had elke keer als ik dat zag (en dat was dus elke dag).
Toen ik en mn zusje in die fase zaten was het altijd lachen geblazen als we naar familie in Gilze gingen, vlak voor Gilze ligt het industrieterrein "Broekakkers".... wat natuurlijk door ons altijd werd gelezen als Broek-kakkers
15 jaar te laat geboren...
pi_29777679
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:37 schreef CoolGuy het volgende:
Nog eentje (ik ben ineens op dreef). Als je een pak vla hebt, dan staat er ergens op die dingen die je omvouwt een tekst in de richting van "Zijkleppen omvouwen". Ik weet niet of dat er nog opstaat eigenlijk, maar vroeger wel.

Vroeger dacht ik dat je die pakken maar aan 1 kan kon openvouwen hehe
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_29809423
Dat volslank niet slank was
pi_29811335
Dat typex geen typlex heet en niemand die mij ook ff corrigeerde
pi_29813074
dat een mug zoemt met zijn vleugels en niet met zijn snuit/mond/bek

dat ik niet weet hoe een muggenmond heet...
pi_29814949
M'n vader vertelde me toen ik klein was eens toen we onder een viaduct doorreden, met van die rechthoekige lampen links en rechts aan de bovenkant, dat het heel erg leek op de koegelwiek. (die boot naar terschelling)

Ik nam het niet helemaal goed op en dacht dus vanaf dat moment dat we telkens bij zo'n viaduct... onder de koegelwiek doorreden. Ik me ook maar afvragen waarom er dan in godsnaam lampen onder de boot zaten....
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:52:26 #185
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_29816866
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 13:32 schreef StephanL het volgende:
Dat volslank niet slank was
zeer herkenbaar
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:19:39 #186
127748 Rosu
Nu mét rijbewijs!
pi_29819261
Ik ben op 4 februari jarig en toen ik dus 4 werd dacht ik dat ik het jaar erna op 5 februari jarig zou zijn. En als ik 6 zou worden op 6 februari.. Nooit bij nagedacht dat ik dan nooit ouder kon worden dan 28 of 29...
Ik had sowieso wel moeite met die verjaardagen haha want onze oppas was ook op 4 februari jarig. Ik kon niet geloven dat zij dan ouder kon zijn dan ik.. ze was toch op dezelfde dag jarig?

Ooh en als mijn moeder mn haar moest kammen.. Altijd janken natuurlijk. En dan zei ze altijd, ja maar je hebt ook zoveel knopen in je haar. Ik dacht altijd dat er dan van die knopen zoals je die ook aan je jas hebt in zaten. Op een dag werd ik er gek van en zei ik, stop es met kammen, ik wil die knopen nou wel eens voelen. En wat denkje.. geen enkele knoop..

Maar het ergste was nog wel dat ik een keer met mn broer en ons buurjongetje ging spelen. Zijn ouders hadden mierengif op de grond voor hun huis gestrooid. Dus wij lopen daarlangs. En dat buurjongetje zegt dus tegen ons dat we daar NIET op mochten staan, anders gingen we dood. En ja hoor, ik realiseerde me dat ik er al op had gestaan. Ik ging gillend en huilend naar binnen.. mama ik ga dooood!!!!! Mn moeder snapte er natuurlijk geen bal van haha en het heeft ook nog wel een half uurtje geduurd voor ik ervan overtuigd was dat ik niet dood zou gaan

En dan weet ik nog wel de eerste keer dat ik achter de computer zat. Ik had net pacman gedaan en ik deed de computer uit. Dat beeldscherm maakte zoon sissend/knetterend geluid natuurlijk. Ik ging helemaal in paniek naar mn broers kamer.. de computer ontploft!!!! Mijn broer lachtte me uit
PRESTON: "I need more chickens."
CRISTINA: "No more chickens. Okay? It’s bad enough that Meredith is dating a vet, I am not dating a chicken surgeon."
pi_29819303
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef Scootmobiel het volgende:
Er blijken trouwens ook héééééél veel Fokkers te zijn die zich verbaasden over het feit

Dat ChrisJX een vrouw is...
Tof, ik sta in de OP
pi_29819369
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik dacht ook altijd dat ChrisJX een man was.
Ik kan inderdaad bevestigen dat dat niet klopt
pi_29819388
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:40 schreef nightfall het volgende:
de'r zijn ook nog een hoop mensen die denken dat de data van een cd, of cd-rom op de onderkant van het schijfje staat
Weer wat geleerd En ik maar balen omdat de onderkant van een cd zo onder de krassen zit Dat betekent dat ik het cd'tje trouwens maar heel gauw weer andersom in het hoesje ga leggen
pi_29819530
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:44 schreef D.Rose het volgende:

Nee, da's de slechtsscorende vrouwelijke Fokker bij en IQ-test
Ach gut, ben je jaloers op het feit dat ik me nog zoveel dingen van vroeger kan herinneren? Mén, ik weet nog waar ik in groep 3 precies zat, dan is het niet gek dat ik me ook nog weet te herinneren wat ik allemaal dacht en aannam
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:20:24 #191
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_29820906
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:40 schreef nightfall het volgende:
de'r zijn ook nog een hoop mensen die denken dat de data van een cd, of cd-rom op de onderkant van het schijfje staat
Waar staat het dan?
pi_29820956
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:

Waar staat het dan?
Meer bovenaan, staat ergens tussen hier en het begin uitgelegd
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:26:14 #193
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_29821067
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:21 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Meer bovenaan, staat ergens tussen hier en het begin uitgelegd
De data staat echt op de onderkant hoor. Ga maar eens na waar de laser zit...
pi_29821142
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 19:21 schreef ChrisJX het volgende:
Tof, ik sta in de OP
Gefeliciteerd...!

En graag gedaan.
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 19:23 schreef Nolius het volgende:
Ik kan inderdaad bevestigen dat dat niet klopt

Vertel...!!
Ach nee, laat ook eigenlijk maar...
pi_29821253
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:

Die laser lasert blijkbaar door de hele cd heen. Ik vertel ook alleen maar wat ik hier lees hoor
pi_29821280
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:29 schreef Scootmobiel het volgende:

Vertel...!!
Ach nee, laat ook eigenlijk maar...
Nou zeg
pi_29821302
Oh, ja, ik heb trouwens heeeeel lang gedacht dat palingworst echt van paling gemaakt wordt... Wij aten het thuis nooit, vandaar dat je je daar dan een heel eigen voorstelling van gaat maken.
pi_29821362
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:33 schreef ChrisJX het volgende:
Nou zeg
Niet negatief bedoeld hoor, haha... ik probeer juist je privacy te beschermen...!

Want weet ik veel wat Nolius anders allemaal over jou gaat vertellen...
pi_29821481
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:37 schreef Scootmobiel het volgende:

Want weet ik veel wat Nolius anders allemaal over jou gaat vertellen...
pi_29830393
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Een cd is eigenlijk gewoon een dik, plastic, doorzichtig rondje. Aan de bovenkant zit een heel dun laagje geplakt. Aan de onderkant van dat laagje zit de data en aan de bovenkant van dat laagje zie je de print van de CD. Hierop kan je met een stift bijvoorbeeld de naam op schrijven of zo.

Als aan de onderkant krassen zitten dan kan de laser moeilijker door het doorzichtige plastic heen, waardoor het kan zijn dat de CD niet meer te lezen is. Als aan de bovenkant krassen zitten dan is de hele CD kapot omdat er stukken data gewoon weg zijn. De krassen zitten dan namenlijk in dat laagje met data.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')