abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29637301
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:44 schreef j.chirac het volgende:
Ik dacht tot mijn 12e ofzo dat crêpepapier "crackpapier" was...totdat iemand me vertelde dat crack een drugs is...
een drug, bedoel je
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_29638639
das ook humor:-p
pi_29639281
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
een van de leukste topicreeksen ooit
Eensch!
Het is mijn favoriete topic. Altijd weer interessant en geinig!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_29639284
wat een topic, ik word steeds blonder heb ik het gevoel, ik begin dus te twijfelen...

mij is ooit verteld dat er berggeiten bestaan die aan de ene kant een kortere voor- en achterpoot hebben zodat ze meer grip hebben...nooit meer over nagedacht tot ik vanmiddag bijna een koe om zag donderen.... weet dus niet eens of ik het nu pas begrepen heb, voor het vak google-n nog steeds niet geslaagd...
pi_29639427
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:16 schreef missC het volgende:
mij is ooit verteld dat er berggeiten bestaan die aan de ene kant een kortere voor- en achterpoot hebben zodat ze meer grip hebben...
Ik zou maar niet te veel waarde hechten aan dat verhaal, als ik jou was...
pi_29639582
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:21 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Ik zou maar niet te veel waarde hechten aan dat verhaal, als ik jou was...
google op berggeit en je krijgt heel veel autorecensies...maar inmiddels.....

bron : http://www.1b1.nl/1dahu.htm
pi_29640297
Hm, heb het hele verhaal doorgelezen ja... Maar zoals er al boven staat, is het blijkbaar alleen een sage of legende, en geen werkelijk bestaande diersoort.
pi_29640320
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_29640456
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:52 schreef Scootmobiel het volgende:
Hm, heb het hele verhaal doorgelezen ja... Maar zoals er al boven staat, is het blijkbaar alleen een sage of legende, en geen werkelijk bestaande diersoort.
ja ik kan dus echt niet google-n...allemaal auto's die met berggeiten worden vergeleken....maar er is vast wel iemand die een foto vindt, als ie bestaat ?!
pi_29640649
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:58 schreef missC het volgende:

[..]

ja ik kan dus echt niet google-n...allemaal auto's die met berggeiten worden vergeleken....maar er is vast wel iemand die een foto vindt, als ie bestaat ?!
pi_29641008
dingen die ik pas maaaaanden later heb begrepen :

dat de cursus google-n en bijbehorend boek nog niet zo gek zijn....vriendin vertelt me net " ", ... , * *, alles heeft een betekenis als zoekcommando...
pi_29642028
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:18 schreef missC het volgende:
dingen die ik pas maaaaanden later heb begrepen :

dat de cursus google-n en bijbehorend boek nog niet zo gek zijn....vriendin vertelt me net " ", ... , * *, alles heeft een betekenis als zoekcommando...
+
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:45:52 #113
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_29645691
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:58 schreef missC het volgende:

[..]

Ben je nu een foto aan het zoeken van een berggeit met 2 lange en 2 korte poten?? Of begrijp ik het nu niet..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:52:49 #114
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_29645862
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:16 schreef missC het volgende:
wat een topic, ik word steeds blonder heb ik het gevoel, ik begin dus te twijfelen...

mij is ooit verteld dat er berggeiten bestaan die aan de ene kant een kortere voor- en achterpoot hebben zodat ze meer grip hebben...nooit meer over nagedacht tot ik vanmiddag bijna een koe om zag donderen.... weet dus niet eens of ik het nu pas begrepen heb, voor het vak google-n nog steeds niet geslaagd...
In schotland schijnen ze ook over zo'n beest te verhalen, maar wel alleen aan toeristen die vragen wat haggis voor een beest is.

En google helpt ook hier weer met leuke weetjes.
http://www.electricscotland.com/haggis/
pi_29650101
Heerlijk dit topic, spui al je domme gedachten, laat je gaan en geneer je niet.
Ik dacht zelf vroeger altijd dat als iets zo groot was als een speldenknop, dat het dan zo groot was als het uiterste puntje van de speld (dus de tegenovergestelde kant van het balletje)(ben nog steeds in twijfel eigenlijk
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:30:45 #116
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_29653135
Ik dacht vroeger altijd dat de toerentalmeter in de auto aangaf in welke versnelling de auto moest (dus als die de 3 aanwees, dacht ik dat je dan in je derde versnelling moest) Wist ik veel dat er x 10.000 bij stond
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 15 augustus 2005 @ 13:20:42 #117
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_29654482
Vroeger hadden we een postbode die op een snorfiets de post rondbracht. Ik dacht dat hij daarom héél belangrijk was, omdat 'ie niet hoefde te fietsen. Later kwam ik er achter dat 'ie een aandoening had waardoor 'ie niet mócht fietsen...
pi_29655102
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:51 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik heb wel eens bij Rescue 911 gezien dat een klein jongetje (jaar of 3) aan de onderkant van de roltrap viel en dat de mouw van zn jas dus op 1 of andere manier klemzat tussen de roltrap. Die mouw ging dus mee naar beneden (was zeker vastgehaakt ofzo) en dat jochie zn arm werd dus afgekneld.
Zó raar is de gedachte dus niet
Ja, dat heb ik ook gezien. Zat echt met open mond te kijken toen ben u nog steeds huiverig van roltrappen. (Ik ga er wel op als het moet, maar houd dan wel altijd iemands arm vast )
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:03:28 #119
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_29655692
Vroeger toen ik klein was wist ik niet wat een rat was.. ik had het nooit gevraagd en daarom had ik een eigen beeld van een rat, namelijk een soort spin! Later kwam ik erachter dat het een knaagdier is
pi_29656466
Mijn vriend is voordat ie mij leerde kennen jarenlang alleen op vakantie geweest. Vorig jaar ging ik mee. En pas toen kwam ik erachter wat voor sporen het gebrek aan vrouwelijk gezelschap achterlaat...

In de meeste mediterrane landen zit in de badkamers een bidet. Zo ook op Sicilië. Mijn vriend ziet dat ding, trekt zijn zweetsokken uit en roept spontaan uit: "Heé, handig, hier hebben we ook zo'n apart voetenbadje".
pi_29657444
In vele films zitten wel oorlog scenes. Je hoort dan één mannetje allerlei commando's uitschreeuwen. Zo ook "Fire at will". Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat dit betekend dat je mag schieten wanneer jij maar wil, inplaats van op commando. Misschien niet zo gek ook, bij de nederlandse ondertiteling is die commando nooit vertaald.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:30:53 #122
126844 blue-eight
I'm blue, dabadi dabada
pi_29658076
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:33 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn vriend is voordat ie mij leerde kennen jarenlang alleen op vakantie geweest. Vorig jaar ging ik mee. En pas toen kwam ik erachter wat voor sporen het gebrek aan vrouwelijk gezelschap achterlaat...

In de meeste mediterrane landen zit in de badkamers een bidet. Zo ook op Sicilië. Mijn vriend ziet dat ding, trekt zijn zweetsokken uit en roept spontaan uit: "Heé, handig, hier hebben we ook zo'n apart voetenbadje".
quote:
Het bidet geldt voor velen als een standaard voor hygiëne in een compleet ingerichte badkamer. Zijn eigenlijke doel vervult het bij de intieme lichaamsverzorging, maar het kan ook als voetenwasbak gebruikt worden.
Waar mannelijk gezelschap al niet goed voor is.
Ik zou graag een zelfhulpgroep willen oprichten voor onzekere mensen, maar ik ben bang dat het mij niet zal gaan lukken.
pi_29658192
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef blue-eight het volgende:

[..]

[..]

Waar mannelijk gezelschap al niet goed voor is.
ok. Mijn vriend zou dus het volgende kunnen posten: Mijn vriendin kwam er pas op haar 22e achter dat een bidet óók als voetenbad te gebruiken is.
pi_29659547
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:07 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

omgekeerde G
Kan je nagaan
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:29:11 #125
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_29662086
Ik heb jarenlang gedacht dat nieuwslezers op de radio gewoon de krant voorlazen. Ik probeerde uit te zoeken welke krant ze dan gebruikten door in de krant mee te lezen tijdens het radionieuws, maar ik ben er nooit achter gekomen.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')