een drug, bedoel jequote:Op zondag 14 augustus 2005 19:44 schreef j.chirac het volgende:
Ik dacht tot mijn 12e ofzo dat crêpepapier "crackpapier" was...totdat iemand me vertelde dat crack een drugs is...![]()
Eensch!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
een van de leukste topicreeksen ooit
Ik zou maar niet te veel waarde hechten aan dat verhaal, als ik jou was...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:16 schreef missC het volgende:
mij is ooit verteld dat er berggeiten bestaan die aan de ene kant een kortere voor- en achterpoot hebben zodat ze meer grip hebben...
google op berggeit en je krijgt heel veel autorecensies...maar inmiddels.....quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:21 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Ik zou maar niet te veel waarde hechten aan dat verhaal, als ik jou was...![]()
ja ik kan dus echt niet google-n...allemaal auto's die met berggeiten worden vergeleken....maar er is vast wel iemand die een foto vindt, als ie bestaat ?!quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:52 schreef Scootmobiel het volgende:
Hm, heb het hele verhaal doorgelezen ja... Maar zoals er al boven staat, is het blijkbaar alleen een sage of legende, en geen werkelijk bestaande diersoort.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:58 schreef missC het volgende:
[..]
ja ik kan dus echt niet google-n...allemaal auto's die met berggeiten worden vergeleken....maar er is vast wel iemand die een foto vindt, als ie bestaat ?!
+quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:18 schreef missC het volgende:
dingen die ik pas maaaaanden later heb begrepen :
dat de cursus google-n en bijbehorend boek nog niet zo gek zijn....vriendin vertelt me net " ", ... , * *, alles heeft een betekenis als zoekcommando...
Ben je nu een foto aan het zoeken van een berggeit met 2 lange en 2 korte poten??quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:58 schreef missC het volgende:
[..]
ja ik kan dus echt niet google-n...allemaal auto's die met berggeiten worden vergeleken....maar er is vast wel iemand die een foto vindt, als ie bestaat ?!
In schotland schijnen ze ook over zo'n beest te verhalen, maar wel alleen aan toeristen die vragen wat haggis voor een beest is.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:16 schreef missC het volgende:
wat een topic, ik word steeds blonder heb ik het gevoel, ik begin dus te twijfelen...
mij is ooit verteld dat er berggeiten bestaan die aan de ene kant een kortere voor- en achterpoot hebben zodat ze meer grip hebben...nooit meer over nagedacht tot ik vanmiddag bijna een koe om zag donderen.... weet dus niet eens of ik het nu pas begrepen heb, voor het vak google-n nog steeds niet geslaagd...
Ja, dat heb ik ook gezien. Zat echt met open mond te kijken toenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij Rescue 911 gezien dat een klein jongetje (jaar of 3) aan de onderkant van de roltrap viel en dat de mouw van zn jas dus op 1 of andere manier klemzat tussen de roltrap. Die mouw ging dus mee naar beneden (was zeker vastgehaakt ofzo) en dat jochie zn arm werd dus afgekneld.
Zó raar is de gedachte dus niet
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:33 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn vriend is voordat ie mij leerde kennen jarenlang alleen op vakantie geweest. Vorig jaar ging ik mee. En pas toen kwam ik erachter wat voor sporen het gebrek aan vrouwelijk gezelschap achterlaat...
In de meeste mediterrane landen zit in de badkamers een bidet. Zo ook op Sicilië. Mijn vriend ziet dat ding, trekt zijn zweetsokken uit en roept spontaan uit: "Heé, handig, hier hebben we ook zo'n apart voetenbadje".
![]()
Waar mannelijk gezelschap al niet goed voor is.quote:Het bidet geldt voor velen als een standaard voor hygiëne in een compleet ingerichte badkamer. Zijn eigenlijke doel vervult het bij de intieme lichaamsverzorging, maar het kan ook als voetenwasbak gebruikt worden.
ok. Mijn vriend zou dus het volgende kunnen posten: Mijn vriendin kwam er pas op haar 22e achter dat een bidet óók als voetenbad te gebruiken is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef blue-eight het volgende:
[..]
[..]
Waar mannelijk gezelschap al niet goed voor is.![]()
Kan je nagaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |