Het eerste topic waar ik een bijdrage aan leverde was twee topics terug ofzo. Ik ga niet al die anderen teruglezen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:53 schreef D.Rose het volgende:
dan ben je zeker nog nieuw is deze reeks
Dit kán gewoon niet waar zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:58 schreef missC het volgende:
toen mijn collega door de officemanager van een ander kantoor werd gevraagd precies aan te geven welke spatels (voor creme, cosmetica) precies moesten worden besteld zei ze : het lijkt me het handigst als ik het formaat dan even fax.... dus we dachten nog : slim, om misverstanden te voorkomen (officemanager zat in belgie....).
ze pakt een wit vel papier
ze pakt de spatels
ze pakt plakband...
o help nee toch....een schaar ?!
we waren allemaal teveel met stomheid geslagen en mijn andere collega lag met haar benen gekruisd onder het bureau.... dus niemand was in staat om in te grijpen...
het meest verbazingwekkende vonden wij echter dat de Xerox-man die kwam om de schade te hertellen, het niet eens echt gek vond...wat maakt die man dan nog meer mee....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:04 schreef Rex_Mundi het volgende:
Toen ik nog een kleine dreumes was hadden mijn ouders me wijsgemaakt dat je bij het einde van een roltrap direct af moest stappen, als je te laat was zou je eronder verdwijnen. Dus dat was altijd spannend op de roltrap in mijn jonge jaren.
nee dit is zo dom, dat ik het echt niet zelf kan verzinnen, echt gebeurd. ik hoop ook nog steeds een xeroxer of nashuateccer tegen te komen, of zijn memoires te lezen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit kán gewoon niet waar zijn.
Ja tegen mij hebben ze een keer gezegd dat er iemand met zijn haar onder was gekomen en dat ie daarna geen haar meer had, en daar denk ik nu nog vaak aan als ik een roltrap op ga...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:04 schreef Rex_Mundi het volgende:
Toen ik nog een kleine dreumes was hadden mijn ouders me wijsgemaakt dat je bij het einde van een roltrap direct af moest stappen, als je te laat was zou je eronder verdwijnen. Dus dat was altijd spannend op de roltrap in mijn jonge jaren.
Dat zou een bestseller worden! Doe ze een idee aan de hand! Ik wil dat ook lezen. De dingen die ze meemaken op computerhelpdesks zijn soms ook hilarisch.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:07 schreef missC het volgende:
nee dit is zo dom, dat ik het echt niet zelf kan verzinnen, echt gebeurd. ik hoop ook nog steeds een xeroxer of nashuateccer tegen te komen, of zijn memoires te lezen...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh ja, liedjes...
Mijn zusje: "Heb je je beurs mee, toejoe, heb je je beurs mee toejoe".Haha lachen man zulk soort dingen, als kind weet je gewoon af en toe echt niet wat ze zingen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik ook. Maar dat je nog steeds niet weet hoe het werkt getuigt wel van domheid. Je benadrukt het zelf gelukkig ook nog. 'gezegt'quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:03 schreef GrupoBalanca het volgende:
Weet niet als het al eerder is gepost, maar ik dacht met t faxen.. dat papier.. van de andere kant door de snoeren heen gingen.. en zo bij de ander fax terecht kwamweet eerlijk gezegt nog steeds niet hoe dat gaat
Bij mij ook. Was een keer bij Oprah Winfrey ofzo, weet ik veel, dat iemand met zijn veters er tussen was gekomen. De roltrap was altijd een avontuur op zich voor mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:08 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ja tegen mij hebben ze een keer gezegd dat er iemand met zijn haar onder was gekomen en dat ie daarna geen haar meer had, en daar denk ik nu nog vaak aan als ik een roltrap op ga...
Oh zo. Maar een CD leest wel 'door' de onderkant.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:45 schreef nightfall het volgende:
hier staat het wel uitgelegt,. je kunt o pdat plaatje zien dat de data veel dichter bij de bovenkant ligt
http://www.weethet.nl/dutch/cdrw_howitworks.php
Krassen aan de onderkant maken ook uit, maar die moeten dan wel veel dieper zijn, om geheel door de beschermlaag heen te dringen. Aan de bovenkant zit geen beschermlaag (of althans een veel dunnere) dus dan is een krasje eerder fataal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:50 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Dusch de data zit boven in en word door de onderkant heen gelezen. Maken krassen aan de onderkant dan niet uit? Meestal heb ik CDs altijd of in het doosje, of in m'n CDspeler zitten. Maar nu vraag ik me wel af hoe om je CDs neer zou moeten leggen. Want als er een beschermlaag boven zit, dan zou dat niet zo maar beschadigd worden als je de CD op die kant legt. Maar aan de onderkant zit dusch ook een beschermlaag.
Ik kom er nu achter dat er meer EMI's zijn dan in Uden? Of ben je verhuisd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:30 schreef nightfall het volgende:
ik heb eens vakantiewerk bij EMI gedaan, en daar vertelde ze het me
aan de bovenkant zit een laagje, en dat is de data,. het stuk tussen de onderkant en de data is gewoon een doorzichtig plaatje plastick zal ik maar zeggen.
Toen ik nog een kleine Trixie was is mij dat verhaal ook een keertje verteld ( weet niet meer door wie...) was daarna als de dood voor roltrappen.. ik huilde altijd als ik zo'n ding op moest..ik snaptte ook nooit waarom die mensen vrijwillig de roltrap op gingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:04 schreef Rex_Mundi het volgende:
Dit meen je niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Idd, ik dacht altijd dat ik voorzichtig moest zijn met de onderkant, toen mijn stage begeleider vertelde dat ik hem beter op de onderkant kon leggen
ik heb in de buurt vn uden gewoont ja...quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:38 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik kom er nu achter dat er meer EMI's zijn dan in Uden? Of ben je verhuisd?
Baby's werden in mijn ogen niet geboren met een boormachine, maar uit een machine.
Ik heb zelf lange tijd in de couveuse gelegen en mijn moeder zei tegen mij wanneer we in het ziekenhuis langs de kraamafdeling liepen: daar lag jij in toen je geboren werd. Ik dacht dus dat je uit een machine kwam, en daarna met een kleine lopende band eruit kwam....
Yups same herequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:04 schreef Rex_Mundi het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:38 schreef Lienekien het volgende:
pijpensteel: buis van een tabakspijp, vooral de steel (schenk) van een Goudse pijp (...) (uitdr.) het regent pijpenstelen, gezegd van een harde regen die in rechte stralen neervalt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is mogelijk dat ik 'm al eens verteld heb, maar weet 't niet zeker...
Mijn moeder ging een keer schoenen met me kopen omdat de mijne te klein waren geworden. Ik was toen een jaar of vier denk ik. Toen vroeg de verkoopster of ik mijn oude schoenen wilde houden. "Ja", zei ik, "die wil ik bewaren tot ze klein genoeg zijn voor mijn pop". Ik dacht tot dan toe dus dat mijn schoenen steeds kleiner werden in plaats van ik steeds groter. Mama had immer gezegd: "Je schoenen worden te klein".
Niet echt jááááren later, maar goed.
Haha, ik dacht vroeger hetzelfde.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:25 schreef kokos het volgende:
Hey Jude van the Beatles gaat niet over een Jood maar over een vrouw die Jude heet
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:42 schreef mvdw_exquisite het volgende:
k heb vroeger wel eens gedacht dat wanneer er een nieuw woord in de taal wordt toegevoegd, dit woord via een toespraak wordt vrijgegeven.. ik zag dat dan zo voor me:
een burgermeester achter zo'n tafeltje met microfoon; "dames en heren, vanaf heden gebruiken wij het woord flippo voor plastic ronde schijfjes die u in de Smith chips kunt vinden"..
Ik heb wel eens bij Rescue 911 gezien dat een klein jongetje (jaar of 3) aan de onderkant van de roltrap viel en dat de mouw van zn jas dus op 1 of andere manier klemzat tussen de roltrap. Die mouw ging dus mee naar beneden (was zeker vastgehaakt ofzo) en dat jochie zn arm werd dus afgekneld.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Toen ik nog een kleine Trixie was is mij dat verhaal ook een keertje verteld ( weet niet meer door wie...) was daarna als de dood voor roltrappen.. ik huilde altijd als ik zo'n ding op moest..ik snaptte ook nooit waarom die mensen vrijwillig de roltrap op gingen.Je kwam er daarna natuurlijk zo plat als een dubbeltje uit!
![]()
ondertussen heb ik er geen 'last' meer van hoor..
ps.dat van die cd's is ook nieuw voor mij![]()
Ik WIST gewoon dat mijn angst gegrond wasquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij Rescue 911 gezien dat een klein jongetje (jaar of 3) aan de onderkant van de roltrap viel en dat de mouw van zn jas dus op 1 of andere manier klemzat tussen de roltrap. Die mouw ging dus mee naar beneden (was zeker vastgehaakt ofzo) en dat jochie zn arm werd dus afgekneld.
Zó raar is de gedachte dus niet
omgekeerde Gquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:15 schreef Agiath het volgende:
Ik dacht dat er bij Dinsey altijd stond Gisney, die D vond ik altijd op een G lijken
een drug, bedoel jequote:Op zondag 14 augustus 2005 19:44 schreef j.chirac het volgende:
Ik dacht tot mijn 12e ofzo dat crêpepapier "crackpapier" was...totdat iemand me vertelde dat crack een drugs is...![]()
Eensch!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
een van de leukste topicreeksen ooit
Ik zou maar niet te veel waarde hechten aan dat verhaal, als ik jou was...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:16 schreef missC het volgende:
mij is ooit verteld dat er berggeiten bestaan die aan de ene kant een kortere voor- en achterpoot hebben zodat ze meer grip hebben...
google op berggeit en je krijgt heel veel autorecensies...maar inmiddels.....quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:21 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Ik zou maar niet te veel waarde hechten aan dat verhaal, als ik jou was...![]()
ja ik kan dus echt niet google-n...allemaal auto's die met berggeiten worden vergeleken....maar er is vast wel iemand die een foto vindt, als ie bestaat ?!quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:52 schreef Scootmobiel het volgende:
Hm, heb het hele verhaal doorgelezen ja... Maar zoals er al boven staat, is het blijkbaar alleen een sage of legende, en geen werkelijk bestaande diersoort.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:58 schreef missC het volgende:
[..]
ja ik kan dus echt niet google-n...allemaal auto's die met berggeiten worden vergeleken....maar er is vast wel iemand die een foto vindt, als ie bestaat ?!
+quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:18 schreef missC het volgende:
dingen die ik pas maaaaanden later heb begrepen :
dat de cursus google-n en bijbehorend boek nog niet zo gek zijn....vriendin vertelt me net " ", ... , * *, alles heeft een betekenis als zoekcommando...
Ben je nu een foto aan het zoeken van een berggeit met 2 lange en 2 korte poten??quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:58 schreef missC het volgende:
[..]
ja ik kan dus echt niet google-n...allemaal auto's die met berggeiten worden vergeleken....maar er is vast wel iemand die een foto vindt, als ie bestaat ?!
In schotland schijnen ze ook over zo'n beest te verhalen, maar wel alleen aan toeristen die vragen wat haggis voor een beest is.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:16 schreef missC het volgende:
wat een topic, ik word steeds blonder heb ik het gevoel, ik begin dus te twijfelen...
mij is ooit verteld dat er berggeiten bestaan die aan de ene kant een kortere voor- en achterpoot hebben zodat ze meer grip hebben...nooit meer over nagedacht tot ik vanmiddag bijna een koe om zag donderen.... weet dus niet eens of ik het nu pas begrepen heb, voor het vak google-n nog steeds niet geslaagd...
Ja, dat heb ik ook gezien. Zat echt met open mond te kijken toenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij Rescue 911 gezien dat een klein jongetje (jaar of 3) aan de onderkant van de roltrap viel en dat de mouw van zn jas dus op 1 of andere manier klemzat tussen de roltrap. Die mouw ging dus mee naar beneden (was zeker vastgehaakt ofzo) en dat jochie zn arm werd dus afgekneld.
Zó raar is de gedachte dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |