abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29613360
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:53 schreef D.Rose het volgende:
dan ben je zeker nog nieuw is deze reeks
Het eerste topic waar ik een bijdrage aan leverde was twee topics terug ofzo. Ik ga niet al die anderen teruglezen.
pi_29613380
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:58 schreef missC het volgende:
toen mijn collega door de officemanager van een ander kantoor werd gevraagd precies aan te geven welke spatels (voor creme, cosmetica) precies moesten worden besteld zei ze : het lijkt me het handigst als ik het formaat dan even fax.... dus we dachten nog : slim, om misverstanden te voorkomen (officemanager zat in belgie....).

ze pakt een wit vel papier
ze pakt de spatels
ze pakt plakband...
o help nee toch....een schaar ?!

we waren allemaal teveel met stomheid geslagen en mijn andere collega lag met haar benen gekruisd onder het bureau.... dus niemand was in staat om in te grijpen...

het meest verbazingwekkende vonden wij echter dat de Xerox-man die kwam om de schade te hertellen, het niet eens echt gek vond...wat maakt die man dan nog meer mee....
Dit kán gewoon niet waar zijn.
pi_29613419
Sommige songteksten... "wat sjabbie doe wit de dranken seeler"...
pi_29613481
Toen ik nog een kleine dreumes was hadden mijn ouders me wijsgemaakt dat je bij het einde van een roltrap direct af moest stappen, als je te laat was zou je eronder verdwijnen. Dus dat was altijd spannend op de roltrap in mijn jonge jaren.
我要飞得更高 !
pi_29613485
Oh ja, liedjes...

Mijn zusje: "Heb je je beurs mee, toejoe, heb je je beurs mee toejoe".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_29613506
Overigens staat er op de site van Onze Taal een leuke lijst van verkeerd verstane liedteksten.
pi_29613520
Vroeger dacht ik altijd dat iedereen eerlijk was en dat alleen boeven logen. Ik dacht als kinderen iets tegen de juf zeiden dat dat altijd waar was want je kan toch niet liegen tegen een juf...
pi_29613534
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:04 schreef Rex_Mundi het volgende:
Toen ik nog een kleine dreumes was hadden mijn ouders me wijsgemaakt dat je bij het einde van een roltrap direct af moest stappen, als je te laat was zou je eronder verdwijnen. Dus dat was altijd spannend op de roltrap in mijn jonge jaren.
Wat gemeen!
pi_29613545
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dit kán gewoon niet waar zijn.
nee dit is zo dom, dat ik het echt niet zelf kan verzinnen, echt gebeurd. ik hoop ook nog steeds een xeroxer of nashuateccer tegen te komen, of zijn memoires te lezen...
pi_29613553
quote:
Ja tegen mij hebben ze een keer gezegd dat er iemand met zijn haar onder was gekomen en dat ie daarna geen haar meer had, en daar denk ik nu nog vaak aan als ik een roltrap op ga...
pi_29613638
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:07 schreef missC het volgende:
nee dit is zo dom, dat ik het echt niet zelf kan verzinnen, echt gebeurd. ik hoop ook nog steeds een xeroxer of nashuateccer tegen te komen, of zijn memoires te lezen...
Dat zou een bestseller worden! Doe ze een idee aan de hand! Ik wil dat ook lezen. De dingen die ze meemaken op computerhelpdesks zijn soms ook hilarisch.
pi_29613684
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh ja, liedjes...

Mijn zusje: "Heb je je beurs mee, toejoe, heb je je beurs mee toejoe".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha lachen man zulk soort dingen, als kind weet je gewoon af en toe echt niet wat ze zingen..
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:18:06 #73
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29613800
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:03 schreef GrupoBalanca het volgende:
Weet niet als het al eerder is gepost, maar ik dacht met t faxen.. dat papier.. van de andere kant door de snoeren heen gingen.. en zo bij de ander fax terecht kwam weet eerlijk gezegt nog steeds niet hoe dat gaat
Dacht ik ook. Maar dat je nog steeds niet weet hoe het werkt getuigt wel van domheid. Je benadrukt het zelf gelukkig ook nog. 'gezegt'
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:19:57 #74
53267 TC03
pi_29613862
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:08 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Ja tegen mij hebben ze een keer gezegd dat er iemand met zijn haar onder was gekomen en dat ie daarna geen haar meer had, en daar denk ik nu nog vaak aan als ik een roltrap op ga...
Bij mij ook. Was een keer bij Oprah Winfrey ofzo, weet ik veel, dat iemand met zijn veters er tussen was gekomen. De roltrap was altijd een avontuur op zich voor mij.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:25:26 #75
53267 TC03
pi_29614020
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:45 schreef nightfall het volgende:
hier staat het wel uitgelegt,. je kunt o pdat plaatje zien dat de data veel dichter bij de bovenkant ligt
http://www.weethet.nl/dutch/cdrw_howitworks.php
Oh zo. Maar een CD leest wel 'door' de onderkant.
pi_29615357
Ik dacht vroeger altijd dat Bert en Ernie in de platen woonde waar het geluid uit kwam. Wat een tijd was dat...
pi_29616080
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:50 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Dusch de data zit boven in en word door de onderkant heen gelezen. Maken krassen aan de onderkant dan niet uit? Meestal heb ik CDs altijd of in het doosje, of in m'n CDspeler zitten. Maar nu vraag ik me wel af hoe om je CDs neer zou moeten leggen. Want als er een beschermlaag boven zit, dan zou dat niet zo maar beschadigd worden als je de CD op die kant legt. Maar aan de onderkant zit dusch ook een beschermlaag.
Krassen aan de onderkant maken ook uit, maar die moeten dan wel veel dieper zijn, om geheel door de beschermlaag heen te dringen. Aan de bovenkant zit geen beschermlaag (of althans een veel dunnere) dus dan is een krasje eerder fataal.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_29618533
Vroeger dacht ik altijd met films of progr. waar ondertitelingen bij nodig waren.. dat mensen bij zo'n grote computercentrale alles heel snel intypte om het maar te vertalen.
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  zondag 14 augustus 2005 @ 09:38:28 #79
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_29622252
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:30 schreef nightfall het volgende:
ik heb eens vakantiewerk bij EMI gedaan, en daar vertelde ze het me
aan de bovenkant zit een laagje, en dat is de data,. het stuk tussen de onderkant en de data is gewoon een doorzichtig plaatje plastick zal ik maar zeggen.
Ik kom er nu achter dat er meer EMI's zijn dan in Uden? Of ben je verhuisd?

Baby's werden in mijn ogen niet geboren met een boormachine, maar uit een machine.
Ik heb zelf lange tijd in de couveuse gelegen en mijn moeder zei tegen mij wanneer we in het ziekenhuis langs de kraamafdeling liepen: daar lag jij in toen je geboren werd. Ik dacht dus dat je uit een machine kwam, en daarna met een kleine lopende band eruit kwam....
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 14 augustus 2005 @ 09:56:55 #80
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_29622376
Nu denk ik weer aan mijn eerste tijd op FOK! Ik dacht dat MOD zijn een baan was en dus betaald werd
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 14 augustus 2005 @ 10:18:21 #81
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_29622551
quote:
Toen ik nog een kleine Trixie was is mij dat verhaal ook een keertje verteld ( weet niet meer door wie...) was daarna als de dood voor roltrappen.. ik huilde altijd als ik zo'n ding op moest..ik snaptte ook nooit waarom die mensen vrijwillig de roltrap op gingen. Je kwam er daarna natuurlijk zo plat als een dubbeltje uit! ondertussen heb ik er geen 'last' meer van hoor..

ps.dat van die cd's is ook nieuw voor mij
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_29623408
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:42 schreef StephanL het volgende:

[..]

Idd, ik dacht altijd dat ik voorzichtig moest zijn met de onderkant, toen mijn stage begeleider vertelde dat ik hem beter op de onderkant kon leggen
Dit meen je niet?

Dat hebben ze me nooit verteld hoor tijdens mijn opleiding
pi_29623509
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 09:38 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik kom er nu achter dat er meer EMI's zijn dan in Uden? Of ben je verhuisd?

Baby's werden in mijn ogen niet geboren met een boormachine, maar uit een machine.
Ik heb zelf lange tijd in de couveuse gelegen en mijn moeder zei tegen mij wanneer we in het ziekenhuis langs de kraamafdeling liepen: daar lag jij in toen je geboren werd. Ik dacht dus dat je uit een machine kwam, en daarna met een kleine lopende band eruit kwam....
ik heb in de buurt vn uden gewoont ja...
pi_29623646
quote:
Yups same here Er is zelfs een tijd geweest dat ik er niet meer op durfde omdat mijn voet maar eens vast moest zitten en ik er dan helemaal doorgetrokken ging worden.
Door ervaring heb ik gemerkt dat het niet zo is

Toen ik klein was heeft mijn 5 jaar oudere zus eens verteld dat een spin eitjes in jouw lichaam legt wanneer ze jou bijt. Dus toen ik een spinnenbeet had op mijn hoofd sloeg de paniek toe. Massa's eitjes in mijn hoofd die door de warmte (ja IN mijn lichaam is het warm ) uitgebroeid werden.
Ze had me ook verteld dat op een bepaald moment die bobbel (want dat heb je na een spinnenbeet) zou openbarsten en al die kleine spinnen mijn lichaam gingen verlaten. Zie je het al voor je? Zo net boven mijn ene oog een beet en daar zouden opeens, heel onverwacht, honderden kleine spinnen uitkruipen.
Nog steeds heb ik een hemelse schrik van spinnen, alhoewel ik nu wel weet dat ze geen eitjes in jouw lichaam leggen. Toch
pi_29630763
Ik kom er door dit topic zojuist na jaaaren achter waar de uitdrukking 'het regent pijpenstelen' vandaan komt...
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:38 schreef Lienekien het volgende:
pijpensteel: buis van een tabakspijp, vooral de steel (schenk) van een Goudse pijp (...) (uitdr.) het regent pijpenstelen, gezegd van een harde regen die in rechte stralen neervalt

NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_29631175
Ik dacht dat er bij Dinsey altijd stond Gisney, die D vond ik altijd op een G lijken
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_29631284
Ik weet niet of ik al genoemt had, maar ik dacht vroeger dat als een liedje op de radio gespeelt werd, het altijd live uitgezonder werd, dus dat de artiest altijd in de studio stond.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:25:44 #88
101852 kokos
mividaloca
pi_29633270
Hey Jude van the Beatles gaat niet over een Jood maar over een vrouw die Jude heet
Viva los Vatos Locos
pi_29633429
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is mogelijk dat ik 'm al eens verteld heb, maar weet 't niet zeker...

Mijn moeder ging een keer schoenen met me kopen omdat de mijne te klein waren geworden. Ik was toen een jaar of vier denk ik. Toen vroeg de verkoopster of ik mijn oude schoenen wilde houden. "Ja", zei ik, "die wil ik bewaren tot ze klein genoeg zijn voor mijn pop". Ik dacht tot dan toe dus dat mijn schoenen steeds kleiner werden in plaats van ik steeds groter. Mama had immer gezegd: "Je schoenen worden te klein".

Niet echt jááááren later, maar goed.
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_29633473
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:25 schreef kokos het volgende:
Hey Jude van the Beatles gaat niet over een Jood maar over een vrouw die Jude heet
Haha, ik dacht vroeger hetzelfde.
pi_29633495
een van de leukste topicreeksen ooit
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_29633630
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:42 schreef mvdw_exquisite het volgende:
k heb vroeger wel eens gedacht dat wanneer er een nieuw woord in de taal wordt toegevoegd, dit woord via een toespraak wordt vrijgegeven.. ik zag dat dan zo voor me:

een burgermeester achter zo'n tafeltje met microfoon; "dames en heren, vanaf heden gebruiken wij het woord flippo voor plastic ronde schijfjes die u in de Smith chips kunt vinden"..
pi_29633931
Was het maar waar, wat mvdw_exquisite dacht... Dat lijkt me leuk!
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:51:42 #94
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29633951
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 10:18 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Toen ik nog een kleine Trixie was is mij dat verhaal ook een keertje verteld ( weet niet meer door wie...) was daarna als de dood voor roltrappen.. ik huilde altijd als ik zo'n ding op moest..ik snaptte ook nooit waarom die mensen vrijwillig de roltrap op gingen. Je kwam er daarna natuurlijk zo plat als een dubbeltje uit! ondertussen heb ik er geen 'last' meer van hoor..

ps.dat van die cd's is ook nieuw voor mij
Ik heb wel eens bij Rescue 911 gezien dat een klein jongetje (jaar of 3) aan de onderkant van de roltrap viel en dat de mouw van zn jas dus op 1 of andere manier klemzat tussen de roltrap. Die mouw ging dus mee naar beneden (was zeker vastgehaakt ofzo) en dat jochie zn arm werd dus afgekneld.
Zó raar is de gedachte dus niet
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_29634034
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:51 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik heb wel eens bij Rescue 911 gezien dat een klein jongetje (jaar of 3) aan de onderkant van de roltrap viel en dat de mouw van zn jas dus op 1 of andere manier klemzat tussen de roltrap. Die mouw ging dus mee naar beneden (was zeker vastgehaakt ofzo) en dat jochie zn arm werd dus afgekneld.
Ik WIST gewoon dat mijn angst gegrond was
pi_29634298
Ik dacht altijd dat toen er nog niet echt taal was, maar taal nog ontwikkeld werd (in mijn gedachten ergens in de middeleeuwen) dat mensen patent aanvroegen op woorden. Ik wist wel wat patent was dus Degene die patent had op het woord "de" was dan ook heel rijk dacht ik
pi_29635615
Ik had mn broer wijsgemaakt dat een vulkaan een vuurkaan was. Hij heeft het jaren geloofd en gezegd. (niemand verbeterde hem, ze vonden het allemaal schattig)

Mn vriend (27 jaar) weet nu pas dat 'tiens' uitgesproken wordt als tjè en waarvoor inox staat.

Ik dacht altijd dat het een treinwagom was in plaats van wagon, dat het in het engels 'to spreak' was en de 'cake' niet uitgesproken wordt als kakkee. Ik weet gelukkig al een tijdje beter...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_29635770
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:15 schreef Agiath het volgende:
Ik dacht dat er bij Dinsey altijd stond Gisney, die D vond ik altijd op een G lijken
omgekeerde G
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_29635817
ik dacht vroeger dat als je een fax stuurde, het papiertje gekopieerd werd en via hele gangen door de grond naar de ontvanger gingen.. vond t altijd wel een hele belevenis als er een fax binnen kwam
pi_29636705
Ik dacht tot mijn 12e ofzo dat crêpepapier "crackpapier" was...totdat iemand me vertelde dat crack een drugs is...
pi_29637301
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:44 schreef j.chirac het volgende:
Ik dacht tot mijn 12e ofzo dat crêpepapier "crackpapier" was...totdat iemand me vertelde dat crack een drugs is...
een drug, bedoel je
pi_29638639
das ook humor:-p
pi_29639281
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
een van de leukste topicreeksen ooit
Eensch!
Het is mijn favoriete topic. Altijd weer interessant en geinig!
pi_29639284
wat een topic, ik word steeds blonder heb ik het gevoel, ik begin dus te twijfelen...

mij is ooit verteld dat er berggeiten bestaan die aan de ene kant een kortere voor- en achterpoot hebben zodat ze meer grip hebben...nooit meer over nagedacht tot ik vanmiddag bijna een koe om zag donderen.... weet dus niet eens of ik het nu pas begrepen heb, voor het vak google-n nog steeds niet geslaagd...
pi_29639427
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:16 schreef missC het volgende:
mij is ooit verteld dat er berggeiten bestaan die aan de ene kant een kortere voor- en achterpoot hebben zodat ze meer grip hebben...
Ik zou maar niet te veel waarde hechten aan dat verhaal, als ik jou was...
pi_29639582
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:21 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Ik zou maar niet te veel waarde hechten aan dat verhaal, als ik jou was...
google op berggeit en je krijgt heel veel autorecensies...maar inmiddels.....

bron : http://www.1b1.nl/1dahu.htm
pi_29640297
Hm, heb het hele verhaal doorgelezen ja... Maar zoals er al boven staat, is het blijkbaar alleen een sage of legende, en geen werkelijk bestaande diersoort.
pi_29640320
pi_29640456
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:52 schreef Scootmobiel het volgende:
Hm, heb het hele verhaal doorgelezen ja... Maar zoals er al boven staat, is het blijkbaar alleen een sage of legende, en geen werkelijk bestaande diersoort.
ja ik kan dus echt niet google-n...allemaal auto's die met berggeiten worden vergeleken....maar er is vast wel iemand die een foto vindt, als ie bestaat ?!
pi_29640649
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:58 schreef missC het volgende:

[..]

ja ik kan dus echt niet google-n...allemaal auto's die met berggeiten worden vergeleken....maar er is vast wel iemand die een foto vindt, als ie bestaat ?!
pi_29641008
dingen die ik pas maaaaanden later heb begrepen :

dat de cursus google-n en bijbehorend boek nog niet zo gek zijn....vriendin vertelt me net " ", ... , * *, alles heeft een betekenis als zoekcommando...
pi_29642028
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:18 schreef missC het volgende:
dingen die ik pas maaaaanden later heb begrepen :

dat de cursus google-n en bijbehorend boek nog niet zo gek zijn....vriendin vertelt me net " ", ... , * *, alles heeft een betekenis als zoekcommando...
+
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:45:52 #113
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_29645691
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:58 schreef missC het volgende:

[..]

Ben je nu een foto aan het zoeken van een berggeit met 2 lange en 2 korte poten?? Of begrijp ik het nu niet..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:52:49 #114
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_29645862
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:16 schreef missC het volgende:
wat een topic, ik word steeds blonder heb ik het gevoel, ik begin dus te twijfelen...

mij is ooit verteld dat er berggeiten bestaan die aan de ene kant een kortere voor- en achterpoot hebben zodat ze meer grip hebben...nooit meer over nagedacht tot ik vanmiddag bijna een koe om zag donderen.... weet dus niet eens of ik het nu pas begrepen heb, voor het vak google-n nog steeds niet geslaagd...
In schotland schijnen ze ook over zo'n beest te verhalen, maar wel alleen aan toeristen die vragen wat haggis voor een beest is.

En google helpt ook hier weer met leuke weetjes.
http://www.electricscotland.com/haggis/
pi_29650101
Heerlijk dit topic, spui al je domme gedachten, laat je gaan en geneer je niet.
Ik dacht zelf vroeger altijd dat als iets zo groot was als een speldenknop, dat het dan zo groot was als het uiterste puntje van de speld (dus de tegenovergestelde kant van het balletje)(ben nog steeds in twijfel eigenlijk
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:30:45 #116
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_29653135
Ik dacht vroeger altijd dat de toerentalmeter in de auto aangaf in welke versnelling de auto moest (dus als die de 3 aanwees, dacht ik dat je dan in je derde versnelling moest) Wist ik veel dat er x 10.000 bij stond
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 15 augustus 2005 @ 13:20:42 #117
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_29654482
Vroeger hadden we een postbode die op een snorfiets de post rondbracht. Ik dacht dat hij daarom héél belangrijk was, omdat 'ie niet hoefde te fietsen. Later kwam ik er achter dat 'ie een aandoening had waardoor 'ie niet mócht fietsen...
pi_29655102
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:51 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook gezien. Zat echt met open mond te kijken toen ben u nog steeds huiverig van roltrappen. (Ik ga er wel op als het moet, maar houd dan wel altijd iemands arm vast )
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:03:28 #119
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_29655692
Vroeger toen ik klein was wist ik niet wat een rat was.. ik had het nooit gevraagd en daarom had ik een eigen beeld van een rat, namelijk een soort spin! Later kwam ik erachter dat het een knaagdier is
pi_29656466
Mijn vriend is voordat ie mij leerde kennen jarenlang alleen op vakantie geweest. Vorig jaar ging ik mee. En pas toen kwam ik erachter wat voor sporen het gebrek aan vrouwelijk gezelschap achterlaat...

In de meeste mediterrane landen zit in de badkamers een bidet. Zo ook op Sicilië. Mijn vriend ziet dat ding, trekt zijn zweetsokken uit en roept spontaan uit: "Heé, handig, hier hebben we ook zo'n apart voetenbadje".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')