Zie mijn post hierboven voor de illustratie van 'harde regen die in rechte stralen neervalt'.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:39 schreef -Jay-21- het volgende:
Dat het hard regenen betekent had ik ook door natuurlijk, maar regendruppels zo groot als de steel van een pijp? Wie heeft dat verzonnen, en waarom?
Ah, je hebt een pic toegevoegd zie ik... Ok.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven voor de illustratie van 'harde regen die in rechte stralen neervalt'.
Ja duidelijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven voor de illustratie van 'harde regen die in rechte stralen neervalt'.
Ik ook niet, maar ik snapte de link tussen de steel van die kleinere pijp die crossover poste en harde regen niet echt...quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:44 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja duidelijk. Ik vind het het ook geen raar antwoord.
In welke Van Dale had jij het nou opgezocht?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:44 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja duidelijk. Ik vind het het ook geen raar antwoord.
Second that.quote:
Vandale.nl. Maar dan in meervoud natuurlijk, en dan vind hij dus niks...quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In welke Van Dale had jij het nou opgezocht?
pij·pen·steel (de ~ (m.))quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:47 schreef -Jay-21- het volgende:
[..]
Second that.
[..]
Vandale.nl. Maar dan in meervoud natuurlijk, en dan vind hij dus niks...
en die neppe driedelig is lang zo echt niet als de echte 26-delige Van Dalequote:Op zondag 14 augustus 2005 15:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
pij·pen·steel (de ~ (m.))
1 buis van een tabakspijp
2 bepaald ras van stambonen
Nou snap ik die bonen van Tonks ook.![]()
Maar goed, de Van Dale online is lang zo uitgebreid niet als de echte dikke (driedelige) Van Dale.
voor iedere letter een boekquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:21 schreef Tique het volgende:
[..]
en die neppe driedelig is lang zo echt niet als de echte 26-delige Van Dale
Die bestaat helemaal niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:21 schreef Tique het volgende:
[..]
en die neppe driedelig is lang zo echt niet als de echte 26-delige Van Dale
mijn droom, wat doe je!!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |