Nog niet, ik wacht nog even op zijn bankafschrift.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:52 schreef Croupouque het volgende:
Ik begin echt met de minuut meer medelijden te krijgen met die arme ziel.
Jupitermannetjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat boekje op de onderste foto toch ook..
"2020 de eerste bewoners zich op Jupiter zullen vestigen"... Jah.. Marsmannetjes misschien
Telkens als ik die foto's van die foldertjes zie krijg ik tranen in de ogen (en niet van verdriet), hoe triest kun je zijn als je daar intraptquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:52 schreef Croupouque het volgende:
Ik begin echt met de minuut meer medelijden te krijgen met die arme ziel.
Vergeet niet dat ie ze later pas kreegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Telkens als ik die foto's van die foldertjes zie krijg ik tranen in de ogen (en niet van verdriet), hoe triest kun je zijn als je daar intrapt
Ik heb gewoon een goede printer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Telkens als ik die foto's van die foldertjes zie krijg ik tranen in de ogen (en niet van verdriet), hoe triest kun je zijn als je daar intrapt
Het foldertje niet toch? Wat het allemaal nog net iets treuriger maakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:54 schreef Burbo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ie ze later pas kreeg
Als je mn topic had gezien had je geweten dat ik al een stuk hadquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Wat de nasa kan, kan ik ook:
Wie wil er een stukje zon van me kopen?
kost slechts 5 euro per vierkante meter, en omdat jullie allemaal fokkers zijn kunnen jullie allemaal gebruik maken van de speciale weekaanbieding, van 1000 euro voor 250 vierkante meter (50vierkante meter gratis)
Dat is niet duur, zeker niet als je ervanuit gaat dat de zon elk jaar enorm veel energie levert.
heb je intresse? stuur dan een email naar: ikwildezonkopen@gmail.com
Inderdaad, dan zal er bij mij al een lichtje gaan brandenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:54 schreef Burbo het volgende:
[..]
Blijft een steengoed argumentquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:54 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dan istie nu wel 23 minuten dood, niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:55 schreef Burbo het volgende:
Username: RobbieRicardo
Laatste bezoek: 23 minuten geleden
Die komt nooit weer op Fok!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan istie nu wel 23 minuten dood, niet?
Hoelang zal het duren voordat ie gevonden wordt denk je?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan istie nu wel 23 minuten dood, niet?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:00 schreef Toryu het volgende:
zou nasashop ook bij kvk ingeschreven staan?![]()
![]()
Inderdaad, zoveel tegen die 'ene' kameraad... En nog gelooft hij de meerderheid niet, hoe simpel moet je daarvoor wel niet zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:01 schreef Bennie_K het volgende:
en het erge is..die Robbie denkt dat wij hem allemaal in de zeik nemen..en blijft zn kameraad () geloven
en dit soort mensen mogen dus stemmen
Of het is een geintje en jij trapt er inquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, zoveel tegen die 'ene' kameraad... En nog gelooft hij de meerderheid niet, hoe simpel moet je daarvoor wel niet zijn
Zou kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:03 schreef Burbo het volgende:
[..]
Of het is een geintje en jij trapt er in![]()
Nou.. reken maar na, die kameraad zit op Aruba...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:01 schreef Burbo het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren voordat ie gevonden wordt denk je?
zal ik eens doen.. whehe..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:03 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Zet de brief van nasashop anders ook even in de openingspost, om het verhaal compleet te maken.
Robbie?
Robbie? Leef je nog, jongen?
Nee ik bedoel zijn lijk, als ie nog thuis woont wordt het gauw gevonden namelijk, dan staat het een dezer dagen al op nu.nlquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou.. reken maar na, die kameraad zit op Aruba...
indahnesia...quote:"bij dezen" => bij deze
"@gmail.com" => okay dan...
Arm is ie nu wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ar-me Robbie.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb de brief er ook maar bijgezet.
Bestaat ie nog ook?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:16 schreef Croupouque het volgende:
To: nasashop@gmail.com
Beste nasashop,
Uw Jupiter-aanbieding spreekt mij enorm aan, ik heb de brochure gelezen en was erg geboeid. Nu ben ik een man van de wereld en vroeg ik mij af of u wellicht ook een ietwat exotischere aanbieding voor mij heeft. Jupiter is zo naast de deur, en ik word altijd gek van al de toeristen daar.
Groeten,
Croupouque.
Maar alleen de spellingscontrole van Word gebruikt het zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:12 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
indahnesia...
het is "bij dezen"
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:16 schreef Croupouque het volgende:
Beste nasashop,
Uw Jupiter-aanbieding spreekt mij enorm aan, ik heb de brochure gelezen en was erg geboeid. Nu ben ik een man van de wereld en vroeg ik mij af of u wellicht ook een ietwat exotischere aanbieding voor mij heeft. Jupiter is zo naast de deur, en ik word altijd gek van al de toeristen daar.
Groeten,
Croupouque.
Croupouquequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:16 schreef Croupouque het volgende:
Beste nasashop,
Groeten,
Croupouque.
Geen idee, ik heb hem natuurlijk niet echt verzonden. Straks weten een stel oplichters mijn email-adres nog.quote:
Uranus, voor al uw hete sexvakantiesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:19 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Uranus? Mijn reet!
klopt, bijna niemand weet hetquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:18 schreef keijz het volgende:
[..]
Maar alleen de spellingscontrole van Word gebruikt het zo
Hoiquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Uranus, voor al uw hete sexvakanties
Inderdaad, voor je het weet ligt je emailadres op straat...Spam is 'universeel'quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem natuurlijk niet echt verzonden. Straks weten een stel oplichters mijn email-adres nog.
dan had ie in 2020 een topic geopend, "waar blijft mijn geld", als hij dat nu alsnog niet doet in 2020 natuurlijk. Alles is immers wel waar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:27 schreef Burbo het volgende:
Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als hij dat topic niet geopend had. Dat ie zich dan in 2020 af begint te vragen wat er met z'n geld is gebeurd
wanneer zou hij dr dan achterkomen dat hij genaaid isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:27 schreef Burbo het volgende:
Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als hij dat topic niet geopend had. Dat ie zich dan in 2020 af begint te vragen wat er met z'n geld is gebeurd
he... WTF?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:30 schreef Burbo het volgende:
Hoi Tim,
Je bent al de tweede die een mailtje stuurt. De tweede Tim zelfs! Al met al is het een echte Tim-dag, want in de groep lachende mannen die je deze mail terug sturen bevindt zich ook nog een Tim. Verwarrend he.
Ik zal je uitleggen wat er aan de hand is, aan de hand van de mail die ik eerder deze dag ook al naar de (eerder genoemde) Tim stuurde:
Beste Tim,
We nemen aan dat je dit mailadres via het Fokforum gekregen hebt. Er bestaat niet zoiets als het verkopen van Jupiter. Dat weet jij, dat weten wij, maar dat weet Robbie niet.
Robbie is een beetje een simpele ziel en wij, de vrienden van Robbie, hebben besloten hem eens goed te grazen te nemen. En dat is gelukt.
Met een simpel foldertje en wat prints hebben we hem 9000 euro afhandig gemaakt.
De hele grap is zelfs nog beter gelukt dan we verwacht hadden, want vanmiddag kreeg ik een telefoontje van Robbie die een beetje in paniek was. Hij had op het fokforum geschreven over zijn nieuwe aankoop en kreeg het vermoeden dat hij opgelicht was. Wij kwamen niet meer bij.
Om Robbie nog iets meer voor lul te zetten heb ik hem over de telefoon verteld dat hij de brief moest laten zien die bij het pakket zat.
We bedoelen verder geen kwaad hoor, we hebben van Robbie's geld een dure fles champagne gekocht en die gaan we binnenkort samen leegdrinken. En daarna krijgt Rob de rest van zijn geld gewoon weer terug.
Het zou leuk zijn wanneer hij publiekelijk te horen zou krijgen dat hij diep en hard genaaid is door zijn maten, dus zet deze mail maar op het fokforum. Met de groeten van Tim, Matthijs en Ron erbij.
Tot ziens!
Ron.
Whehehehequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:30 schreef Burbo het volgende:
Hoi Tim,
Je bent al de tweede die een mailtje stuurt. De tweede Tim zelfs! Al met al is het een echte Tim-dag, want in de groep lachende mannen die je deze mail terug sturen bevindt zich ook nog een Tim. Verwarrend he.
Ik zal je uitleggen wat er aan de hand is, aan de hand van de mail die ik eerder deze dag ook al naar de (eerder genoemde) Tim stuurde:
Beste Tim,
We nemen aan dat je dit mailadres via het Fokforum gekregen hebt. Er bestaat niet zoiets als het verkopen van Jupiter. Dat weet jij, dat weten wij, maar dat weet Robbie niet.
Robbie is een beetje een simpele ziel en wij, de vrienden van Robbie, hebben besloten hem eens goed te grazen te nemen. En dat is gelukt.
Met een simpel foldertje en wat prints hebben we hem 9000 euro afhandig gemaakt.
De hele grap is zelfs nog beter gelukt dan we verwacht hadden, want vanmiddag kreeg ik een telefoontje van Robbie die een beetje in paniek was. Hij had op het fokforum geschreven over zijn nieuwe aankoop en kreeg het vermoeden dat hij opgelicht was. Wij kwamen niet meer bij.
Om Robbie nog iets meer voor lul te zetten heb ik hem over de telefoon verteld dat hij de brief moest laten zien die bij het pakket zat.
We bedoelen verder geen kwaad hoor, we hebben van Robbie's geld een dure fles champagne gekocht en die gaan we binnenkort samen leegdrinken. En daarna krijgt Rob de rest van zijn geld gewoon weer terug.
Het zou leuk zijn wanneer hij publiekelijk te horen zou krijgen dat hij diep en hard genaaid is door zijn maten, dus zet deze mail maar op het fokforum. Met de groeten van Tim, Matthijs en Ron erbij.
Tot ziens!
Ron.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:32 schreef Burbo het volgende:
Ze zeggen dat ie een simpele ziel is, zou ie dan toch een mongooltje zijn?
Ik had gemaild naar dat mailadres:quote:
quote:> Ik zou graag een stukje van het heelal willen kopen, planeten spreken
> mij niet zo aan. Ook is heelal een stuk goedkoper dan een planeet
> lijkt mij, omdat het heelal uit niets bestaat. Wat zijn jullie
> tarieven m.b.t. dit product? Kan ik evt. meerdere stukken tegelijk
> kopen? Want het kan zijn dat er meer gegadigden zijn.
>
>
>
> MVG, Tim
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:34 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik had gemaild naar dat mailadres:
Om precies te zijn:
[..]
Ze kunnen lullen wat ze willen, maar ik stort die 9000 ballen echt niet terug!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:30 schreef Burbo het volgende:
Ik vroeg als eerste aan Robbie al of het zijn kameraad nog wel was. Nooit antwoord op ontvangen. Binnenkort lezen we hier het verhaal van mensen die opgepakt zijn wegens fraude toen hun vriend aangifte deed...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:35 schreef Monticola het volgende:
Volgens mij beseffen deze "vrienden" ook niet helemaal 100% waar ze mee bezig zijn. Kan van alles gebeuren als Robbie aangifte besluit te doen.
Geef toe, het is wel een puike grap. Tenzij het een mongooltje is, dan is het een beetje matigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:35 schreef Monticola het volgende:
Volgens mij beseffen deze "vrienden" ook niet helemaal 100% waar ze mee bezig zijn. Kan van alles gebeuren als Robbie aangifte besluit te doen.
Mis ik iets?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:36 schreef ironx het volgende:
[..]
Ze kunnen lullen wat ze willen, maar ik stort die 9000 ballen echt niet terug!![]()
Ipv. dat zelfmoord-berichtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik vroeg als eerste aan Robbie al of het zijn kameraad nog wel was. Nooit antwoord op ontvangen. Binnenkort lezen we hier het verhaal van mensen die opgepakt zijn wegens fraude toen hun vriend aangifte deed...
Nou 's ochtends heb ik wel last van bierscheten hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:40 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb laatst ook Jupiler (Was in de bonus) gekocht, maar het is alweer bijna op. Maar onzin dat je er veel gas van krijgt hoor.
Geleend bij lenen.nl tegen 20%quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:40 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
hoe komt een simpele ziel aan ¤9000![]()
Verkoop van winkelwagentjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:40 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
frisia financieringenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:40 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ja dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:40 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Het zullen je vrienden maar zijn, zeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:42 schreef Burbo het volgende:
(...)
Maar niet meer als van brand, toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nou 's ochtends heb ik wel last van bierscheten hoor
kweet niet of het dalek nog zn vrienden zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het zullen je vrienden maar geweestzijn, zeg.
Brand heb ik meer na chinees etenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar niet meer als van brand, toch?
Dat gaat vast hard, die dingen brengen een paar euro aan oud-ijzer opquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:43 schreef Feniks het volgende:
[..]
Verkoop van winkelwagentjes
Is het winkelwagentje dan van jou?
Hmm, ik ken ook nog wel iemand ie geloofde dat zevenbergen dicht bij driebergen (en tienbergen en eenbergen) ligt. En datop de pot chicken tonight pinda de chicken tonight tandoori (ofzo?) als minder lekker wordt omschreven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het zullen je vrienden maar zijn, zeg.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:46 schreef Toryu het volgende:
[..]
Of hij heeft zn kavel op Pluto verkocht![]()
![]()
Owh, ben ik niet de enige die er 1 heeft dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:46 schreef Toryu het volgende:
[..]
Of hij heeft zn kavel op Pluto verkocht![]()
![]()
Nu wel weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Owh, ben ik niet de enige die er 1 heeft dan?
Misschien staat ie leeg, heeft ie 'm weer verkocht aan nasashop@gmail.comquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh.. maar ik heb zijn kavel niet gekocht, dus is er toch nog iemand?
Tja, zo kun je het ook uitleggen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:52 schreef Burbo het volgende:
[..]
Misschien staat ie leeg, heeft ie 'm weer verkocht aan nasashop@gmail.com![]()
Als dat zo is, dan heb ik hier niets mee te maken. Ik heb dan ook niets gezegd vandaag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:54 schreef Burbo het volgende:
Als ie maar geen zelfmoord heeft gepleegd
Ja komop zeg, wij hebben die grap niet uitgehaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan heb ik hier niets mee te maken. Ik heb dan ook niets gezegd vandaag.
Ik moet weg, groetjes!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan heb ik hier niets mee te maken. Ik heb dan ook niets gezegd vandaag.
Dat zou me eerder geruststellen, zo'n garantie dat hij geen kans krijgt om zich voort te planten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Al z'n spaargeld misschien, of een lening, wat ik overigens niet hoop voor die sjakies die die grap uit hebben gehaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:57 schreef Lexie het volgende:
De hamvraag is nu natuurlijk: hoe komt zo'n nitwit aan 9000 euro.
En Robbie die maar ligt te rolle bollen achter zijn PCquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:30 schreef Burbo het volgende:
Hoi Tim,
Beste Tim,
Tot ziens!
Ron.
Een Darwin Awardquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:58 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat zou me eerder geruststellen, zo'n garantie dat hij geen kans krijgt om zich voort te planten.
Hard van achteren dan toch.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:00 schreef Rikkert het volgende:
ik zei nog dat hij genaaid was door zn kameraad![]()
Dat Robbie ons nog steeds naait, dat zou ook nog kunnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:01 schreef vetprob het volgende:
[..]
En Robbie die maar ligt te rolle bollen achter zijn PC
TTT zeg ik je
En dan te bedenken dat het er drie zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hard van achteren dan toch.
ja, als zn portemonnee in zn kontzak zit wel jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hard van achteren dan toch.
Ik heb vanaf het begin in zijn onschuld en naīviteit geloofd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:02 schreef Burbo het volgende:
Maar wat blijkt dus, hij was dus de hele tijd serieus
Nee, ik nog altijd niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin in zijn onschuld en naīviteit geloofd.
En nu vind ik het gewoon echt zielig voor hem.
Ik ook wel een beetje, maar het is wel grappigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
hé hé..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Wat ook kan; Robbie ís Tim...
en hij lacht zich nu doodquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Welke bedoel je? Ik of die van nasashop?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Maar dat straks na de reclame in Onderweg naar Jupiter...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
nasashop..of misschien ben jij het ook welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:10 schreef Burbo het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Ik of die van nasashop?![]()
Kom op zeg hejquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dát zou pas een goeie grap zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:11 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
nasashop..of misschien ben jij het ook wel
Burbo = Tim = Nasashop = robbie
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:14 schreef Rikkert het volgende:
[..]
in dat geval ben je wel goed voorbereid, want je zit al een half jaar met 2 accounts dan
Al aan gedachtquote:
z'n wonden aan het likkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:17 schreef Burbo het volgende:
Wat zou Robbie op het moment aan het doen zijn?
why don't you get me a cuppa coffee?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:16 schreef TC03 het volgende:
Jezus Robbie, geen chemtrails meer voor jou!
het syndroom van darwinquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:19 schreef Burbo het volgende:
[..]
Stel het is een mongooltje, dan is het wel matig om een Darwin Award aan hem te geven![]()
Zijn spulletjes aan het pakken voor een lange en warme vakantie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:17 schreef Burbo het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:20 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
het syndroom van darwin
Juist niet toch, of ben ik nu politiek incorrect bezig?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:19 schreef Burbo het volgende:
[..]
Stel het is een mongooltje, dan is het wel matig om een Darwin Award aan hem te geven![]()
Warm? -150 graden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Zijn spulletjes aan het pakken voor een lange en warme vakantie.
Ik moet zo ook eten, ik heb sinds de opening van het eerste topic niet gegetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:21 schreef Rikkert het volgende:
dit prachtige moment is voor mij uitverkoren om te gaan eten, dus tot dalek!
op de schaal van kelvin valt dat nog meequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Warm? -150 graden?
Lang? dat zeker.. vele jaren onderweg![]()
-150 op de schaal van kelvin?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:24 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
op de schaal van kelvin valt dat nog mee
jajaquote:
"Tiiiiim, kom je eeeten!!"quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:29 schreef Burbo het volgende:
Kut. Eten.
Anders lees je je even in natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Pure oplichterij. Je kunt geen delen van het universum kopen. Je kunt ook geen stukken aarde kopen in principe. Maar hoe dat is geregeld vraag ik me af.
De aarde en de rest van de planeten zijn niet te koop.
Dat je moet betalen voor je stuk grond is onzin....het zou moeten zijn van, wie het eerst komt die het eerst maalt.
En geen betaling voor onroerend goed.
Het is toch belachelijk dat je moet betalen voor je voortuin, terwijl die voortuin van niemand is behalve van de eerste maler. De eerste vestiger ook.
Nu is iedereen wel eten geloof ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:31 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
"Tiiiiim, kom je eeeten!!"
zichzelf aan het berenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:17 schreef Burbo het volgende:
Nee, volgens mij is hij 'down'.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:51 schreef gieling het volgende:
Hebben we al woord ontvangen van het slachtoffer?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:31 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
"Tiiiiim, kom je eeeten!!"
dat is cheilquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:58 schreef Leutje het volgende:
[..]
...nee..
Deze makkelijke opmerking over jou sig laat ik maar hangen
Helaas.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:51 schreef gieling het volgende:
Hebben we al woord ontvangen van het slachtoffer?
op drie manieren dan vastquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:55 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is hij 'down'.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
op drie manieren dan vast![]()
Dat zal het zijn. Wacht maar tot,áls Robbie weer online komt, dan wordt het plotseling weer heel druk hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Volgens mij wel. Misschien moet ik vast deel 3 en 4 openen.. en hopen op nieuwe toeloop. Of iedereen is nog aan het eten natuurlijk.
Zolang hij dan maar in dit topic verder gaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:31 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Wacht maar tot Robbie weer online komt, dan wordt het plotseling weer heel druk hier![]()
Moet ie die wel kunnen vindenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zolang hij dan maar in dit topic verder gaat.
Donequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:37 schreef Rikkert het volgende:
ik ben dr iig weer.
mss kan je "tot Robbie ..." beter veranderen in "áls Robbie...."
scherpquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:37 schreef Rikkert het volgende:
ik ben dr iig weer.
mss kan je "tot Robbie ..." beter veranderen in "áls Robbie...."
Ik wel, HAL2009 of zoiets en een donkerblauwe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:42 schreef Burbo het volgende:
Ik ben nog geen enkel modje tegengekomen in dit topic
HAL9000Squote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:42 schreef Burbo het volgende:
Ik ben nog geen enkel modje tegengekomen in dit topic
O ja, maar dat was dan ook wel de enigequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik wel, HAL2009 of zoiets en een donkerblauwe.
de enige 2quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:46 schreef Burbo het volgende:
[..]
O ja, maar dat was dan ook wel de enige
HAL9000Squote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:53 schreef Rikkert het volgende:
9000 euro hé, ik snap het echt neit
je ziet ze niet, maar ze zijn er wel!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:46 schreef Burbo het volgende:
[..]
O ja, maar dat was dan ook wel de enige
>TRUquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:00 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
je ziet ze niet, maar ze zijn er wel!
toeval bestaat nietquote:
uiteindelijk komt elk topic bij TRU uitquote:
Ik zie er meer bij ONZ uitkomen dan bij TRUquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:10 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
uiteindelijk komt elk topic bij TRU uit
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:34 schreef Rikkert het volgende:
dr gebeurd niet veel hier, mss zit Robbie naar Talpa te kijken
ben je niet de enige, ik zou het ook niet durvenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:57 schreef C2C het volgende:
ik zou ook niet durfen posten...
Het leeft!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
Topic dichtdoen aub.
Je wilt zeggen dat je echt 9 ruggen hebt betaald?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
Topic dichtdoen aub.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
Topic dichtdoen aub.
Je speelt het goed :-)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:20 schreef RobbieRicardo het volgende:
Dicht en verder geen commentaar.
het stuk jupiter?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:43 schreef Rikkert het volgende:
hoelang zou het duren voordat hij hier is?
Aangezien jij het topic niet heb gemaakt kan het ook niet op jouw verzoek dichtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:20 schreef RobbieRicardo het volgende:
hopelijk krijgen we dan weer zo'n topicquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:28 schreef Burbo het volgende:
Weet je al hoe je ze gaat terugpakken?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:52 schreef NorthernStar het volgende:
lol
Las het hele verhaal nu pas. Pijn in mijn middenrif nu.
Hoe treurigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:27 schreef Burbo het volgende:
[..]
Aangezien jij het topic niet heb gemaakt kan het ook niet op jouw verzoek dicht![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:08 schreef RobbieRicardo het volgende:
Topic dichtdoen aub.
hee huug anders rot je effe op naar je eigen stekkie!quote:
tis wel iets voor newgroundsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:47 schreef The_Mavericks het volgende:
neeeeeeeeee...
is er niet een soort site waar we dit verhaal kunnen posten en iedereen laat meegenieten
Neuh doe nog maar niet!quote:
Hebben we nu tochquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:47 schreef The_Mavericks het volgende:
neeeeeeeeee...
is er niet een soort site waar we dit verhaal kunnen posten en iedereen laat meegenieten
Hey gast.. IK heb het topic geopend, voor het geval dat je het niet weet. waarom dus op slot?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:20 schreef RobbieRicardo het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:20 schreef ironx het volgende:
Volgens mij probeert ie nog wat van zn centjes terug te zien
[[url=http://62.45.45.65/~negative/images/remove/ebay_preview.png]afbeelding][/url]
No shit! Dit krijgt nog een hele lange staart.. helaas ben ik zo weg.. maar morgenochtend lees ik me weer helemaal in hoor.. Hou me op de hoogte.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:20 schreef ironx het volgende:
[[url=http://62.45.45.65/~negative/images/remove/ebay_preview.png]afbeelding][/url]
neppusquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:20 schreef ironx het volgende:
Link?quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:20 schreef ironx het volgende:
Zal je zien, straks maakt hij nog een gruwelijke winst ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:20 schreef ironx het volgende:
Whehe, ik kan hem alleen niet vinden op eBay, dus hij zal al wel weer weggehaald zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:28 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Zal je zien, straks maakt hij nog een gruwelijke winst ook.
Hoe zit dat eigenlijk, ik meen me te herinneren dat er eens een grote asteroīde op jupiter klapte en een krater zo groot als de aarde maake.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft iemand al opgemerkt dat jupiter helemaal geen vast oppervlak heeft?
Jupiter is een gasbol. Hooguit de manen van Jupiter hebben een vast oppervlak. Er kan niet zoiets bestaan als "een kavel Jupiter" of je moet een hap gas bedoelen. Begin hier eens mee anders.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:52 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk, ik meen me te herinneren dat er eens een grote asteroīde op jupiter klapte en een krater zo groot als de aarde maake.
Wel een kern toch? van ijzer en stuffquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft iemand al opgemerkt dat jupiter helemaal geen vast oppervlak heeft?
Het komt regelmatig voor dat topics op slot gaan terwijl iemand ze anders opent om iemand te kakken te zetten (in dit geval overigens geheel terecht).quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey gast.. IK heb het topic geopend, voor het geval dat je het niet weet. waarom dus op slot?
Geen wonder dat het nu al 9000 euro wasquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:00 schreef Bennie_K het volgende:
zul je zien dat er maar 1 certificaat is, dat voortdurend wordt aangekocht en met winst wordt doorverkocht
wat een simpele zielen leven er ook op deze wereld
Misschien staat er nog een stukje op eBayquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ik ook nog een stuk kopen?Of is heel die kutplaneet al verkocht?
dat voor vechten voor het laatste stukkie danquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:29 schreef Burbo het volgende:
[..]
Misschien staat er nog een stukje op eBay![]()
Wie het meest biedtquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:30 schreef Rikkert het volgende:
[..]
dat voor vechten voor het laatste stukkie dan![]()
komt dr dan ook een soort mcdrive? dan kan ik ff snel langskomen als ik tijd heb (wel op mn fiets)quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga gewoon een stuk Jupiter kopen, en dan daar een snackbar beginnen
en dan mogen jullie allemaal langskomen
Hmm goed punt. Doen wequote:Op zondag 14 augustus 2005 12:43 schreef Rikkert het volgende:
[..]
komt dr dan ook een soort mcdrive? dan kan ik ff snel langskomen als ik tijd heb (wel op mn fiets)
gratis bier bij elke friet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm goed punt. Doen we
en een bier-iets
mcflyquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:43 schreef Rikkert het volgende:
[..]
komt dr dan ook een soort mcdrive? dan kan ik ff snel langskomen als ik tijd heb (wel op mn fiets)
ja, maar als je zo opgelicht kan worden, ben je dan ook zo dat je aangifte gaat doen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:07 schreef Ronno het volgende:![]()
ik denk toch nog steeds dat het een grap is...
maar robbie is de enige die het zeker weet. Als je echt bent opgelicht, zou ik toch maar heel snel aangifte gaan doen
weet je dan wel dat er zoiets bestaat als aangifte doen? Ik vind dit vrij dom eigenlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:12 schreef Rikkert het volgende:
[..]
ja, maar als je zo opgelicht kan worden, ben je dan ook zo dat je aangifte gaat doen?
Die zgn. vrienden van hem zeiden dat ze hem zijn geld wel terug zouden geven, ik ben benieuwd of ze dat al gedaan hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:07 schreef Ronno het volgende:![]()
ik denk toch nog steeds dat het een grap is...
maar robbie is de enige die het zeker weet. Als je echt bent opgelicht, zou ik toch maar heel snel aangifte gaan doen
Meer naīefquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet je dan wel dat er zoiets bestaat als aangifte doen? Ik vind dit vrij dom eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |