Hebben we nu tochquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:47 schreef The_Mavericks het volgende:
neeeeeeeeee...
is er niet een soort site waar we dit verhaal kunnen posten en iedereen laat meegenieten
Hey gast.. IK heb het topic geopend, voor het geval dat je het niet weet. waarom dus op slot?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:20 schreef RobbieRicardo het volgende:
Dicht en verder geen commentaar.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:20 schreef ironx het volgende:
Volgens mij probeert ie nog wat van zn centjes terug te zien
[[url=http://62.45.45.65/~negative/images/remove/ebay_preview.png]afbeelding][/url]
No shit! Dit krijgt nog een hele lange staart.. helaas ben ik zo weg.. maar morgenochtend lees ik me weer helemaal in hoor.. Hou me op de hoogte.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:20 schreef ironx het volgende:
[[url=http://62.45.45.65/~negative/images/remove/ebay_preview.png]afbeelding][/url]
neppusquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:20 schreef ironx het volgende:
Link?quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:20 schreef ironx het volgende:
Zal je zien, straks maakt hij nog een gruwelijke winst ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:20 schreef ironx het volgende:
Whehe, ik kan hem alleen niet vinden op eBay, dus hij zal al wel weer weggehaald zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:28 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Zal je zien, straks maakt hij nog een gruwelijke winst ook.
Hoe zit dat eigenlijk, ik meen me te herinneren dat er eens een grote asteroīde op jupiter klapte en een krater zo groot als de aarde maake.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft iemand al opgemerkt dat jupiter helemaal geen vast oppervlak heeft?
Jupiter is een gasbol. Hooguit de manen van Jupiter hebben een vast oppervlak. Er kan niet zoiets bestaan als "een kavel Jupiter" of je moet een hap gas bedoelen. Begin hier eens mee anders.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:52 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk, ik meen me te herinneren dat er eens een grote asteroīde op jupiter klapte en een krater zo groot als de aarde maake.
Wel een kern toch? van ijzer en stuffquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft iemand al opgemerkt dat jupiter helemaal geen vast oppervlak heeft?
Het komt regelmatig voor dat topics op slot gaan terwijl iemand ze anders opent om iemand te kakken te zetten (in dit geval overigens geheel terecht).quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey gast.. IK heb het topic geopend, voor het geval dat je het niet weet. waarom dus op slot?
Geen wonder dat het nu al 9000 euro wasquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:00 schreef Bennie_K het volgende:
zul je zien dat er maar 1 certificaat is, dat voortdurend wordt aangekocht en met winst wordt doorverkocht
wat een simpele zielen leven er ook op deze wereld
Misschien staat er nog een stukje op eBayquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ik ook nog een stuk kopen?Of is heel die kutplaneet al verkocht?
dat voor vechten voor het laatste stukkie danquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:29 schreef Burbo het volgende:
[..]
Misschien staat er nog een stukje op eBay![]()
Wie het meest biedtquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:30 schreef Rikkert het volgende:
[..]
dat voor vechten voor het laatste stukkie dan![]()
komt dr dan ook een soort mcdrive? dan kan ik ff snel langskomen als ik tijd heb (wel op mn fiets)quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga gewoon een stuk Jupiter kopen, en dan daar een snackbar beginnen
en dan mogen jullie allemaal langskomen
Hmm goed punt. Doen wequote:Op zondag 14 augustus 2005 12:43 schreef Rikkert het volgende:
[..]
komt dr dan ook een soort mcdrive? dan kan ik ff snel langskomen als ik tijd heb (wel op mn fiets)
gratis bier bij elke friet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm goed punt. Doen we
en een bier-iets
mcflyquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:43 schreef Rikkert het volgende:
[..]
komt dr dan ook een soort mcdrive? dan kan ik ff snel langskomen als ik tijd heb (wel op mn fiets)
ja, maar als je zo opgelicht kan worden, ben je dan ook zo dat je aangifte gaat doen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:07 schreef Ronno het volgende:![]()
ik denk toch nog steeds dat het een grap is...
maar robbie is de enige die het zeker weet. Als je echt bent opgelicht, zou ik toch maar heel snel aangifte gaan doen
weet je dan wel dat er zoiets bestaat als aangifte doen? Ik vind dit vrij dom eigenlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:12 schreef Rikkert het volgende:
[..]
ja, maar als je zo opgelicht kan worden, ben je dan ook zo dat je aangifte gaat doen?
Die zgn. vrienden van hem zeiden dat ze hem zijn geld wel terug zouden geven, ik ben benieuwd of ze dat al gedaan hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:07 schreef Ronno het volgende:![]()
ik denk toch nog steeds dat het een grap is...
maar robbie is de enige die het zeker weet. Als je echt bent opgelicht, zou ik toch maar heel snel aangifte gaan doen
Meer naīefquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet je dan wel dat er zoiets bestaat als aangifte doen? Ik vind dit vrij dom eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |