Brand heb ik meer na chinees etenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar niet meer als van brand, toch?
Dat gaat vast hard, die dingen brengen een paar euro aan oud-ijzer opquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:43 schreef Feniks het volgende:
[..]
Verkoop van winkelwagentjes
Is het winkelwagentje dan van jou?
Hmm, ik ken ook nog wel iemand ie geloofde dat zevenbergen dicht bij driebergen (en tienbergen en eenbergen) ligt. En datop de pot chicken tonight pinda de chicken tonight tandoori (ofzo?) als minder lekker wordt omschreven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het zullen je vrienden maar zijn, zeg.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:46 schreef Toryu het volgende:
[..]
Of hij heeft zn kavel op Pluto verkocht![]()
![]()
Owh, ben ik niet de enige die er 1 heeft dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:46 schreef Toryu het volgende:
[..]
Of hij heeft zn kavel op Pluto verkocht![]()
![]()
Nu wel weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Owh, ben ik niet de enige die er 1 heeft dan?
Misschien staat ie leeg, heeft ie 'm weer verkocht aan nasashop@gmail.comquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh.. maar ik heb zijn kavel niet gekocht, dus is er toch nog iemand?
Tja, zo kun je het ook uitleggen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:52 schreef Burbo het volgende:
[..]
Misschien staat ie leeg, heeft ie 'm weer verkocht aan nasashop@gmail.com![]()
Als dat zo is, dan heb ik hier niets mee te maken. Ik heb dan ook niets gezegd vandaag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:54 schreef Burbo het volgende:
Als ie maar geen zelfmoord heeft gepleegd
Ja komop zeg, wij hebben die grap niet uitgehaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan heb ik hier niets mee te maken. Ik heb dan ook niets gezegd vandaag.
Ik moet weg, groetjes!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan heb ik hier niets mee te maken. Ik heb dan ook niets gezegd vandaag.
Dat zou me eerder geruststellen, zo'n garantie dat hij geen kans krijgt om zich voort te planten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Al z'n spaargeld misschien, of een lening, wat ik overigens niet hoop voor die sjakies die die grap uit hebben gehaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:57 schreef Lexie het volgende:
De hamvraag is nu natuurlijk: hoe komt zo'n nitwit aan 9000 euro.
En Robbie die maar ligt te rolle bollen achter zijn PCquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:30 schreef Burbo het volgende:
Hoi Tim,
Je bent al de tweede die een mailtje stuurt. De tweede Tim zelfs! Al met al is het een echte Tim-dag, want in de groep lachende mannen die je deze mail terug sturen bevindt zich ook nog een Tim. Verwarrend he.
Ik zal je uitleggen wat er aan de hand is, aan de hand van de mail die ik eerder deze dag ook al naar de (eerder genoemde) Tim stuurde:
Beste Tim,
We nemen aan dat je dit mailadres via het Fokforum gekregen hebt. Er bestaat niet zoiets als het verkopen van Jupiter. Dat weet jij, dat weten wij, maar dat weet Robbie niet.
Robbie is een beetje een simpele ziel en wij, de vrienden van Robbie, hebben besloten hem eens goed te grazen te nemen. En dat is gelukt.
Met een simpel foldertje en wat prints hebben we hem 9000 euro afhandig gemaakt.
De hele grap is zelfs nog beter gelukt dan we verwacht hadden, want vanmiddag kreeg ik een telefoontje van Robbie die een beetje in paniek was. Hij had op het fokforum geschreven over zijn nieuwe aankoop en kreeg het vermoeden dat hij opgelicht was. Wij kwamen niet meer bij.
Om Robbie nog iets meer voor lul te zetten heb ik hem over de telefoon verteld dat hij de brief moest laten zien die bij het pakket zat.
We bedoelen verder geen kwaad hoor, we hebben van Robbie's geld een dure fles champagne gekocht en die gaan we binnenkort samen leegdrinken. En daarna krijgt Rob de rest van zijn geld gewoon weer terug.
Het zou leuk zijn wanneer hij publiekelijk te horen zou krijgen dat hij diep en hard genaaid is door zijn maten, dus zet deze mail maar op het fokforum. Met de groeten van Tim, Matthijs en Ron erbij.
Tot ziens!
Ron.
Een Darwin Awardquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:58 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat zou me eerder geruststellen, zo'n garantie dat hij geen kans krijgt om zich voort te planten.
Hard van achteren dan toch.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:00 schreef Rikkert het volgende:
ik zei nog dat hij genaaid was door zn kameraad![]()
Dat Robbie ons nog steeds naait, dat zou ook nog kunnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:01 schreef vetprob het volgende:
[..]
En Robbie die maar ligt te rolle bollen achter zijn PC
TTT zeg ik je
En dan te bedenken dat het er drie zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hard van achteren dan toch.
ja, als zn portemonnee in zn kontzak zit wel jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hard van achteren dan toch.
Ik heb vanaf het begin in zijn onschuld en naïviteit geloofd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:02 schreef Burbo het volgende:
Maar wat blijkt dus, hij was dus de hele tijd serieus
Nee, ik nog altijd niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin in zijn onschuld en naïviteit geloofd.
En nu vind ik het gewoon echt zielig voor hem.
Ik ook wel een beetje, maar het is wel grappigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
hé hé..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Wat ook kan; Robbie ís Tim...
en hij lacht zich nu doodquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Welke bedoel je? Ik of die van nasashop?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Maar dat straks na de reclame in Onderweg naar Jupiter...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
nasashop..of misschien ben jij het ook welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:10 schreef Burbo het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Ik of die van nasashop?![]()
Kom op zeg hejquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dát zou pas een goeie grap zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:11 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
nasashop..of misschien ben jij het ook wel
Burbo = Tim = Nasashop = robbie
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:14 schreef Rikkert het volgende:
[..]
in dat geval ben je wel goed voorbereid, want je zit al een half jaar met 2 accounts dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |