Hard van achteren dan toch.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:00 schreef Rikkert het volgende:
ik zei nog dat hij genaaid was door zn kameraad![]()
Dat Robbie ons nog steeds naait, dat zou ook nog kunnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:01 schreef vetprob het volgende:
[..]
En Robbie die maar ligt te rolle bollen achter zijn PC
TTT zeg ik je
En dan te bedenken dat het er drie zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hard van achteren dan toch.
ja, als zn portemonnee in zn kontzak zit wel jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hard van achteren dan toch.
Ik heb vanaf het begin in zijn onschuld en naïviteit geloofd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:02 schreef Burbo het volgende:
Maar wat blijkt dus, hij was dus de hele tijd serieus
Nee, ik nog altijd niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin in zijn onschuld en naïviteit geloofd.
En nu vind ik het gewoon echt zielig voor hem.
Ik ook wel een beetje, maar het is wel grappigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
hé hé..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Wat ook kan; Robbie ís Tim...
en hij lacht zich nu doodquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Welke bedoel je? Ik of die van nasashop?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Maar dat straks na de reclame in Onderweg naar Jupiter...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
nasashop..of misschien ben jij het ook welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:10 schreef Burbo het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Ik of die van nasashop?![]()
Kom op zeg hejquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dát zou pas een goeie grap zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:11 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
nasashop..of misschien ben jij het ook wel
Burbo = Tim = Nasashop = robbie
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:14 schreef Rikkert het volgende:
[..]
in dat geval ben je wel goed voorbereid, want je zit al een half jaar met 2 accounts dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |