Al aan gedachtquote:
z'n wonden aan het likkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:17 schreef Burbo het volgende:
Wat zou Robbie op het moment aan het doen zijn?
why don't you get me a cuppa coffee?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:16 schreef TC03 het volgende:
Jezus Robbie, geen chemtrails meer voor jou!
het syndroom van darwinquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:19 schreef Burbo het volgende:
[..]
Stel het is een mongooltje, dan is het wel matig om een Darwin Award aan hem te geven![]()
Zijn spulletjes aan het pakken voor een lange en warme vakantie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:17 schreef Burbo het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:20 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
het syndroom van darwin
Juist niet toch, of ben ik nu politiek incorrect bezig?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:19 schreef Burbo het volgende:
[..]
Stel het is een mongooltje, dan is het wel matig om een Darwin Award aan hem te geven![]()
Warm? -150 graden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Zijn spulletjes aan het pakken voor een lange en warme vakantie.
Ik moet zo ook eten, ik heb sinds de opening van het eerste topic niet gegetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:21 schreef Rikkert het volgende:
dit prachtige moment is voor mij uitverkoren om te gaan eten, dus tot dalek!
op de schaal van kelvin valt dat nog meequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Warm? -150 graden?
Lang? dat zeker.. vele jaren onderweg![]()
-150 op de schaal van kelvin?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:24 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
op de schaal van kelvin valt dat nog mee
jajaquote:
"Tiiiiim, kom je eeeten!!"quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:29 schreef Burbo het volgende:
Kut. Eten.
Anders lees je je even in natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Pure oplichterij. Je kunt geen delen van het universum kopen. Je kunt ook geen stukken aarde kopen in principe. Maar hoe dat is geregeld vraag ik me af.
De aarde en de rest van de planeten zijn niet te koop.
Dat je moet betalen voor je stuk grond is onzin....het zou moeten zijn van, wie het eerst komt die het eerst maalt.
En geen betaling voor onroerend goed.
Het is toch belachelijk dat je moet betalen voor je voortuin, terwijl die voortuin van niemand is behalve van de eerste maler. De eerste vestiger ook.
Nu is iedereen wel eten geloof ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:31 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
"Tiiiiim, kom je eeeten!!"
zichzelf aan het berenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:17 schreef Burbo het volgende:
Nee, volgens mij is hij 'down'.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:51 schreef gieling het volgende:
Hebben we al woord ontvangen van het slachtoffer?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:31 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
"Tiiiiim, kom je eeeten!!"
dat is cheilquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:58 schreef Leutje het volgende:
[..]
...nee..
Deze makkelijke opmerking over jou sig laat ik maar hangen
Helaas.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:51 schreef gieling het volgende:
Hebben we al woord ontvangen van het slachtoffer?
op drie manieren dan vastquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:55 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is hij 'down'.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
op drie manieren dan vast![]()
Dat zal het zijn. Wacht maar tot,áls Robbie weer online komt, dan wordt het plotseling weer heel druk hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Volgens mij wel. Misschien moet ik vast deel 3 en 4 openen.. en hopen op nieuwe toeloop. Of iedereen is nog aan het eten natuurlijk.
Zolang hij dan maar in dit topic verder gaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:31 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Wacht maar tot Robbie weer online komt, dan wordt het plotseling weer heel druk hier![]()
Moet ie die wel kunnen vindenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zolang hij dan maar in dit topic verder gaat.
Donequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:37 schreef Rikkert het volgende:
ik ben dr iig weer.
mss kan je "tot Robbie ..." beter veranderen in "áls Robbie...."
scherpquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:37 schreef Rikkert het volgende:
ik ben dr iig weer.
mss kan je "tot Robbie ..." beter veranderen in "áls Robbie...."
Ik wel, HAL2009 of zoiets en een donkerblauwe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:42 schreef Burbo het volgende:
Ik ben nog geen enkel modje tegengekomen in dit topic
HAL9000Squote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:42 schreef Burbo het volgende:
Ik ben nog geen enkel modje tegengekomen in dit topic
O ja, maar dat was dan ook wel de enigequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik wel, HAL2009 of zoiets en een donkerblauwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |