Hoelang zal het duren voordat ie gevonden wordt denk je?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan istie nu wel 23 minuten dood, niet?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:00 schreef Toryu het volgende:
zou nasashop ook bij kvk ingeschreven staan?![]()
![]()
Inderdaad, zoveel tegen die 'ene' kameraad... En nog gelooft hij de meerderheid niet, hoe simpel moet je daarvoor wel niet zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:01 schreef Bennie_K het volgende:
en het erge is..die Robbie denkt dat wij hem allemaal in de zeik nemen..en blijft zn kameraad () geloven
en dit soort mensen mogen dus stemmen
Of het is een geintje en jij trapt er inquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, zoveel tegen die 'ene' kameraad... En nog gelooft hij de meerderheid niet, hoe simpel moet je daarvoor wel niet zijn
Zou kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:03 schreef Burbo het volgende:
[..]
Of het is een geintje en jij trapt er in![]()
Nou.. reken maar na, die kameraad zit op Aruba...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:01 schreef Burbo het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren voordat ie gevonden wordt denk je?
zal ik eens doen.. whehe..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:03 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Zet de brief van nasashop anders ook even in de openingspost, om het verhaal compleet te maken.
Robbie?
Robbie? Leef je nog, jongen?
Nee ik bedoel zijn lijk, als ie nog thuis woont wordt het gauw gevonden namelijk, dan staat het een dezer dagen al op nu.nlquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou.. reken maar na, die kameraad zit op Aruba...
indahnesia...quote:"bij dezen" => bij deze
"@gmail.com" => okay dan...
Arm is ie nu wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ar-me Robbie.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb de brief er ook maar bijgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |