quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Owja, ik zou gaan slapenquote:
Verkapte tvp dusquote:
Verkapte tvp dusquote:
om dan made in je bedrijfsnaam te verwerken vind ik reclame technisch gezien enzo niet echt een sterk puntquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop, het is lekker!
Moederkoek en moedermelk!
Je eigen bedrijfje starten!
Vermade! (ipv verkade) puur biologisch!
Ssssst, jij hebt me op meerder plaatsen gezienquote:
dat gaat te snelquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:10 schreef cerror het volgende:
AMD?
Moge hij sterven aan alle mogelijke ziektes op aard.
tegelijk en pijnlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:10 schreef cerror het volgende:
AMD?
Wat verpak je dat toch netjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:10 schreef cerror het volgende:
AMD?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:10 schreef Parvus het volgende:
PS je lijf belde net, hij wilde nog wat drinken en kon dan nog wel ff door..
jij slechte vrouw!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zit net nog wel aan een wijntje
Deze was netjes toch?quote:
Deze was netjes toch?quote:
een vrouw met een mannelijk lichaam?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:10 schreef Parvus het volgende:
Is PS's lijf een hij??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:10 schreef Parvus het volgende:
Jij begrijpt me!quote:
Mijn lichaam noem ik ook man, de hele dag pretquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
een vrouw met een mannelijk lichaam?
Dus jij zit achter het biertekort daar!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
jij slechte vrouw!
(doet me weer denken aan mijn somalische vloek)
ff met je man spelen zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn lichaam noem ik ook man, de hele dag pret
nee, ik ben vervloekt door een somalier, ken je dat verhaal niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus jij zit achter het biertekort daar!
Kan nietquote:
ik niet, vertel eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee, ik ben vervloekt door een somalier, ken je dat verhaal niet?
ah, nou ik ben een heel vergevingsgezind persoon, dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kan niet
Ik leef naar mijn ondertitel enzo
Brrrr...quote:
quote:
was je er uberhoubt danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:16 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben weg, tot laters...
Byequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:16 schreef The_Terminator het volgende:
Yeahquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
ah, nou ik ben een heel vergevingsgezind persoon, dus dat komt wel goed![]()
Trusten T_Tquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:16 schreef The_Terminator het volgende:
Trusten T_Tquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:16 schreef The_Terminator het volgende:
Nee hoor heb een goed gesprek met je lichaam gehad. Het is wel degelijk een man, geestelijk. Hij zit ook niet helemaal lekker in z'n velquote:
Dan wordt het wel heel leeg hier hoor..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yeah![]()
Kan ik nu dan met een gerust hart gaan slapen?
niet zo interessant hoor.quote:
vooruit dan maar weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yeah![]()
Kan ik nu dan met een gerust hart gaan slapen?
Ik lees deze post morgen nog een keer, ben nu tever heen om het te begrijpen denk ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:17 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nee hoor heb een goed gesprek met je lichaam gehad. Het is wel degelijk een man, geestelijk. Hij zit ook niet helemaal lekker in z'n vel
weet je zeker dat ie niet met ze'n blote voet in een punaise getrapt was ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
niet zo interessant hoor.
Ik werkte bij een bank kas/balie medewerker. Nou, toen kwam er een somalier die wilde geld storten, en het moest snel binnen zijn. Dus ik legde hem alle mogelijkheden uit, met hoeveel dagen die zouden duren. Kwam hij een paar dagen later terug. Helemaal kwaad. Hij had blijkbaar niet goed naar me geluisterd, en te laat gestort.
Toen begon hij te roepen:"Jij slechte vrouw, jij slechte vrouw!" Om vervolgens een hele rare riedel in het somalisch te houden met rare handbewegingen erbij....![]()
![]()
Ik ben geen homo's!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:19 schreef cerror het volgende:
Ha homo's!
quote:
nee, dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
weet je zeker dat ie niet met ze'n blote voet in een punaise getrapt was ofzo
Hoezo had ik die verwachtquote:
Ach ik heb het ook nog maar 44 keer gezegd..quote:
dan nu echt voor de laatste kee weltrusten en niet meer terug komen tot morgen hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
Damn, ik moet echt kappen nu
Trusten voor iedereen en tot later![]()
nee.... maar ja, je weet maar nooit he? uiteindelijk kan het ook gewoon een scheldkannonade zijn geweest (hoe moet ik dat weten, het was somalisch!), maar zo is het verhaal mooier...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:21 schreef killswitch het volgende:
[..]![]()
maar nog wat van de vloek gemerkt of
quote:
het verhaal is zo idd een stuk leuker jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee.... maar ja, je weet maar nooit he? uiteindelijk kan het ook gewoon een scheldkannonade zijn geweest (hoe moet ik dat weten, het was somalisch!), maar zo is het verhaal mooier...![]()
zie je nou welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
het verhaal is zo idd een stuk leuker ja
quote:
Oehhh...quote:
leuk he quotes veranderenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
dat taalgebruik... daar kan ik nog wat van leren
Inderdaad...quote:
zo ging die abortus ook ongeveer... jeugdherinneringenquote:
Dat weet ik toch schat?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
zo ging die abortus ook ongeveer... jeugdherinneringenzucht....
![]()
Mijn herinneringen eraan zijn ook aardig gedetailleerd hoor.. mn psych staat er van te kijken...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
zo ging die abortus ook ongeveer... jeugdherinneringenzucht....
![]()
laat ons eens meegenieten danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn herinneringen eraan zijn ook aardig gedetailleerd hoor.. mn psych staat er van te kijken...
Zeg dat was cerror's tekst toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn kuthoeren...
je psych heeft een psych nodig om jouw verhalen te kunnen verwerkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn herinneringen eraan zijn ook aardig gedetailleerd hoor.. mn psych staat er van te kijken...
was jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg dat was cerror's tekst toch?
hans teeuwen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg dat was cerror's tekst toch?
Het heeft iets te maken met een dokter in een roze shirt die constant "kutnewbie kom druut" zei... een breinaald en m'n moeder die gilde MIJN .... WAT DOE JE??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
laat ons eens meegenieten dan
Uhuh..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
je psych heeft een psych nodig om jouw verhalen te kunnen verwerken![]()
Ik roep het ook vaak.quote:
juist jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met een dokter in een roze shirt die constant "kutnewbie kom druut" zei... een breinaald en m'n moeder die gilde MIJN .... WAT DOE JE??
En nog gemeend ook..quote:
klinkt traumatisch jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met een dokter in een roze shirt die constant "kutnewbie kom druut" zei... een breinaald en m'n moeder die gilde MIJN .... WAT DOE JE??
Helaas wel ja.. maar ja.. ik kom het trauma nog wel eens te boven...quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik wist niet dat Yvonne onze moeder was![]()
GATVERquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:31 schreef killswitch het volgende:
[..]maar dat zou dan betekenen dat je brechtjes grote zus bent
In mn fok!an legends topic las ik ook al dat Danny mijn pappa is...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik wist niet dat Yvonne onze moeder was![]()
ik begrijp wel meer nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan die smilies
mischien is yvonne wel je moeder en danny je paquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:32 schreef djenneke het volgende:
Bij nader inzien, is Yvonne niet ons moeder, misschien is Danny dan onze vader
Je was me voor, en dat had ik nog niet eens gelezen... dus dat zal het dan zijn!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
In mn fok!an legends topic las ik ook al dat Danny mijn pappa is...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je was me voor, en dat had ik nog niet eens gelezen... dus dat zal het dan zijn!
Ik moet ook nog kunnen slapen vanacht hoor..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien is yvonne wel je moeder en danny je pa
Hij wil de hele tijd dat ik mijn tieten post de incest-pervert!quote:
Dat vroeg ie aan mij ook al...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij wil de hele tijd dat ik mijn tieten post de incest-pervert!![]()
*janet een slaappilletje aangeeftquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog kunnen slapen vanacht hoor..
Net zoals gister zeker?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
*janet een slaappilletje aangeeft
Neh, ik lijk te veel op mijn huidige moeder, dat zit wel goed... maar dan heeft zij met D....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog kunnen slapen vanacht hoor..
Ik lijk ook veel op mķjn mo....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Neh, ik lijk te veel op mijn huidige moeder, dat zit wel goed... maar dan heeft zij met D....![]()
![]()
![]()
begint eng te worden hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Neh, ik lijk te veel op mijn huidige moeder, dat zit wel goed... maar dan heeft zij met D....![]()
![]()
![]()
En dat wat ik van C had gekregen was nog niet eens uitgewerktquote:
ja zeg... blijk ik nou de verkeerde te hebben? Ik heb me nou al teveel aan je gehecht....quote:
zat je nog een beetje comfortabel in de trein ofquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dat wat ik van C had gekregen was nog niet eens uitgewerkt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja zeg... blijk ik nou de verkeerde te hebben? Ik heb me nou al teveel aan je gehecht....![]()
Ach, bij nader inzien, is mijn pa gewoon mijn pa... aangezien ik geen echte familie blijk van Janetje...quote:
geestverwanten zeg maar dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ach, bij nader inzien, is mijn pa gewoon mijn pa... aangezien ik geen echte familie blijk van Janetje...![]()
Trein? Heb ik in de trein ge.. ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
zat je nog een beetje comfortabel in de trein of![]()
het wordt steeds vreemder hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Trein? Heb ik in de trein ge.. ?
Hoe kom ik hier?
Huh??![]()
kindred spirits..quote:
zegge janet, ben je eigenlijk aan de pil, anders zou ik een morning afterpil overwegenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Trein? Heb ik in de trein ge.. ?
Hoe kom ik hier?
Huh??![]()
Moet je mij eens bij volle maan voorstellen.quote:
als jij het zegtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
gewoon twee mongolen bij elkaar![]()
![]()
Ja.. het ene moment zit ik bij.. het andere moment bij... en nu ben ik weer thuis..quote:
Is dat echt nodig?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
zegge janet, ben je eigenlijk aan de pil, anders zou ik een morning afterpil overwegen![]()
harig....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet je mij eens bij volle maan voorstellen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
gewoon twee mongolen bij elkaar![]()
![]()
die scotty ook steedsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. het ene moment zit ik bij.. het andere moment bij... en nu ben ik weer thuis..help
scheermesjes hebben?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Oehquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef cerror het volgende:
[..]
that's my very long middlenamequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:40 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!
Thats another way of stating the obvious...
12 steden 13 ongelukjes?quote:
dat meeeeen je niet??? nou moet ik echt lachenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke ik moest hier echt om lachen![]()
met die beam..quote:
ja hey kan ik het helpenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat meeeeen je niet??? nou moet ik echt lachen![]()
lijkt me, ook als je de rest van het gesprek leest, een erg strak planquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
laten we het op het tijdstip gooien![]()
Even voor cerror:quote:
dit is zelfs voor een bef topic best erg he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
lijkt me, ook als je de rest van het gesprek leest, een erg strak plan
denk niet dat veel mensen na het lezen van dit topic nog zin hebben in frituur neequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
dit is zelfs voor een bef topic best erg he?![]()
jou ook al?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:44 schreef Parvus het volgende:
Die danny is dus eigenlijk ook maar een vieze geilerd? hij wil iedereen naakt zien volgens mij
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:44 schreef Parvus het volgende:
Die danny is dus eigenlijk ook maar een vieze geilerd? hij wil iedereen naakt zien volgens mij
Ik denk wel dat ze de popcorn hebben gepakt...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk niet dat veel mensen na het lezen van dit topic nog zin hebben in frituur nee
in bier deste meerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk niet dat veel mensen na het lezen van dit topic nog zin hebben in frituur nee
en daar werk jij voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:44 schreef Parvus het volgende:
voor bij het ongesteldheidsgedeeltequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze de popcorn hebben gepakt...
Met ketchupquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
voor bij het ongesteldheidsgedeelte![]()
daar zou ik persoonlijk chips met een tomatendipsausje bij serverenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
voor bij het ongesteldheidsgedeelte![]()
met klontjes erinquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
daar zou ik persoonlijk chips met een tomatendipsausje bij serveren
Of die tomatensaus met stukjes natuurlijk.. of die pringles dipsaus met stukkies..quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of die tomatensaus met stukjes natuurlijk.. of die pringles dipsaus met stukkies..
oke genoegquote:
juist ja, die!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of die tomatensaus met stukjes natuurlijk.. of die pringles dipsaus met stukkies..
Sliertjes spaghetti met SAUSSSSquote:
en ik heb m op msnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:48 schreef cerror het volgende:
Danny Roodbol is gewoon een klein sexueel gefrustreerd menneke.
Ehmm.. ja..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:48 schreef djenneke het volgende:
we zijn hier nu eigenlijk gewoon aan het doormsn-en
ik zie enige overeenkomstenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:48 schreef cerror het volgende:
Danny Roodbol is gewoon een klein sexueel gefrustreerd menneke.
een eng bifi verhaal natuurlijk!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:49 schreef Parvus het volgende:
Hehe ja ik ben een beetje fok!vreemd. Ik weet bijv niet eens waarom cerror owned by yvonne is
(verkapt-leg-es-uit)
Tja.. ik ook..quote:
No shit sherlockin!quote:
dat weet ik niet hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. ik ook..
Klein klopt niet though...
bifi?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
een eng bifi verhaal natuurlijk!
quote:
and take a look at me now huh!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij leende je er maar al te graag voor met je tagje en je rooie kleurtje
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
and take a look at me now huh!![]()
wees er maar trots op dat je door inlikken/zuigen mod bent gewordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
and take a look at me now huh!![]()
vin je me niemeer liev?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
wees er maar trots op dat je door inlikken/zuigen mod bent geworden
Iedereen behalve jij heeft 'm?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
cerror , stuur ook s naar mij!?![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja maar daar had je toch geen bifi in je reet?![]()
nah ja , die kutbui is alweer aardig over hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
tuurlijk wel
durfde je vandaag alleen niet aan te spreken op msn
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nah ja , die kutbui is alweer aardig over hoor![]()
OMG..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja maar nu ben je niet onlinequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nah ja , die kutbui is alweer aardig over hoor![]()
Oei.. de bifi foto...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
trauma's?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Oei.. de bifi foto...
Die zie ik liever niet meer terug.
Oh de billenfoto...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
sorry dit bedoelde ik ipv bifitis ook al laat
![]()
dan weet ik niet meer waar ik om moet vragen , stuur alles maar aubquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh de billenfoto...
Moah vraag maar op msn.
dat heb ik ook al eens gedaan en toen kreeg ik nietsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh de billenfoto...
Moah vraag maar op msn.
Eigen schuld.. ehmm.. nee geen goed gezegde...quote:
en om dronken nou een goed excuus te noemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eigen schuld.. ehmm.. nee geen goed gezegde...
Ja, je deed het zelf...
toch niets ergs ofzo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:59 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja en het was niet eens mijn eigen schuld![]()
maar veroorzaakte wel een megakutbui![]()
Ja en dan later alles terugvinden op weblogs zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dan weet ik niet meer waar ik om moet vragen , stuur alles maar aub![]()
![]()
ijsmeis complex zeg maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja en dan later alles terugvinden op weblogs zeker
eigenlijk wel , maarja door ONZ heb ik weer een beter humeur gekregenquote:
als dat ultiem genot voor je is doet je man toch iets verkeerdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
eigenlijk wel , maarja door ONZ heb ik weer een beter humeur gekregen
maar ik ga wel slapen nu, en cerror ik doe er echt nix mee hoorbehalve voor ultiem genot voor t slapen gaan
![]()
nou, truste dan maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
eigenlijk wel , maarja door ONZ heb ik weer een beter humeur gekregen
maar ik ga wel slapen nu, en cerror ik doe er echt nix mee hoorbehalve voor ultiem genot voor t slapen gaan
![]()
Uhuhquote:
Dat wil ik wel weddenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
al waren die foto's wel wat beter voor je netvlies gok ik zo
Jij wedt wel veel vandaag he?quote:
Daar weet jij niks vanquote:
om over dat patries86 filmpje nog maar niet te beginnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
welke, de jouwe, of die van ijsmeis?![]()
Ik wed alleen om dingen die ik kan winnen.quote:
Eigenlijk niet he..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je het hier niet neerzetten
Dat win jij niet!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wed alleen om dingen die ik kan winnen.
trutquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet he..
Doe het toch..
Ik moest kokhalzen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
om over dat patries86 filmpje nog maar niet te beginnen
dat heb ik gemist, samen met die van ijsmeis trouwens... and happily so...quote:
Ijsmeis was wel heetquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat heb ik gemist, samen met die van ijsmeis trouwens... and happily so...
Mooiquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat heb ik gemist, samen met die van ijsmeis trouwens... and happily so...
welk topic?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Ijsmeis was wel heet
Maar die andere was meer zoals wrinex z'n topic.
zeer zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Ijsmeis was wel heet
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Ijsmeis was wel heet
Die ene met die hond, meisje en videocameraquote:
ik denk niet dat ik die hoef te zien....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Die ene met die hond, meisje en videocamera
je snapt het zo wel denk ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik die hoef te zien....
eeuuhh mag ik ffquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Die ene met die hond, meisje en videocamera
Nou even dan..quote:
jah... ben bang van wel... mag dat tegenwoordig ook al op fok?quote:
*rol keukenpapier aangeeft...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
danku
hebbie een doekje voor me
np.. ehmm.. doe maar geenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:21 schreef djenneke het volgende:
krijgen we dit topic nog vol?
Vertel..quote:
En wie mag dat zijn?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:22 schreef djenneke het volgende:
cerror is aan het flirten met weer een ander
Wie dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:22 schreef djenneke het volgende:
cerror is aan het flirten met weer een ander
eenschquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:23 schreef djenneke het volgende:
nog 35 posts ofzo, en dan ga ik wel eens slapen ofzo
quote:
Pfrt... mag iemand ook wel eens gewone interesse tonen in iemand zijn/haar interesses?quote:
jaja...quote:En als je iemand nodig hebt voor het "maken" roep je maar.
Jij hebt de keukenrol bij de hand...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
de lust druipt er gewoon van af
Ik help mensen graag jaquote:
*beeldscherm schoonveegtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij hebt de keukenrol bij de hand...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik help mensen graag ja
Ga jij nu maar je vriend wakkerannanassen!
quote:
volgens mij wil je kastaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wil frituur.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet op die manier
denk jij wel meteen weer aan he, viespeukje
welke manier dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet op die manier
denk jij wel meteen weer aan he, viespeukje
Bier jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:29 schreef djenneke het volgende:
[..]het is ananassen, hoe vaak moet ik het nog zeggen!
![]()
quote:
truste!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:32 schreef killswitch het volgende:
hey maar ik ben slapen
trusten allemaal![]()
nog eentje dan maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
we doen nu een sigaretje roken samen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |