ik begrijp wel meer nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan die smilies
mischien is yvonne wel je moeder en danny je paquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:32 schreef djenneke het volgende:
Bij nader inzien, is Yvonne niet ons moeder, misschien is Danny dan onze vader
Je was me voor, en dat had ik nog niet eens gelezen... dus dat zal het dan zijn!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
In mn fok!an legends topic las ik ook al dat Danny mijn pappa is...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je was me voor, en dat had ik nog niet eens gelezen... dus dat zal het dan zijn!
Ik moet ook nog kunnen slapen vanacht hoor..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien is yvonne wel je moeder en danny je pa
Hij wil de hele tijd dat ik mijn tieten post de incest-pervert!quote:
Dat vroeg ie aan mij ook al...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij wil de hele tijd dat ik mijn tieten post de incest-pervert!![]()
*janet een slaappilletje aangeeftquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog kunnen slapen vanacht hoor..
Net zoals gister zeker?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
*janet een slaappilletje aangeeft
Neh, ik lijk te veel op mijn huidige moeder, dat zit wel goed... maar dan heeft zij met D....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog kunnen slapen vanacht hoor..
Ik lijk ook veel op míjn mo....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Neh, ik lijk te veel op mijn huidige moeder, dat zit wel goed... maar dan heeft zij met D....![]()
![]()
![]()
begint eng te worden hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Neh, ik lijk te veel op mijn huidige moeder, dat zit wel goed... maar dan heeft zij met D....![]()
![]()
![]()
En dat wat ik van C had gekregen was nog niet eens uitgewerktquote:
ja zeg... blijk ik nou de verkeerde te hebben? Ik heb me nou al teveel aan je gehecht....quote:
zat je nog een beetje comfortabel in de trein ofquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dat wat ik van C had gekregen was nog niet eens uitgewerkt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja zeg... blijk ik nou de verkeerde te hebben? Ik heb me nou al teveel aan je gehecht....![]()
Ach, bij nader inzien, is mijn pa gewoon mijn pa... aangezien ik geen echte familie blijk van Janetje...quote:
geestverwanten zeg maar dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ach, bij nader inzien, is mijn pa gewoon mijn pa... aangezien ik geen echte familie blijk van Janetje...![]()
Trein? Heb ik in de trein ge.. ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
zat je nog een beetje comfortabel in de trein of![]()
het wordt steeds vreemder hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Trein? Heb ik in de trein ge.. ?
Hoe kom ik hier?
Huh??![]()
kindred spirits..quote:
zegge janet, ben je eigenlijk aan de pil, anders zou ik een morning afterpil overwegenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Trein? Heb ik in de trein ge.. ?
Hoe kom ik hier?
Huh??![]()
Moet je mij eens bij volle maan voorstellen.quote:
als jij het zegtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
gewoon twee mongolen bij elkaar![]()
![]()
Ja.. het ene moment zit ik bij.. het andere moment bij... en nu ben ik weer thuis..quote:
Is dat echt nodig?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
zegge janet, ben je eigenlijk aan de pil, anders zou ik een morning afterpil overwegen![]()
harig....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet je mij eens bij volle maan voorstellen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
gewoon twee mongolen bij elkaar![]()
![]()
die scotty ook steedsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. het ene moment zit ik bij.. het andere moment bij... en nu ben ik weer thuis..help
scheermesjes hebben?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Oehquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef cerror het volgende:
[..]
that's my very long middlenamequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:40 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!
Thats another way of stating the obvious...
12 steden 13 ongelukjes?quote:
dat meeeeen je niet??? nou moet ik echt lachenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke ik moest hier echt om lachen![]()
met die beam..quote:
ja hey kan ik het helpenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat meeeeen je niet??? nou moet ik echt lachen![]()
lijkt me, ook als je de rest van het gesprek leest, een erg strak planquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
laten we het op het tijdstip gooien![]()
Even voor cerror:quote:
dit is zelfs voor een bef topic best erg he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
lijkt me, ook als je de rest van het gesprek leest, een erg strak plan
denk niet dat veel mensen na het lezen van dit topic nog zin hebben in frituur neequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
dit is zelfs voor een bef topic best erg he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |