Ach ik heb het ook nog maar 44 keer gezegd..quote:
dan nu echt voor de laatste kee weltrusten en niet meer terug komen tot morgen hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
Damn, ik moet echt kappen nu
Trusten voor iedereen en tot later![]()
nee.... maar ja, je weet maar nooit he? uiteindelijk kan het ook gewoon een scheldkannonade zijn geweest (hoe moet ik dat weten, het was somalisch!), maar zo is het verhaal mooier...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:21 schreef killswitch het volgende:
[..]![]()
maar nog wat van de vloek gemerkt of
quote:
het verhaal is zo idd een stuk leuker jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee.... maar ja, je weet maar nooit he? uiteindelijk kan het ook gewoon een scheldkannonade zijn geweest (hoe moet ik dat weten, het was somalisch!), maar zo is het verhaal mooier...![]()
zie je nou welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
het verhaal is zo idd een stuk leuker ja
quote:
Oehhh...quote:
leuk he quotes veranderenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
dat taalgebruik... daar kan ik nog wat van leren
Inderdaad...quote:
zo ging die abortus ook ongeveer... jeugdherinneringenquote:
Dat weet ik toch schat?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
zo ging die abortus ook ongeveer... jeugdherinneringenzucht....
![]()
Mijn herinneringen eraan zijn ook aardig gedetailleerd hoor.. mn psych staat er van te kijken...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
zo ging die abortus ook ongeveer... jeugdherinneringenzucht....
![]()
laat ons eens meegenieten danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn herinneringen eraan zijn ook aardig gedetailleerd hoor.. mn psych staat er van te kijken...
Zeg dat was cerror's tekst toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn kuthoeren...
je psych heeft een psych nodig om jouw verhalen te kunnen verwerkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn herinneringen eraan zijn ook aardig gedetailleerd hoor.. mn psych staat er van te kijken...
was jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg dat was cerror's tekst toch?
hans teeuwen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg dat was cerror's tekst toch?
Het heeft iets te maken met een dokter in een roze shirt die constant "kutnewbie kom druut" zei... een breinaald en m'n moeder die gilde MIJN .... WAT DOE JE??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
laat ons eens meegenieten dan
Uhuh..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
je psych heeft een psych nodig om jouw verhalen te kunnen verwerken![]()
Ik roep het ook vaak.quote:
juist jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met een dokter in een roze shirt die constant "kutnewbie kom druut" zei... een breinaald en m'n moeder die gilde MIJN .... WAT DOE JE??
En nog gemeend ook..quote:
klinkt traumatisch jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met een dokter in een roze shirt die constant "kutnewbie kom druut" zei... een breinaald en m'n moeder die gilde MIJN .... WAT DOE JE??
Helaas wel ja.. maar ja.. ik kom het trauma nog wel eens te boven...quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik wist niet dat Yvonne onze moeder was![]()
GATVERquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:31 schreef killswitch het volgende:
[..]maar dat zou dan betekenen dat je brechtjes grote zus bent
In mn fok!an legends topic las ik ook al dat Danny mijn pappa is...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik wist niet dat Yvonne onze moeder was![]()
ik begrijp wel meer nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan die smilies
mischien is yvonne wel je moeder en danny je paquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:32 schreef djenneke het volgende:
Bij nader inzien, is Yvonne niet ons moeder, misschien is Danny dan onze vader
Je was me voor, en dat had ik nog niet eens gelezen... dus dat zal het dan zijn!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
In mn fok!an legends topic las ik ook al dat Danny mijn pappa is...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je was me voor, en dat had ik nog niet eens gelezen... dus dat zal het dan zijn!
Ik moet ook nog kunnen slapen vanacht hoor..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien is yvonne wel je moeder en danny je pa
Hij wil de hele tijd dat ik mijn tieten post de incest-pervert!quote:
Dat vroeg ie aan mij ook al...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij wil de hele tijd dat ik mijn tieten post de incest-pervert!![]()
*janet een slaappilletje aangeeftquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog kunnen slapen vanacht hoor..
Net zoals gister zeker?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
*janet een slaappilletje aangeeft
Neh, ik lijk te veel op mijn huidige moeder, dat zit wel goed... maar dan heeft zij met D....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog kunnen slapen vanacht hoor..
Ik lijk ook veel op míjn mo....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Neh, ik lijk te veel op mijn huidige moeder, dat zit wel goed... maar dan heeft zij met D....![]()
![]()
![]()
begint eng te worden hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Neh, ik lijk te veel op mijn huidige moeder, dat zit wel goed... maar dan heeft zij met D....![]()
![]()
![]()
En dat wat ik van C had gekregen was nog niet eens uitgewerktquote:
ja zeg... blijk ik nou de verkeerde te hebben? Ik heb me nou al teveel aan je gehecht....quote:
zat je nog een beetje comfortabel in de trein ofquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dat wat ik van C had gekregen was nog niet eens uitgewerkt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja zeg... blijk ik nou de verkeerde te hebben? Ik heb me nou al teveel aan je gehecht....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |