Ik lees deze post morgen nog een keer, ben nu tever heen om het te begrijpen denk ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:17 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nee hoor heb een goed gesprek met je lichaam gehad. Het is wel degelijk een man, geestelijk. Hij zit ook niet helemaal lekker in z'n vel
weet je zeker dat ie niet met ze'n blote voet in een punaise getrapt was ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
niet zo interessant hoor.
Ik werkte bij een bank kas/balie medewerker. Nou, toen kwam er een somalier die wilde geld storten, en het moest snel binnen zijn. Dus ik legde hem alle mogelijkheden uit, met hoeveel dagen die zouden duren. Kwam hij een paar dagen later terug. Helemaal kwaad. Hij had blijkbaar niet goed naar me geluisterd, en te laat gestort.
Toen begon hij te roepen:"Jij slechte vrouw, jij slechte vrouw!" Om vervolgens een hele rare riedel in het somalisch te houden met rare handbewegingen erbij....![]()
![]()
Ik ben geen homo's!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:19 schreef cerror het volgende:
Ha homo's!
quote:
nee, dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
weet je zeker dat ie niet met ze'n blote voet in een punaise getrapt was ofzo
Hoezo had ik die verwachtquote:
Ach ik heb het ook nog maar 44 keer gezegd..quote:
dan nu echt voor de laatste kee weltrusten en niet meer terug komen tot morgen hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
Damn, ik moet echt kappen nu
Trusten voor iedereen en tot later![]()
nee.... maar ja, je weet maar nooit he? uiteindelijk kan het ook gewoon een scheldkannonade zijn geweest (hoe moet ik dat weten, het was somalisch!), maar zo is het verhaal mooier...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:21 schreef killswitch het volgende:
[..]![]()
maar nog wat van de vloek gemerkt of
quote:
het verhaal is zo idd een stuk leuker jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee.... maar ja, je weet maar nooit he? uiteindelijk kan het ook gewoon een scheldkannonade zijn geweest (hoe moet ik dat weten, het was somalisch!), maar zo is het verhaal mooier...![]()
zie je nou welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
het verhaal is zo idd een stuk leuker ja
quote:
Oehhh...quote:
leuk he quotes veranderenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
dat taalgebruik... daar kan ik nog wat van leren
Inderdaad...quote:
zo ging die abortus ook ongeveer... jeugdherinneringenquote:
Dat weet ik toch schat?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
zo ging die abortus ook ongeveer... jeugdherinneringenzucht....
![]()
Mijn herinneringen eraan zijn ook aardig gedetailleerd hoor.. mn psych staat er van te kijken...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
zo ging die abortus ook ongeveer... jeugdherinneringenzucht....
![]()
laat ons eens meegenieten danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn herinneringen eraan zijn ook aardig gedetailleerd hoor.. mn psych staat er van te kijken...
Zeg dat was cerror's tekst toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn kuthoeren...
je psych heeft een psych nodig om jouw verhalen te kunnen verwerkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn herinneringen eraan zijn ook aardig gedetailleerd hoor.. mn psych staat er van te kijken...
was jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg dat was cerror's tekst toch?
hans teeuwen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg dat was cerror's tekst toch?
Het heeft iets te maken met een dokter in een roze shirt die constant "kutnewbie kom druut" zei... een breinaald en m'n moeder die gilde MIJN .... WAT DOE JE??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
laat ons eens meegenieten dan
Uhuh..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
je psych heeft een psych nodig om jouw verhalen te kunnen verwerken![]()
Ik roep het ook vaak.quote:
juist jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met een dokter in een roze shirt die constant "kutnewbie kom druut" zei... een breinaald en m'n moeder die gilde MIJN .... WAT DOE JE??
En nog gemeend ook..quote:
klinkt traumatisch jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met een dokter in een roze shirt die constant "kutnewbie kom druut" zei... een breinaald en m'n moeder die gilde MIJN .... WAT DOE JE??
Helaas wel ja.. maar ja.. ik kom het trauma nog wel eens te boven...quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik wist niet dat Yvonne onze moeder was![]()
GATVERquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:31 schreef killswitch het volgende:
[..]maar dat zou dan betekenen dat je brechtjes grote zus bent
In mn fok!an legends topic las ik ook al dat Danny mijn pappa is...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik wist niet dat Yvonne onze moeder was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |