Ach, bij nader inzien, is mijn pa gewoon mijn pa... aangezien ik geen echte familie blijk van Janetje...quote:
geestverwanten zeg maar dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ach, bij nader inzien, is mijn pa gewoon mijn pa... aangezien ik geen echte familie blijk van Janetje...![]()
Trein? Heb ik in de trein ge.. ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
zat je nog een beetje comfortabel in de trein of![]()
het wordt steeds vreemder hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Trein? Heb ik in de trein ge.. ?
Hoe kom ik hier?
Huh??![]()
kindred spirits..quote:
zegge janet, ben je eigenlijk aan de pil, anders zou ik een morning afterpil overwegenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Trein? Heb ik in de trein ge.. ?
Hoe kom ik hier?
Huh??![]()
Moet je mij eens bij volle maan voorstellen.quote:
als jij het zegtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
gewoon twee mongolen bij elkaar![]()
![]()
Ja.. het ene moment zit ik bij.. het andere moment bij... en nu ben ik weer thuis..quote:
Is dat echt nodig?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
zegge janet, ben je eigenlijk aan de pil, anders zou ik een morning afterpil overwegen![]()
harig....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet je mij eens bij volle maan voorstellen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
gewoon twee mongolen bij elkaar![]()
![]()
die scotty ook steedsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. het ene moment zit ik bij.. het andere moment bij... en nu ben ik weer thuis..help
scheermesjes hebben?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Oehquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:39 schreef cerror het volgende:
[..]
that's my very long middlenamequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:40 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!
Thats another way of stating the obvious...
12 steden 13 ongelukjes?quote:
dat meeeeen je niet??? nou moet ik echt lachenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke ik moest hier echt om lachen![]()
met die beam..quote:
ja hey kan ik het helpenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat meeeeen je niet??? nou moet ik echt lachen![]()
lijkt me, ook als je de rest van het gesprek leest, een erg strak planquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
laten we het op het tijdstip gooien![]()
Even voor cerror:quote:
dit is zelfs voor een bef topic best erg he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
lijkt me, ook als je de rest van het gesprek leest, een erg strak plan
denk niet dat veel mensen na het lezen van dit topic nog zin hebben in frituur neequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
dit is zelfs voor een bef topic best erg he?![]()
jou ook al?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:44 schreef Parvus het volgende:
Die danny is dus eigenlijk ook maar een vieze geilerd? hij wil iedereen naakt zien volgens mij
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:44 schreef Parvus het volgende:
Die danny is dus eigenlijk ook maar een vieze geilerd? hij wil iedereen naakt zien volgens mij
Ik denk wel dat ze de popcorn hebben gepakt...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk niet dat veel mensen na het lezen van dit topic nog zin hebben in frituur nee
in bier deste meerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk niet dat veel mensen na het lezen van dit topic nog zin hebben in frituur nee
en daar werk jij voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:44 schreef Parvus het volgende:
voor bij het ongesteldheidsgedeeltequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze de popcorn hebben gepakt...
Met ketchupquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
voor bij het ongesteldheidsgedeelte![]()
daar zou ik persoonlijk chips met een tomatendipsausje bij serverenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
voor bij het ongesteldheidsgedeelte![]()
met klontjes erinquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
daar zou ik persoonlijk chips met een tomatendipsausje bij serveren
Of die tomatensaus met stukjes natuurlijk.. of die pringles dipsaus met stukkies..quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of die tomatensaus met stukjes natuurlijk.. of die pringles dipsaus met stukkies..
oke genoegquote:
juist ja, die!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of die tomatensaus met stukjes natuurlijk.. of die pringles dipsaus met stukkies..
Sliertjes spaghetti met SAUSSSSquote:
en ik heb m op msnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:48 schreef cerror het volgende:
Danny Roodbol is gewoon een klein sexueel gefrustreerd menneke.
Ehmm.. ja..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:48 schreef djenneke het volgende:
we zijn hier nu eigenlijk gewoon aan het doormsn-en
ik zie enige overeenkomstenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:48 schreef cerror het volgende:
Danny Roodbol is gewoon een klein sexueel gefrustreerd menneke.
een eng bifi verhaal natuurlijk!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:49 schreef Parvus het volgende:
Hehe ja ik ben een beetje fok!vreemd. Ik weet bijv niet eens waarom cerror owned by yvonne is
(verkapt-leg-es-uit)
Tja.. ik ook..quote:
No shit sherlockin!quote:
dat weet ik niet hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. ik ook..
Klein klopt niet though...
bifi?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
een eng bifi verhaal natuurlijk!
quote:
and take a look at me now huh!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij leende je er maar al te graag voor met je tagje en je rooie kleurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |