quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
and take a look at me now huh!![]()
wees er maar trots op dat je door inlikken/zuigen mod bent gewordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
and take a look at me now huh!![]()
vin je me niemeer liev?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
wees er maar trots op dat je door inlikken/zuigen mod bent geworden
Iedereen behalve jij heeft 'm?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
cerror , stuur ook s naar mij!?![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja maar daar had je toch geen bifi in je reet?![]()
nah ja , die kutbui is alweer aardig over hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
tuurlijk wel
durfde je vandaag alleen niet aan te spreken op msn
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nah ja , die kutbui is alweer aardig over hoor![]()
OMG..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja maar nu ben je niet onlinequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nah ja , die kutbui is alweer aardig over hoor![]()
Oei.. de bifi foto...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
trauma's?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Oei.. de bifi foto...
Die zie ik liever niet meer terug.
Oh de billenfoto...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
sorry dit bedoelde ik ipv bifitis ook al laat
![]()
dan weet ik niet meer waar ik om moet vragen , stuur alles maar aubquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh de billenfoto...
Moah vraag maar op msn.
dat heb ik ook al eens gedaan en toen kreeg ik nietsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh de billenfoto...
Moah vraag maar op msn.
Eigen schuld.. ehmm.. nee geen goed gezegde...quote:
en om dronken nou een goed excuus te noemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eigen schuld.. ehmm.. nee geen goed gezegde...
Ja, je deed het zelf...
toch niets ergs ofzo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:59 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja en het was niet eens mijn eigen schuld![]()
maar veroorzaakte wel een megakutbui![]()
Ja en dan later alles terugvinden op weblogs zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dan weet ik niet meer waar ik om moet vragen , stuur alles maar aub![]()
![]()
ijsmeis complex zeg maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja en dan later alles terugvinden op weblogs zeker
eigenlijk wel , maarja door ONZ heb ik weer een beter humeur gekregenquote:
als dat ultiem genot voor je is doet je man toch iets verkeerdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
eigenlijk wel , maarja door ONZ heb ik weer een beter humeur gekregen
maar ik ga wel slapen nu, en cerror ik doe er echt nix mee hoorbehalve voor ultiem genot voor t slapen gaan
![]()
nou, truste dan maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
eigenlijk wel , maarja door ONZ heb ik weer een beter humeur gekregen
maar ik ga wel slapen nu, en cerror ik doe er echt nix mee hoorbehalve voor ultiem genot voor t slapen gaan
![]()
Uhuhquote:
Dat wil ik wel weddenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
al waren die foto's wel wat beter voor je netvlies gok ik zo
Jij wedt wel veel vandaag he?quote:
Daar weet jij niks vanquote:
om over dat patries86 filmpje nog maar niet te beginnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
welke, de jouwe, of die van ijsmeis?![]()
Ik wed alleen om dingen die ik kan winnen.quote:
Eigenlijk niet he..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je het hier niet neerzetten
Dat win jij niet!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wed alleen om dingen die ik kan winnen.
trutquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet he..
Doe het toch..
Ik moest kokhalzen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
om over dat patries86 filmpje nog maar niet te beginnen
dat heb ik gemist, samen met die van ijsmeis trouwens... and happily so...quote:
Ijsmeis was wel heetquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat heb ik gemist, samen met die van ijsmeis trouwens... and happily so...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |