Ik vind jou kutquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:16 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind Jag een wannabe mod worden, en dat is kut.
No problem.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Jaguarized sorry nog gister in dat muziek topic , maar je had gelijk
Een boer zonder vee en vrouw is ook kut.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:16 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind Jag een wannabe mod worden, en dat is kut.
Zonder vrouw geen kut, Jag.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een boer zonder vee en vrouw is ook kut.
Ik noem dit niet snel....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:40 schreef B_BOY het volgende:
jeuh eindelijk is fok! weer snel. maar voor hoelang?
Dat is ook kut inderdaad.quote:
Niks moet, alles mag.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:41 schreef B_BOY het volgende:
we moeten voor dinsdag toch wel het 100e slowchattopic halen anders maak ik dat niet mee.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Fipo
Hey, je hebt wel die titel gebruikt!![]()
dan kan ik met u bellen owneej heb geen skype meer. ik had skype.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is ook kut inderdaad.![]()
Ik slinger mijn Skype straks eens aan, tijd om de microfoon eerst terug te pakken. Ik heb wel een baggerstem hoor, beetje verkouden ofzeau.
Krijg ik nou straks ineens spontane Skype aanmeldingen van heel Fok?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan kan ik met u bellen owneej heb geen skype meer. ik had skype.
maarja we overleven ut wel en dat 100e topic of dat er komt voor dinsdag hangt denk ik vooral af van de snelheid van fok!
wrom mis je dat? ik kan het mislopen. ga namelijk dinsdagochtend richting london.quote:
dat zou echt kansloos zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:49 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv heeft al een PUB SC #100 klaar staan in kladblok.
Ik heb er gister 428 gemaakt dus een dag of 7,5.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wrom mis je dat? ik kan het mislopen. ga namelijk dinsdagochtend richting london.
dus moet ff zorgen dat er voor dinsdag 100 slowchattopics zijn geweest:P
oftwel nog ongeveer 3000 posts. als ik die in me eentje maak hoelang ben ik dan bezig?
realiseer je je dat skype niet alleen vrouwelijke gebruikers heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Krijg ik nou straks ineens spontane Skype aanmeldingen van heel Fok?![]()
omdat ik vanaf morgen op vakantie benquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wrom mis je dat? ik kan het mislopen. ga namelijk dinsdagochtend richting london.
dus moet ff zorgen dat er voor dinsdag 100 slowchattopics zijn geweest:P
oftwel nog ongeveer 3000 posts. als ik die in me eentje maak hoelang ben ik dan bezig?
Dat is wel weer een nadeel idd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:53 schreef joupee het volgende:
[..]
realiseer je je dat skype niet alleen vrouwelijke gebruikers heeft![]()
Niks mis met Bobquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
Het leven is hier net zo bruisend als een avondje stappen met Bob.
Zonnetje schijnt nog een beetje hier.. was te doen..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:04 schreef Knoekie het volgende:
En het weer is klote.
Je neemt het nog serieus op.quote:
Ja, maar de avond duurde wel erg lang deze keer.. iedereen ging vroeg naar bed ofzoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:04 schreef BnQ het volgende:
[..]
Gabryy!!Had je de avond nog overleefd?6
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je neemt het nog serieus op.![]()
of er moet heel heel heeeeeel snel gepost worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:54 schreef joupee het volgende:
[..]
omdat ik vanaf morgen op vakantie ben![]()
Had van 9 uur tot 1 geslapen.. de volgende dag dusquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, maar de avond duurde wel erg lang deze keer.. iedereen ging vroeg naar bed ofzo![]()
Wat een flutfilm met Lisa Kudrow (uit Friends). DIe is er al zoooo vaaaaaak op geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:10 schreef B_BOY het volgende:
Romy and Michele's high school reunion
Donderdag 11 Augustus van 20:30-22:15 op NET5 Showview 19814481
Filmposter
The Blonde Leading The Blonde.
Romy en Michelle hebben samen een hoop meegemaakt, nadat ze beiden op de middelbare school slachtoffer waren van een bende pestkoppen. Tien jaar later staat er een reunie op stapel en realiseren de twee hartsvriendinnen zich dat hun leven verre van indrukwekkend is. In plaats van thuis te blijven besluiten ze alsnog naar de reunie te gaan, gewapend met stoere zakenkleding, mobiele telefoons en een fantastisch verhaal.
deze filmkomt. wel beetje flauw en verder weet ik het niet. iemand die het wel weet meld u maar. ik wil het namelijk ook wel weten.
Leuke programma's wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:13 schreef B_BOY het volgende:
ja is zeg tog flauw. maarja je moet iets. is er een leuk programma op tv vanaaf?
dat is een herhaling toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:17 schreef Jaguarized het volgende:
NL3 21:05 Zembla: de jungle van de tienerseks
Ja. Ik heb hem al als DIVX.quote:
ik heb hem ook gezien ja. ontiegelijk moeten lachen met die negers.quote:
"Dan ben je pimp man!"quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik heb hem ook gezien ja. ontiegelijk moeten lachen met die negers.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"Dan ben je pimp man!"[afbeelding]
idd dat was lachuh:Dquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"Dan ben je pimp man!"[afbeelding]
Pfffffquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:52 schreef B_BOY het volgende:
zo halen we trouwens nooit het honderdste topic he. dat word niets.
Ik vind van mezelf ook dat ik een kutstem heb. Ook als ik niet verkouden ben.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is ook kut inderdaad.![]()
Ik slinger mijn Skype straks eens aan, tijd om de microfoon eerst terug te pakken. Ik heb wel een baggerstem hoor, beetje verkouden ofzeau.
dat vinden de meeste mensenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind van mezelf ook dat ik een kutstem heb. Ook als ik niet verkouden ben.
Net als dat de meeste mensen zichzelf lelijk/te dik vinden enzo bla bla bla zeikerdsquote:
Anyway, het valt nog mee tot nu toe.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind van mezelf ook dat ik een kutstem heb. Ook als ik niet verkouden ben.
Dat kan je installeren.quote:
Vertelquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ik lach me helemaal kapot nu tijdens het gesprek met Trinity
![]()
![]()
![]()
![]()
Wist je niet he?quote:
Hoeveel had je er gister?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
Ik denk niet dat ik mijn postaantal van gister ga halen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
wtf! En dan heb ik geen vrienden?![]()
Ben je nog niet naar Zandvoort?quote:
*Klopt afquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:01 schreef BObNL het volgende:
Hey terrug van werkenEn fok is weer snel
:D
das op zondagquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:45 schreef Ayaxola het volgende:
Ik moet over 10 dagen weer naar school
Ik over 19 dagen al.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:45 schreef Ayaxola het volgende:
Ik moet over 10 dagen weer naar school
11 danquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:48 schreef joupee het volgende:
[..]
das op zondag![]()
ik heb over 9 dagen nog een leuk feestje![]()
Ik.quote:
late reactie maar:quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:30 schreef joupee het volgende:
nog een nachtje inge...
nog een nachtje...![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Gaan jullie elkaar ontmoeten ?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Gaan jullie elkaar ontmoeten ?
ik ga naar zandvoort op vakantie en joupee naar uuh.. ergens andersquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat is er dan over 1 nacht ?
staat zelfs op deze paginaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat is er dan over 1 nacht ?
nog steeds naar burgh haamstedequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ga naar zandvoort op vakantie en joupee naar uuh.. ergens anders
ohja.. zeeland enzoquote:
jij ook veel plezier in zandvoort...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja.. zeeland enzo
maar k ben weer weg.. nog wat inpakken en douchen enzo..![]()
daagdaagg![]()
![]()
veel plezier op vkans joupee![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Veel plezier Imberr
dankequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:32 schreef joupee het volgende:
[..]
jij ook veel plezier in zandvoort...
* joupee is ook nog heel hard aan het inpakken, moet eigenlijk nog beginnen
ook leukquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga zaterdag even terug naar mijn vakantieplek naar mijn vriendin toe.
Ze komt pas over 2 weken thuis dus dan moet ik haar maar even daar opzoeken.
Lotgenoot? ook jij hebt zn nieuwe album?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Jay-Z is best nep weet je dat.
Als ze mij er geld bij geven dan hoef ik hem niet eens.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:12 schreef BnQ het volgende:
[..]
Lotgenoot? ook jij hebt zn nieuwe album?![]()
Schadevergoedingquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ze mij er geld bij geven dan hoef ik hem niet eens.
watzegmenouwquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:17 schreef hollander76 het volgende:
Hallo boppers
* hollander76 @ Albert West
Gewoon alles meequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:19 schreef joupee het volgende:
ik heb eigenlijk ook best wel te veel kleren
Hallo boppers = Paul de Leeuw, Annie de Rooy en andere typetjesquote:
dat zijn ufo's heb ik me laten vertellenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Er zijn vet veel vallende sterren nu! En het is super helder weer dus je kan ze vet goed zien
DOEN!
Ging ze net met Eva kijken
2 t-shirts voor 1 week, kan makkelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:24 schreef joupee het volgende:
[..]
* joupee propt en propt.. en propt.. en.. concludeert dat het er echt niet in kan
Ik zie hier geen sterrenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Er zijn vet veel vallende sterren nu! En het is super helder weer dus je kan ze vet goed zien
DOEN!
En jij bent Adam zekerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
DOEN!
mjah.. ik ga zonder ouders weg.. en dus vinden ze dat ik ook zonder ouders mijn tas moet pakkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:28 schreef hollander76 het volgende:
[..]
2 t-shirts voor 1 week, kan makkelijk
* hollander76 wil ook altijd teveel meenemen, maar mijn mamma helpt![]()
ik zei toch.. dat zijn ufo'squote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:30 schreef hollander76 het volgende:
Ik zag dernet een rood-niks-niks-geel/wit-niks-rode vallende ster
En hij bewoog vrij snel![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
Jay-Z is niet nep, Jay-Z is de bomb
Trouwens is Kanye West ook helemaal
Neger muziekquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
Jay-Z is niet nep, Jay-Z is de bomb
Trouwens is Kanye West ook helemaal
trustequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen trustentot morgen
Trustte.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen trustentot morgen
jij ook alquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:15 schreef BaggerUser het volgende:
ik ag op vakantie morgennacht dus kan zijn dat ik 3 weken niet wordt gesignaleerd hier
Hopelijk heb jij wel mooi weerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:35 schreef BnQ het volgende:
Ik ben er nogOvermorgen naar Frankrijk!!
Wat is slapen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:47 schreef BnQ het volgende:
[..]
Zon scheen.. nu ist donker.. alle niet-FOK!ers slapen al wel..![]()
Dat knalt nu toevallig ook door de speakers -> 538.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:10 schreef BObNL het volgende:
Allow , vanmorgen wakker geworden met keihard owner of a lonely heart aanHeerlijk die geplande taken
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:15 schreef Casparovvv het volgende:
Wie ging er ook alweer naar London vandaag?
British airways staken
Sommige moeten nou eenmaal werken hèquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:47 schreef BnQ het volgende:
[..]
Zon scheen.. nu ist donker.. alle niet-FOK!ers slapen al wel..![]()
en sommigen moeten komende nacht werken hèquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sommige moeten nou eenmaal werken hè.
of werken maar van 5-8quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
en sommigen moeten komende nacht werken hè.
Het ging erom waarom sommige Fokkers om 1:47 s'nachts al slapen. Ijsmeis omdat ze vandaag moet werken, en ik zodat ik weer wat beter in mijn ritme zitquote:
ik ben nog steeds druk bezig.. moet nog naar videotheek ook..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:13 schreef pimmeke076 het volgende:
Joep,alles al gepackt?
HIer wordt het rennen en vliegen,ook omdat er een vuilnisbak kapot is gegaan
Maar rond een uur of 5 zitten we dat toch daar
daag inge... goeie vakantie hequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:36 schreef Imberr het volgende:
eej iedereen![]()
ik kom me nog ff melden voordat ik vertrekoh, en ff klagen over men broer die niks doet en mij of mijn moeder niet ff helpt
hij heeft t te druk met computeren
naja.. jammer van t weer vandaag (lekker regenachtig
)
maar ik ben weer weg.. ik ga nu wél ff men moeder helpenik kom vast daar nog wel ff online ergens in de week
doeii![]()
veel smileys zeg![]()
goeiemorgen trinquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:58 schreef -Trinity- het volgende:
Môge.
Joep....dubbeletopgozerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:02 schreef joupee het volgende:
[..]
Mo.. topgozer.... lang niet gezien
Kutsituatie. Hier heb ik ruzie gehad omdat madame mij bij mijn vader wilde laten slapen zodat haar logees op mijn kamer in mijn bed kondenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
waar de dochter van de bitch van me vader die ik haat (zowel de dochter als de bitch) de computer heeft weggejat, wat mijn vader wel erg vind voor mij, maar zijn bitch steunt het helemaal.
Ik weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Kutsituatie. Hier heb ik ruzie gehad omdat madame mij bij mijn vader wilde laten slapen zodat haar logees op mijn kamer in mijn bed konden. *pikt niet*
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joep....dubbeletopgozer![]()
![]()
Laatste keer was de Amstelcup nacht
Had het wat druk, en wat gezeik de laatste nachten..Ben dit weekend bij me pa. waar de dochter van de bitch van me vader die ik haat (zowel de dochter als de bitch) de computer heeft weggejat, wat mijn vader wel erg vind voor mij, maar zijn bitch steunt het helemaal.
Maar vanaf maandag.... elke nacht doorhalen op de nieuwe pc op mijn eigen kamer![]()
aiii.. vervelende situatie zeg...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Kutsituatie. Hier heb ik ruzie gehad omdat madame mij bij mijn vader wilde laten slapen zodat haar logees op mijn kamer in mijn bed konden. *pikt niet*
Denk het niet bola, ff geen geld meerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:39 schreef B_BOY het volgende:
damn ik vind het kut voor jullie. blij dat ik zelf geen last heb van die shit. ik heb trouwens wel zin in een bakkie koffie ja. maarja ik ga ook vandaag maar es veel slowchatten. ik moet vandaag bij de_ananas komen kijken naar zijn eventuele nieuwe pc of hij in orde is enz. en daarna een pintje drinken op de koop (toch plu173??)
Je zag de bui al hangen he?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:59 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil dat het droog blijft.
deze smilie is zo gay. doet me aan brilie/snor/voorhoofd denken (ananas weet wie ik bedoel)quote:
http://www.zomerparkfeest.nl/programma.asp?dag=2quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is er in Venlo dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |