jij ook alquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:15 schreef BaggerUser het volgende:
ik ag op vakantie morgennacht dus kan zijn dat ik 3 weken niet wordt gesignaleerd hier
Hopelijk heb jij wel mooi weerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:35 schreef BnQ het volgende:
Ik ben er nogOvermorgen naar Frankrijk!!
Wat is slapen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:47 schreef BnQ het volgende:
[..]
Zon scheen.. nu ist donker.. alle niet-FOK!ers slapen al wel..![]()
Dat knalt nu toevallig ook door de speakers -> 538.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:10 schreef BObNL het volgende:
Allow , vanmorgen wakker geworden met keihard owner of a lonely heart aanHeerlijk die geplande taken
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:15 schreef Casparovvv het volgende:
Wie ging er ook alweer naar London vandaag?
British airways staken
Sommige moeten nou eenmaal werken hèquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:47 schreef BnQ het volgende:
[..]
Zon scheen.. nu ist donker.. alle niet-FOK!ers slapen al wel..![]()
en sommigen moeten komende nacht werken hèquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sommige moeten nou eenmaal werken hè.
of werken maar van 5-8quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
en sommigen moeten komende nacht werken hè.
Het ging erom waarom sommige Fokkers om 1:47 s'nachts al slapen. Ijsmeis omdat ze vandaag moet werken, en ik zodat ik weer wat beter in mijn ritme zitquote:
ik ben nog steeds druk bezig.. moet nog naar videotheek ook..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:13 schreef pimmeke076 het volgende:
Joep,alles al gepackt?
HIer wordt het rennen en vliegen,ook omdat er een vuilnisbak kapot is gegaan
Maar rond een uur of 5 zitten we dat toch daar
daag inge... goeie vakantie hequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:36 schreef Imberr het volgende:
eej iedereen![]()
ik kom me nog ff melden voordat ik vertrekoh, en ff klagen over men broer die niks doet en mij of mijn moeder niet ff helpt
hij heeft t te druk met computeren
naja.. jammer van t weer vandaag (lekker regenachtig
)
maar ik ben weer weg.. ik ga nu wél ff men moeder helpenik kom vast daar nog wel ff online ergens in de week
doeii![]()
veel smileys zeg![]()
goeiemorgen trinquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:58 schreef -Trinity- het volgende:
Môge.
Joep....dubbeletopgozerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:02 schreef joupee het volgende:
[..]
Mo.. topgozer.... lang niet gezien
Kutsituatie. Hier heb ik ruzie gehad omdat madame mij bij mijn vader wilde laten slapen zodat haar logees op mijn kamer in mijn bed kondenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
waar de dochter van de bitch van me vader die ik haat (zowel de dochter als de bitch) de computer heeft weggejat, wat mijn vader wel erg vind voor mij, maar zijn bitch steunt het helemaal.
Ik weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Kutsituatie. Hier heb ik ruzie gehad omdat madame mij bij mijn vader wilde laten slapen zodat haar logees op mijn kamer in mijn bed konden. *pikt niet*
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joep....dubbeletopgozer![]()
![]()
Laatste keer was de Amstelcup nacht
Had het wat druk, en wat gezeik de laatste nachten..Ben dit weekend bij me pa. waar de dochter van de bitch van me vader die ik haat (zowel de dochter als de bitch) de computer heeft weggejat, wat mijn vader wel erg vind voor mij, maar zijn bitch steunt het helemaal.
Maar vanaf maandag.... elke nacht doorhalen op de nieuwe pc op mijn eigen kamer![]()
aiii.. vervelende situatie zeg...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Kutsituatie. Hier heb ik ruzie gehad omdat madame mij bij mijn vader wilde laten slapen zodat haar logees op mijn kamer in mijn bed konden. *pikt niet*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |