of er moet heel heel heeeeeel snel gepost worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:54 schreef joupee het volgende:
[..]
omdat ik vanaf morgen op vakantie ben![]()
Had van 9 uur tot 1 geslapen.. de volgende dag dusquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, maar de avond duurde wel erg lang deze keer.. iedereen ging vroeg naar bed ofzo![]()
Wat een flutfilm met Lisa Kudrow (uit Friends). DIe is er al zoooo vaaaaaak op geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:10 schreef B_BOY het volgende:
Romy and Michele's high school reunion
Donderdag 11 Augustus van 20:30-22:15 op NET5 Showview 19814481
Filmposter
The Blonde Leading The Blonde.
Romy en Michelle hebben samen een hoop meegemaakt, nadat ze beiden op de middelbare school slachtoffer waren van een bende pestkoppen. Tien jaar later staat er een reunie op stapel en realiseren de twee hartsvriendinnen zich dat hun leven verre van indrukwekkend is. In plaats van thuis te blijven besluiten ze alsnog naar de reunie te gaan, gewapend met stoere zakenkleding, mobiele telefoons en een fantastisch verhaal.
deze filmkomt. wel beetje flauw en verder weet ik het niet. iemand die het wel weet meld u maar. ik wil het namelijk ook wel weten.
Leuke programma's wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:13 schreef B_BOY het volgende:
ja is zeg tog flauw. maarja je moet iets. is er een leuk programma op tv vanaaf?
dat is een herhaling toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:17 schreef Jaguarized het volgende:
NL3 21:05 Zembla: de jungle van de tienerseks
Ja. Ik heb hem al als DIVX.quote:
ik heb hem ook gezien ja. ontiegelijk moeten lachen met die negers.quote:
"Dan ben je pimp man!"quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik heb hem ook gezien ja. ontiegelijk moeten lachen met die negers.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"Dan ben je pimp man!"[afbeelding]
idd dat was lachuh:Dquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"Dan ben je pimp man!"[afbeelding]
Pfffffquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:52 schreef B_BOY het volgende:
zo halen we trouwens nooit het honderdste topic he. dat word niets.
Ik vind van mezelf ook dat ik een kutstem heb. Ook als ik niet verkouden ben.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is ook kut inderdaad.![]()
Ik slinger mijn Skype straks eens aan, tijd om de microfoon eerst terug te pakken. Ik heb wel een baggerstem hoor, beetje verkouden ofzeau.
dat vinden de meeste mensenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind van mezelf ook dat ik een kutstem heb. Ook als ik niet verkouden ben.
Net als dat de meeste mensen zichzelf lelijk/te dik vinden enzo bla bla bla zeikerdsquote:
Anyway, het valt nog mee tot nu toe.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind van mezelf ook dat ik een kutstem heb. Ook als ik niet verkouden ben.
Dat kan je installeren.quote:
Vertelquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ik lach me helemaal kapot nu tijdens het gesprek met Trinity
![]()
![]()
![]()
![]()
Wist je niet he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |