ach het is je in ieder geval geluktquote:topics openen.
alleen hij moet wat minder vaak naar ze luisteren , dan komt alles goedquote:Mirage schreef
12 jaar en meer verstand dan menig 40er ! (lees zin sig !! )
Ik voel me nu al thuis.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:29 schreef nokwanda het volgende:
Gekkengetal toch? no.11
En Frans was niet thuis natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:15 schreef Hallulama het volgende:
Ik was op de markt en ik kwam Sjaan tegen die zei dat Henk tegen Annie had gezegd dat Piet zei dat Kees van Jan en Truus had vernomen dat Bep met Gert naar Nico is geweest om te vragen of Anja de tuinslang mag lenen, van Frans.
Frans was wel thuis maar deed gewoon niet open omdat Frans ruzie heeft met Anja en hij door had dat Nico het niet voor zichzelf vroeg. De egoïstquote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
En Frans was niet thuis natuurlijk![]()
Sjaan had gewoon haar bek moeten houden, gezeik altijd van die wijvenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Frans was wel thuis maar deed gewoon niet open omdat Frans ruzie heeft met Anja en hij door had dat Nico het niet voor zichzelf vroeg. De egoïst.
Sjaan is echt een roddelhoer inderdaad, maar Annie en Bep zijn in deze de schuldige omdat ze op MSN tegen Gert hadden gezegd dat Nico een oogje op anja had en Gert dat niet tof vond.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sjaan had gewoon haar bek moeten houden, gezeik altijd van die wijven![]()
Kees gaat ook niet bepaald vrij-uit, die neemt maar van alles aan. Misschien bedoelden ze het wel niet zoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Sjaan is echt een roddelhoer inderdaad, maar Annie en Bep zijn in deze de schuldige omdat ze op MSN tegen Gert hadden gezegd dat Nico een oogje op anja had en Gert dat niet tof vond.
Het komt er gewoon op neer dat ze elkaar verdienen maar dat Henk weer het bokkie is omdat zijn tuin nu niet bijgehouden wordt tijdens zijn vakantie omdat Anja geen tuinslang heeft en te lui is om de gieter van Truus te gebruiken om het klusje te klaren.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kees gaat ook niet bepaald vrij-uit, die neemt maar van alles aan. Misschien bedoelden ze het wel niet zo![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kees gaat ook niet bepaald vrij-uit, die neemt maar van alles aan. Misschien bedoelden ze het wel niet zo![]()
Van Henk waarschijnlijk, want die begint dat hele gezeurquote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:42 schreef Oversight het volgende:
[..]
Frans is helemaal de eigenaar niet.... hij had 'm óók maar geleend...
Dat heb ik straks ookquote:Op donderdag 11 augustus 2005 04:01 schreef coz het volgende:ik ga straks wel ff meebabbelen , eerst joint roken , en dan het gehele huis opruimen
ouders zijn zo slim om een dag eerder terug te komen
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 04:01 schreef coz het volgende:ik ga straks wel ff meebabbelen , eerst joint roken , en dan het gehele huis opruimen
ouders zijn zo slim om een dag eerder terug te komen
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 04:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zet een raampje open dan,.... en neem een trekje voor mij !
ik heb alleen op mijn eigen kamer een pestbende maar als het nou alleen opruimen van de zooi van 2 weken is , a-la .. daarnaast ook nog wassen , en beneden zodanig veranderen zodat het lijkt alsof ik uberhaubt nog eens gegeten heb, iets anders gedaan heb enzenz.. daarnaast zou ik ook nog me kamer een keer opruimen , paar kleine klusjes doen en een baan vinden ... vooral dat laatste gaat me nu niet meer lukken voordat ze terug zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2005 04:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat heb ik straks ook, hoe die mensen een huis schoon kunnen houden is mij een raadsel
.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 04:40 schreef coz het volgende:
* coz midnightsnack-breakfast-lunch-dinner kauwend
ach, *wekker zet* forgeddaboutit
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:29 schreef coz het volgende:
[..]
alleen hij moet wat minder vaak naar ze luisteren , dan komt alles goed
You´re sweetquote:Op donderdag 11 augustus 2005 04:01 schreef Oversight het volgende:
[..]nog niet weggaan, WACHT !
FELI met Elektroworm !
Zucht....zwijmel.... Dat verhaal moest ik de 8e in een half uurtje doen, langer heb ik mn dochter niet gezien toen ze jarig was... Maar ja, liever 5 minuten als helemaal niet!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 07:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
You´re sweet![]()
Hij leest het straks. Hij ligt nog te slapen. Het werd laat. Taart zitten eten, cadeautjes, borrel erbij enzomet het hele verhaal van 12 jaar geleden
![]()
Ach....... ja.... een eenzaam moederhart...Kan me voorstellen dat dat echt niet leuk was.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 07:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zucht....zwijmel.... Dat verhaal moest ik de 8e in een half uurtje doen, langer heb ik mn dochter niet gezien toen ze jarig was... Maar ja, liever 5 minuten als helemaal niet!!
Ben benieuwd wat ze van dr kamertje gaat vinden.... t wordt op zn minst kleurrijk!
Ja... Makkelijk is anders...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 07:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach....... ja.... een eenzaam moederhart...Kan me voorstellen dat dat echt niet leuk was.
Nog gefeliciteerd trouwens.... 3 dagen later.... maar toch.
Wanneer gaat ze haar kamer zien?
Thx..... ook namens de nog slapende kloon eh...zoonlief.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja... Makkelijk is anders...
Jij ook nog gefeliciteerd met zoonlief!
Als t goed is komen ze komend weekend thuis.....Alleen of t al t "nieuwe" huis gaat worden.....
Ohhhhh... echooooooooooooo.........quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:22 schreef Mirage het volgende:
ik heb gisteren voor het eerst het babyhartje gehoord !
Een langsdenderende trein![]()
24 augustus krijg ik een echoooooooooo![]()
![]()
EW doetquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:24 schreef Mirage het volgende:
Éééér is er één jarig
HOERA HOERA
dat kun je wel zien dat is
HIIIIIIIIIJJJJJJ !happy birthday EW
nok
We houden nu nog aan dat de baby de 1e week van februari uit mijn buik komt ploepen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ohhhhh... echooooooooooooo.........
Weet je nou al hoe ver je bent of kunnen ze dat pas bij de echo echt zeggen?
Ze zijn dan 3 weken weggeweest...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Thx..... ook namens de nog slapende kloon eh...zoonlief.![]()
Zijn ze dan allang weggeweest?
Tja.... tis wat met de gescheiden ouders en de verdeling der tijd......
Ben waar het dat aangaat misschien ook wel blij dat ik het altijd helemaal alleen heb gedaan. Nou ja........ zonder man dan. Wel met familie en vrienden natuurlijk. Anders had ik het veel moeilijker gevonden. Maar iig mag ik alle feestdagen zonder te hoeven delen ivm co-ouderschappen enzo.
Aan de andere kant....... was ook lastig geworden met het opknappen van het huis als je ook nog de kindjes erbij had gehad. Als het moet gaat het wel. Maar vooral jouw jongste ........Is wel erg jong om zichzelf te moeten vermaken en meehelpen gaat niet echt op die leeftijd.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:22 schreef Mirage het volgende:
ik heb gisteren voor het eerst het babyhartje gehoord !
Een langsdenderende trein![]()
24 augustus krijg ik een echoooooooooo![]()
![]()
Als het ging im het zwanger zijn dan had ik er wel 5 gewild. Heerlijk..... heb me nooit fysiek zo lekker gevoeld als toen. Was wel allen en dat was fysiek ook wel jammer toenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zucht.... zwijmel.... smelt....
Wat een heerlijk geluid is dat toch.....
Een kleine Aquarius dan.....mmmm.... zou wel passen.....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
We houden nu nog aan dat de baby de 1e week van februari uit mijn buik komt ploepen.
Tijdens de echo kunnen ze pas de uiteindelijke datum berekenen.
you've got mail too
En ploepen ze er bij jou uit?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
We houden nu nog aan dat de baby de 1e week van februari uit mijn buik komt ploepen.
Tijdens de echo kunnen ze pas de uiteindelijke datum berekenen.
you've got mail too
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 04:01 schreef Oversight het volgende:
[..]nog niet weggaan, WACHT !
FELI met Elektroworm !
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
't was al laat en ik dacht écht even dat JIJ nokwanda was.....
![]()
Nokwanda, FELI met EW !!!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
WTF did you smoke?
LOL
Maar nogmaals dank.
En de jarige slaapt nogsteeds.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:02 schreef Oversight het volgende:
[..]
nick begint allebei met een letter met een boogje, gevolgd door een letter die rond is, ennu jij had voeger óók zo'n soort avtavata-plaatje-dinges die op die van haar lijkt hoor,.....
Och arme......*aait over bolletje*quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:31 schreef RSH11 het volgende:
Ik had gister een lekke band, en toen moest ik naar huis lopen
Was een half uur later thuis dan anders...
Nietusquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:02 schreef Oversight het volgende:
[..]
nick begint allebei met een letter met een boogje, gevolgd door een letter die rond is, ennu jij had voeger óók zo'n soort avtavata-plaatje-dinges die op die van haar lijkt hoor,.....
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nietus![]()
Gefeli, Wormpje en Nokwanda![]()
Beetje laat, maar ik was het topic ff kwijt![]()
niet sticky meer is![]()
Morwen....... goeijemorgen..
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:44 schreef Oversight het volgende:
[..]moet jij niet slapies doen afzow?
Ik ben mijn Tul kwijtOw en er ligt iemand boven op me te wachten, daar moet ik me even mentaal op voorbereiden
![]()
Lekker wel dat posten binnen jouw post. Kan je de spanning een beetje aan![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:48 schreef Morwen het volgende:
...weer een héél nieuw concept dit,... ik weet nog niet of ik me nu aangerand/ onteerd voel.
maar het is WEL lekker,.. GA DOOR !
Ligt boven op je te wachten?,.. dan kletsen we nog ff door....
Jij verveeld je, hehquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:50 schreef Oversight het volgende:
[..]( beetje spanning opbouwen enzow.... )
quote:
quote:Hij ookSteeds die kop om de deur " Kom je al naar boven". Precies wat je niet tegen mij moet zeggen
Kop tegen de kribbe en blijven zitten
![]()
*beetje aan het plagen is![]()
Eh, zoek maar op, jij hebt toch niks te doen verderquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:02 schreef Oversight het volgende:wat is het ip-nummer van je webcam ook alweer ?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:58 schreef Morwen het volgende:
Steeds die kop om de deur " Kom je al naar boven". Precies wat je niet tegen mij moet zeggen
Kop tegen de kribbe en blijven zitten
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eh, zoek maar op, jij hebt toch niks te doen verder![]()
Yep, maar dan wel aan mijn haren met de belofte in elkaar geknuppeld te worden met een Dinobotquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet door dat je onbewust hem vraagt om door hem achter je computer vandaan te worden gerukt om mee naar boven te moeten....
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, maar dan wel aan mijn haren met de belofte in elkaar geknuppeld te worden met een Dinobot![]()
Zie ik hier een geroosterde T-Rexquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zó, mijn eerste opdracht aan jou !
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zie ik hier een geroosterde T-RexJe bloedjes van kinderen sterven van de honger
Eerst voedsel, dan cammen
![]()
Oeeeeeehhhh, thanx, ik ga dat watje boven eens flink te grazen nemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:17 schreef Oversight het volgende:
Ach, kan mij het bommen..... FOCUS KRENG !, of moet ik het zélf komen doen...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeeeeeehhhh, thanx, ik ga dat watje boven eens flink te grazen nemen![]()
Ik hou je op de hoogte.........voor wat hoort wat![]()
Slaap lekker lieverdjes (ik is MORWEN dus heh)Regent hier flink door.........heerlijk
![]()
Inderdaad.... uhm....tja..... en nog wat van die ongedefinieerde uitingen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 06:13 schreef vamperotica het volgende:
Uhm.... Tja...
Nou...
Goede morgen dan maar
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 06:13 schreef vamperotica het volgende:
Uhm.... Tja...
Nou...
Goede morgen dan maar
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inderdaad.... uhm....tja..... en nog wat van die ongedefinieerde uitingen...
Vond die ene van dat achter de comp vandaan sleuren wel spannend.
Ook goeiemorgen![]()
Ga vandaag met de kinderen (en van mezelf en een niet) zwemmen. Nou.... als ze nat willen worden kunnen ze net zo goed gewon buiten gaan staan. It´s raining cats and dogs![]()
Hoop dat het morgen, als we naar Kernhem gaan, beter weer is.
Zwem ze!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inderdaad.... uhm....tja..... en nog wat van die ongedefinieerde uitingen...
Vond die ene van dat achter de comp vandaan sleuren wel spannend.
Ook goeiemorgen![]()
Ga vandaag met de kinderen (en van mezelf en een niet) zwemmen. Nou.... als ze nat willen worden kunnen ze net zo goed gewon buiten gaan staan. It´s raining cats and dogs![]()
Hoop dat het morgen, als we naar Kernhem gaan, beter weer is.
Da´s idd behoorlijk balen ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zwem ze!!
Baal er wel van dat ik niet mee kan naar de meetjes.. Maar ja.. t huisje gaat even voor!
Rasecht Tru onderwerpquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:03 schreef nokwanda het volgende:
de airodynamica van een scheet zonder de belemmering van konthaar.
Eigenlijk meer iets voor WFLquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eigenlijk meer iets voor WFL
Zowel de toepassing als het geluid kunnen verschillen zonder haar![]()
De theorieen.... de speculaties..... ze waren niet van de lucht.
Neu... biedt je je aan als proefkonijn?quote:
Neu ..niet voor die aan de ontvangende kant staat iigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu... biedt je je aan als proefkonijn?
Ik bedoelde ook meer als de producent van genoemde gassen. En dan eerst met haar en daarna zonder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:51 schreef coz het volgende:
[..]
Neu ..niet voor die aan de ontvangende kant staat iig
dat lukt alquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer als de producent van genoemde gassen
maar hoe garandeer je dat er elke keer 'dezelfde'scheet uitkomtquote:. En dan eerst met haar en daarna zonder.
[14.gif] , biogasquote:Vervolgens het testen van nieuwe toepassingen.
Zou je op dat gas ook een auto kunnen laten rijden?
Lukt wel ja..... maar zoek een betere toepassing. Nu jaagt het alleen al mijn teerbeminden wegquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:57 schreef coz het volgende:
[..]
dat lukt al
[..]
maar hoe garandeer je dat er elke keer 'dezelfde'scheet uitkomt![]()
[..]
[14.gif] , biogas
Is het zo angstwekkend?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:18 schreef vamperotica het volgende:
Ik durf 's morgens bijna niet meer te kijken wat ikgemist heb hiero...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:09 schreef Mirage het volgende:
juist......
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]Daar heb jij dit topic niet voor nodig momenteel. Jij hebt een hardnekkig buikgriepje
![]()
Mij schrik je zo niet af hoor... echt niet....Ik was gewoon mijn boodschapjes aan het doen. Lekker brood met kaas halen en genoeg eieren om een paar omeletjes te bakken voor op de rest van de boterhammen om mee te nemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:56 schreef Mirage het volgende:
gos !
Nu heb ik iedereen afgeschrikt ?
oké, ik ga hier even aan de slag.. zodat ze vanmiddag uit de voeten kunnen.
Daarna moet ik maar eens even kijken wat ik aan kan ?
"in between" zwanger zijn is not fun.... ik wil óf in mijn gewone kleding passen óf zo'n toeter hebben dat de zwangerschaps rokken/broeken passen.
tsja.. ben en blijf vrouw hè![]()
dan nog even wat spulletjes in mijn tas kwakken, niet vergeten een niet doorzichtige plastic zak !![]()
en nog even checken hoe laat ik bij Alicey moet zijn.. ik meen rond 15.45/16.00 ?
ik kijk het zo nog even na.
Als je zelf iets voor op je hoofd hebt (mocht datnodig zijn) dan heb ik hier nog wel wat bezoekersjassen (uit de EHBO koffer) liggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mij schrik je zo niet af hoor... echt niet....Ik was gewoon mijn boodschapjes aan het doen. Lekker brood met kaas halen en genoeg eieren om een paar omeletjes te bakken voor op de rest van de boterhammen om mee te nemen![]()
Niks crackertjes!!!!
De enige keer dat ik tijdens mijn zwangerschap heb gekotst was toen ik lag te bevallen....... kotsen van pure pijn. Het enige dat ik moest vermijden waren slagerijen.
De geur van dood dier....(en eigenlijk is dat nooit meer helemaal overgegaan)
Ben ook al mijn troep bij elkaar aan het zoeken. Kan alleen de regenjassen niet vinden....chaos!!!![]()
Mijn kop kan nat worden.... no problem. Great, die plastic jassen. Heb zo´n gevoel dat we zoiets wel nodig gaan hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als je zelf iets voor op je hoofd hebt (mocht datnodig zijn) dan heb ik hier nog wel wat bezoekersjassen (uit de EHBO koffer) liggen.
Lange dunne plasticdoorzichtige jassen. ( ik heb ze al in mijn tas gegooid, nemen haast geen ruimte in want ze zitten in een heel klein tasje opgevouwen)
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn kop kan nat worden.... no problem. Great, die plastic jassen. Heb zo´n gevoel dat we zoiets wel nodig gaan hebbenNemen we nou de halve EHBO koffer mee?
Dan zorg ik wel voor de pleisters en de Zambuk en de lavendel voor M-knijn
Zeker met een wit laken over je heen en heel hard "boehhhh" roepend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:01 schreef livEliveD het volgende:
Misschien dat ik vanavond even stiekem langskom![]()
![]()
Ik denk dat je zonder dat laken meer zou schrikkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:13 schreef nokwanda het volgende:
Zeker met een wit laken over je heen en heel hard "boehhhh" roepend.
Owwww, wat zullen we schrikken.
Dat dacht ik wel maar ik wilde een keer niet zo´n bitch zijn om dat ook te zeggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat je zonder dat laken meer zou schrikken![]()
Waaaaaaaaaaah liefquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:25 schreef nokwanda het volgende:
Dat dacht ik wel maar ik wilde een keer niet zo´n bitch zijn om dat ook te zeggen![]()
ben net wakkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:56 schreef Mirage het volgende:
gos !
Nu heb ik iedereen afgeschrikt ?
overal zitten gaten inquote:Gaten zijn volgens mij niet goed....
Was het leuk?quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:58 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen......... Koffie
..........peuk ......
Beetje zalf voor op mijn gat![]()
He he!!!! En dan nu een nieuwe dag![]()
Inderdaad!!! Nieuwe dagquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad!!! Nieuwe dag
Ben blij dat de nacht weer voorbij is. Daglicht weer. De nacht is nog altijd een soort strijd hier.
En wat als je ´s avonds nou gewoon je ogen en je geest sluit en gaat slapen? Bewust dichtdoen, alsof het een laptopje was dat je dichtslaat.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad!!! Nieuwe dag
Ben blij dat de nacht weer voorbij is. Daglicht weer. De nacht is nog altijd een soort strijd hier.
Ik bedoel alleen in bed liggen, heb geen partner nu dus ik lig vaak alleen in bed en dan ga ik oplossingen zoeken verder. Ik ben eigenlijk te veel bezig nog maar het is een hobby van me. Ik wilde in principe niet eens slapen omdat ik geen zin had om te slapen. Het liefst slaap ik helemaal niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]Maar goed dat je niet met ons mee was naar het Solse gat dan.
Die ligt als een slap trekdropje, min of meer wakker, nog op bedquote:
Wíe gaat er dan ook met haar blote r**t o pde brandnetels zitten....quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:58 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen......... Koffie
..........peuk ......
Beetje zalf voor op mijn gat![]()
He he!!!! En dan nu een nieuwe dag![]()
Niet geheel vrijwillig...quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wíe gaat er dan ook met haar blote r**t o pde brandnetels zitten....![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:58 schreef Mirage het volgende:
wat een watjes zijn jullie toch "pijn aan mijn poten", "zucht steun kreun"...zelfs onze beer minkeltje in legertenue klaagde![]()
en bah wat flauw dat we speciaal voor jullie terug óm het gat ipv door het gat moesten![]()
![]()
Jij trekt het en ik eet 'tquote:
Ach, we hebben ze naar de plek toe nog wel állemaal zover gekregen dat ze wel door het gat gingen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:58 schreef Mirage het volgende:
wat een watjes zijn jullie toch "pijn aan mijn poten", "zucht steun kreun"...zelfs onze beer minkeltje in legertenue klaagde![]()
en bah wat flauw dat we speciaal voor jullie terug óm het gat ipv door het gat moesten![]()
![]()
Omdat jullie zeiden dat er geen weg om het gat heen wasquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ach, we hebben ze naar de plek toe nog wel állemaal zover gekregen dat ze wel door het gat gingen..
Het ging ook meer om private Minkeltje zover te krijgen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat jullie zeiden dat er geen weg om het gat heen was
Maar eerlijk...... was er zelf ook wel doorheen gegaan.
Een overdosis jonge sletjes?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:52 schreef coz het volgende:
zow , houten kop ... en zovel heb ik dacht ik niet gezopen![]()
private Minkeltje had ons allemaal tuk door zijn voorkomen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het ging ook meer om private Minkeltje zover te krijgen..
quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:54 schreef nokwanda het volgende:
Een overdosis jonge sletjes?
Yepquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
private Minkeltje had ons allemaal tuk door zijn voorkomen.
het is een hele lieve jongen die er toch maar mooi voor heeft gezorgd dat we allemaal weer veilig thuis kwamen.
Het gebrek eraan dusquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
private Minkeltje had ons allemaal tuk door zijn voorkomen.
het is een hele lieve jongen die er toch maar mooi voor heeft gezorgd dat we allemaal weer veilig thuis kwamen.
waarschijnlijk heb ik dat gebalanceerd met bierquote:
De lust verzopenquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:04 schreef coz het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb ik dat gebalanceerd met bier
Ook best okquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:04 schreef coz het volgende:
waarschijnlijk heb ik dat gebalanceerd met bier
zoiets , alleen de lust bleefquote:
Ja, duh!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:10 schreef coz het volgende:
[..]
zoiets , alleen de lust bleef![]()
wel een![]()
![]()
hele
![]()
![]()
mooie dame gezien , en zelfs nog even mee gepraat
en nog op mijn initiatief ook
maar toen sloeg ik beetje dicht
..beautifull girls make me nervous
![]()
al sinds mijn vroege jaren ben ik vrij romantisch , hoffelijk en 'hoe heet dat ook alweer dat je vrouwen niet enkel als lustobject ziet..' ( tis vroeg en kater hequote:Op zondag 14 augustus 2005 15:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, duh!!!![]()
Je moet ook niet alleen letten op wat er goed uitziet maar ook op wat goed aanvoelt (en dan niet met de handjes)
En nu lees ik je onderschrift pas goed![]()
Ik zou de laatste zijn om te stellen dat dat wijsheid is. En dat met mijn ervaring als vrouw.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:38 schreef coz het volgende:
[..]
al sinds mijn vroege jaren ben ik vrij romantisch , hoffelijk en 'hoe heet dat ook alweer dat je vrouwen niet enkel als lustobject ziet..' ( tis vroeg en kater he) ingesteld .. alleen met de jaren komt de wijsheid dat het vechten tegen de bierkaai is ... mannen
![]()
En dat mag ook best. Denk maar niet dat de meeste vrouwen gevrijwaard zijn van lust. Maar houd voor ogen dat het samen kan gaan. En vooral ook dat dat de werkelijke lust juist ten goede kan komen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:18 schreef coz het volgende:
maaruh , kennis dan
mannen zijn gewoon lustige dieren .. zit in ons dna .. jagen en voortplanten
ik ben nog steeds romantisch en hoffelijk ingesteld , tot op zekere hoogte natuurlijk, maar tja its hard for a man not to think with it ...
![]()
Nee, jij had een aanvaarding met een naaktslakje, net zoals 1 van onze stoere mannen... en wie heeft onze naaktslakvriendjes weggehaald ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niewaar!!!
En ik klaagde pas over de pijnin mijn poten toen we op het station zaten!!!
en mijn poten doen altijd pijn zodra er schoenen aan zitten
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:35 schreef Mirage het volgende:
Jajajaja, stoertjequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee, jij had een aanvaarding met een naaktslakje, net zoals 1 van onze stoere mannen... en wie heeft onze naaktslakvriendjes weggehaald ?
moi
Arme diertjes.....
eerst komen er een stel lompe reuzen hun territorium binnenvallen en dan worden ze nog aangekeken alsof ze monsterlijk zijn ook.. en begin nou niet over glibberig en slijmerig.... jij lust zeker ook geen gelly pudding ?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jajajaja, stoertje
Ik was me er ook terdege van bewust dat de onbedoelde aanraking voor het diertje veel minder prettig was dan omgekeerd.
Bovendien zei ik nog: laat maar zitten... nu weet ik dat ie er zit. Het was alleen niet prettig om er onbedoeld in te grijpen. Zou er bedoeld ook niet in grijpen trouwens. Vind ze prachtig om naar te kijken, maar aanraken hoeft van mij niet zo. Heb dan nog eik liever een muizeninvasie. Als het haar heeft ben ik er niet bang voor![]()
Maar goed.... jij wilde laten zien dat je geen moeite met de slakjes had en wilde hem derhalve weghalen voor me. Prima.... niks mis mee. Ik heb je niet tegen gehouden. Jij wilde het zo![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent práchtig !
We hebben wel kunnen zien waar EW zijn manipulatieve trekjes van heeft meegekregen...
en zijn doordenk vaardigheid... zijn joligheid en zijn schattigheid![]()
Ik zal gelijk de foto's even sturen (eerst alle email adressen verzamelen).
het zijn er niet veel, maar die van jij en je zoon op de bloedsteen zijn echte moeder zoon foto's.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:32 schreef nokwanda het volgende:
Denk maar niet dat de meeste vrouwen gevrijwaard zijn van lust.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:53 schreef nokwanda het volgende:
Of bedoel je de afgrijselijke dubbelzinnigheden in bijna iedere zin (en dan niet enkel sexueel getint) ?
Ik zei toch ook dat ik vuit mijn eigen ervaring als vrouw spreek.quote:
Als jij voelt dat dat contact die invloed op jouw leven heeft dan help je die persoon er ook niet mee om een contact voort te zetten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:25 schreef Dromenvanger het volgende:
héééél lang verhaal....
Ik wil wel contact maar dan moet ik me afsluiten van alles. Anders word ik meegetrokken in de ellende. Ik heb vaker proberen uit te leggen hoe het leven in elkaar steekt maar ik krijg steeds het negatieve op mijn request. Alsof hij blind is voor de wereld om hem heen. En op een gegeven moment word ik moe ervan om steeds proberen iemand op het rechte pad te brengen qua denken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als jij voelt dat dat contact die invloed op jouw leven heeft dan help je die persoon er ook niet mee om een contact voort te zetten.
Het kan wel hard overkomen. Het zou mijn reactie niet direct zijn maar ik kan me wel voorstellen dat het jouw visie is.
Maar pas op dat jouw interpretatie van iemand anders gevoel je niet in de weg staat het positieve te ontdekken.
Ik heb nog geen mails eruit gestuurd. Als het adres in ieders profiel klopt stuur ik de link naar de foto's daar naar op.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/738672/1/999#29632320]zondag 14 augustus 2005
Ow, en btw.... vraag me af of Lynx mijn juiste email adres heeft om foto´s naar te sturen.
yep, net gechecked en het klopt nog steedsquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mails eruit gestuurd. Als het adres in ieders profiel klopt stuur ik de link naar de foto's daar naar op.
je moet ook niet zo veel lange verhalen typenquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb mezelf weer uitgeput
de rest van truth is blijkbaar ook aan het rustenquote:
Not mequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:00 schreef coz het volgende:
[..]
de rest van truth is blijkbaar ook aan het rusten![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef coz het volgende:
ik ga ff met de wiki spelen
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drop
Hij staat erbij hoor
Ik hoop het. Zal vanacht ook een zakje op mijn kussen moeten leggen. Zou het voor mezelf bijna vergetenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:
*snuift lavendelgeuren 0pen h00pt 0p verbetering
*
N0gmaals bedankt N0kwandaBen benieuwd 0f het gaat helpen
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zal vanacht ook een zakje op mijn kussen moeten leggen. Zou het voor mezelf bijna vergeten
quote:
Dacht ik ook. Dacht dat zelfs mij dat wel zou lukken. Nou..... zie jij een tekentje naast mijn naam dat er een fotoboek is? Nee dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:17 schreef coz het volgende:
zo'n fokfotoboek ding ?
hoezo opgegeven ? triest ?
is toch gewoon een verhaaltje er pleuren (of niet) en wat fotos uploaden (of niet) , tis nogal simpel zelfs als je beide weglaat en alleen die hoofdfoto upload (of niet)
En net nog een poging gewaagd. Simpel als wat. Maar denk je dat het erop staat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Dacht dat zelfs mij dat wel zou lukken. Nou..... zie jij een tekentje naast mijn naam dat er een fotoboek is? Nee dus.
Het is mij ook gelukt!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En net nog een poging gewaagd. Simpel als wat. Maar denk je dat het erop staat?![]()
Ik snap niet eens wat ik daar fout aan kan doen. registreren, invullen, foto´s uploaden en op aanpassen klikken. en dan........ helemaal niks.
Ik vond het hartstikke jammer dat je er niet bij was. Maar zoals ik het nu las kon je ook echt niet gemist worden. Wat een pechquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:52 schreef vamperotica het volgende:
Pfff...Ik heb weer heel wat gemist het weekeind geloof ik!!
Heb nog lang niet alles bijgelezen, maar wat ik tot nu toe gelezen heb...![]()
heb hier zelf ook wel een hectisch weekeind gehad...
Het begon vrijdagavond...
Ik was klaar met klussen in mn nieuwe oude huis, wilde weggaan... Kids in de auto gepropt, kwam de buurman naar buiten gelopen.. Kat loopt lekker op de stoep, buurman stapt in de auto en rijdt weg...Zie ik opeens die kat op de plek van de aut zitten!!!
Oogje eruit en bloed uit zn bekkie!!
Beest laat zich niet pakken en vlucht weg...Zoektocht met de hele buurt... Beest blijft door de drukte weg natuurlijk!
Gelukkig is ie later weer naar huis gekomen en hebben ze m mee naar de dierenarts kunnen nemen.
Gurm beestje heeft een gebroken kaakje en t oogje zit dichtgenaaid... Da's dus even afwachten.
Zaterdag is t kleinste monster even aan de aandacht ontsnapt en wilde de trap opklimmen... Dat ging een paar treden goed en toen tuimelde ie achterover naar beneden, met zn koppie op de tegels! Brullen deed ie gelukkig wel, maar was gelijk daarna heel erg suffig en sukkelde steeds in slaap... Naar de huisartsenpost...Onderweg werd meneer gelukkig weer steeds meer t mannetje!
Dokter kon zo op t eerste gezicht niets verontrustends vinden en hij moest "gewoon" even elk uur wakker gemaakt worden... Weer thuis gekomen zit mn dochter zielig op ene stoeltje... Buren hadden een feestje met springkussen.... Voetje omgezwikt... Werd gelukkig niet dik of blauw, maar is nog wel pijnlijk....
Kleinste monster heeft vannacht goed geslapen maar moeders niet dus! Ik kom sowieso al niet makkelijk meer in slaap als ik eenamaal wakker geweest ben... En ik hoor de monsters vaak al wakker worden voordat ze t zelf weten, dus dat ging geweldig!
Ik had beter wel kunnen komen!! Dan waren de monsters daar waarschijnlijk niet aanwezig geweest...quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vond het hartstikke jammer dat je er niet bij was. Maar zoals ik het nu las kon je ook echt niet gemist worden. Wat een pech![]()
Maar je schreef dat je klaar was met klussen. Klaar voor die dag of klaar klaar.... totaal... we trekken er nu in klaar?
En hoe vonden de kleine monsters wat je ervan gebakken had?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wist gelijk weer waarom ex enzo!
![]()
Denk dan maar aan waar hij mee thuis zal komen. Het gevoel van :ik ben groot. Een duidelijke stap vooruit. Ik hoor nu bij de grote kinderen en ik ga leren lezen en schrijven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:03 schreef Mirage het volgende:
*verloren voelt*
mijn kindje zit in groep 3 .....
Dit voelt ontzettend raar.... dit is zijn eerste dag en het is de enige dag dat ik hem naar zijn klaslokaal mag brengen... geen hoeken, spelletjes kasten... niet meer op de begane grond maar boven zielsalleen in een lokaal op een stoeltje aan een tafeltje met een eigen laatje waarin zijn eigen potloodjes zitten.....geen zandbak meer..... geen mama meer die 2x in de week 15 minuten een spelletje met je speelt in de klas.....
mama helemaal alleen beneden op dat lege grote schoolplein voor de deur die zojuist voor haar neus dicht werd getrokken.....![]()
snik, mijn mannetje redt zich wel....quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:05 schreef RSH11 het volgende:
(((((Mirage)))))
Je zult 'm toch los moeten laten Mirage, het is uiteindelijk voor z'n eigen bestwil. Alle kindjes worden groot.
*troost* en *schop* Je hebt er niet veel in te willenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
snik, mijn mannetje redt zich wel....![]()
Ik weet alleen nog niet of ík er wel aan toe ben![]()
Kindjes worden groot.. Ze worden nog groter, en steeds meer laten ze je los..quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:03 schreef Mirage het volgende:
mama helemaal alleen beneden op dat lege grote schoolplein voor de deur die zojuist voor haar neus dicht werd getrokken.....![]()
jah....quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*troost* en *schop* Je hebt er niet veel in te willen
quote:je kunt er wel van leren. Bijvoorbeeld om naar fases uit te kijken. Maf eigenlijk hoe dat gaat....... Als moeder wordt je vreselijk geconfronteerd met dat soort vooruitgang. En voor je het weet ben je een volwassen gesprek met je aan het voeren en ben je naar trekdropgrapjes aan het luisteren![]()
En weet je wat het leuke is? Als JIJ als ouder ze een beetje los laat, laten ze jou juist niet zo los. Je stelt de regels maar daarbinnen spoor je ze aan om vrij te zijn en te vliegen. Dan gaan ze niet zo ver van het nest.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kindjes worden groot.. Ze worden nog groter, en steeds meer laten ze je los..
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kindjes worden groot.. Ze worden nog groter, en steeds meer laten ze je los..
Ik denk dat je hier gelijk in hebt. Ook dat heeft denk ik (misschien deels onbewust) met vertrouwen en bevestiging van vertrouwen te maken..quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En weet je wat het leuke is? Als JIJ als ouder ze een beetje los laat, laten ze jou juist niet zo los. Je stelt de regels maar daarbinnen spoor je ze aan om vrij te zijn en te vliegen. Dan gaan ze niet zo ver van het nest.
Net als met praten.... eerst wil je dat ze leren praten en daarna wilde je maar dat ze eventjes stil warenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja
En weet je wat het idiote is.. eerst miep je dat ze constant aan je hangen (peuter leeftijd) en even later pink je een traantje weg omdat ze je juist loslaten.
Maarrrrr ik ben zoooooo benieuwd hoe hij het allemaal gaat vinden.
Zwemles op school, leren lezen...
Zo gek is dat toch niet denk ik.. Het wordt gewoon allemaal even heel anders toch.. Dat kost wat gewenning..quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:25 schreef Mirage het volgende:
En weet je wat het idiote is.. eerst miep je dat ze constant aan je hangen (peuter leeftijd) en even later pink je een traantje weg omdat ze je juist loslaten.
Vanmiddag heeft hij vast een hoop te vertellen.quote:Maarrrrr ik ben zoooooo benieuwd hoe hij het allemaal gaat vinden.
Zwemles op school, leren lezen...
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier gelijk in hebt. Ook dat heeft denk ik (misschien deels onbewust) met vertrouwen en bevestiging van vertrouwen te maken..
Ik voel een vervolg op IRC van gisteren aankomen.
Het werkt automatisch, maar ik vind de onderliggende principes altijd wel interessant.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zal wel een doorlopende bui zijn.
Maar het werkt verder automatisch, hoor.
Ik merk dat ik vaak pas achteraf op de onderliggende principes kom. Ik doe wat me gevoelsmatig goed lijkt en dan ontdek ik daar een patroon in. Natuurlijk ook in vergelijking met wat ik om me heen zie en de verschillende effecten op verschillende persoonlijkheden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het werkt automatisch, maar ik vind de onderliggende principes altijd wel interessant.
Zag het, ja. Hij staat al in mijn favorietenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:30 schreef Mirage het volgende:
Oh, in feedback kan je een link naar een hele goede zoekmachine vinden !
Hij werkt óntzettend goed. Zelfs draadjes van een paar jaar terug komen boven tafel.
Op die manier benader ik het ook.. Het is herkenbaar op een bepaald moment, mits je er enigszins voor open staat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik merk dat ik vaak pas achteraf op de onderliggende principes kom. Ik doe wat me gevoelsmatig goed lijkt en dan ontdek ik daar een patroon in. Natuurlijk ook in vergelijking met wat ik om me heen zie en de verschillende effecten op verschillende persoonlijkheden.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op die manier benader ik het ook.. Het is herkenbaar op een bepaald moment, mits je er enigszins voor open staat.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vaak pas na een aantal keer leer ik waarom ik op mijn bek ga.
Dat heb ik dan weer minder.. Maar ik ga dan ook vaak van doomscenario's uit, dan komt pech al veel minder vaak voor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier blijft het glibberig maar ik leer wel ietsje beter mijn evenwicht te bewaren. Ietsje maar hoor. Niet veel
![]()
Dan denk ik: nu heb ik het geleerd.... en dan... begin ik weer te glibberen. net zoiets als jij in het solse gat.
Denk ik: nu is ze al een paar keer gestruikeld dus nu is ze de pech voorbij. En dan.... zoeffff, gaat ze weer![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, nieuwe dag. Nieuwe rust. Nieuwe ?
Ik heb een slaappil gepakt en Sarah Brightman geluisterd. Ik heb heerlijk geslapen, zonder dromen. Zonder achtervolgingen. Ik ben uitgerust maar nog niet helemaal uitgerust zoals het hoort.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te vragen, maar heb je een goeie nacht gehad?
Eigen merk Kruidvat. Spotgoedkoop. En dan is er altijd nog de Aldi. Maar die van het Kruidvat smaakt beter, vind ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb een slaappil gepakt en Sarah Brightman geluisterd. Ik heb heerlijk geslapen, zonder dromen. Zonder achtervolgingen. Ik ben uitgerust maar nog niet helemaal uitgerust zoals het hoort.
Maar ik heb wel een fijne nachtrust gehadBedankt voor de interesse
Vandaag hou ik me rustiger. Ik ga denk ik de hele dag muziek luisteren en een beetje posten hier en daar. De jacht hoeft niet meer zo zwaar te zijn. Dan ontstaat er teveel weerstand.
Alleen het hondenprobleem bestaat nog. Mijn hond word ik soms nerveus van. Het hondenwereldje zit ook vreemd in elkaar. Honden onderling voeren nog teveel strijd. Honden zouden eens moeten stoppen met hun terrein af te bakenen.
Zometeen ff red-bull halen. Ik heb het niet persee nodig maar toch wil ik ff wat meer helder zijn en fitter, koffie smaakt me de laatste tijd niet meer. Veels te bitter spul. Red-bull zit ook caffeïne en tevens ander spul als taurine. Alleen jammer van de prijs, maar dan koop ik bij de lidl wel een goedkopere energy drank.
Denk dat ik nog helemaal van koffie ga afstappen.
Kruidvatquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eigen merk Kruidvat. Spotgoedkoop. En dan is er altijd nog de Aldi. Maar die van het Kruidvat smaakt beter, vind ik.
Je kunt het ook gewoon als een lekkere wandeling zien om es even lekker uit te waaien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
KruidvatIk denk dat ik zometeen ff naar het kruidvat ga. Hoewel ik dan 30 minuten moet lopen, heb niet veel zin nu erin. Maar dat gaat toch gebeuren denk ik. Maar ik ga als ik ga, ik ga niet omdat ik mezelf ga pushen.
Als ik mezelf ga pushen dan ontstaat er weer weerstand
Weerstand is niet lekker en fijn. Dan is de flow niet aanwezig.
Yep, en mensen ontmoeten weer. Maar ik ben nog niet helemaal fit nu. Dus eerst nog wat koffie. Het is pas 13:11 dus ik heb tijd genoeg nog. 18:00 sluiten de winkels. Kan meteen aftershave kopen en kijken of het kruidvat nog wat aparts in de aanbieding heeft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon als een lekkere wandeling zien om es even lekker uit te waaien.
Heb je dat liggen doen in de winkel? Dat had ik willen zienquote:
Dus dacht je: als die boom er zo oud mee wordt, dan zal het bij mij ook wel werken?quote:Terug van Albert Heyn en het kruidvat. Heb dit keer liggen selecteren welke producten het beste zijn. Heb andere lezenvloeistof, natuurlijke dit keer, gemaakt van de kokosnoot
Daarnaast nog 4 blikjes red-bull en bij Albert Heyn nog die drank gekocht van Carpe diem. Ook een soort energie drank om de eeuwige jeugd mee op te wekken. Er staat bij :"Bron van eeuwige jeugd" De eeuwenoude weg naar een lang leven.
Een drank is gemaakt van een heilige boom in Azie, die 300 miljoen jaar oud is.
En dat alles liggendquote:Zo en nu ga ik krassenHeb 6 krasloten gekocht.
Damn, ik vind naar de winkel gaan leuk. Eerst lang de verpakking lezen en de informatie en dan pas kopen. Ik wil de beste producten die beschikbaar zijn, en minder is niet goed genoeg
Helpt het echt tegen mentale kwaliteiten?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Die energie drank zal ook helpen tegen mentale kwaliteiten staat erop. Dus ik zal proberen, het koste niet veel. 1,39 euro voor 1 liter geloof ik. Dus wie niet waagt die niet wint.
Daar is helemaal niks op tegen. Alleen schreef je net dat je dat lag te doen. En ik kreeg zo´n beeld van een man die in de winkel gaat liggen en dan alle opschriften op z´n gemakkie gaat doornemen. Zag er wel grappig uit. Moest lachenquote:Ik heb ook actimel gekocht voor betere weerstand. Er staat bij dat het wetenschappelijk is aangetoond. Ik vertrouw op Albert Heyn en het kruidvat dus.
Al die andere producten met slechte toevoegingen hoef ik niet in mijn lichaam. Ik wil het beste voor mijn lichaam en geest. C1000 is een winkel waar ik geen voet meer over de drempel zit. Ik loop liever 20 minuten langer en ga naar een goede winkel.
Wat is vreemd eraan om selectief te kopen? Al lees ik van ieder product de inhoud en wat erin zit. Dat is mijn goed recht als consument. En ook al kijken ze me aan, daar heb ik toch schijt aan. Ik doe waar ik zin in heb. Ik heb dus schijt aan anderen. Zo hoort dat toch ook, waarom zou ik rekening houden met wat anderen van mij denken? Die tijd is verleden tijd
quote:Kassa 4, kassa 4. En het voelt perfect om vrij te zijn.
Ach joh.... welnee. Dat maakte ook geen donder uit... die spelling en grammatica. De woordspeling werd alleen grappig daardoor. Het liet me lachen.... Niks mis mee, zou ik zeggen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik schrijf nog niet helemaal zoals het hoort. Voor mentale kwaliteiten inplaats van tegen inderdaad, of liever gezegd....om de mentale kwaliteiten te stimuleren. Ik weet het, maar ik moet meer red-bull drinken en nog meer. Om helemaal alles goed te schrijven.
Komt nog wel. Alles moet precies op orde zijn.
Ook de spelling en grammatica en nog meer. Precies op de juiste plek op het juiste tijdstip. Maar alles zal dus op orde komen.
Ook met beleggen gaat dat zo. Je moet precies de juiste aandelen portefeille hebben. Dan haal je het hoogste rendement.
en hem aanzetten via de instellingenquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En net nog een poging gewaagd. Simpel als wat. Maar denk je dat het erop staat?![]()
Ik snap niet eens wat ik daar fout aan kan doen. registreren, invullen, foto´s uploaden en op aanpassen klikken. en dan........ helemaal niks.
quote:
Instellingen?? Bedoel je opties? Of de instellingen van mijn profiel?quote:
mevrouw u heeft mailquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Instellingen?? Bedoel je opties? Of de instellingen van mijn profiel?
Daar was ik wel aan het zoeken maar kon niks vinden om het in te schakelen.
Nee hoor... is nog steeds niet doorgekomen. En hij staat altijd open en dan moet ik dus alles binnen zien komen. Was laatst ook een keer. Jij stuurde me mail en die kwam een dag later aan of zoiets.quote:
En heb gechecked of het aan mijn gmail ligt maar dat is niet zo. Ik krijg andere mailtjes gewoon gelijk binnen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor... is nog steeds niet doorgekomen. En hij staat altijd open en dan moet ik dus alles binnen zien komen. Was laatst ook een keer. Jij stuurde me mail en die kwam een dag later aan of zoiets.
Nee..... volgens mij moet je nog even werken aan je rechtse. En ook even aan je linkse. En doe dan ook nog even ietsje meer aan je manipulatieve technieken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef Mirage het volgende:![]()
* Mirage schopt tegen chello en slaat mozilla met haar handtas vervolgens zend ze de mail nog een keer....
weten ze weer wie de baas is ?
Ik heb jou er nu een gestuurd om te zien of die van mij aan jou dan wel aankomenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef Mirage het volgende:![]()
* Mirage schopt tegen chello en slaat mozilla met haar handtas vervolgens zend ze de mail nog een keer....
weten ze weer wie de baas is ?
en als je gewoon replied?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef Mirage het volgende:
die krijg ik wel....
pot ver drie jan en jaap ook nog dubbeltjes
blijkbaar werkt dat ook niet, want dan had je nu namelijk gepost "hé ik heb wel je replie gekregen !! "quote:
heb je net een van mijn andere mailadressen gemaild. es zien of dat werkt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
blijkbaar werkt dat ook niet, want dan had je nu namelijk gepost "hé ik heb wel je replie gekregen !! "
dat is namelijk het 1e dat ik heb gedaan... replieen
instellingen van je fotoboek (profiel wijzigen)quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Instellingen?? Bedoel je opties? Of de instellingen van mijn profiel?
Daar was ik wel aan het zoeken maar kon niks vinden om het in te schakelen.
Is ook beter, een goede band met mijn vaderquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:07 schreef Mirage het volgende:
Dromenvanger, ik ben blij voor je dat het goed tussen jou en je vader gaat.
Die Carpe Diem is inderdaad lekker om te drinken.
Ik heb het af en toe ook in huis, maar dat is meer omdat de cola en sinas me (meestal) gestolen kan worden. Ik koop het bij Bas v.d. Heijden, het is dus niet AH gebonden.
[afbeelding]
Je zit vast niet op een "moeder"preek te wachten, dus die slik ik in, maar je kan je er vast wel wat bij voorstellen denk ik ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is ook beter, een goede band met mijn vader
Ik heb van alles door elkaar gedronkenRed Bull, Carpe Diem alle 3 de soorten, bier en nicotine plus medicatie.
En morgen moet ik bloed afstaan ter controle
Plus hartfilm laten maken
Ik heb soms het idee dat mijn lichaam andere vormen aanneemt. Er klopt niets meer van vergeleken met vroeger. Het is allemaal anders geworden.
Jawel hoor.... je bestaat. Mijn yahoo negeert je niet. Hij ziet je, ontvangt je en replied. Of kan je die reply nu niet ontvangen....... you´ve got mailquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:45 schreef Mirage het volgende:
ik besta gewoon niet !
"the Others"
ik zie jullie wel maar jullie mij niehiet......
mijn wereldje...
hoe leg ik dit aan mijn kindjes uit !
klikquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:45 schreef Mirage het volgende:
ik besta gewoon niet !
"the Others"
ik zie jullie wel maar jullie mij niehiet......
mijn wereldje...
hoe leg ik dit aan mijn kindjes uit !
Dat had ik ook al bedacht en ook al gedaan. In de eerste instantie al.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:57 schreef coz het volgende:
[..]
instellingen van je fotoboek (profiel wijzigen)
deze instelling zo zetten
Slotje: Nee (Een slotje betekent dat er NIET op je profiel gereageerd kan worden.)
quote:Slotje
Deze user heeft aangegeven dat reageren niet mogelijk is. Klik hier om terug te gaan.
De band met mijn moeder was altijd goed te noemenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je zit vast niet op een "moeder"preek te wachten, dus die slik ik in, maar je kan je er vast wel wat bij voorstellen denk ik ?
Knut@fok.nl is de man van het fotoboek (klik gaat naar fotoboek)quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat had ik ook al bedacht en ook al gedaan. In de eerste instantie al.
Jaaaahhhh....Coooowl.... hij doet utquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:46 schreef coz het volgende:
ik heb een FiPo in je boekje gezet nokwanda![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben bijna van de alcohol af mensen...jaja....er zijn vervangende middelen gekomen
Alcohol is niets vergeleken met wat ik nu drink
Hoewel een glas bier ook niet slecht is. Maar het is zo dat ik geen grote hoeveelheden meer hoef te drinken om me lekker te voelen.
ik sta met twee maten van me in de kroeg zaterdagquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
klint goed, géén alcohol !
wat drink je nu ?
Krijg jij mijn mails ook al niet ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
klint goed, géén alcohol !
wat drink je nu ?
Dit zou iets zijn wat mijn vent ook voor elkaar zou krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:24 schreef coz het volgende:
ik wordt gek hier ... paar dagen geleden virus scanner geinstalleerd .. (ben ict-er dan mag datwel na een jaar zonder
) anyway vandaag gereboot .. kon compleet niets meer
geen internet, geen email ..alles dicht .. ja zoooo krijg je inderdaad geen virussen![]()
beetje gepiel toen deed ie het weer maar toch uiteindelijk net prog verwijderd , en nu kan ik nog steeds niet bij mijn telefoon (lees als externe schijf via active sync) en ik kan het zo snel niet vinden![]()
quote:
Tis me gelukt.... zie je... ik kan wel WAT zelfquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]Thx. Ben er nu zelf een aan het verwijderen (die wel erg klein was uitgevallen) en er een paar bij aan het gooien. Dat lukt me nog wel
Hee, ga weer eens hulpeloos doen!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]Thx. Ben er nu zelf een aan het verwijderen (die wel erg klein was uitgevallen) en er een paar bij aan het gooien. Dat lukt me nog wel
Oww??? Dus zelfvoorzienend en functionerend zie je me liever niet? nou, lekker danquote:
Je moet wel voldoen aan vooroordelen he.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oww??? Dus zelfvoorzienend en functionerend zie je me liever niet? nou, lekker dan![]()
Poeh!!! Ben heus niet zo´n hulpeloos vrouwtje hoor
Ik laat het lekker een vent doen.quote:(je moet verder niet zien HOE ik een boekenplank ophang... en dat ie midden in de nacht van de muur komt zeilen maakt ook al niet uit.... als een vent het aanbied roep ik meestal nog : Neu.... kan ik zelf wel)
Yeah, right.... Als ik alleen een kind kan opvoeden dan kan ik best wel een kastje in elkaar timmeren. Ben wel klein maar wel heel dapper.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moet wel voldoen aan vooroordelen he.
Ik wel. Met een heleboel volume in gevloek en getier waarbij iedereen het huis uitrent. Echt!!! GRRRROAAAAHHHHHAARRRR!!!! Net een echte leeuw.quote:[..]
Ik laat het lekker een vent doen.Mijn laatste IKEA-project heeft ook een rampzalig einde gekend, dus daar blijf ik verre van, ik ga er in ieder geval niet in mijn eentje mee aan de gang.
stapelbed van 't hekquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
IKEA-project
En dat vooroordeel..... Dat was nou precies de reden dat ik een tijd geleden mijn haar heel kort knipte. Was het zo moe om voor hulpeloos klein vrouwtje aangezien te worden dat ik dacht... rats... alles eraf. En ja hoor... opeens werd ik wel voor vol aangezien. Nu vind ik het wel weer welletjes en laat ik het weer groeien. Ik heb mijn punt gemaaktquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
vooroordelen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
vooroordelen...
tsssss,
Toen Robbie in het ziekenhuis lag....
ik op mijn kniën in de keuken, volledig onder het smeer met een decoupeerzaag in mijn handen, vers gestuckte muur, verse tegelwand en overal stof en zaagsel... een pas gelegd vloertje onder mijn knietjes (laminaat). Níemand in huis verder...
Komen er een stelletje lummels de keuken bezorgen.
Kijken om zich heen.... zien niemand ( behalve mij op mijn kniën met een zaag in mijn handen compleet onder het zaagsel )
"maar wie is hier bezig dan? "
![]()
![]()
Bij het kind wat je hebt gaat het misschien wel op ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yeah, right.... Als ik alleen een kind kan opvoeden dan kan ik best wel een kastje in elkaar timmeren. Ben wel klein maar wel heel dapper.![]()
Dat valt wel mee, ik word niet snel boos of chagrijnig als zoiets niet lukt.. Chagrijnig zijn doe ik bij voorkeur als er geen reden voor is.quote:Ik wel. Met een heleboel volume in gevloek en getier waarbij iedereen het huis uitrent. Echt!!! GRRRROAAAAHHHHHAARRRR!!!! Net een echte leeuw.
Jezus, dat is wel heel erg, dat zie je toch.quote:
Van mij mogen ze me als hulpeloos klein vrouwtje zien.. Ik weet zelf wel in welke situaties dat wel en niet opgaat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat vooroordeel..... Dat was nou precies de reden dat ik een tijd geleden mijn haar heel kort knipte. Was het zo moe om voor hulpeloos klein vrouwtje aangezien te worden dat ik dacht... rats... alles eraf. En ja hoor... opeens werd ik wel voor vol aangezien. Nu vind ik het wel weer welletjes en laat ik het weer groeien. Ik heb mijn punt gemaakt![]()
Zo ben ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:45 schreef Mirage het volgende:
goeiemorgen
Fijne dag allemaal !
@Alicey, de volgende die die vraag stet leg je neer, kunnen ze weer opnieuw in de wacht gaan staan. (doorverbinden ? Ja hoor... tuut tuut tuut )
Trammelant schoppen? Waarom dat?quote:en tot later !
Ik mot weer ffe trammelant gaan schoppen op de 2e schooldag van mijn kiddo.
![]()
![]()
Tegen wie en over wat heb je het nu?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:46 schreef Mirage het volgende:
hahaha, ik ken het wel... een beetje dan... het taaltje![]()
Kan ik hieruit afleiden dat de eerste dag wat minder geslaagd was?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:45 schreef Mirage het volgende:
goeiemorgen
Fijne dag allemaal !
@Alicey, de volgende die die vraag stet leg je neer, kunnen ze weer opnieuw in de wacht gaan staan. (doorverbinden ? Ja hoor... tuut tuut tuut )
en tot later !
Ik mot weer ffe trammelant gaan schoppen op de 2e schooldag van mijn kiddo.
![]()
![]()
En hoe komt dat, denk je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij het kind wat je hebt gaat het misschien wel op ja.
Ik ben gewoon best explosiefquote:[..]
Dat valt wel mee, ik word niet snel boos of chagrijnig als zoiets niet lukt.. Chagrijnig zijn doe ik bij voorkeur als er geen reden voor is.
Hij zal het vast wel van een van zijn ouders, bijvoorbeeld zijn moeder, hebben.quote:
Bij mij ligt dat er aan, ik ben erg vreemd op dat gebied. Boos of geirriteerd ben ik doorgaans niet snel, en heb ik ook een allergie voor. Andere emoties kunnen soms uren duren voordat ze weg zijn..quote:Ik ben gewoon best explosiefIs ook weer snel over, dat wel.
Ben er alweer lang genoeg om weer terug het bed in te willen gaanquote:
Ik denk dat het ook te maken heeft met uitputtingsverschijnselen van de afgelopen tijd. Ik heb mezelf liggen uitputten maar dat was nodig. Het verloop van mijn leven loopt zoals het loopt en niet anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:37 schreef Mirage het volgende:
Dromenvanger, misschien voel jij je wel zo moe omdat je zo veel red bull drinkt.
Je drinkt red bull zodat je doro kan gaan wanneer je lichaam eigenlijk wil rusten/stoppen/minder snel wil gaan.
Je gaat zo aan je lichaam voorbij denk ik.
Zodra de red bull uit je lichaam is voel je de signalen van je lichaam.
quote:* Now talking in #truth
<coz> mûgge
<Mirage>
* Mirage is now known as Mirage|afk
<Mirage|afk> sorry, moet er vandoor
[snip --> oversight]
<Oversight> pottedikkie....
<Oversight> kunnen we een keertje oewehoeren zonder klikken....
<Oversight> zittie niet op te letten....
<Oversight>
* Oversight is now known as Mirage
* Mirage has quit IRC (Quit: ChatZilla 0.9.61 [Mozilla rv:1.7.6/20050319])
<coz> oops ..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:05 schreef RSH11 het volgende:
Beetje laat... maar goedenmorgen!
izzcomingquote:
Doe je dat anders zo weinig, doe je dat op andere tijden, deed je het op een vreemde manier?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
izzcoming![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EW komt net de keuken binnen, kijkt me verbaasd aan en zegt: Ben je nou aan het afwassen?![]()
Het is in mijn "huishouden" een zeer zeldzame aanblikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doe je dat anders zo weinig, doe je dat op andere tijden, deed je het op een vreemde manier?
Oh, dat blijkt dan met zo'n reactie ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is in mijn "huishouden" een zeer zeldzame aanblik
Een afwasmachine die de load niet aankan.quote:Andere dingen... okay. Maar afwassen en ramen zemen....![]()
is altijd al zo geweest. Doe het ook bijna nooit dus. Heb een afwasmachine (die deze keer de load niet aankon) en ramen zemen..... nou ja.....![]()
Hij kan niet tegelijk met de wasmachine draaien. Er is maar een aansluiting die ook nog eens zo geplaatst is dat je er onmogelijk een dubbele van kunt maken zonder eerst de hele muur open te breken en een hele nieuwe aansluiting te leggen. De woningvereniging zal het niet doen. Dus als ik dat wil dan moet ik het zelf doen en betalen. Laat maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, dat blijkt dan met zo'n reactie ja.
[..]
Een afwasmachine die de load niet aankan.
Waarom eigenlijk een afwasmachine terwijl je er geen aansluiting voor hebt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij kan niet tegelijk met de wasmachine draaien. Er is maar een aansluiting die ook nog eens zo geplaatst is dat je er onmogelijk een dubbele van kunt maken zonder eerst de hele muur open te breken en een hele nieuwe aansluiting te leggen. De woningvereniging zal het niet doen. Dus als ik dat wil dan moet ik het zelf doen en betalen. Laat maar.![]()
De wasmachine was dringender maar de was wil met dit weer niet echt goed drogen. Duurt eeuwen voor alles gedaan is dus. Dan spaart de afwas op en ik doe em niet. Vandaar die load dus.
Met een boormachine, pluggen en het schroeven zou het moeten lukken. Het zou iets zijn wat zelfs ik misschien zou kunnen.quote:En nu ga ik een nieuw boekenplankje halen
Ik probeerde de ouwe met spijkers op te hangen. Die hing ook wel een tijdje. Maar toen kwam ie midden in de nacht met een rotklap naar beneden. En toen wassie kapot. Nu heb ik eindelijk een boormachine weten te bemachtigen en ga ik een nieuwe plank halen. Tis zo lastig.... stapels boeken op de tafel
Op mijn vorige adres was er wel een aansluiting en ik wilde het ding echt niet weg doen. Bovendien is de ruimte er wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk een afwasmachine terwijl je er geen aansluiting voor hebt?
[..]
Met een boormachine, pluggen en het schroeven zou het moeten lukken. Het zou iets zijn wat zelfs ik misschien zou kunnen.
ik lees het wel als ik terug benquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op mijn vorige adres was er wel een aansluiting en ik wilde het ding echt niet weg doen. Bovendien is de ruimte er wel.
Boekenplanken zijn er. En dan nu de klus
Op zo'n manier.. Hmm, ja lastig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op mijn vorige adres was er wel een aansluiting en ik wilde het ding echt niet weg doen. Bovendien is de ruimte er wel.
Laat je even weten hoe het ging?quote:Boekenplanken zijn er. En dan nu de klus
Ik post daar dus echt niet meer, ik schaam me dood.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:27 schreef coz het volgende:
en als het niet zo goed gaat
Fok! Doet Het Zelf
dat heb ik met ONZquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik post daar dus echt niet meer, ik schaam me dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |