abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29634826
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:57 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen mails eruit gestuurd. Als het adres in ieders profiel klopt stuur ik de link naar de foto's daar naar op.
yep, net gechecked en het klopt nog steeds
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:06:12 #152
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29635754
Ik ga rusten

Heb mezelf weer uitgeput maar dat was ff nodig. Even energie opladen in de luie stoel Toch moet ik mijn energiehuishouding beter leren te beheersen en in te delen, want ik put mezelf uit.

Net ff Talpa gekeken, toch wel okey die zender, iets nieuws in omroep-land is altijd goed Innovatie zeker te weten ook.

Tijd voor rust
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:49:16 #153
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29636830
En weer terug Met de hond gelopen en frisse lucht ingeademd. Doet ff goed. Maar ik val uit elkaar van moeheid. Is goed gevoel van de ene kant. Lijkt alsof mijn lichaam uit elkaar valt. Niet in barsten maar geleidelijk als een vloeiend mechanisme.
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:50:06 #154
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29636856
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb mezelf weer uitgeput
je moet ook niet zo veel lange verhalen typen
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:00:35 #155
90061 coz
pi_29640521
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga rusten
de rest van truth is blijkbaar ook aan het rusten
pi_29640755
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:00 schreef coz het volgende:

[..]

de rest van truth is blijkbaar ook aan het rusten
Not me
Als ik nu ga pitten slaap ik weer te lang en heb ik morgen weer zo´n koppijn. Ik blijf nog even fijn op. En zelfs online
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:22:07 #157
90061 coz
pi_29641135
ik ga ff met de wiki spelen
pi_29641208
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef coz het volgende:
ik ga ff met de wiki spelen
Poor thing
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29641273
Ik begin nu pas wakker te worden eigenlijk.

En toch voel ik me energetisch leeggezogen.

Lekker tegenstrijdig weer.
pi_29641415
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Poor thing
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drop

Hij staat erbij hoor
pi_29641484
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:28 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Drop

Hij staat erbij hoor
zal het doorgeven. Hij is nu naar bed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29642246
*snuift lavendelgeuren 0p en h00pt 0p verbetering *

N0gmaals bedankt N0kwanda Ben benieuwd 0f het gaat helpen
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_29642305
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:
*snuift lavendelgeuren 0p en h00pt 0p verbetering *

N0gmaals bedankt N0kwanda Ben benieuwd 0f het gaat helpen
Ik hoop het. Zal vanacht ook een zakje op mijn kussen moeten leggen. Zou het voor mezelf bijna vergeten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29642440
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:56 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik hoop het. Zal vanacht ook een zakje op mijn kussen moeten leggen. Zou het voor mezelf bijna vergeten
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_29642517
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

is al een gewoonte....... vergeten te doen wat ik een ander aanraad. Stom he!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29644251
Ik deed net een poging tot het aanmaken van het fotoboek... triest!
Nou snap ik waarom Uncle Scorp er de brui aan gaf.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:17:03 #167
90061 coz
pi_29644937
zo'n fokfotoboek ding ?
hoezo opgegeven ? triest ?
is toch gewoon een verhaaltje er pleuren (of niet) en wat fotos uploaden (of niet) , tis nogal simpel zelfs als je beide weglaat en alleen die hoofdfoto upload (of niet )
pi_29648731
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:17 schreef coz het volgende:
zo'n fokfotoboek ding ?
hoezo opgegeven ? triest ?
is toch gewoon een verhaaltje er pleuren (of niet) en wat fotos uploaden (of niet) , tis nogal simpel zelfs als je beide weglaat en alleen die hoofdfoto upload (of niet )
Dacht ik ook. Dacht dat zelfs mij dat wel zou lukken. Nou..... zie jij een tekentje naast mijn naam dat er een fotoboek is? Nee dus.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29648842
Pfff...Ik heb weer heel wat gemist het weekeind geloof ik!!
Heb nog lang niet alles bijgelezen, maar wat ik tot nu toe gelezen heb...

heb hier zelf ook wel een hectisch weekeind gehad...
Het begon vrijdagavond...

Ik was klaar met klussen in mn nieuwe oude huis, wilde weggaan... Kids in de auto gepropt, kwam de buurman naar buiten gelopen.. Kat loopt lekker op de stoep, buurman stapt in de auto en rijdt weg...Zie ik opeens die kat op de plek van de aut zitten!!!
Oogje eruit en bloed uit zn bekkie!!
Beest laat zich niet pakken en vlucht weg...Zoektocht met de hele buurt... Beest blijft door de drukte weg natuurlijk!
Gelukkig is ie later weer naar huis gekomen en hebben ze m mee naar de dierenarts kunnen nemen.
Gurm beestje heeft een gebroken kaakje en t oogje zit dichtgenaaid... Da's dus even afwachten.

Zaterdag is t kleinste monster even aan de aandacht ontsnapt en wilde de trap opklimmen... Dat ging een paar treden goed en toen tuimelde ie achterover naar beneden, met zn koppie op de tegels! Brullen deed ie gelukkig wel, maar was gelijk daarna heel erg suffig en sukkelde steeds in slaap... Naar de huisartsenpost...Onderweg werd meneer gelukkig weer steeds meer t mannetje!

Dokter kon zo op t eerste gezicht niets verontrustends vinden en hij moest "gewoon" even elk uur wakker gemaakt worden... Weer thuis gekomen zit mn dochter zielig op ene stoeltje... Buren hadden een feestje met springkussen.... Voetje omgezwikt... Werd gelukkig niet dik of blauw, maar is nog wel pijnlijk....

Kleinste monster heeft vannacht goed geslapen maar moeders niet dus! Ik kom sowieso al niet makkelijk meer in slaap als ik eenamaal wakker geweest ben... En ik hoor de monsters vaak al wakker worden voordat ze t zelf weten, dus dat ging geweldig!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_29648845
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 08:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dacht ik ook. Dacht dat zelfs mij dat wel zou lukken. Nou..... zie jij een tekentje naast mijn naam dat er een fotoboek is? Nee dus.
En net nog een poging gewaagd. Simpel als wat. Maar denk je dat het erop staat?
Ik snap niet eens wat ik daar fout aan kan doen. registreren, invullen, foto´s uploaden en op aanpassen klikken. en dan........ helemaal niks.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29648857
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 08:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En net nog een poging gewaagd. Simpel als wat. Maar denk je dat het erop staat?
Ik snap niet eens wat ik daar fout aan kan doen. registreren, invullen, foto´s uploaden en op aanpassen klikken. en dan........ helemaal niks.
Het is mij ook gelukt!!!
En dat wil heeeeeel wat zeggen!!!
pi_29648879
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 08:52 schreef vamperotica het volgende:
Pfff...Ik heb weer heel wat gemist het weekeind geloof ik!!
Heb nog lang niet alles bijgelezen, maar wat ik tot nu toe gelezen heb...

heb hier zelf ook wel een hectisch weekeind gehad...
Het begon vrijdagavond...

Ik was klaar met klussen in mn nieuwe oude huis, wilde weggaan... Kids in de auto gepropt, kwam de buurman naar buiten gelopen.. Kat loopt lekker op de stoep, buurman stapt in de auto en rijdt weg...Zie ik opeens die kat op de plek van de aut zitten!!!
Oogje eruit en bloed uit zn bekkie!!
Beest laat zich niet pakken en vlucht weg...Zoektocht met de hele buurt... Beest blijft door de drukte weg natuurlijk!
Gelukkig is ie later weer naar huis gekomen en hebben ze m mee naar de dierenarts kunnen nemen.
Gurm beestje heeft een gebroken kaakje en t oogje zit dichtgenaaid... Da's dus even afwachten.

Zaterdag is t kleinste monster even aan de aandacht ontsnapt en wilde de trap opklimmen... Dat ging een paar treden goed en toen tuimelde ie achterover naar beneden, met zn koppie op de tegels! Brullen deed ie gelukkig wel, maar was gelijk daarna heel erg suffig en sukkelde steeds in slaap... Naar de huisartsenpost...Onderweg werd meneer gelukkig weer steeds meer t mannetje!

Dokter kon zo op t eerste gezicht niets verontrustends vinden en hij moest "gewoon" even elk uur wakker gemaakt worden... Weer thuis gekomen zit mn dochter zielig op ene stoeltje... Buren hadden een feestje met springkussen.... Voetje omgezwikt... Werd gelukkig niet dik of blauw, maar is nog wel pijnlijk....

Kleinste monster heeft vannacht goed geslapen maar moeders niet dus! Ik kom sowieso al niet makkelijk meer in slaap als ik eenamaal wakker geweest ben... En ik hoor de monsters vaak al wakker worden voordat ze t zelf weten, dus dat ging geweldig!
Ik vond het hartstikke jammer dat je er niet bij was. Maar zoals ik het nu las kon je ook echt niet gemist worden. Wat een pech

Maar je schreef dat je klaar was met klussen. Klaar voor die dag of klaar klaar.... totaal... we trekken er nu in klaar?

En hoe vonden de kleine monsters wat je ervan gebakken had?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29648903
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 08:57 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik vond het hartstikke jammer dat je er niet bij was. Maar zoals ik het nu las kon je ook echt niet gemist worden. Wat een pech

Maar je schreef dat je klaar was met klussen. Klaar voor die dag of klaar klaar.... totaal... we trekken er nu in klaar?

En hoe vonden de kleine monsters wat je ervan gebakken had?
Ik had beter wel kunnen komen!! Dan waren de monsters daar waarschijnlijk niet aanwezig geweest...
Had t ook gevraagd aan mijn geweldig lieve ex...Of ze niet een dagje langer konden blijven.. Zou ie eigenlijk nog over bellen, maar hij belde dus zaterdagavond, toen ik al helemaal vanuit ging dat ze zondag kwamen... Met de mededeling dat ze over een half uurtje zouden komen... Wist gelijk weer waarom ex enzo!

Maar... t klussen was klaar voor die dag... Was t maar klaarklaar!!

Monsters vonden het wel geweldig!
pi_29648927
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 09:00 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Wist gelijk weer waarom ex enzo!
je ex-vechtgenoot
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29649593
*verloren voelt*

mijn kindje zit in groep 3 .....

Dit voelt ontzettend raar.... dit is zijn eerste dag en het is de enige dag dat ik hem naar zijn klaslokaal mag brengen... geen hoeken, spelletjes kasten... niet meer op de begane grond maar boven zielsalleen in een lokaal op een stoeltje aan een tafeltje met een eigen laatje waarin zijn eigen potloodjes zitten.....geen zandbak meer..... geen mama meer die 2x in de week 15 minuten een spelletje met je speelt in de klas.....

mama helemaal alleen beneden op dat lege grote schoolplein voor de deur die zojuist voor haar neus dicht werd getrokken.....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29649642
(((((Mirage)))))

Je zult 'm toch los moeten laten Mirage, het is uiteindelijk voor z'n eigen bestwil. Alle kindjes worden groot.

pi_29649725
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:03 schreef Mirage het volgende:
*verloren voelt*

mijn kindje zit in groep 3 .....

Dit voelt ontzettend raar.... dit is zijn eerste dag en het is de enige dag dat ik hem naar zijn klaslokaal mag brengen... geen hoeken, spelletjes kasten... niet meer op de begane grond maar boven zielsalleen in een lokaal op een stoeltje aan een tafeltje met een eigen laatje waarin zijn eigen potloodjes zitten.....geen zandbak meer..... geen mama meer die 2x in de week 15 minuten een spelletje met je speelt in de klas.....

mama helemaal alleen beneden op dat lege grote schoolplein voor de deur die zojuist voor haar neus dicht werd getrokken.....
Denk dan maar aan waar hij mee thuis zal komen. Het gevoel van :ik ben groot. Een duidelijke stap vooruit. Ik hoor nu bij de grote kinderen en ik ga leren lezen en schrijven.
En voor je het weet doet ie dat allemaal en dan laat ie je trots zijn vorderingen zien.
Dat voelt heel lekker hoor.

En er is nog speelkwartier en meer dan genoeg zandbak. Als ze niet meer uitdaging nodig hadden zou het jammer zijn maar hij zal het vast heerlijk vinden om zoveel nieuwe dingen te leren.

Don´t worry
Maar het is idd een heel apart gevoel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29649752
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:05 schreef RSH11 het volgende:
(((((Mirage)))))

Je zult 'm toch los moeten laten Mirage, het is uiteindelijk voor z'n eigen bestwil. Alle kindjes worden groot.

snik, mijn mannetje redt zich wel....

Ik weet alleen nog niet of ík er wel aan toe ben

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29649812
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:13 schreef Mirage het volgende:

[..]

snik, mijn mannetje redt zich wel....

Ik weet alleen nog niet of ík er wel aan toe ben

*troost* en *schop* Je hebt er niet veel in te willen

je kunt er wel van leren. Bijvoorbeeld om naar fases uit te kijken. Maf eigenlijk hoe dat gaat....... Als moeder wordt je vreselijk geconfronteerd met dat soort vooruitgang. En voor je het weet ben je een volwassen gesprek met je aan het voeren en ben je naar trekdropgrapjes aan het luisteren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 15 augustus 2005 @ 10:22:55 #180
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29649913
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:03 schreef Mirage het volgende:

Kindjes worden groot.. Ze worden nog groter, en steeds meer laten ze je los..
pi_29649921
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

*troost* en *schop* Je hebt er niet veel in te willen
jah....

Dank je wel. Ook voor je vorige post..
RSH11 ook
quote:
je kunt er wel van leren. Bijvoorbeeld om naar fases uit te kijken. Maf eigenlijk hoe dat gaat....... Als moeder wordt je vreselijk geconfronteerd met dat soort vooruitgang. En voor je het weet ben je een volwassen gesprek met je aan het voeren en ben je naar trekdropgrapjes aan het luisteren
Sir Winston Churchill
pi_29649947
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

En weet je wat het leuke is? Als JIJ als ouder ze een beetje los laat, laten ze jou juist niet zo los. Je stelt de regels maar daarbinnen spoor je ze aan om vrij te zijn en te vliegen. Dan gaan ze niet zo ver van het nest.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29649950
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ja

En weet je wat het idiote is.. eerst miep je dat ze constant aan je hangen (peuter leeftijd) en even later pink je een traantje weg omdat ze je juist loslaten.

Maarrrrr ik ben zoooooo benieuwd hoe hij het allemaal gaat vinden.
Zwemles op school, leren lezen...
Sir Winston Churchill
  maandag 15 augustus 2005 @ 10:26:55 #184
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29649979
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En weet je wat het leuke is? Als JIJ als ouder ze een beetje los laat, laten ze jou juist niet zo los. Je stelt de regels maar daarbinnen spoor je ze aan om vrij te zijn en te vliegen. Dan gaan ze niet zo ver van het nest.
Ik denk dat je hier gelijk in hebt. Ook dat heeft denk ik (misschien deels onbewust) met vertrouwen en bevestiging van vertrouwen te maken..

Ik voel een vervolg op IRC van gisteren aankomen.
pi_29649984
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:25 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ja

En weet je wat het idiote is.. eerst miep je dat ze constant aan je hangen (peuter leeftijd) en even later pink je een traantje weg omdat ze je juist loslaten.

Net als met praten.... eerst wil je dat ze leren praten en daarna wilde je maar dat ze eventjes stil waren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 15 augustus 2005 @ 10:28:24 #186
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29650003
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:25 schreef Mirage het volgende:

Zo gek is dat toch niet denk ik.. Het wordt gewoon allemaal even heel anders toch.. Dat kost wat gewenning..
quote:
Vanmiddag heeft hij vast een hoop te vertellen.
pi_29650007
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier gelijk in hebt. Ook dat heeft denk ik (misschien deels onbewust) met vertrouwen en bevestiging van vertrouwen te maken..

Ik voel een vervolg op IRC van gisteren aankomen.
Zal wel een doorlopende bui zijn.

Maar het werkt verder automatisch, hoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 15 augustus 2005 @ 10:29:42 #188
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29650017
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zal wel een doorlopende bui zijn.

Maar het werkt verder automatisch, hoor.
Het werkt automatisch, maar ik vind de onderliggende principes altijd wel interessant.
pi_29650026
Oh, in feedback kan je een link naar een hele goede zoekmachine vinden !

Hij werkt óntzettend goed. Zelfs draadjes van een paar jaar terug komen boven tafel.
Sir Winston Churchill
pi_29650077
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het werkt automatisch, maar ik vind de onderliggende principes altijd wel interessant.
Ik merk dat ik vaak pas achteraf op de onderliggende principes kom. Ik doe wat me gevoelsmatig goed lijkt en dan ontdek ik daar een patroon in. Natuurlijk ook in vergelijking met wat ik om me heen zie en de verschillende effecten op verschillende persoonlijkheden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29650091
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:30 schreef Mirage het volgende:
Oh, in feedback kan je een link naar een hele goede zoekmachine vinden !

Hij werkt óntzettend goed. Zelfs draadjes van een paar jaar terug komen boven tafel.
Zag het, ja. Hij staat al in mijn favorieten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 15 augustus 2005 @ 10:46:49 #192
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29650331
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik merk dat ik vaak pas achteraf op de onderliggende principes kom. Ik doe wat me gevoelsmatig goed lijkt en dan ontdek ik daar een patroon in. Natuurlijk ook in vergelijking met wat ik om me heen zie en de verschillende effecten op verschillende persoonlijkheden.
Op die manier benader ik het ook.. Het is herkenbaar op een bepaald moment, mits je er enigszins voor open staat.
pi_29650543
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op die manier benader ik het ook.. Het is herkenbaar op een bepaald moment, mits je er enigszins voor open staat.
Soms pas als ik op mijn bek ga
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 15 augustus 2005 @ 10:59:46 #194
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29650622
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:56 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Soms pas als ik op mijn bek ga
Vaak pas na een aantal keer leer ik waarom ik op mijn bek ga.
pi_29650736
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:59 schreef Alicey het volgende:

[..]

Vaak pas na een aantal keer leer ik waarom ik op mijn bek ga.
Hier blijft het glibberig maar ik leer wel ietsje beter mijn evenwicht te bewaren. Ietsje maar hoor. Niet veel
Dan denk ik: nu heb ik het geleerd.... en dan... begin ik weer te glibberen. net zoiets als jij in het solse gat.
Denk ik: nu is ze al een paar keer gestruikeld dus nu is ze de pech voorbij. En dan.... zoeffff, gaat ze weer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 15 augustus 2005 @ 11:18:12 #196
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29651032
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hier blijft het glibberig maar ik leer wel ietsje beter mijn evenwicht te bewaren. Ietsje maar hoor. Niet veel
Dan denk ik: nu heb ik het geleerd.... en dan... begin ik weer te glibberen. net zoiets als jij in het solse gat.
Denk ik: nu is ze al een paar keer gestruikeld dus nu is ze de pech voorbij. En dan.... zoeffff, gaat ze weer
Dat heb ik dan weer minder.. Maar ik ga dan ook vaak van doomscenario's uit, dan komt pech al veel minder vaak voor. Wat niet zegt dat ik zelf feilloos werk.
  maandag 15 augustus 2005 @ 11:20:04 #197
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29651070

Zo, nieuwe dag. Nieuwe rust. Nieuwe ?
pi_29651663
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:20 schreef Dromenvanger het volgende:

Zo, nieuwe dag. Nieuwe rust. Nieuwe ?
Ik durf het haast niet te vragen, maar heb je een goeie nacht gehad?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:51:30 #199
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29653667
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik durf het haast niet te vragen, maar heb je een goeie nacht gehad?
Ik heb een slaappil gepakt en Sarah Brightman geluisterd. Ik heb heerlijk geslapen, zonder dromen. Zonder achtervolgingen. Ik ben uitgerust maar nog niet helemaal uitgerust zoals het hoort.

Maar ik heb wel een fijne nachtrust gehad Bedankt voor de interesse

Vandaag hou ik me rustiger. Ik ga denk ik de hele dag muziek luisteren en een beetje posten hier en daar. De jacht hoeft niet meer zo zwaar te zijn. Dan ontstaat er teveel weerstand.

Alleen het hondenprobleem bestaat nog. Mijn hond word ik soms nerveus van. Het hondenwereldje zit ook vreemd in elkaar. Honden onderling voeren nog teveel strijd. Honden zouden eens moeten stoppen met hun terrein af te bakenen.

Zometeen ff red-bull halen. Ik heb het niet persee nodig maar toch wil ik ff wat meer helder zijn en fitter worden en zijn, koffie smaakt me de laatste tijd niet meer. Veels te bitter spul. Red-bull zit ook caffeïne en tevens ander spul als taurine in. Alleen jammer van de prijs, maar dan koop ik bij de lidl wel een goedkopere energy drank. Gebruik ook centrum vitamine pillen, ik denk dat het zeker kan helpen die centrum performance.

Denk dat ik nog helemaal van koffie ga afstappen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-08-2005 12:59:45 ]
pi_29653877
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik heb een slaappil gepakt en Sarah Brightman geluisterd. Ik heb heerlijk geslapen, zonder dromen. Zonder achtervolgingen. Ik ben uitgerust maar nog niet helemaal uitgerust zoals het hoort.

Maar ik heb wel een fijne nachtrust gehad Bedankt voor de interesse

Vandaag hou ik me rustiger. Ik ga denk ik de hele dag muziek luisteren en een beetje posten hier en daar. De jacht hoeft niet meer zo zwaar te zijn. Dan ontstaat er teveel weerstand.

Alleen het hondenprobleem bestaat nog. Mijn hond word ik soms nerveus van. Het hondenwereldje zit ook vreemd in elkaar. Honden onderling voeren nog teveel strijd. Honden zouden eens moeten stoppen met hun terrein af te bakenen.

Zometeen ff red-bull halen. Ik heb het niet persee nodig maar toch wil ik ff wat meer helder zijn en fitter, koffie smaakt me de laatste tijd niet meer. Veels te bitter spul. Red-bull zit ook caffeïne en tevens ander spul als taurine. Alleen jammer van de prijs, maar dan koop ik bij de lidl wel een goedkopere energy drank.

Denk dat ik nog helemaal van koffie ga afstappen.
Eigen merk Kruidvat. Spotgoedkoop. En dan is er altijd nog de Aldi. Maar die van het Kruidvat smaakt beter, vind ik.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')