yep, net gechecked en het klopt nog steedsquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mails eruit gestuurd. Als het adres in ieders profiel klopt stuur ik de link naar de foto's daar naar op.
je moet ook niet zo veel lange verhalen typenquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb mezelf weer uitgeput
de rest van truth is blijkbaar ook aan het rustenquote:
Not mequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:00 schreef coz het volgende:
[..]
de rest van truth is blijkbaar ook aan het rusten![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef coz het volgende:
ik ga ff met de wiki spelen
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drop
Hij staat erbij hoor
Ik hoop het. Zal vanacht ook een zakje op mijn kussen moeten leggen. Zou het voor mezelf bijna vergetenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:
*snuift lavendelgeuren 0pen h00pt 0p verbetering
*
N0gmaals bedankt N0kwandaBen benieuwd 0f het gaat helpen
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zal vanacht ook een zakje op mijn kussen moeten leggen. Zou het voor mezelf bijna vergeten
quote:
Dacht ik ook. Dacht dat zelfs mij dat wel zou lukken. Nou..... zie jij een tekentje naast mijn naam dat er een fotoboek is? Nee dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:17 schreef coz het volgende:
zo'n fokfotoboek ding ?
hoezo opgegeven ? triest ?
is toch gewoon een verhaaltje er pleuren (of niet) en wat fotos uploaden (of niet) , tis nogal simpel zelfs als je beide weglaat en alleen die hoofdfoto upload (of niet)
En net nog een poging gewaagd. Simpel als wat. Maar denk je dat het erop staat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Dacht dat zelfs mij dat wel zou lukken. Nou..... zie jij een tekentje naast mijn naam dat er een fotoboek is? Nee dus.
Het is mij ook gelukt!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En net nog een poging gewaagd. Simpel als wat. Maar denk je dat het erop staat?![]()
Ik snap niet eens wat ik daar fout aan kan doen. registreren, invullen, foto´s uploaden en op aanpassen klikken. en dan........ helemaal niks.
Ik vond het hartstikke jammer dat je er niet bij was. Maar zoals ik het nu las kon je ook echt niet gemist worden. Wat een pechquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:52 schreef vamperotica het volgende:
Pfff...Ik heb weer heel wat gemist het weekeind geloof ik!!
Heb nog lang niet alles bijgelezen, maar wat ik tot nu toe gelezen heb...![]()
heb hier zelf ook wel een hectisch weekeind gehad...
Het begon vrijdagavond...
Ik was klaar met klussen in mn nieuwe oude huis, wilde weggaan... Kids in de auto gepropt, kwam de buurman naar buiten gelopen.. Kat loopt lekker op de stoep, buurman stapt in de auto en rijdt weg...Zie ik opeens die kat op de plek van de aut zitten!!!
Oogje eruit en bloed uit zn bekkie!!
Beest laat zich niet pakken en vlucht weg...Zoektocht met de hele buurt... Beest blijft door de drukte weg natuurlijk!
Gelukkig is ie later weer naar huis gekomen en hebben ze m mee naar de dierenarts kunnen nemen.
Gurm beestje heeft een gebroken kaakje en t oogje zit dichtgenaaid... Da's dus even afwachten.
Zaterdag is t kleinste monster even aan de aandacht ontsnapt en wilde de trap opklimmen... Dat ging een paar treden goed en toen tuimelde ie achterover naar beneden, met zn koppie op de tegels! Brullen deed ie gelukkig wel, maar was gelijk daarna heel erg suffig en sukkelde steeds in slaap... Naar de huisartsenpost...Onderweg werd meneer gelukkig weer steeds meer t mannetje!
Dokter kon zo op t eerste gezicht niets verontrustends vinden en hij moest "gewoon" even elk uur wakker gemaakt worden... Weer thuis gekomen zit mn dochter zielig op ene stoeltje... Buren hadden een feestje met springkussen.... Voetje omgezwikt... Werd gelukkig niet dik of blauw, maar is nog wel pijnlijk....
Kleinste monster heeft vannacht goed geslapen maar moeders niet dus! Ik kom sowieso al niet makkelijk meer in slaap als ik eenamaal wakker geweest ben... En ik hoor de monsters vaak al wakker worden voordat ze t zelf weten, dus dat ging geweldig!
Ik had beter wel kunnen komen!! Dan waren de monsters daar waarschijnlijk niet aanwezig geweest...quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vond het hartstikke jammer dat je er niet bij was. Maar zoals ik het nu las kon je ook echt niet gemist worden. Wat een pech![]()
Maar je schreef dat je klaar was met klussen. Klaar voor die dag of klaar klaar.... totaal... we trekken er nu in klaar?
En hoe vonden de kleine monsters wat je ervan gebakken had?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wist gelijk weer waarom ex enzo!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |