Een overdosis jonge sletjes?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:52 schreef coz het volgende:
zow , houten kop ... en zovel heb ik dacht ik niet gezopen![]()
private Minkeltje had ons allemaal tuk door zijn voorkomen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het ging ook meer om private Minkeltje zover te krijgen..
quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:54 schreef nokwanda het volgende:
Een overdosis jonge sletjes?
Yepquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
private Minkeltje had ons allemaal tuk door zijn voorkomen.
het is een hele lieve jongen die er toch maar mooi voor heeft gezorgd dat we allemaal weer veilig thuis kwamen.
Het gebrek eraan dusquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
private Minkeltje had ons allemaal tuk door zijn voorkomen.
het is een hele lieve jongen die er toch maar mooi voor heeft gezorgd dat we allemaal weer veilig thuis kwamen.
waarschijnlijk heb ik dat gebalanceerd met bierquote:
De lust verzopenquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:04 schreef coz het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb ik dat gebalanceerd met bier
Ook best okquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:04 schreef coz het volgende:
waarschijnlijk heb ik dat gebalanceerd met bier
zoiets , alleen de lust bleefquote:
Ja, duh!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:10 schreef coz het volgende:
[..]
zoiets , alleen de lust bleef![]()
wel een![]()
![]()
hele
![]()
![]()
mooie dame gezien , en zelfs nog even mee gepraat
en nog op mijn initiatief ook
maar toen sloeg ik beetje dicht
..beautifull girls make me nervous
![]()
al sinds mijn vroege jaren ben ik vrij romantisch , hoffelijk en 'hoe heet dat ook alweer dat je vrouwen niet enkel als lustobject ziet..' ( tis vroeg en kater hequote:Op zondag 14 augustus 2005 15:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, duh!!!![]()
Je moet ook niet alleen letten op wat er goed uitziet maar ook op wat goed aanvoelt (en dan niet met de handjes)
En nu lees ik je onderschrift pas goed![]()
Ik zou de laatste zijn om te stellen dat dat wijsheid is. En dat met mijn ervaring als vrouw.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:38 schreef coz het volgende:
[..]
al sinds mijn vroege jaren ben ik vrij romantisch , hoffelijk en 'hoe heet dat ook alweer dat je vrouwen niet enkel als lustobject ziet..' ( tis vroeg en kater he) ingesteld .. alleen met de jaren komt de wijsheid dat het vechten tegen de bierkaai is ... mannen
![]()
En dat mag ook best. Denk maar niet dat de meeste vrouwen gevrijwaard zijn van lust. Maar houd voor ogen dat het samen kan gaan. En vooral ook dat dat de werkelijke lust juist ten goede kan komen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:18 schreef coz het volgende:
maaruh , kennis dan
mannen zijn gewoon lustige dieren .. zit in ons dna .. jagen en voortplanten
ik ben nog steeds romantisch en hoffelijk ingesteld , tot op zekere hoogte natuurlijk, maar tja its hard for a man not to think with it ...
![]()
Nee, jij had een aanvaarding met een naaktslakje, net zoals 1 van onze stoere mannen... en wie heeft onze naaktslakvriendjes weggehaald ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niewaar!!!
En ik klaagde pas over de pijnin mijn poten toen we op het station zaten!!!
en mijn poten doen altijd pijn zodra er schoenen aan zitten
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:35 schreef Mirage het volgende:
Jajajaja, stoertjequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee, jij had een aanvaarding met een naaktslakje, net zoals 1 van onze stoere mannen... en wie heeft onze naaktslakvriendjes weggehaald ?
moi
Arme diertjes.....
eerst komen er een stel lompe reuzen hun territorium binnenvallen en dan worden ze nog aangekeken alsof ze monsterlijk zijn ook.. en begin nou niet over glibberig en slijmerig.... jij lust zeker ook geen gelly pudding ?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jajajaja, stoertje
Ik was me er ook terdege van bewust dat de onbedoelde aanraking voor het diertje veel minder prettig was dan omgekeerd.
Bovendien zei ik nog: laat maar zitten... nu weet ik dat ie er zit. Het was alleen niet prettig om er onbedoeld in te grijpen. Zou er bedoeld ook niet in grijpen trouwens. Vind ze prachtig om naar te kijken, maar aanraken hoeft van mij niet zo. Heb dan nog eik liever een muizeninvasie. Als het haar heeft ben ik er niet bang voor![]()
Maar goed.... jij wilde laten zien dat je geen moeite met de slakjes had en wilde hem derhalve weghalen voor me. Prima.... niks mis mee. Ik heb je niet tegen gehouden. Jij wilde het zo![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent práchtig !
We hebben wel kunnen zien waar EW zijn manipulatieve trekjes van heeft meegekregen...
en zijn doordenk vaardigheid... zijn joligheid en zijn schattigheid![]()
Ik zal gelijk de foto's even sturen (eerst alle email adressen verzamelen).
het zijn er niet veel, maar die van jij en je zoon op de bloedsteen zijn echte moeder zoon foto's.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:32 schreef nokwanda het volgende:
Denk maar niet dat de meeste vrouwen gevrijwaard zijn van lust.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:53 schreef nokwanda het volgende:
Of bedoel je de afgrijselijke dubbelzinnigheden in bijna iedere zin (en dan niet enkel sexueel getint) ?
Ik zei toch ook dat ik vuit mijn eigen ervaring als vrouw spreek.quote:
Als jij voelt dat dat contact die invloed op jouw leven heeft dan help je die persoon er ook niet mee om een contact voort te zetten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:25 schreef Dromenvanger het volgende:
héééél lang verhaal....
Ik wil wel contact maar dan moet ik me afsluiten van alles. Anders word ik meegetrokken in de ellende. Ik heb vaker proberen uit te leggen hoe het leven in elkaar steekt maar ik krijg steeds het negatieve op mijn request. Alsof hij blind is voor de wereld om hem heen. En op een gegeven moment word ik moe ervan om steeds proberen iemand op het rechte pad te brengen qua denken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als jij voelt dat dat contact die invloed op jouw leven heeft dan help je die persoon er ook niet mee om een contact voort te zetten.
Het kan wel hard overkomen. Het zou mijn reactie niet direct zijn maar ik kan me wel voorstellen dat het jouw visie is.
Maar pas op dat jouw interpretatie van iemand anders gevoel je niet in de weg staat het positieve te ontdekken.
Ik heb nog geen mails eruit gestuurd. Als het adres in ieders profiel klopt stuur ik de link naar de foto's daar naar op.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/738672/1/999#29632320]zondag 14 augustus 2005
Ow, en btw.... vraag me af of Lynx mijn juiste email adres heeft om foto´s naar te sturen.
yep, net gechecked en het klopt nog steedsquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mails eruit gestuurd. Als het adres in ieders profiel klopt stuur ik de link naar de foto's daar naar op.
je moet ook niet zo veel lange verhalen typenquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb mezelf weer uitgeput
de rest van truth is blijkbaar ook aan het rustenquote:
Not mequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:00 schreef coz het volgende:
[..]
de rest van truth is blijkbaar ook aan het rusten![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef coz het volgende:
ik ga ff met de wiki spelen
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drop
Hij staat erbij hoor
Ik hoop het. Zal vanacht ook een zakje op mijn kussen moeten leggen. Zou het voor mezelf bijna vergetenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:
*snuift lavendelgeuren 0pen h00pt 0p verbetering
*
N0gmaals bedankt N0kwandaBen benieuwd 0f het gaat helpen
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zal vanacht ook een zakje op mijn kussen moeten leggen. Zou het voor mezelf bijna vergeten
quote:
Dacht ik ook. Dacht dat zelfs mij dat wel zou lukken. Nou..... zie jij een tekentje naast mijn naam dat er een fotoboek is? Nee dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:17 schreef coz het volgende:
zo'n fokfotoboek ding ?
hoezo opgegeven ? triest ?
is toch gewoon een verhaaltje er pleuren (of niet) en wat fotos uploaden (of niet) , tis nogal simpel zelfs als je beide weglaat en alleen die hoofdfoto upload (of niet)
En net nog een poging gewaagd. Simpel als wat. Maar denk je dat het erop staat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Dacht dat zelfs mij dat wel zou lukken. Nou..... zie jij een tekentje naast mijn naam dat er een fotoboek is? Nee dus.
Het is mij ook gelukt!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En net nog een poging gewaagd. Simpel als wat. Maar denk je dat het erop staat?![]()
Ik snap niet eens wat ik daar fout aan kan doen. registreren, invullen, foto´s uploaden en op aanpassen klikken. en dan........ helemaal niks.
Ik vond het hartstikke jammer dat je er niet bij was. Maar zoals ik het nu las kon je ook echt niet gemist worden. Wat een pechquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:52 schreef vamperotica het volgende:
Pfff...Ik heb weer heel wat gemist het weekeind geloof ik!!
Heb nog lang niet alles bijgelezen, maar wat ik tot nu toe gelezen heb...![]()
heb hier zelf ook wel een hectisch weekeind gehad...
Het begon vrijdagavond...
Ik was klaar met klussen in mn nieuwe oude huis, wilde weggaan... Kids in de auto gepropt, kwam de buurman naar buiten gelopen.. Kat loopt lekker op de stoep, buurman stapt in de auto en rijdt weg...Zie ik opeens die kat op de plek van de aut zitten!!!
Oogje eruit en bloed uit zn bekkie!!
Beest laat zich niet pakken en vlucht weg...Zoektocht met de hele buurt... Beest blijft door de drukte weg natuurlijk!
Gelukkig is ie later weer naar huis gekomen en hebben ze m mee naar de dierenarts kunnen nemen.
Gurm beestje heeft een gebroken kaakje en t oogje zit dichtgenaaid... Da's dus even afwachten.
Zaterdag is t kleinste monster even aan de aandacht ontsnapt en wilde de trap opklimmen... Dat ging een paar treden goed en toen tuimelde ie achterover naar beneden, met zn koppie op de tegels! Brullen deed ie gelukkig wel, maar was gelijk daarna heel erg suffig en sukkelde steeds in slaap... Naar de huisartsenpost...Onderweg werd meneer gelukkig weer steeds meer t mannetje!
Dokter kon zo op t eerste gezicht niets verontrustends vinden en hij moest "gewoon" even elk uur wakker gemaakt worden... Weer thuis gekomen zit mn dochter zielig op ene stoeltje... Buren hadden een feestje met springkussen.... Voetje omgezwikt... Werd gelukkig niet dik of blauw, maar is nog wel pijnlijk....
Kleinste monster heeft vannacht goed geslapen maar moeders niet dus! Ik kom sowieso al niet makkelijk meer in slaap als ik eenamaal wakker geweest ben... En ik hoor de monsters vaak al wakker worden voordat ze t zelf weten, dus dat ging geweldig!
Ik had beter wel kunnen komen!! Dan waren de monsters daar waarschijnlijk niet aanwezig geweest...quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vond het hartstikke jammer dat je er niet bij was. Maar zoals ik het nu las kon je ook echt niet gemist worden. Wat een pech![]()
Maar je schreef dat je klaar was met klussen. Klaar voor die dag of klaar klaar.... totaal... we trekken er nu in klaar?
En hoe vonden de kleine monsters wat je ervan gebakken had?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wist gelijk weer waarom ex enzo!
![]()
Denk dan maar aan waar hij mee thuis zal komen. Het gevoel van :ik ben groot. Een duidelijke stap vooruit. Ik hoor nu bij de grote kinderen en ik ga leren lezen en schrijven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:03 schreef Mirage het volgende:
*verloren voelt*
mijn kindje zit in groep 3 .....
Dit voelt ontzettend raar.... dit is zijn eerste dag en het is de enige dag dat ik hem naar zijn klaslokaal mag brengen... geen hoeken, spelletjes kasten... niet meer op de begane grond maar boven zielsalleen in een lokaal op een stoeltje aan een tafeltje met een eigen laatje waarin zijn eigen potloodjes zitten.....geen zandbak meer..... geen mama meer die 2x in de week 15 minuten een spelletje met je speelt in de klas.....
mama helemaal alleen beneden op dat lege grote schoolplein voor de deur die zojuist voor haar neus dicht werd getrokken.....![]()
snik, mijn mannetje redt zich wel....quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:05 schreef RSH11 het volgende:
(((((Mirage)))))
Je zult 'm toch los moeten laten Mirage, het is uiteindelijk voor z'n eigen bestwil. Alle kindjes worden groot.
*troost* en *schop* Je hebt er niet veel in te willenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
snik, mijn mannetje redt zich wel....![]()
Ik weet alleen nog niet of ík er wel aan toe ben![]()
Kindjes worden groot.. Ze worden nog groter, en steeds meer laten ze je los..quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:03 schreef Mirage het volgende:
mama helemaal alleen beneden op dat lege grote schoolplein voor de deur die zojuist voor haar neus dicht werd getrokken.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |