quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nietus![]()
Gefeli, Wormpje en Nokwanda![]()
Beetje laat, maar ik was het topic ff kwijt![]()
niet sticky meer is![]()
Morwen....... goeijemorgen..
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:44 schreef Oversight het volgende:
[..]moet jij niet slapies doen afzow?
Ik ben mijn Tul kwijtOw en er ligt iemand boven op me te wachten, daar moet ik me even mentaal op voorbereiden
![]()
Lekker wel dat posten binnen jouw post. Kan je de spanning een beetje aan![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:48 schreef Morwen het volgende:
...weer een héél nieuw concept dit,... ik weet nog niet of ik me nu aangerand/ onteerd voel.
maar het is WEL lekker,.. GA DOOR !
Ligt boven op je te wachten?,.. dan kletsen we nog ff door....
Jij verveeld je, hehquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:50 schreef Oversight het volgende:
[..]( beetje spanning opbouwen enzow.... )
quote:
quote:Hij ookSteeds die kop om de deur " Kom je al naar boven". Precies wat je niet tegen mij moet zeggen
Kop tegen de kribbe en blijven zitten
![]()
*beetje aan het plagen is![]()
Eh, zoek maar op, jij hebt toch niks te doen verderquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:02 schreef Oversight het volgende:wat is het ip-nummer van je webcam ook alweer ?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:58 schreef Morwen het volgende:
Steeds die kop om de deur " Kom je al naar boven". Precies wat je niet tegen mij moet zeggen
Kop tegen de kribbe en blijven zitten
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eh, zoek maar op, jij hebt toch niks te doen verder![]()
Yep, maar dan wel aan mijn haren met de belofte in elkaar geknuppeld te worden met een Dinobotquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet door dat je onbewust hem vraagt om door hem achter je computer vandaan te worden gerukt om mee naar boven te moeten....
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, maar dan wel aan mijn haren met de belofte in elkaar geknuppeld te worden met een Dinobot![]()
Zie ik hier een geroosterde T-Rexquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zó, mijn eerste opdracht aan jou !
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zie ik hier een geroosterde T-RexJe bloedjes van kinderen sterven van de honger
Eerst voedsel, dan cammen
![]()
Oeeeeeehhhh, thanx, ik ga dat watje boven eens flink te grazen nemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:17 schreef Oversight het volgende:
Ach, kan mij het bommen..... FOCUS KRENG !, of moet ik het zélf komen doen...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeeeeeehhhh, thanx, ik ga dat watje boven eens flink te grazen nemen![]()
Ik hou je op de hoogte.........voor wat hoort wat![]()
Slaap lekker lieverdjes (ik is MORWEN dus heh)Regent hier flink door.........heerlijk
![]()
Inderdaad.... uhm....tja..... en nog wat van die ongedefinieerde uitingen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 06:13 schreef vamperotica het volgende:
Uhm.... Tja...
Nou...
Goede morgen dan maar
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 06:13 schreef vamperotica het volgende:
Uhm.... Tja...
Nou...
Goede morgen dan maar
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inderdaad.... uhm....tja..... en nog wat van die ongedefinieerde uitingen...
Vond die ene van dat achter de comp vandaan sleuren wel spannend.
Ook goeiemorgen![]()
Ga vandaag met de kinderen (en van mezelf en een niet) zwemmen. Nou.... als ze nat willen worden kunnen ze net zo goed gewon buiten gaan staan. It´s raining cats and dogs![]()
Hoop dat het morgen, als we naar Kernhem gaan, beter weer is.
Zwem ze!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inderdaad.... uhm....tja..... en nog wat van die ongedefinieerde uitingen...
Vond die ene van dat achter de comp vandaan sleuren wel spannend.
Ook goeiemorgen![]()
Ga vandaag met de kinderen (en van mezelf en een niet) zwemmen. Nou.... als ze nat willen worden kunnen ze net zo goed gewon buiten gaan staan. It´s raining cats and dogs![]()
Hoop dat het morgen, als we naar Kernhem gaan, beter weer is.
Da´s idd behoorlijk balen ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zwem ze!!
Baal er wel van dat ik niet mee kan naar de meetjes.. Maar ja.. t huisje gaat even voor!
Rasecht Tru onderwerpquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:03 schreef nokwanda het volgende:
de airodynamica van een scheet zonder de belemmering van konthaar.
Eigenlijk meer iets voor WFLquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eigenlijk meer iets voor WFL
Zowel de toepassing als het geluid kunnen verschillen zonder haar![]()
De theorieen.... de speculaties..... ze waren niet van de lucht.
Neu... biedt je je aan als proefkonijn?quote:
Neu ..niet voor die aan de ontvangende kant staat iigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu... biedt je je aan als proefkonijn?
Ik bedoelde ook meer als de producent van genoemde gassen. En dan eerst met haar en daarna zonder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:51 schreef coz het volgende:
[..]
Neu ..niet voor die aan de ontvangende kant staat iig
dat lukt alquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer als de producent van genoemde gassen
maar hoe garandeer je dat er elke keer 'dezelfde'scheet uitkomtquote:. En dan eerst met haar en daarna zonder.
[14.gif] , biogasquote:Vervolgens het testen van nieuwe toepassingen.
Zou je op dat gas ook een auto kunnen laten rijden?
Lukt wel ja..... maar zoek een betere toepassing. Nu jaagt het alleen al mijn teerbeminden wegquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:57 schreef coz het volgende:
[..]
dat lukt al
[..]
maar hoe garandeer je dat er elke keer 'dezelfde'scheet uitkomt![]()
[..]
[14.gif] , biogas
Is het zo angstwekkend?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:18 schreef vamperotica het volgende:
Ik durf 's morgens bijna niet meer te kijken wat ikgemist heb hiero...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:09 schreef Mirage het volgende:
juist......
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]Daar heb jij dit topic niet voor nodig momenteel. Jij hebt een hardnekkig buikgriepje
![]()
Mij schrik je zo niet af hoor... echt niet....Ik was gewoon mijn boodschapjes aan het doen. Lekker brood met kaas halen en genoeg eieren om een paar omeletjes te bakken voor op de rest van de boterhammen om mee te nemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:56 schreef Mirage het volgende:
gos !
Nu heb ik iedereen afgeschrikt ?
oké, ik ga hier even aan de slag.. zodat ze vanmiddag uit de voeten kunnen.
Daarna moet ik maar eens even kijken wat ik aan kan ?
"in between" zwanger zijn is not fun.... ik wil óf in mijn gewone kleding passen óf zo'n toeter hebben dat de zwangerschaps rokken/broeken passen.
tsja.. ben en blijf vrouw hè![]()
dan nog even wat spulletjes in mijn tas kwakken, niet vergeten een niet doorzichtige plastic zak !![]()
en nog even checken hoe laat ik bij Alicey moet zijn.. ik meen rond 15.45/16.00 ?
ik kijk het zo nog even na.
Als je zelf iets voor op je hoofd hebt (mocht datnodig zijn) dan heb ik hier nog wel wat bezoekersjassen (uit de EHBO koffer) liggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mij schrik je zo niet af hoor... echt niet....Ik was gewoon mijn boodschapjes aan het doen. Lekker brood met kaas halen en genoeg eieren om een paar omeletjes te bakken voor op de rest van de boterhammen om mee te nemen![]()
Niks crackertjes!!!!
De enige keer dat ik tijdens mijn zwangerschap heb gekotst was toen ik lag te bevallen....... kotsen van pure pijn. Het enige dat ik moest vermijden waren slagerijen.
De geur van dood dier....(en eigenlijk is dat nooit meer helemaal overgegaan)
Ben ook al mijn troep bij elkaar aan het zoeken. Kan alleen de regenjassen niet vinden....chaos!!!![]()
Mijn kop kan nat worden.... no problem. Great, die plastic jassen. Heb zo´n gevoel dat we zoiets wel nodig gaan hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als je zelf iets voor op je hoofd hebt (mocht datnodig zijn) dan heb ik hier nog wel wat bezoekersjassen (uit de EHBO koffer) liggen.
Lange dunne plasticdoorzichtige jassen. ( ik heb ze al in mijn tas gegooid, nemen haast geen ruimte in want ze zitten in een heel klein tasje opgevouwen)
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn kop kan nat worden.... no problem. Great, die plastic jassen. Heb zo´n gevoel dat we zoiets wel nodig gaan hebbenNemen we nou de halve EHBO koffer mee?
Dan zorg ik wel voor de pleisters en de Zambuk en de lavendel voor M-knijn
Zeker met een wit laken over je heen en heel hard "boehhhh" roepend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:01 schreef livEliveD het volgende:
Misschien dat ik vanavond even stiekem langskom![]()
![]()
Ik denk dat je zonder dat laken meer zou schrikkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:13 schreef nokwanda het volgende:
Zeker met een wit laken over je heen en heel hard "boehhhh" roepend.
Owwww, wat zullen we schrikken.
Dat dacht ik wel maar ik wilde een keer niet zo´n bitch zijn om dat ook te zeggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat je zonder dat laken meer zou schrikken![]()
Waaaaaaaaaaah liefquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:25 schreef nokwanda het volgende:
Dat dacht ik wel maar ik wilde een keer niet zo´n bitch zijn om dat ook te zeggen![]()
ben net wakkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:56 schreef Mirage het volgende:
gos !
Nu heb ik iedereen afgeschrikt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |