abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29549886
Heenreis naar Groningen is nog niet eens het ergste. Meer zorgen baart me de terugreis.

Lang kan je niet blijven als je moet vertrouwen op de NS.
pi_29550008
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:56 schreef MrX1982 het volgende:
Heenreis naar Groningen is nog niet eens het ergste. Meer zorgen baart me de terugreis.

Lang kan je niet blijven als je moet vertrouwen op de NS.
De eerste gaat net iets na 6 uur 's ochtends (hint: RichardQuest )
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29550048
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:02 schreef Tafkahs het volgende:
Maar eerst uren wachten op die trein?
Of is Groningen zo stoer dat je de hele nacht bezig bent
pi_29550098
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:06 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar eerst uren wachten op die trein?
Of is Groningen zo stoer dat je de hele nacht bezig bent
Dan gelden er wel regels: geen foto's/filmpjes, geen publieke weblogs, geen nagrapjes, oftewel niets dat kan helpen herinneren aan de bewuste dag/avond/nacht/ochtend/middag/vooravond
pi_29550213
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:10 schreef Tafkahs het volgende:
Dan gelden er wel regels: geen foto's/filmpjes, geen publieke weblogs, geen nagrapjes, oftewel niets dat kan helpen herinneren aan de bewuste dag/avond/nacht/ochtend/middag/vooravond
Regels zijn voor de zwakkeren. Eigen verantwoordelijkheid
pi_29550316
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:16 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Regels zijn voor de zwakkeren. Eigen verantwoordelijkheid
you're on your own dude
pi_29550360
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:22 schreef Tafkahs het volgende:
you're on your own dude
Daar komt het altijd op neer
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:45:18 #84
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29550782
Zo, met een geraden plaat in C&H is mijn dag al helemaal goed. Ik kan nu vredig slapen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29550895
Ik zit vandaag twee jaar op Fok

Ik ga maar eens de balans opmaken van mijn Fok carriere. De hoogte -en dieptepunten
pi_29551516
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:49 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zit vandaag twee jaar op Fok

Ik ga maar eens de balans opmaken van mijn Fok carriere. De hoogte -en dieptepunten
Kut!

Mijn 15.000ste post gemist.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 11 augustus 2005 @ 02:11:22 #87
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29552274
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 02:11 schreef Drugshond het volgende:
Steun hier uw POL mods sizzler en Sidekick : En waar staat ie.... in [SEX]
Verkapt datingstopic.
Wakkere jongen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 11 augustus 2005 @ 02:15:14 #89
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29553472
ik ga voor zwart bier
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_29554356
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:05 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Moet je nagaan hoeveel er gedronken zou worden zonder die campagnes!
Zonder champagne zal er minder gedronken worden. Logisch.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29554365
quote:
Onverminderd enthousiast slaat Jochem Peteri na enige tegenslagen terug: "Het is nu tijd voor Die Wilders, mijn Neue Deutsche Welle groep. Ik ben met een aantal relatief onbekende muzikanten aan de slag gegaan. We hebben serieuze plannen, dit is absoluut geen grap." En vanwaar de naam? "Het is natuurlijk te gek om te kunnen zeggen: Ik ben de bassist van Die Wilders. Het is een van mijn uitlaatkleppen, naast de techno. Namen als Der Plan, Palais Schaumburg en Gerichtigkeitsliga zijn van grote invloed op Die Wilders."

Iedere rapper die politicus Geert Wilders bekritiseert, loopt het risico om aangeklaagd te worden, maar dat kan Peteri niet zo heel veel schelen. Liever dwaalt hij af over andere onderwerpen. "Ik neem Die Wilders serieus, net als mijn interesse in het oude Egypte. Over twee weken vlieg ik weer naar Caïro. Misschien ga ik daar wel clubs enthousiast maken voor een show van Die Wilders..."

Jochem Peteri maakt het de argeloze muziekliefhebber niet makkelijk met al die pseudoniemen. Onder de naam 154 bracht Peteri vorig jaar het album Strike uit, een album waar hij meer dan 10 jaar aan had gewerkt. Een ambient demo bracht hem een deal met 100% pure, het label van Dylan Hermelijn, oftewel 2000 And One. Aanvankelijk waren de reacties positief op 154, en raakte de distributiemaatschappij binnen een korte tijd 500 kopieën van een 12" kwijt. Maar niet door de verkoop. De platen waren echt verdwenen, om even later weer teruggevonden te worden. Vervolgens werd het Strike project maar even op een lager pitje gezet door 100% Pure, en mocht Steve Rachmad voor gaan, omdat dat commercieel aantrekkelijker was dan het riskante 154. De lotgevallen van een techno muzikant in de notendop (Overigens is het album alsnog uitgekomen op het Delsin label).

Of de tracks van Die Wilders binnenkort ook op een officiële cd-release verschijnen, kan Peteri nog niet zeggen. Maar dat het menens is met Die Wilders bewijst de white label 12" die is geperst met het onbetwist opzwepende "Zimmer Frei". Peteri's andere werk, tracks vol dromerige sci-fi techno en 'nautic funk', wordt uitgebracht onder de naam Newworldaquarium. Vanwege zijn contacten met het Delsin label, waar ook DJ Aardvarck is ondergebracht, is hij beland op de compilatie van Kirk De Giorgio. Het album, "The Electric Institute" zal verschijnen in september, zo vertelt Peteri vanuit zijn studio terwijl op de achtergrond de eerste tonen van de demo klinken van Die Wilders.

Zo is Jochem Peteri voortdurend in de weer en vertelt hij de ene absurde anekdote na de andere. "Dit is misschien een ander verhaal, maar behalve Carl Craig en andere bekenden staat er ook nog een onbekend groepje op die compilatie van De Giorgo: Betelgeuse. Ik ga je niks verklappen, maar als bekend zou zijn wie daar deel van uitmaakt, dan zou OOR morgen voor het eerst in tien jaar iets zinnigs hebben te schrijven. Het is een grote popartiest, die je nooit zou associëren met techno. En nee, het is niet Heino." Wat Peteri ook verkondigt, het blijft altijd een mysterie.
Die Wilders
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29554404
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:02 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Mja, als er doorgedronken wordt vind ik het helemaal niet erg om tot 6 uur door te gaan, maar op het station maffen is een tweede,
pi_29554949
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:29 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Die Wilders
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22Die+wilders%22&meta=

Genoeg leuke resultaten van mongooltjes die Wilders proberen te dissen, maar een totaal averechts effect boeken.
pi_29555184
Er zijn genoeg slaapplekken in de stad. In bed bij Ype of Du_ke
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29555576
Naar Groningen, retourtje met korting: ¤ 23,90.
pi_29555803
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29555989
Typisch Amerikaans: Als je verdachten martelt en mishandelt en doodt, word je gepromoveerd, maar als je een verhouding hebt, ontslagen.

[ Bericht 36% gewijzigd door Monidique op 11-08-2005 11:08:05 ]
pi_29556090
Zeg euh, er moet toch maar s nagedacht worden over het POL-programma van de meet.

Iemand suggesties?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 11:03:11 #100
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29556095
gedverderrie barbies op de pc die sex hebben
Donner 1