abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29538734
Hoi ik wil even mijn vreemdste fetishisme vertellen, omdat het me even van het hart moet.

Het begon met een droom. Ik droomde een paar keer dat ik aan het vrijen was en er ineens heel veel bloed vrijkwam. Ik ben nogal geinteresseerd in shamanisme en keltisch gedoe enzo. In mn droom begon ik mezelf en haar onder te tekenen met allerlei symbolen en daarna de hele ruimte, het was maar een droom natuurlijk...zou wel een paar emmers nodig gehad hebben om zoveel te tekenen.

een paar maanden later was ik aan het vrijen en mn bedpartner was ongesteld. ze bloedde behoorlijk. we deden het zoals missionarissen vroeger wilden dat iedereen het deed. ik zag best veel bloed, donker bloed, echt een plasje. ik weet niet waarom, maar ik doopte mijn vingers erin, het moest gewoon. ik zette eerst strepen op mijn voorhoofd, mijn wangen, met haar bloed, een streep over mijn neus. daarna een soort spiralen op mijn borst. het voelde magisch, voelde een soort kracht door me heen komen ofzo.

na het vrijen ben ik door het bos (ik woon erg buitenaf) naar een bosvijver gerend in mn blootje, heerlijk om naakt door het bos te rennen in nog steeds opgewonden toestand. Daarna alles met bosvijverwater afgewassen, lekker koud in de nacht en terug naar mijn huisje gerend. het voelde als een soort ritueel. zij vond het een beetje raar maar ook helemaal oke denk ik.

heeft er iemand ooit zoiets gedaan?zijn er mensen die soms een soort spirituele, paganistische (natuurkracht/geloof) gevoelens krijgen bij het zien van bloed? en zijn er mensen die weleens naakt door de natuur rennen in de nacht? het voelde zo natuurlijk, ben gewoon benieuwd naar andere ervaringen van andere heidenen (absoluut geen verkapte dating aangezien ik erg ver van nederland ben)
  woensdag 10 augustus 2005 @ 14:35:12 #2
126966 wijnandjuh
Tja Dat ben Ik !
pi_29538802
Poei dat gaat nogal maar neem er nog 1 haha

Nee heb nooit zoiets gedaan en ook niej over gedroomt
maar ja als jij het leuk en lekker vind ... Niemand Houd Je Tegen

Gr Wijnand
  woensdag 10 augustus 2005 @ 14:42:15 #3
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29538859
Ik baal een beetje dat je geen fotoboek hebt
  woensdag 10 augustus 2005 @ 14:52:02 #4
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_29538959
kut Gothic ...

Het kan vaker hoor....
gewoon schuin in je polsjes snijden,
heb je zo weer een kwartiertje vermaak...
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
pi_29538970
dude..
pi_29539016
Apart verhaal .
  woensdag 10 augustus 2005 @ 14:59:09 #7
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29539025
geil
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 augustus 2005 @ 15:00:00 #8
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_29539034
Ik vrees voor jou dat je hier weinig serieuse reacties zult krijgen. Ergens vraag ik me af of je dat zelf ook niet had kunnen bedenken. Wat voor reacties verwacht je eigenlijk?

De vraag die trouwens in mij opkwam bij het lezen van je post: Wat vond je vriendin ervan? Toen je aan het smeren sloeg?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_29539057
wacko
pi_29539131
Laat m toch!

als hij dat nou lekker vindt moet dat imo gewoon kunnen!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  woensdag 10 augustus 2005 @ 15:11:25 #11
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29539170
ff een gastslotje zet.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')