Hoi ik wil even mijn vreemdste fetishisme vertellen, omdat het me even van het hart moet.
Het begon met een droom. Ik droomde een paar keer dat ik aan het vrijen was en er ineens heel veel bloed vrijkwam. Ik ben nogal geinteresseerd in shamanisme en keltisch gedoe enzo. In mn droom begon ik mezelf en haar onder te tekenen met allerlei symbolen en daarna de hele ruimte, het was maar een droom natuurlijk...zou wel een paar emmers nodig gehad hebben om zoveel te tekenen.
een paar maanden later was ik aan het vrijen en mn bedpartner was ongesteld. ze bloedde behoorlijk. we deden het zoals missionarissen vroeger wilden dat iedereen het deed. ik zag best veel bloed, donker bloed, echt een plasje. ik weet niet waarom, maar ik doopte mijn vingers erin, het moest gewoon. ik zette eerst strepen op mijn voorhoofd, mijn wangen, met haar bloed, een streep over mijn neus. daarna een soort spiralen op mijn borst. het voelde magisch, voelde een soort kracht door me heen komen ofzo.
na het vrijen ben ik door het bos (ik woon erg buitenaf) naar een bosvijver gerend in mn blootje, heerlijk om naakt door het bos te rennen in nog steeds opgewonden toestand. Daarna alles met bosvijverwater afgewassen, lekker koud in de nacht en terug naar mijn huisje gerend. het voelde als een soort ritueel. zij vond het een beetje raar maar ook helemaal oke denk ik.
heeft er iemand ooit zoiets gedaan?zijn er mensen die soms een soort spirituele, paganistische (natuurkracht/geloof) gevoelens krijgen bij het zien van bloed? en zijn er mensen die weleens naakt door de natuur rennen in de nacht? het voelde zo natuurlijk, ben gewoon benieuwd naar andere ervaringen van andere heidenen (absoluut geen verkapte dating aangezien ik erg ver van nederland ben)