Zekers, ik heb ook een duit in het zakje gedaan. Er staat een gedichtje. Helaas heb ik Sizzler er niet in meegenomen, maar die heeft naar mijn weten ook geen fanlog.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:48 schreef Monidique het volgende:
Het is misschien verstandig om te melden dat Sidekick zelfs een fanblog heeft: http://exemplarischmodereren.web-log.nl/ .
Ach, geen goede daad gaat onbestraft of zoquote:Op maandag 25 juli 2005 22:50 schreef Tarak het volgende:
pfff.... dit heeft ook een hoog sneuigheidsgehalte.....
Gatverdamme, linkse kuthippie!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:55 schreef Tafkahs het volgende:
liefde
gimme a hugquote:
Jij kan beter stoppen. Bijna twee jaar op POL is veel te lang. Gewoon lekker fulltime nieuws gaan posten op de FP, is veeeel leuker, en levert over het algemeen veeeeel minder gezeik op.quote:
Ik sta achter jullie, maar het gros van de users hier zal wel niet in POL komen.quote:
Bijna leesbaarquote:Op maandag 25 juli 2005 22:51 schreef BMW_Master het volgende:
Verder naait hij mensen door als mod zijnde aan de users wiens doorgeven kloons dies zo is.
Ik wist wel dat die Partij van de Allochtonen aanhanger ook nog een steuntrekker was!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:54 schreef sizzler het volgende:
Ik steun Sidekick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |