Zekers, ik heb ook een duit in het zakje gedaan. Er staat een gedichtje. Helaas heb ik Sizzler er niet in meegenomen, maar die heeft naar mijn weten ook geen fanlog.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:48 schreef Monidique het volgende:
Het is misschien verstandig om te melden dat Sidekick zelfs een fanblog heeft: http://exemplarischmodereren.web-log.nl/ .
Ach, geen goede daad gaat onbestraft of zoquote:Op maandag 25 juli 2005 22:50 schreef Tarak het volgende:
pfff.... dit heeft ook een hoog sneuigheidsgehalte.....
Gatverdamme, linkse kuthippie!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:55 schreef Tafkahs het volgende:
liefde
gimme a hugquote:
Jij kan beter stoppen. Bijna twee jaar op POL is veel te lang. Gewoon lekker fulltime nieuws gaan posten op de FP, is veeeel leuker, en levert over het algemeen veeeeel minder gezeik op.quote:
Ik sta achter jullie, maar het gros van de users hier zal wel niet in POL komen.quote:
Bijna leesbaarquote:Op maandag 25 juli 2005 22:51 schreef BMW_Master het volgende:
Verder naait hij mensen door als mod zijnde aan de users wiens doorgeven kloons dies zo is.
Ik wist wel dat die Partij van de Allochtonen aanhanger ook nog een steuntrekker was!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:54 schreef sizzler het volgende:
Ik steun Sidekick.
Ook gij, Brutus?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef speknek het volgende:
Eigenlijk vind ik dat sizzler geen steun verdient
Shit, het boomknuffel Sidekick verhaal was al gepost.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef speknek het volgende:
Eigenlijk vind ik dat sizzler geen steun verdient, kunnen we hier niet een centraal knuffel de boom van sidekick topic van maken?
Wat ben je toch ook een psychopaatjequote:Op zondag 31 juli 2005 20:21 schreef pberends het volgende:
Click here to watch stalker_Sidekick
http://www.putfile.com/media.php?n=stalker_Sidekick
Ik steun Sidekick!
Dat is éng,quote:Op zondag 31 juli 2005 21:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een psychopaatje.
Geeft niet, ik knuffel ook nog allochtonen, moslims, Saddam, Che, het OV, bijstandstrekkers en negers. Keuze genoeg dus.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Shit, het boomknuffel Sidekick verhaal was al gepost.![]()
Ik heb m'n leven gebeterd.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:24 schreef JanMichiel het volgende:
Lol @ sidekick filmpje, je had laatst ook nog zo'n andere pberends, met dat mes
Nee, deze blijft openquote:
hou op met deze doorzichtige diplomatiequote:Op maandag 25 juli 2005 22:54 schreef sizzler het volgende:
Ik steun Sidekick.
SCH vooropquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef speknek het volgende:
Eigenlijk vind ik dat sizzler geen steun verdient, kunnen we hier niet een centraal knuffel de boom van sidekick topic van maken?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef Monidique het volgende:
Sidekick en sizzler zijn waarschijnlijk de beste moderators op dit forum.
Whehehehequote:
Bron?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:43 schreef McCarthy het volgende:
alle mensen die ook maar enige serieuze kritiek kunnen leveren zijn gebanned
wat is de humor hier van?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:21 schreef pberends het volgende:
Ik steun Sidekick!
Jaaaaaaaa, ik dacht al, waar blijft hetquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:43 schreef McCarthy het volgende:
ik heb geen vete met sidekick hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, ik dacht al, waar blijft het
Nou, vertel het eens, lucht je hart
Nee nee, zo makkelijk kom je er nu niet vanaf:quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:49 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik heb geen vete met sidekick hoor
niet dat er geen mod acties zijn waar ik mijn twijfels bij heb.
Hup, komop.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:43 schreef McCarthy het volgende:
Nee hoor. Alleen domme klootvioolen worden zo nu en dan at random gebant.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:43 schreef McCarthy het volgende:
daar twijfel ik niet aan maar oprecht je best doen maakt je niet meteen een goeie mod.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:22 schreef du_ke het volgende:
Ik steun deze mannen ook hoor. Ze doen binnen hun capaciteiten hun uiterste best
.
zullen we over jou maar niet beginnen yvonnequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:24 schreef yvonne het volgende:
Ik ben fanEn ze lopen uiteraard aan mijn leiband
Hoi Lucida/aaahikbengek/speedfreak
Begin dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:52 schreef McCarthy het volgende:
[..]
zullen we over jou maar niet beginnen yvonne
POL is niet HET FOK!forum, een denkfout die er meerdere makenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:56 schreef McCarthy het volgende:
op stalin achtige wijze eerst al je critici laten bannen en dan door een van je hielenlikkers een steuntopic laten openen
hoe triest kan dit forum zijn.
Wat is dat, 'stalin achtige wijze'?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:56 schreef McCarthy het volgende:
op stalin achtige wijze eerst al je critici laten bannen en dan door een van je hielenlikkers een steuntopic laten openen
hoe triest kan dit forum zijn.
Probeer eens te posten?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:07 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het een links complot is
Maar gelukkig ben ik er nog voor het nodige tegengewicht. Of word ik na deze uitspraak ook gebanned?
Ik kan nog postenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:10 schreef yvonne het volgende:
Probeer eens te posten?
Het erge vind ik nog dat alles wat je met een knipoog zegt als serieus wordt genomen
EN gelooft, grappig toch
Zeg, duurt het in POL altijd zo lang voor het echt op gang komt?
Och het kan zeker minder. maar wie zou jij dan geschiktekandidaten vinden? of is ook voor een forum de beste oplossing geen bijsturing van bovenaf?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:51 schreef McCarthy het volgende:
[..]
daar twijfel ik niet aan maar oprecht je best doen maakt je niet meteen een goeie mod.
Kunnen wij er wat aan doen dat jij alle relnichten verband?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]Zeg, duurt het in POL altijd zo lang voor het echt op gang komt?
Vandaar dat jij met je onzinnige kritiek nog gewoon kan posten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:43 schreef McCarthy het volgende:
Noem jij aaahlucidaspeed nu een nicht?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kunnen wij er wat aan doen dat jij alle relnichten verband?
Dat zou ik uiteraard niet durvenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noem jij aaahlucidaspeed nu een nicht?
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:21 schreef pberends het volgende:
Ik steun Sidekick!
alles wat ik zeg zou toch eens met een knipoog genomen moeten wordenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:21 schreef Monidique het volgende:
Nou, van McCarthy hoeven we kennelijk ook niet veel meer te verwachten. Alle vragen die op deze pagina te lezen zijn, beantwoordt hij niet. Kennelijk had hij toch gelijk toen hij indirect beweerde geen serieuze kritiek te kunnen leveren.
Ik denk dat iedereen dat ook wel doet, naast het nuttigen van een kilo zout.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:37 schreef McCarthy het volgende:
[..]
alles wat ik zeg zou toch eens met een knipoog genomen moeten worden
nou vooruit, omdat je me nog niet hebt laten bannen een steun betuiging voor jouwquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vandaar dat jij met je onzinnige kritiek nog gewoon kan posten.
ik heb effe geen behoefte aan jou in dit topicquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat ook wel doet, naast het nuttigen van een kilo zout.
Er is maar 1 echte nicht in POLquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noem jij aaahlucidaspeed nu een nicht?
Steek die maar .. weer terug in de bestekla.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:43 schreef SCH het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor de Gouden POLlepel?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Steek die maar .. weer terug in de bestekla.
Gewoon alfabetisch rangschikken. Zoek er maar niks achter.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:08 schreef Sidekick het volgende:
Kijk, freako laat zich niet misleiden door de topictitel, en houdt wel de goede volgorde rangorde aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |