Chewie... het verwijderen van links naar, en discussies over/op andere fora, en dit forum in het bijzonder is policy.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:01 schreef Chewie het volgende:
Je kunt er altijd nog voor kiezen om reacties waarvan het onderwerp je niet aanstaat te negeren, ingrijpen hoeft pas als de policy overschreden wordt.
Sinds wanneer? Ik geef toe het is al een tijd geleden dat ik de faq en policy heb gelezen maar ik kom toch regelmatig links naar andere fora tegen en daarbij wat MrX1982 zegt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Chewie... het verwijderen van links naar, en discussies over/op andere fora, en dit forum in het bijzonder is policy..
Ik woon ruim een half uur van Utrecht met de trein. Halve wereldreis dusquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:21 schreef George-Butters het volgende:
Het is vanuit Utrecht 1uur en 50 minuten reizen met de trein, zonder overstap!
Omdat de slowchat daar niet voor bedoeld is.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:15 schreef MrX1982 het volgende:
[...]
maar waarom niet gewoon "strijden" met een open vizier.
Inderdaad. En als zij daar plezier in hebben: laat ze lekker. Laten we hier het goede voorbeeld geven en hopen dat ze daar net zoveel plezier in hebben dan wij.quote:Zij maken zichzelf belachelijk.
Oeh!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:24 schreef George-Butters het volgende:
Ach het zijn allemaal sukkels!
laten we het hier over hebben!
[afbeelding]
Vandaag:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:21 schreef George-Butters het volgende:
Het is vanuit Utrecht 1uur en 50 minuten reizen met de trein, zonder overstap!
1 2 3 4 | Vertrek 10:21 Aankomst 13:55 Reistijd 3:34 Overstappen 1 |
Het werkt verziekend omdat jij een verziekend typje bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:19 schreef Sidekick het volgende:
Bottomline is dat het verziekend werkt. Kijk bijvoorbeeld naar tijger_m, maar ook een paar andere users. Het is al veel te lang in de sc gedoogd, en zie waar het ons heeft gebracht. Blijkbaar hebben we met mensen te maken waar een losser beleid op dit vlak niet mogelijk is. Het is tijd om er een punt achter te zetten.
Policy in de zin dat 'de discussie' hier niet meer gevoerd dient te worden. Niet voor elk besluit omtrent moderatie wordt de policy/FAQ aangepast.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Ik geef toe het is al een tijd geleden dat ik de faq en policy heb gelezen maar ik kom toch regelmatig links naar andere fora tegen en daarbij wat MrX1982 zegt.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:24 schreef Monidique het volgende:
Uiteraard ben ik het eens met Sidekick, hij is immers mijn Meester.
Ik denk persoonlijk dat je dat forum gewoon links moet laten liggen en verder niet over moet spreken. Dan is de lol er daar voor hun ook snel vanaf. Maar dat forum hier als onderwerp te verbieden vind ik wel vreemd en wat ver gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:26 schreef sizzler het volgende:
Omdat de slowchat daar niet voor bedoeld is.
Omdat bans niet op dit forum worden besproken en op dat forum h้t gesprek is.
Omdat de polici verschilt en het daarom geen eerlijke strijd is.
Omdat een over-en-weer-discussie dus niet werkt, en je daarmee feitelijk het bansysteem omzijlt.
Omdat de beweringen en beschuldigingen die daar geuit worden leuk zijn als je een boek a la Thomas Ross wilt schrijven, maar weinig met een politieke discussie van doen hebben.
Omdat we ook niet de strijd aangaan met tweakers, geenstijl.nl etc.
etc.
Het is maar internet, waar maken mensen zich druk over. Het persoonlijk aanvallen van mensen die je niet kent vind ik uiterst laag. Ik begrijp daarom ook best dat jullie dat forum hier niet graag de hele tijd de revue zien passeren. Maar als niemand erover spreekt ebt het vanzelf weg zonder het expliciet te verbieden.quote:Inderdaad. En als zij daar plezier in hebben: laat ze lekker. Laten we hier het goede voorbeeld geven en hopen dat ze daar net zoveel plezier in hebben dan wij.[knuffelmode UIT]
3.34,quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:37 schreef RichardQuest het volgende:
Groningen is 3.15 uur reizen...
Als dat zo is, waarom is er dan niet gewoon 1 topic over sidekick te vinden met een simpele analyse van zijn onkunde? Waarom dan een heel forum over 7 users, 4 mods en 2 A's die volstaan met gescheld, verzonnen complottheori๋en, een slachtofferrol en tig beschuldigingen / denigrerende opmerkingen die nergens op slaan? Dat werkt allemaal niet verziekend?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:29 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
[..]
Het werkt verziekend omdat jij een verziekend typje bent.
[..]
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4540874quote:Conferentie over racisme in Latijns Amerika
Vertegenwoordigers van Latijns-Amerikaanse regeringen en organisaties van etnische minderheden zijn in Chili bijeen voor een conferentie over racisme en vreemdelingenhaat.
De 250 deelnemers zullen de komende drie dagen een document opstellen over de huidige situatie van minderheden in de regio. De conclusies zullen worden meegenomen naar de internationale VN-conferentie over racisme begin januari in Brazili๋.
Volgens de Verenigde Naties telt Latijns Amerika 150 miljoen afstammelingen van Afrikanen, rond de 35 miljoen mensen uit inheemse stammen en vier miljoen zigeuners. Die maken in totaal een derde uit van de bevolking. Ruim 90 procent van de zwarte bevolking in Latijns Amerika leeft onder de armoedegrens, aldus de Verenigde Naties.
Wij zijn Fok niet, er is geen verstikkend strakke leiding. Als men de behoefte heeft honderd topics over Sidekick vol te blaten, dan kan en mag dat. Iedere user kan dat, en zo verschijnen er dus meerdere topics.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:41 schreef sizzler het volgende:
Als dat zo is, waarom is er dan niet gewoon 1 topic over sidekick te vinden met een simpele analyse van zijn onkunde? Waarom dan een heel forum over 7 users, 4 mods en 2 A's die volstaan met gescheld, verzonnen complottheori๋en, een slachtofferrol en tig beschuldigingen / denigrerende opmerkingen die nergens op slaan? Dat werkt allemaal niet verziekend?
Dat wist ik ook niet. Ze zijn ver gekomen met hun paard en woonwagenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:41 schreef zakjapannertje het volgende:
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4540874
blijkbaar ook zigeuners in Z-Amerika, wist ik niet
Acobat Writer ? is dat geen oplossing.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:16 schreef George-Butters het volgende:
ik lees de digitale versie van de NRC, maar ik ken geen stukje kopieren uit de beveiligde pdf-files. Zijn daar oplossingen voor? Of ben iek nu heel illigaal bezig?
wat is er nou mis met tijger_m danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:19 schreef Sidekick het volgende:
Bottomline is dat het verziekend werkt. Kijk bijvoorbeeld naar tijger_m, maar ook een paar andere users. Het is al veel te lang in de sc gedoogd, en zie waar het ons heeft gebracht. Blijkbaar hebben we met mensen te maken waar een losser beleid op dit vlak niet mogelijk is. Het is tijd om er een punt achter te zetten.
Okee, dan komt er bij ook een half uurtje voor het fietsen bij.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:44 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
5.06, OK, dat is als ik mijn ouders gedag heb gezegd
Nou, om te beginnen is hij een leugenaar.quote:
Bus?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
130 kilometer afstand. 3u34m met de trein. 3u12m met de spitstrein. 3u22 via de bus.
Of misschien met een of andere OCR?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Acobat Writer ? is dat geen oplossing.
Echt netjes wordt er niet omgegaan op dat andere forum met mensen die je waarschijnlijk niet eens kent. Als ik lees hoe er gepost wordt over Tijger_m dat getuigt toch van weinig respect.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:48 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
Wij zijn Fok niet, er is geen verstikkend strakke leiding. Als men de behoefte heeft honderd topics over Sidekick vol te blaten, dan kan en mag dat. Iedere user kan dat, en zo verschijnen er dus meerdere topics.
Dat verhaal over die "verzonnen" complottheorieen wordt wel erg slaapverwekkend, net als het kansloze gescheld op het prive-logje van jullie oppergoeroe zelf. Er is hier wat mis, het wordt elders bediscussieerd louter en alleen omdat dat hier niet kan, en jullie reageren volstrekt spastisch en panisch.
Er worden sneaky bans gegeven, er wordt wat geklooid met IP's en er is een user die ten onrechte roept dat hij bedreigd is. Is dat allemaal zo netjes?
[POL-caf้ #673] Smerige dief!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:51 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wat is er nou mis met tijger_m dan
Prima hoor. Maar dat werkt dus wel verziekend voor de sfeer op FOK. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat dat mede het doel is van dat forum, aangezien sommige leden al aan hebben gegeven niet meer terug te willen komen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:48 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
[..]
Wij zijn Fok niet, er is geen verstikkend strakke leiding. Als men de behoefte heeft honderd topics over Sidekick vol te blaten, dan kan en mag dat. Iedere user kan dat, en zo verschijnen er dus meerdere topics.
Inderdaad. Hopelijk wordt er in het vervolg wat minder een complot achter bepaalde handelingen gezocht.quote:Dat verhaal over die "verzonnen" complottheorieen wordt wel erg slaapverwekkend,
Gescheld op logjes, en andere fora is inderdaad vrij kansloos.quote:net als het kansloze gescheld op het prive-logje van jullie oppergoeroe zelf.
Zeker wel. Als er redelijke argumenten worden aangedragen dan wordt daar wel degelijk serieus op ingegaan.quote:Er is hier wat mis, het wordt elders bediscussieerd louter en alleen omdat dat hier niet kan,
Wie wordt er ten onrechte bedreigd?quote:Er worden sneaky bans gegeven, er wordt wat geklooid met IP's en er is een user die ten onrechte roept dat hij bedreigd is. Is dat allemaal zo netjes?
Als er een password opzit dan kan je die verwijderen met een passwordremover.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Acobat Writer ? is dat geen oplossing.
quote:Daling Nederlandse bevolkingsgroei
De Nederlandse bevolking is in de eerste helft van dit jaar gegroeid met 8.000 mensen. Dat is de kleinste groei sinds 1920, meldt het CBS.
Geboortes
Er waren vooral veel minder geboortes. Dat komt omdat er nu veel minder vrouwen zijn van rond de 30 jaar, de leeftijd waarop veel vrouwen moeder worden. Tegelijkertijd stijgt door vergrijzing het aantal sterfgevallen.
Immigranten
Ook emigreren er meer mensen dan er immigranten bijkomen. Vooral het aantal immigranten uit Marokko, Turkije, Suriname en de Antillen is sterk afgenomen.
O , zo. Het gaat om de wilbersaanhangertjes. Tja, ze hebben me een ipban gegeven ofzo, dus het zal welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:02 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
[POL-caf้ #673] Smerige dief!
Ik lees daar niets over het zoeken van de auto van Tijger_m. De tekst die er wel staat is overigens ook niet bepaald netjes om het licht uit te drukken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:16 schreef Tafkahs het volgende:
O , zo. Het gaat om de wilbersaanhangertjes. Tja, ze hebben me een ipban gegeven ofzo, dus het zal wel
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het begin van het einde
Niet meer dan logisch. Het Nederland van ooit is niet meer.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:27 schreef kLowJow het volgende:
[afbeelding]
We zullen ze nog hard nodig hebben, aldus het RTL4-journaal.
En op die manier wordt er van alles uit de kast getrokken om users zo zwart mogelijk te maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:48 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
quote:Hockeyers in actie tegen riskante techniek
HAMBURG - De internationale hockeyfederatie (FIH) moet een nieuwe, riskante slagtechniek met onmiddellijke ingang verbieden. Daarop dringen de spelers en coaches van het Nederlands elftal aan in een brief aan het hoofdbestuur van de FIH. Het gaat om de zogenaamde lage Argentijnse forehand waarbij de bal met de zijkant van de stick net boven de krul wordt geslagen.
"Het is een levensgevaarlijke en intimiderende techniek", verklaarde bondscoach Roelant Oltmans woensdag. "Je moet de bal bij deze slag precies in het hart raken, anders schiet de bal omhoog en vliegt hij alle kanten op. Het levert veel te veel ongecontroleerde acties op, ook al omdat je vaak pas op het laatste moment kunt zien wat je tegenstander van plan is."
Slaap
De brief aan de FIH is een initiatief van international Karel Klaver. De aanvaller van Bloemendaal kreeg drie jaar geleden een keiharde bal tegen zijn slaap, waarna een lange weg naar herstel volgde. Het ging destijds niet om een lage forehand, maar om een keiharde uithaal met de backhand.
Klaver heeft zijn brief opgesteld om ernstige ongelukken door de nieuwe slagtechniek te voorkomen. De Nederlandse hockeybond (KNHB) ondersteunt de Oranje-actie, die bij de komende Rabotrophy in Amstelveen (14-21 augustus) onder de aandacht van de andere landen zal worden gebracht.
lekker boeiend, ik ga er niet vanuit dat iemand mij op komt zoeken om me een taart in het gezicht te smijten, zo ook voor Tijger M en de zijnen ("onzen").quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik lees daar niets over het zoeken van de auto van Tijger_m. De tekst die er wel staat is overigens ook niet bepaald netjes om het licht uit te drukken.
Het is gewoon niet te behappen man, kom gewoon naar Amsterdam, dat is tenminste redelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:41 schreef George-Butters het volgende:
3 tot 5 uur om te reizen naar Groningen
En dan noemen ze Groningen een uithoek. Uit welke holen komen julie gekropen zeg? Moet je eerst met de trekvaart naar de grote stad te komen?
Jij was gewoon te laf om op te komen dagen vorige keer. Miepjequote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te behappen man, kom gewoon naar Amsterdam, dat is tenminste redelijk
ik denk dat je het beter in Brussel kan houden ofzo, voor de meeste mensenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:41 schreef George-Butters het volgende:
En dan noemen ze Groningen een uithoek. Uit welke holen komen julie gekropen zeg? Moet je eerst met de trekvaart naar de grote stad te komen?
S kieken wat dit nu weer voorstelt.quote:Beyonc้ woest om seksvideo
AMSTERDAM - Beyonc้ Knowles en Jay-Z sleuren rappre Kurtis Walker voor de rechter. Walker maakte met een verborgen camera in een hotelkamer in New Jersey beelden van het vrijende stel. Vervolgens maakte de rapper er een twee minuten durende seksvideo van. Knowles wil via de rechter de video, een veroordeling en een schadevergoeding opeisen.
De video is enigsziens opzienbarend vanwege het feit dat Knowles haar priv้leven sterk afschemt. Ze zal zich nooit laten betrappen op een kus in het openbaar. Jay-Z vindt het onvoorstelbaar dat sommigen zo ver durven gaan. .
het zijn de hormonen ben ik bangquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij was gewoon te laf om op te komen dagen vorige keer. Miepje
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:41 schreef George-Butters het volgende:
quote:***************************************
Jeugd drinkt meer ondanks campagnes
UTRECHT De campagne om het drankgebruik
onder jongeren te beperken heeft geen
enkel effect gehad.Dat zegt voorzitter
Van Dalen van het gezondheidsinstituut
NIGZ dat de campagne leidde.
In NRC Handelsblad verklaart Van Dalen
na๏ef te zijn geweest."We dachten dat
voorlichting het gedrag zou be๏nvloeden
maar het heeft averechts gewerkt".
Vanaf 1990 probeert de overheid met
campagnes het alcoholgebruik onder
jongeren te beperken,maar jongeren zijn
alleen maar meer gaan drinken.Onlangs
pleitte de Kamer voor meer voorlichting
in plaats van een prijsverhoging voor
breezers en een beperking van reclame.
quote:OOK KRITIEK VAN EUROCOMMISSARIS OP PLAN-VERDONK
Het wetsvoorstel van minister Verdonk om nieuwkomers verplicht te laten inburgeren staat op gespannen voet met het recht van de Europese Unie. Dat blijkt uit een brief van Europees commissaris Frattini (justitie) die eind juni aan de Tweede Kamer werd gezonden.
Bron: http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1123649941477.html
quote:KANSEN KEREN IN DUITSE VERKIEZINGSSTRIJD
Lange tijd leken de Duitse christen-democraten af te stevenen op een ongekende verkiezingszege. Maar de SPD van bondskanselier Schr๖der is bezig met een comeback.
Bron: http://www.nrc.nl/buitenland/artikel/1123649941600.html
quote:NIEUWE REVU GAF HOFSTAD-LID GELD
Weekblad Nieuwe Revu heeft de van terreur verdachte Jermaine W. 1.500 euro betaald voor een interview dat in juli verscheen in het weekblad. De toenmalige hoofdredacteur spreekt van een onkostenvergoeding.
Bron: http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1123650000427.html
Natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:55 schreef George-Butters het volgende:ik zie het al. Allemaal enthousiaste mensjes
Gezellig biertjes doen in Groningen
Wat is het programme eigenlijk? Alleen bier drinken?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:55 schreef George-Butters het volgende:ik zie het al. Allemaal enthousiaste mensjes
Gezellig biertjes doen in Groningen
quote:146 tt-EEN 146 wo 10 aug 20:02:02
economie ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
HOGE OLIEPRIJS STUWT INFLATIE NIET
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
In tegenstelling tot de oliecrisis van
de jaren 70 zorgt de hoge olieprijs nu
niet voor een inflatiespiraal.
Volgens Marc Janssens van de beurs-
vennootschap Petercam dwongen de bonden
in de jaren 70 meteen hogere lonen af
die de prijzen voor andere producten op
hun beurt omhoog joegen.
Door de globalisering van de wereld-
economie is dat nu niet het geval. In-
tegendeel, door de aanvoer van goederen
uit lageloonlanden dalen de prijzen van
sommige producten.
Anders dan toen staan de vakbonden
zwakker uit vrees dat bedrijven gaan
verhuizen als de lonen te hoog worden.
Moet je nagaan hoeveel er gedronken zou worden zonder die campagnes!quote:
Alsof microsoft dat geld nodig heeft.quote:'Spamkoning' betaalt Microsoft miljoenen
Microsoft heeft een schikking getroffen met Scott Richter, ooit een van de grootste spammers ter wereld. De softwaregigant had het bedrijf van Richter, OptInRealBig, voor de rechter gedaagd.
OptInRealBig heeft volgens Microsoft, dat meer dan honderd rechtszaken heeft lopen tegen spammers in de hele wereld, miljarden ongevraagde e-mails verstuurd.
Richter, ooit de derde spammer ter wereld, verdiende daarmee miljoenen. Hoewel hij ontkent dat hij misleidende e-mails heeft verstuurd, koopt de voormalige spamkoning vervolging af voor 5,65 miljoen euro (7 miljoen dollar).
Reclame
Ook heeft hij toegezegd dat zijn bedrijf geen e-mails zal versturen zonder dat de ontvanger heeft aangegeven reclame te willen ontvangen. Amerikaanse autoriteiten zijn welkom zijn bedrijf drie jaar lang te controleren.
Microsoft wil het geld gebruiken voor de strijd tegen spam. Dat is nodig, want spam is een ware plaag: ongeveer 70 procent van alle verstuurde e-mail in de wereld is junkmail.
quote:
Het geld gaat in het spammers-aanklaag-potje.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Alsof microsoft dat geld nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |