POL is vol.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:52 schreef MrX1982 het volgende:
btw wat is er mis met Fok?
Waarom staat er in MED of op de FP geen melding waarom het zo fucking traag is?
Beetje aan de late kant. Vandaag is eigenlijk de laatste dag. Hoewel er de komende dagen nog wel wat te doen is.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:51 schreef kLowJow het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Sneekweek?.
Weer een mogelijke POL-meet. PI mag je er vanwege de lange laadtijd zelf bij bedenken.
Maak het leegquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:13 schreef Sidekick het volgende:
POL is vol.
Zou kunnen, die trok zich zo op aan dat wanstaltige *anova figuur, zelfs nadat de situatie met hem onhoudbaar bleef. Ze zal haar kussentjes wel volgehuild hebben en daarna getroost samen een offensief hebben gestart.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:44 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm mss is het MUUS![]()
Kinderachtig overigens zo'n DDOS aanval. Hebben mensen niets beters te doen met hun leven?
Het blijft gissen naar de ware reden maar dat zou best weleens kunnen. Merkwaardig om ineens niets meer van je te laten horen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:43 schreef Tafkahs het volgende:
Zou kunnen, die trok zich zo op aan dat wanstaltige *anova figuur, zelfs nadat de situatie met hem onhoudbaar bleef. Ze zal haar kussentjes wel volgehuild hebben en daarna getroost samen een offensief hebben gestart.
Zou ook kunnen. Hoewel die meestal niet verder komen dan stoere praat. Maar wellicht hebben ze eindelijk de daad bij het woord gevoegd.quote:Persoonlijk denk ik dat het AAAAHwaaromnemenzemenounietserieus is die een truukje van zijn buurjochie van 14 heeft geleerd
Het is wel eigenaardig dat de fokreplica http://fokdiscussie.6.forumer.com/index.php uit de lucht lijkt te zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het blijft gissen naar de ware reden maar dat zou best weleens kunnen. Merkwaardig om ineens niets meer van je te laten horen.![]()
[..]
Zou ook kunnen. Hoewel die meestal niet verder komen dan stoere praat. Maar wellicht hebben ze eindelijk de daad bij het woord gevoegd.
IP Bannetje?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is wel eigenaardig dat de fokreplica http://fokdiscussie.6.forumer.com/index.php uit de lucht lijkt te zijn![]()
Daar heb je toch al POL-(s)laafjes voor?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:55 schreef MrX1982 het volgende:
kLowJow ga eens achter de schermen informatie inwinnen en zorgen dat er een mededeling in MED of op de FP komt.
Schiet op maak je mod zijn waar
Animal Farm.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
IP Bannetje?Bij mij doet die het namelijk gewoon
kinderachtig zeg.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
IP Bannetje?Bij mij doet die het namelijk gewoon
aja... dat lijkt me een goed idee..... Heb jij het telefoonnummer van de 'dDossers' ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:30 schreef Drugshond het volgende:
Zo is er ook geen hol aan... ik moet meer dan 1 minuut wachten op het openen van het topic.
Waarom gaat er geen actie terug naar de DDOS-ers. 1 telefoon naar de provider en ze liggen eruit.
Da's zonder meer waar, maar je wilt toch weten wat de critici over je schrijven he?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
aja... dat lijkt me een goed idee..... Heb jij het telefoonnummer van de 'dDossers' ?
Flem kunnen we waarschijnlijk wel ernaar vragen ...
Overigens Tafkahs, probeer je een beetje dat forum 'erin te houden', om ervoor te zorgen dat men hier vooral dat forumpje niet vergeet? dat je steeds weer een link moet vermelden, of threads daaruit hier naar voren haalt ...
Het wordt daar namelijk al een beetje rustig, de rek lijkt eruit te zijn, en vreemd genoeg, die mensen die dat forum heben opgezet doen ook niks meer aan hun weblogs..., wat eigenlijk wel jammer is, dat had een veel leukere en spannendere opzet dan dit forum, waar de onderwerpen al snel 'verstrooid' raken...
Sowieso, mensen met politieke intersses, vinden daar weinig van hun gading, er wordt nergens over politiek gesproken, enkel wat incrowd gezeur van al te enthousiaste Fok!-gebruikers.
(Dat begint een hele eigen 'community' te vormen, alle Fok!-spinnofs, van mensen die dan met een klein subgroepje een-of-ander forum opzetten om daar over Fok! te lullen, maar dan met een beetje betere software en wat sneller ....)
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:44 schreef RM-rf het volgende:
aja... dat lijkt me een goed idee..... Heb jij het telefoonnummer van de 'dDossers' ?
SK kan de boom in.... dit is een SC reeks. Als er iets te vermelden valt (ook van dat andere topic) wordt het gewoon geplaatst door deze jongen. Aan dergelijk soort van censuur werk ik niet mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:44 schreef Monidique het volgende:
Hebben jullie Sidekick niet goed verstaan, ofzo? Over dat forum dat niet over Fok! gaat met z'n gebruikers die geen interesse meer hebben in Fok!, zouden en mogen en zullen we het niet meer hebben. Wil je wat kwijt, dan kun je dat mooi daar kwijt.
Werkt anders, je kan twee kanten op hiermee.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:00 schreef Drugshond het volgende:
[quote]Op woensdag 10 augustus 2005 15:44 schreef RM-rf het volgende:
[quote]Fok! ziet een DDoS aanval, vanaf hetzelfde IP adres lopen. FOK! doet een (neotrace/tracert) naar de IP-adres Met een beetje geluk wordt er een Nederlandse provider zichtbaar Provider wordt ingeschakeld dat een bepaald IP illegaal zit te broadcasten/ En een provider kan vrij simpel achterhalen wel adres er hoort bij welke IP-adres (eventueeel in combinatie met een Mac-Adres).
De vraag is alleen werkt de provider in alle gevallen mee, ook indien er geen justitieel bevel is. ?!?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:04 schreef RM-rf het volgende:
drugshond, dDos aanvallen lopen via door trojans geinfecteerde PC's (dat is net de eerste 'd' uit dDOS, die staat voor 'distributed') ....
de IP aanvallen waarvan de aanvallen komen, zijn gewoon geinfecteerde 'zombie-PCs', maar leiden niet tot de werkelijke dader ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |