abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:31:31 #51
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29547981
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:48 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
Wij zijn Fok niet, er is geen verstikkend strakke leiding. Als men de behoefte heeft honderd topics over Sidekick vol te blaten, dan kan en mag dat. Iedere user kan dat, en zo verschijnen er dus meerdere topics.
En op die manier wordt er van alles uit de kast getrokken om users zo zwart mogelijk te maken.
Het is alleen maar leedvervaak om het collectief te plezieren.
-- Voer voor de leeuwen, zouden de Romeinen vroeger hebben gedacht. --

Elke vergelijking en reaktie daarop wordt in het absurde getrokken. En het feit dat sommige users een meer dan volwassen leeftijd hebben doet mij vraagtekens opwerpen over het bijbehorende gezonde verstand/bitterheid waarmee ze door het leven gaan.
Zonder Fok! en de bijbehorende users op de hak te nemen had ik er nog wel brood in gezien.
Maar het is duidelijk waar op dat moment de prioriteiten lagen [ proberen een wig te drijven tussen twee POL (?!) webforms ] . En de hypocrisie druipt er van sommige users vanaf, die wel een splinter in hun hand hebben, maar vergeten zijn dat ze een balk in hun oog hebben). Elke mogelijkheid om objectief een aantal vermeende verdachtmakingen of onrecht aan de kaak te stellen is nauwelijks serieus te nemen omdat het geen vraagstelling betreft maar eerder één groot moddergooi-circus zonder fatsoensnormen (zie bijdrages aan het adres van SCH, Yvonne, Ryan3, SK, en nog heel wat meer).

Het is vermakelijk om te lezen wat sommige users neerplempen (dat wel), maar omgekeerd heb ik er medelijden mee. . Digitale identiteiten die niet de verdraagzaamheid kunnen opbrengen om anders denkenden in hun waarde te laten verdienen imo ook niet het respect waarnaar zij "zogenaamd" op zoek zijn. Qua objectief- en representatief karakter heb ik bedankt voor de eer (en daar wil ik niet aan gelinked worden. Want het zou wel eens (vroeg of laat) tegen je gebruikt kunnen worden.

De vrije politieke discussies zijn wel weer aardig van kwaliteit met de daarbij behorende zwarte humor. Maar die mogelijkheid wordt mij hier ook geboden.

- Vaya Con Dios -

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 10-08-2005 22:39:10 ]
pi_29548258
3 tot 5 uur om te reizen naar Groningen

En dan noemen ze Groningen een uithoek. Uit welke holen komen julie gekropen zeg? Moet je eerst met de trekvaart naar de grote stad te komen?
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29548317
quote:
Hockeyers in actie tegen riskante techniek

HAMBURG - De internationale hockeyfederatie (FIH) moet een nieuwe, riskante slagtechniek met onmiddellijke ingang verbieden. Daarop dringen de spelers en coaches van het Nederlands elftal aan in een brief aan het hoofdbestuur van de FIH. Het gaat om de zogenaamde lage Argentijnse forehand waarbij de bal met de zijkant van de stick net boven de krul wordt geslagen.

"Het is een levensgevaarlijke en intimiderende techniek", verklaarde bondscoach Roelant Oltmans woensdag. "Je moet de bal bij deze slag precies in het hart raken, anders schiet de bal omhoog en vliegt hij alle kanten op. Het levert veel te veel ongecontroleerde acties op, ook al omdat je vaak pas op het laatste moment kunt zien wat je tegenstander van plan is."

Slaap

De brief aan de FIH is een initiatief van international Karel Klaver. De aanvaller van Bloemendaal kreeg drie jaar geleden een keiharde bal tegen zijn slaap, waarna een lange weg naar herstel volgde. Het ging destijds niet om een lage forehand, maar om een keiharde uithaal met de backhand.

Klaver heeft zijn brief opgesteld om ernstige ongelukken door de nieuwe slagtechniek te voorkomen. De Nederlandse hockeybond (KNHB) ondersteunt de Oranje-actie, die bij de komende Rabotrophy in Amstelveen (14-21 augustus) onder de aandacht van de andere landen zal worden gebracht.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29548318
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik lees daar niets over het zoeken van de auto van Tijger_m. De tekst die er wel staat is overigens ook niet bepaald netjes om het licht uit te drukken.
lekker boeiend, ik ga er niet vanuit dat iemand mij op komt zoeken om me een taart in het gezicht te smijten, zo ook voor Tijger M en de zijnen ("onzen").
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29548368
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:41 schreef George-Butters het volgende:

En dan noemen ze Groningen een uithoek. Uit welke holen komen julie gekropen zeg? Moet je eerst met de trekvaart naar de grote stad te komen?
Het is gewoon niet te behappen man, kom gewoon naar Amsterdam, dat is tenminste redelijk
pi_29548443
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:45 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Het is gewoon niet te behappen man, kom gewoon naar Amsterdam, dat is tenminste redelijk
Jij was gewoon te laf om op te komen dagen vorige keer. Miepje
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29548462
quote:

ik denk dat je het beter in Brussel kan houden ofzo, voor de meeste mensen
pi_29548483
quote:
Beyoncé woest om seksvideo

AMSTERDAM - Beyoncé Knowles en Jay-Z sleuren rappre Kurtis Walker voor de rechter. Walker maakte met een verborgen camera in een hotelkamer in New Jersey beelden van het vrijende stel. Vervolgens maakte de rapper er een twee minuten durende seksvideo van. Knowles wil via de rechter de video, een veroordeling en een schadevergoeding opeisen.

De video is enigsziens opzienbarend vanwege het feit dat Knowles haar privéleven sterk afschemt. Ze zal zich nooit laten betrappen op een kus in het openbaar. Jay-Z vindt het onvoorstelbaar dat sommigen zo ver durven gaan. .
S kieken wat dit nu weer voorstelt.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29548545
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:48 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Jij was gewoon te laf om op te komen dagen vorige keer. Miepje
het zijn de hormonen ben ik bang

Wat nu, Annoyance heeft seks voor het huwelijk dat de kerk dat toestaat
pi_29548560
quote:

Is het trouwens in het weekend?

Dan is mijn ov niet geldig en kost het best een hoop euro's.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_29548573
quote:
Jeugd drinkt meer ondanks campagnes

UTRECHT De campagne om het drankgebruik
onder jongeren te beperken heeft geen
enkel effect gehad.Dat zegt voorzitter
Van Dalen van het gezondheidsinstituut
NIGZ dat de campagne leidde.

In NRC Handelsblad verklaart Van Dalen
naïef te zijn geweest."We dachten dat
voorlichting het gedrag zou beïnvloeden
maar het heeft averechts gewerkt".

Vanaf 1990 probeert de overheid met
campagnes het alcoholgebruik onder
jongeren te beperken,maar jongeren zijn
alleen maar meer gaan drinken.Onlangs
pleitte de Kamer voor meer voorlichting
in plaats van een prijsverhoging voor
breezers en een beperking van reclame.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29548584
quote:
OOK KRITIEK VAN EUROCOMMISSARIS OP PLAN-VERDONK

Het wetsvoorstel van minister Verdonk om nieuwkomers verplicht te laten inburgeren staat op gespannen voet met het recht van de Europese Unie. Dat blijkt uit een brief van Europees commissaris Frattini (justitie) die eind juni aan de Tweede Kamer werd gezonden.

Bron: http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1123649941477.html
quote:
KANSEN KEREN IN DUITSE VERKIEZINGSSTRIJD

Lange tijd leken de Duitse christen-democraten af te stevenen op een ongekende verkiezingszege. Maar de SPD van bondskanselier Schröder is bezig met een comeback.

Bron: http://www.nrc.nl/buitenland/artikel/1123649941600.html
quote:
NIEUWE REVU GAF HOFSTAD-LID GELD

Weekblad Nieuwe Revu heeft de van terreur verdachte Jermaine W. 1.500 euro betaald voor een interview dat in juli verscheen in het weekblad. De toenmalige hoofdredacteur spreekt van een onkostenvergoeding.

Bron: http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1123650000427.html
pi_29548605
ik zie het al. Allemaal enthousiaste mensjes Gezellig biertjes doen in Groningen
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29548650
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:55 schreef George-Butters het volgende:
ik zie het al. Allemaal enthousiaste mensjes Gezellig biertjes doen in Groningen
Natuurlijk !
pi_29548731
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:55 schreef George-Butters het volgende:
Wat is het programme eigenlijk? Alleen bier drinken?
pi_29548749
Als je naar Groningen gaat, dan ga je met een doel, dude
pi_29548825
quote:
146 tt-EEN 146 wo 10 aug 20:02:02
economie ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

HOGE OLIEPRIJS STUWT INFLATIE NIET
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
In tegenstelling tot de oliecrisis van
de jaren 70 zorgt de hoge olieprijs nu
niet voor een inflatiespiraal.

Volgens Marc Janssens van de beurs-
vennootschap Petercam dwongen de bonden
in de jaren 70 meteen hogere lonen af
die de prijzen voor andere producten op
hun beurt omhoog joegen.

Door de globalisering van de wereld-
economie is dat nu niet het geval. In-
tegendeel, door de aanvoer van goederen
uit lageloonlanden dalen de prijzen van
sommige producten.

Anders dan toen staan de vakbonden
zwakker uit vrees dat bedrijven gaan
verhuizen als de lonen te hoog worden.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:05:21 #68
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29548839
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:54 schreef George-Butters het volgende:

[..]
Moet je nagaan hoeveel er gedronken zou worden zonder die campagnes!
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29548968
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:00 schreef sizzler het volgende:
Alleen bier drinken?!
pi_29549093
quote:
'Spamkoning' betaalt Microsoft miljoenen

Microsoft heeft een schikking getroffen met Scott Richter, ooit een van de grootste spammers ter wereld. De softwaregigant had het bedrijf van Richter, OptInRealBig, voor de rechter gedaagd.

OptInRealBig heeft volgens Microsoft, dat meer dan honderd rechtszaken heeft lopen tegen spammers in de hele wereld, miljarden ongevraagde e-mails verstuurd.

Richter, ooit de derde spammer ter wereld, verdiende daarmee miljoenen. Hoewel hij ontkent dat hij misleidende e-mails heeft verstuurd, koopt de voormalige spamkoning vervolging af voor 5,65 miljoen euro (7 miljoen dollar).

Reclame
Ook heeft hij toegezegd dat zijn bedrijf geen e-mails zal versturen zonder dat de ontvanger heeft aangegeven reclame te willen ontvangen. Amerikaanse autoriteiten zijn welkom zijn bedrijf drie jaar lang te controleren.

Microsoft wil het geld gebruiken voor de strijd tegen spam. Dat is nodig, want spam is een ware plaag: ongeveer 70 procent van alle verstuurde e-mail in de wereld is junkmail.
Alsof microsoft dat geld nodig heeft.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:20:16 #71
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29549167
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:00 schreef sizzler het volgende:

Alleen
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29549175
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:17 schreef sizzler het volgende:

[..]

Alsof microsoft dat geld nodig heeft.
Het geld gaat in het spammers-aanklaag-potje. .
pi_29549416
Ik zou best naar een POL meeting willen komen. Maar Groningen is wel heel ver met de trein
pi_29549459
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:20 schreef Sidekick het volgende:

[..]
pi_29549831
pleuris, 23 euries met korting naar Groningen..
Wat een gemotiveerde lui dat jullie helemaal naar Amsterdam waren gekomen, respect!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')