En ik had er nu niet echt aan gedachtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan iets wat rijmt op "geeft"of zag je dat ook over het hoofd??
had gekund jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Dat aan zijn kin kleeft
Maar inderdaad, dat bleek te moeilijkTruste Flessie
![]()
Het schijnt dat zelfs D.Rose zich daar weleens waagtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:10 schreef Sjowhan het volgende:
Eh DM; PUB is voor pubers, gezien je geboortedatum ben je > 20
Als je werken leuk vind heb ik lekker gewerkt jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja goeiemorgen DaMook en quLekker gewerkt DM?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt dat zelfs D.Rose zich daar weleens waagt
Die vliegt dan ook prompt voor 2 weken de bietenkar op
Ik ben 22 ja, maar dat is alleen op papierquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:10 schreef Sjowhan het volgende:
Eh DM; PUB is voor pubers, gezien je geboortedatum ben je > 20
Nee werken is een noodzakelijk kwaad, maar some days are better than othersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:13 schreef DaMook het volgende:
Als je werken leuk vind heb ik lekker gewerkt jaWas iig weer lekker rustig
Ik ben daar nog nooit geweest ookquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik waag me uberhaupt niet in PUB
Alle topics kan ik toch wel vinden buiten PUB om, dus voor mij is het dan alleen dubbelop
vaak wel, en 'welke string heb je vandaag aan', welke boxershort heb je vandaag aan, etc..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest ookMaar is dat zo ja? staan alle andere topics daar nog een keer of zo?
Dan was deze nacht idd beter als sommige anderequote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee werken is een noodzakelijk kwaad, maar some days are better than others
Ah okee, het is dus niet echt alsof ik wat misquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vaak wel, en 'welke string heb je vandaag aan', welke boxershort heb je vandaag aan, etc..
Cu2 en Sugargirls (of hoe die site ook heet)-topics dus
Redelijk wat topics zijn idd dubbel, maar dan met andere usersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest ookMaar is dat zo ja? staan alle andere topics daar nog een keer of zo?
" ik heb er eentje aan met bloemetjesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, het is dus niet echt alsof ik wat misTrouwens "Welke string heb je vandaag aan?" wat voor antwoorden krijg je dan??
"Die rooie" "Die zwarte" "Die waar m'n oom me vorige week in ontmaagd heeft" ?
Vooral "een zwarte", "een blauwe", "een rode", en hel;aas geen foto'squote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, het is dus niet echt alsof ik wat misTrouwens "Welke string heb je vandaag aan?" wat voor antwoorden krijg je dan??
"Die rooie" "Die zwarte" "Die waar m'n oom me vorige week in ontmaagd heeft" ?
Teringquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vooral "een zwarte", "een blauwe", "een rode", en hel;aas geen foto's
dat was enkel bij de opening (van het sub-forumquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt dat zelfs D.Rose zich daar weleens waagt
Die vliegt dan ook prompt voor 2 weken de bietenkar op
Afgelopen week ? Alleen die blauwequote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teringopsomtopics dus
Of ja "welke strings heb jij de afgelopen week aangehad?"
Jij had een foute woordspeling gemaakt?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was enkel bij de opening (van het sub-forum)
en toen kreeg ik een ban
Werkze Fles!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja goed, ik ga maar weer eens aan het werk of zo
Dan zul je je wel niet gedragen hebben daarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was enkel bij de opening (van het sub-forum)
en toen kreeg ik een ban
Echt iets wat je graag wil ook, zo'n kippenhok in toom houdenquote:
Ik wil ergens mod worden, en PUB bevalt me momenteel wel dus waarom niet da:P Daarna ben ik toch FA en mag ik overal moddenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt iets wat je graag wil ook, zo'n kippenhok in toom houden
Brechtje doet het wel goed jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:39 schreef Sjowhan het volgende:
Brechtje (samen met de 'externe' mods) doet het -geloof ik- best goed
Ze heeft zelfs tijd om op IRC te vertoeven
dat is niet zo vreemd..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brechtje doet het wel goed jaEn conflict helpt haar goed mee (de rest ook wel, maar conflict vooral
) .
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:42 schreef DaMook het volgende:
Daarna ben ik toch FA en mag ik overal modden
Je mag nergens mod worden, je hebt ook al zo'n lame tag ' owned by nikky' achter je naam staanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ergens mod worden, en PUB bevalt me momenteel wel dus waarom niet da:P Daarna ben ik toch FA en mag ik overal modden
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat is niet zo vreemd..
c is broer van b
Ik blow nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Het is hoog tijd om je bed op te zeken DM
En niet meer zo veel blowen na je werk
lijkt op GC alleen andersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt iets wat je graag wil ook, zo'n kippenhok in toom houden
Die tag betekend wel dat ik opval bij de FA'squote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je mag nergens mod worden, je hebt ook al zo'n lame tag ' owned by nikky' achter je naam staan
iddquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je mag nergens mod worden, je hebt ook al zo'n lame tag ' owned by nikky' achter je naam staan
opvallen als doelquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die tag betekend wel dat ik opval bij de FA's, ik wilde alleen een andere tag
.
als je opvalt bij een FA, zou ik me maar gedeist houden. Vaak betekend dit veel notes, en daardoor zal je binnenkort een ban aan je broek hebbenquote:
Daarnaast mag ik nikky graagquote:
Taalverkrachting is ook een doel?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarnaast mag ik nikky graagZij is keilief
.
Maar ja ik wil ooit nog ergens mod worden en nee ik zou begot niet weten waar, PUB past op het moment het beste bij mij van alle subfora
tja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
als je opvalt bij een FA, zou ik me maar gedeist houden. Vaak betekend dit veel notes, en daardoor zal je binnenkort een ban aan je broek hebben(vermoedelijk)
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Taalverkrachting is ook een doel?
Hop, je nest in jij
tragischquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarnaast mag ik nikky graagZij is keilief
.
Maar ja ik wil ooit nog ergens mod worden en nee ik zou begot niet weten waar, PUB past op het moment het beste bij mij van alle subfora
Notes kunnen ook positief zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
als je opvalt bij een FA, zou ik me maar gedeist houden. Vaak betekend dit veel notes, en daardoor zal je binnenkort een ban aan je broek hebben(vermoedelijk)
Begot is brabants en brabants is okquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Taalverkrachting is ook een doel?
Hop, je nest in jij
Waarom ?quote:
nietus en okquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Begot is brabants en brabants is ok![]()
Niet waar, en eigenlijk ook niet echtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar positieve notesquote:
idd. Maar ga dan in Feedback likken en tot aan je oksel danny in zn kont vuisten of zoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
mod willen worden, waar dan ook.
zo wannabee
begot is zeker wel spreektaal in brabantquote:
ik hoopte dat je negatief was over flyingfoxquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar positieve notesBehalve dan die over FF die iemand me gegeven heeft (en nu gebruik ik FF voor fok
) Ik zal binnenkort eens een update kwa notes aan nikky of dago vragen
.
FF is gewoon gratis prutswijfquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar positieve notesBehalve dan die over FF die iemand me gegeven heeft (en nu gebruik ik FF voor fok
) Ik zal binnenkort eens een update kwa notes aan nikky of dago vragen
.
Ga dan eens met dos37 en 9Christensen "communiceren". Die zijn ook een beetje bij de grom- en klikgeluiden blijven stekenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
begot is zeker wel spreektaal in brabant(iig in Valkenswaard
)
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
idd. Maar ga dan in Feedback likken en tot aan je oksel danny in zn kont vuisten of zoHier heeft dat niet zo vreselijk veel zin
In FB zeiken doen alleen maar zeikerdsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
idd. Maar ga dan in Feedback likken en tot aan je oksel danny in zn kont vuisten of zoHier heeft dat niet zo vreselijk veel zin
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
Kwartetten zijn irritant, iig in sc's
FireFox dusquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik hoopte dat je negatief was over flyingfox
waor nie wa is johquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dan eens met dos37 en 9Christensen "communiceren". Die zijn ook een beetje bij de grom- en klikgeluiden blijven steken
calvobbes is leuk en genantquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
In FB zeiken doen alleen maar zeikerdsIk ben waar ik ook kom positief over fok
Calvobbesquote:
schatjequote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
CalvobbesDat is een ......(vul zelf maar in
)
het is 'bij god', en gewoon NLquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwoa het is op zn minst droog hierquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge! Wat een druilerige dag!
das pas zelden gebruiktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens je profiel heb je er nog geen posts mee
hier alles heel rustigquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:37 schreef leonieke het volgende:
Wauw, vandaag na 1 maand antwoord gekregen op een email.. Ondertussen is mijn probleem al opgelost, maar het antwoord is er toch nog gekomen!!![]()
Alles goed hier? Ik voel na mijn eerste fitnessbeurt toch wel wat pijn aan mijn kuiten, maar dat is goed
was?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
het was traag
idd, dan zou ik het hier snel voor gezien houdenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee
Het zou wat zijn
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:21 schreef SpeedyGJ het volgende:tralalalala
Wat ben ik toch vrolijk.
En iedereen maar klagen om die snelheid
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bedoel je een maand geleden, toen je je registreerde?
en dat zegt klaag-opperhoofdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Grappig om iedereen zien te klagensorry
de elp519 met kit voor de 830 niet intressant genoeg?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:36 schreef Sjowhan het volgende:
Zoals zo maar weer koffie zetten en ebay-en
heb trouwens een mail gekregen met een aanbieding, eos350d + kit voor 745, waar 10E verz. kosten op komen. Goeie deal toch?
elpquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de elp519 met kit voor de 830 niet intressant genoeg?
zoiets dacht ik ookquote:
ik kon toch niet weten dat het over een camera gingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
elp
Volgens mij hebben we het over 2 verschillende camera's
als je in google 350d had ingetikt wist je hetquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kon toch niet weten dat het over een camera ging
Grinnikquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
bbbbbbbbbb
eeeeeeeeee
nnnnnnnnnn
gggggggggg
eeeeeeeeee
LLLLLLLLLL
TTTTTTTTTT
JJJJJJJJJJJJ
eeeeeeeeee
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie loopt traag ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:17 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hij loopt nog steeds een klein beetje traag. :$
Hoi Bengeltjequote:
Bloedwaardes zijn nog steeds niet goed... IJzertekort en een te hoog suiker... Komt wel weerquote:
Het forum.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie loopt traag ?
Smilies posten is erg lastig he.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bloedwaardes zijn nog steeds niet goed... IJzertekort en een te hoog suiker... Komt wel weer
Rug gaat langzaam vooruit...
Het dus, niet hijquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:42 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Het forum.
Ja, vooral als ze hier zo kut staan ingesteld.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bloedwaardes zijn nog steeds niet goed... IJzertekort en een te hoog suiker... Komt wel weer
Rug gaat langzaam vooruit...
Waarom reageer je sowieso als je niet weet waar het over gaat?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kon toch niet weten dat het over een camera ging
Reactie was wel funny, ik zit er iig niet meequote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom reageer je sowieso als je niet weet waar het over gaat?
Middagquote:
Ze zijn gevlucht omdat ze wisten dat ik er weer aan kwamquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hallo Speedy
Waar zijn de dames ineens?
Nee het lijkt allemaal maar zoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:21 schreef leonieke het volgende:
Begint het nu echt vlugger te lopen?
Breng ze ff op een idee zegquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:21 schreef leonieke het volgende:
Begint het nu echt vlugger te lopen?
werken en fokken gaan totaal niet eigenlijk best goed samenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik ondertussen aan het werk ben
Hmmz ga maar weer gauw weg danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik ondertussen aan het werk ben
aVONDquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:25 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Middag all.
praatjes vullen geen gaatjesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
jij hebt wel praatjes ineens weer speed
Inderdaad..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
ALTIJD langs gaan sjowhan
Vooral bij camera's, dan wel goed bekijken of alles het doet, of alles in staat is + even paar test schotjes maken
Veel succes!
Bami uit de magnoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
aardappelschotel of broodje unox?
Ik leef gewoon met de dag... Ik kan me nu heel druk gaan lopen maken, maar dat heeft geen zin... Natuurlijk is het kut, maar het verklaart ook wel wat... Dat ik zo moe ben en zoveel slaap heeft er vanalles mee te maken... Ook dat ik vaak naar de wc moet krijgt nu ineens een naampje waarom dat zo is... Het maakt voor mij gewoon het één en ander duidelijk en ik zie wel hoe het gaat lopen... Vooralsnog ziet het er naar uit dat het puur door de medicijnen komt en dat het dus weer overgaat...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je blijft er zo vrolijk onder.
Leef met je mee, kan helaas niets delen.
Ik??quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
jij hebt wel praatjes ineens weer speed
Hey D.roosjequote:
Dan zal ik dat morgen maar eens gauw gaan doen :")quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je moet toch echt eens een nieuwe klok kopen
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad..
heb het voorstel alweer bij degene gelegd.. es kijken wattie zegt
* Sjowhan gaat zo maar eten, maag knort ontzettend
je kunt toch wel al klok kijken he?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan zal ik dat morgen maar eens gauw gaan doen :")
Oke meneerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
D.Rose is het, jongeman
of D, of Rose mag ook
Nee niet echt eerlijk gezegtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je kunt toch wel al klok kijken he?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:41 schreef D.Rose het volgende:
ik wil een opmerking maken over de snelheid, maar ben bang dat als ik dat doe het wweer traag wordt
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik leef gewoon met de dag... Ik kan me nu heel druk gaan lopen maken, maar dat heeft geen zin... Natuurlijk is het kut, maar het verklaart ook wel wat... Dat ik zo moe ben en zoveel slaap heeft er vanalles mee te maken... Ook dat ik vaak naar de wc moet krijgt nu ineens een naampje waarom dat zo is... Het maakt voor mij gewoon het één en ander duidelijk en ik zie wel hoe het gaat lopen... Vooralsnog ziet het er naar uit dat het puur door de medicijnen komt en dat het dus weer overgaat...
of roosjequote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
D.Rose is het, jongeman
of D, of Rose mag ook
quote:
Smakelijk D.roosjequote:
En wat ga je maken?quote:
Zoals ik al eerder zei.....ik begrijp er geen kut van deze zin, en als het om weeronline gaat dan wil ik het daar niet over hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:06 schreef passie66 het volgende:
Hey Speedy, ik zou nog ergens op terugkomen...hoe is het met die deksels van wol die jou een oor aan wilden naaien?
Avondquote:
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:07 schreef AmyLee het volgende:
*gaat eten![]()
tot later allemaal en een fijne avond
Eet ze met hapjes en doeidoeiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:07 schreef AmyLee het volgende:
*gaat eten![]()
tot later allemaal en een fijne avond
Nee, dan heb ik inderdaad ook niets gezegdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei.....ik begrijp er geen kut van deze zin, en als het om weeronline gaat dan wil ik het daar niet over hebben
Veel een beter idee! Nee over het algemeen vind ik die kant en klr happen vn AH wel te snacken...maar deze..quote:
Jij ookquote:
Hoi Bengeltje, wat suddert er eigenlijk in jouw pannetje vanavond?quote:
Smakkelijk!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
Woensdag is hier frietendag![]()
Eten is.
Ga je zelf koken of kun je gewoon aanschuiven?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik moet even kijken wat er is![]()
* SpeedyGJ die nu gaat kijken
He Sjowhanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:28 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft net heerlijk gegeten
Zonder foe yong hai, maar het was lekker hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:09 schreef passie66 het volgende:
Ik las dat je bami uit de magnetron op het menu had staan, Flash! Dat had ik ook op met foe yong hai derbij...maar eigenlijk vond ik het maar naks! Het was een kant en klare hap van de AH maar neu...erg lekker was anders! Zo flauw en die foe yong hai smaakte chemisch...
Goedzo!!! Gelukkig was die van jou wel goed, ook van AH?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder foe yong hai, maar het was lekker hoor
Neequote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:32 schreef passie66 het volgende:
[..]
Goedzo!!! Gelukkig was die van jou wel goed, ook van AH?
Oww...is T dan jouw online vriendinnetje ofzo?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met mezelf, T zit in hoorn waar ze woont
LOLquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:54 schreef Renesite het volgende:
ff ,e laatste dure minuten opmaken
Pak je straks toch weer een half uur?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:55 schreef Renesite het volgende:
verveel me niet ofzo, de gezellige mensen zijn al weg ofzo
true!!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
LOLZo heb ik ook eens moeten internetten. Niet tov vond ik
10 eu p/uquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Pak je straks toch weer een half uur?
er wordt geen bevestiging gevraagd?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:58 schreef qu63 het volgende:
heb ik net gvd een tv serie van 5 gig gedownload, druk ik perongeluk op het verkeerde knopje
hele serie weg
5 dagen mee bezig geweest
Hoezo denk je dat nou weerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:34 schreef passie66 het volgende:
[..]
Oww...is T dan jouw online vriendinnetje ofzo?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo
Specibonen en aardappelen + daarna nog een lekkere kippenpoot erbij
Eetsmakelijk
neequote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er wordt geen bevestiging gevraagd?
Bij Bittorrent niet neequote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er wordt geen bevestiging gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |