En ik had er nu niet echt aan gedachtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan iets wat rijmt op "geeft"of zag je dat ook over het hoofd??
had gekund jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Dat aan zijn kin kleeft
Maar inderdaad, dat bleek te moeilijkTruste Flessie
![]()
Het schijnt dat zelfs D.Rose zich daar weleens waagtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:10 schreef Sjowhan het volgende:
Eh DM; PUB is voor pubers, gezien je geboortedatum ben je > 20
Als je werken leuk vind heb ik lekker gewerkt jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja goeiemorgen DaMook en quLekker gewerkt DM?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt dat zelfs D.Rose zich daar weleens waagt
Die vliegt dan ook prompt voor 2 weken de bietenkar op
Ik ben 22 ja, maar dat is alleen op papierquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:10 schreef Sjowhan het volgende:
Eh DM; PUB is voor pubers, gezien je geboortedatum ben je > 20
Nee werken is een noodzakelijk kwaad, maar some days are better than othersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:13 schreef DaMook het volgende:
Als je werken leuk vind heb ik lekker gewerkt jaWas iig weer lekker rustig
Ik ben daar nog nooit geweest ookquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik waag me uberhaupt niet in PUB
Alle topics kan ik toch wel vinden buiten PUB om, dus voor mij is het dan alleen dubbelop
vaak wel, en 'welke string heb je vandaag aan', welke boxershort heb je vandaag aan, etc..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest ookMaar is dat zo ja? staan alle andere topics daar nog een keer of zo?
Dan was deze nacht idd beter als sommige anderequote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee werken is een noodzakelijk kwaad, maar some days are better than others
Ah okee, het is dus niet echt alsof ik wat misquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vaak wel, en 'welke string heb je vandaag aan', welke boxershort heb je vandaag aan, etc..
Cu2 en Sugargirls (of hoe die site ook heet)-topics dus
Redelijk wat topics zijn idd dubbel, maar dan met andere usersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest ookMaar is dat zo ja? staan alle andere topics daar nog een keer of zo?
" ik heb er eentje aan met bloemetjesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, het is dus niet echt alsof ik wat misTrouwens "Welke string heb je vandaag aan?" wat voor antwoorden krijg je dan??
"Die rooie" "Die zwarte" "Die waar m'n oom me vorige week in ontmaagd heeft" ?
Vooral "een zwarte", "een blauwe", "een rode", en hel;aas geen foto'squote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, het is dus niet echt alsof ik wat misTrouwens "Welke string heb je vandaag aan?" wat voor antwoorden krijg je dan??
"Die rooie" "Die zwarte" "Die waar m'n oom me vorige week in ontmaagd heeft" ?
Teringquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vooral "een zwarte", "een blauwe", "een rode", en hel;aas geen foto's
dat was enkel bij de opening (van het sub-forumquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt dat zelfs D.Rose zich daar weleens waagt
Die vliegt dan ook prompt voor 2 weken de bietenkar op
Afgelopen week ? Alleen die blauwequote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teringopsomtopics dus
Of ja "welke strings heb jij de afgelopen week aangehad?"
Jij had een foute woordspeling gemaakt?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was enkel bij de opening (van het sub-forum)
en toen kreeg ik een ban
Werkze Fles!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja goed, ik ga maar weer eens aan het werk of zo
Dan zul je je wel niet gedragen hebben daarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was enkel bij de opening (van het sub-forum)
en toen kreeg ik een ban
Echt iets wat je graag wil ook, zo'n kippenhok in toom houdenquote:
Ik wil ergens mod worden, en PUB bevalt me momenteel wel dus waarom niet da:P Daarna ben ik toch FA en mag ik overal moddenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt iets wat je graag wil ook, zo'n kippenhok in toom houden
Brechtje doet het wel goed jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:39 schreef Sjowhan het volgende:
Brechtje (samen met de 'externe' mods) doet het -geloof ik- best goed
Ze heeft zelfs tijd om op IRC te vertoeven
dat is niet zo vreemd..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brechtje doet het wel goed jaEn conflict helpt haar goed mee (de rest ook wel, maar conflict vooral
) .
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:42 schreef DaMook het volgende:
Daarna ben ik toch FA en mag ik overal modden
Je mag nergens mod worden, je hebt ook al zo'n lame tag ' owned by nikky' achter je naam staanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ergens mod worden, en PUB bevalt me momenteel wel dus waarom niet da:P Daarna ben ik toch FA en mag ik overal modden
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat is niet zo vreemd..
c is broer van b
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |