praatjes vullen geen gaatjesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
jij hebt wel praatjes ineens weer speed
Inderdaad..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
ALTIJD langs gaan sjowhan
Vooral bij camera's, dan wel goed bekijken of alles het doet, of alles in staat is + even paar test schotjes maken
Veel succes!
Bami uit de magnoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
aardappelschotel of broodje unox?
Ik leef gewoon met de dag... Ik kan me nu heel druk gaan lopen maken, maar dat heeft geen zin... Natuurlijk is het kut, maar het verklaart ook wel wat... Dat ik zo moe ben en zoveel slaap heeft er vanalles mee te maken... Ook dat ik vaak naar de wc moet krijgt nu ineens een naampje waarom dat zo is... Het maakt voor mij gewoon het één en ander duidelijk en ik zie wel hoe het gaat lopen... Vooralsnog ziet het er naar uit dat het puur door de medicijnen komt en dat het dus weer overgaat...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je blijft er zo vrolijk onder.
Leef met je mee, kan helaas niets delen.
Ik??quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
jij hebt wel praatjes ineens weer speed
Hey D.roosjequote:
Dan zal ik dat morgen maar eens gauw gaan doen :")quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je moet toch echt eens een nieuwe klok kopen
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad..
heb het voorstel alweer bij degene gelegd.. es kijken wattie zegt
* Sjowhan gaat zo maar eten, maag knort ontzettend
je kunt toch wel al klok kijken he?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan zal ik dat morgen maar eens gauw gaan doen :")
Oke meneerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
D.Rose is het, jongeman
of D, of Rose mag ook
Nee niet echt eerlijk gezegtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je kunt toch wel al klok kijken he?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:41 schreef D.Rose het volgende:
ik wil een opmerking maken over de snelheid, maar ben bang dat als ik dat doe het wweer traag wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |